Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zetec 1.25 i odma
Autor Wiadomość
gallileo 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Wrz 2008, 22:49   Zetec 1.25 i odma

Witam,
czy dobrze rozumiem, ze na zdjęciu jest zaznaczony zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma? Jeśli mam rację, to czy powinno z niej "dmuchać" podczas pracy silnika? Bo u mnie nie dmucha, ale za to jest ciśnienie na korku oleju... Problem w tym, ze silnik trochę bierze olej, a wyczytałem, że powodem tego może być niesprawna odma, która powoduje dostawanie się nie niewielkich ilości oleju (zamiast samych oparów) do kolektora dolotowego.


 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Wrz 2008, 12:15   

Będzie dmuchać jak przez pierścienie dużo spalin się przedostaje... jeśli to jest szczelnie to dmuchać nie będzie... jesli robi ci się nadciśnienie u góry to przepuszcza przez głowice (zawory,uszczlniacze), i tam tez powinno być jakieś odpowietrzenie.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gallileo 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2008, 12:24   

Też myślałem o uszczelniaczach zaworów, ale rano jak odpalam, to powinna zakopcić, a nie kopci...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Wrz 2008, 13:06   

Jaka musi być nieszczelność aby olej z góry spływał na dół, a jaka żeby sprężane powietrze było przepychane.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gallileo 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2008, 15:11   

Szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że nawet gdyby były zużyte uszczelniacze zaworów i ewentualnie uszkodzone gniazda zaworów, to wystarczającym uszczelnieniem powinny być same prowadnice zaworów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.