silnik krokowy a cpp??? |
Autor |
Wiadomość |
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:07 silnik krokowy a cpp???
|
|
|
od kupna mojego boilida mam problem z obrotami a mam go juz z miesiac i tak przez miesiac jezdzilem tak na tych obrotach pytajac co to moze byc kazali mi wyczyscic silnik krokowy zrobilem to bardzo dobrze moze pol godziny samochod chodzil dobrze ale znowu sie rozwalilo i obroty caly czas sa czyli jade sprzeglo 2 tys poczym hamuje do 0 i spadaja na 1 tys i tak caly czas wyczytalem ze jeszcze moze byc cpp? lecz nie wiem za bardzo co to jest prosilbym o pomoc bo jak pisalem mecze sie z tym juz miesiac i dalej obroty mam:/ dzieki za odp pozdrawiam |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:14
|
|
|
odłącz vss'a |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:33
|
|
|
no tak vssa fajnie ale jak bys byl taki mily i powiedzial w ktorym miejscu mam to zrobic i gdzie on sie znajdu bylbym bardzo wdzieczny |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:50
|
|
|
jak znajdziesz linke od prędkościomierza to na jej końcu w skrzyni jest vss, od niego idą 3 przewody i na wysokości serwa masz kostke - rozłącz ją. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:56
|
|
|
i mowisz ze to pomoze?? |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:57
|
|
|
sprawdz |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:02
|
|
|
oki sprawdzam i zobaczymy a jak to nie pojdzie sa inne opcje? |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:05
|
|
|
nie specjalnie, przynajmniej ja nic innego na to nie znalazłem |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:08
|
|
|
no to krokowiec w tedy do wymiany bedzie |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:14
|
|
|
jakby to był krokowy to i na postoju by wariował |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:17
|
|
|
a do czego jest ten cpp?? ja na postoju mam tak ze obroty sa normalne ale jak dam gazu to wracaja obroty tak do 1,5 zatrzymuja sie i po 2 sekundach sapadaja na romalna pozycje |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Wrz 2008, 22:22
|
|
|
cpp - czujnik położenia przepustnicy, jak chcesz go sprawdzić to podłącz się miernikiem i sprawdź czy nie ma dziur w rezystancji podczas zmiany położenia. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Wrz 2008, 21:42
|
|
|
witam powracam do tematu odlaczylem ten czujnik cpp jest nieco lepiej w trakcie jazdy po wcisnienciu sprzegla obroty spadaja ale np mam 3 tys naciskam sprzeglo obroty spadaja do 1.5 tys a potem do normalnej pozyscji po jakiejs 1 sekundzie wczesniej mialem tak ze w trakcie jazdy po wsisnieciu sprzegla obroty mialem caly czas az do zatrzymania samochodu teraz juz tak nie jest spadaja do pozycji normalnej ale dopiero po tej opcji jak wczesniej opsalem..wiec co dalej?????pozdrawiam |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 25 Wrz 2008, 21:48
|
|
|
winiar789 napisał/a: | wczesniej mialem tak ze w trakcie jazdy po wsisnieciu sprzegla obroty mialem caly czas az do zatrzymania samochodu teraz juz tak nie jest spadaja do pozycji normalnej ale dopiero po tej opcji jak wczesniej opsalem..wiec co dalej?????pozdrawiam | chyba czujnik vss |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Wrz 2008, 22:42
|
|
|
tak tak czujnik vss |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Wrz 2008, 09:00
|
|
|
gdy odłączysz cpp to komp nie wie w jakim położeniu jest przepustnica i nie specjalnie będzie wiedział jak sterować silnikiem, kiedyś to u siebie testowałem i po przygazowaniu nie specjalnie chciał schodzić z obrotów. odczep vss'a jak wcześniej napisałem i sprawdź jak się będzie zachowywał, nie kombinuj z cpp, bo nie sądzę żeby on był winien. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Wrz 2008, 21:51
|
|
|
odlaczylem vss i jest taka sytuacja jak opisalem wyzej pomylilo mi sie cpp z vss |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Wrz 2008, 09:42
|
|
|
hmmm... cpp to na pewno nie jest, ja bym na Twoim miejscu podmienił krokowego z innego samochodu bez takich objawów, w Wawie na pewno ktoś się znajdzie, ale tak jak się dzieje bez vss'a to powinno być z nim podłączonym i raczej już bym dalej nie szukał co jest nie tak, u mnie bez vss'a obroty spadają od razu do 900, a czasami trochę niżej. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Wrz 2008, 10:55
|
|
|
u mnie nie ma 900 jest 1100 caly czas no to pozostaje mi tylko krokowca sprawdzac |
|
|
|
|
|