Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Filtr stożkowy, a LPG - pytanie teoretyczne
Autor Wiadomość
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 14 Sie 2008, 09:42   Filtr stożkowy, a LPG - pytanie teoretyczne

mam pytanie do orientujacych sie w temacie (czyt. dioda).

czy zalozenie filtra stozkowego mialoby jakis wplyw na dzialanie instalacji? chodzi o to, ze mam klopot z puszka od filtra powietrza, pogubilem zapinki, szukam po ludziach, szrotach itp ale nic nie moge znalezc w zwiazku z tym rozwazam zalozenie filtra stozkowego w razie gdyby nie udaloby mi sie skombinowac tych pie...ch zapinek.

obecnie gora puchy trzyma sie na prowizorycznych mocowaniach na gumy i czasem przesuwa sie, co powoduje strzelanie ze wzgledu na zbyt duza dawke powietrza. generalnie boje sie, ze jeszcze kilka strzalow i cos mi sie rozpindoli w instalce, a tego bym nie chcial.

z gory dziekowka za pomoc.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 14 Sie 2008, 10:55   

w Xr2i LPG i filtr stożkowy. dobre...
zdejmij calkiem puchę i jedź na LPG - zobaczymy jak długo. wpakujesz w silnik wiecej powietrza, zubozysz mieszankę, podwyzszysz temp. spalania LPG i już zacznij szukac głowicy. moze dół przezyje, bo w koncu olej też będzie zadszy (200-300 st. C robi swoje)
na stozku bedzie tak samo. załóż blosa, wsadź stozek to powinno być OK.
napisz do 2smarta, on mial pare fiest w rozbiórce. moze ci sprzeda puszkę w cenie zapinek (lub odwrotnie)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 14 Sie 2008, 11:07   

czyli generalnie stozek i lpg w jednym to niezbyt dobry pomysl?
co do blosu - droga inwestycja, ktora musialbym piec razy przemyslec. no chyba, ze okaze sie koniecznoscia.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2008, 15:16   

2 lata jeździlem na stozku, silnik mial obroty wkrecal sie dobrze nic sie z nim nie dzialo. Zalozylem tylko dlatego ze mi orginalna puszke rozwalilo :-) I glowica żyje
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 14 Sie 2008, 19:38   

Hmm czyli mozna. I badz tu czlowieku madry :) Poczekam jeszcze na opinnie, moze ktos madrzejszy odemnie sie wypowie.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Sie 2008, 19:55   

ja tam się nei znam , ale w szarej mam stożek i LPG a w wannie stożek , turbo i LPG .

W szarej nei ma nawet miksera , jest tylko odpowiednio dobrana wkrętka .

Wszystko to kwestia dobrego doboru elementów instalacji oraz odpowiedniego wystrojenia ( jest to trudne ale nei nemożliwe . Sytuację , któe opisuje Szynszyl są neistety nagminne a są spowodowane nieodpowiednim dobraniem ww elementów .

ps: w czarnej jest stożek i instalacja LPG 1-generacji . Instalacja LPG będzie niedługo na sprzedaż wiec jakbyś chciał odkupić parownik ( jak masz kiepski ) i mikser pod EFI to daj znak .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Sie 2008, 22:15   

ja mam stożek i LPG i jakos to latało. Teraz założyłem BLOSA i jestem mega zadowolony. Wydatek może i jest ale auto chodzi dużo lepiej niż na mikserze i spadło mi spalnie do 7-8 litrów trasa 9-10 miasto
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sie 2008, 01:30   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Wszystko to kwestia dobrego doboru elementów instalacji oraz odpowiedniego wystrojenia ( jest to trudne ale nei nemożliwe . Sytuację , któe opisuje Szynszyl są neistety nagminne a są spowodowane nieodpowiednim dobraniem ww elementów .

tu jest dużo prawdy.
Generalnie wszystko zależy od miksera i jego średnicy . Jeśli jest poprawnie dobrana do pojemności to są szanse że bedzie dobrze . jeśli jest za duża średnica to bedzie dużo palić i mieć słabe osiagi . jeśli za mała średnica bedzie jeździć i palić ok natomiast zabije osiągi na paliwie .
Generalnie ja jestem przeciwnikiem stożków a to dlatego że gorzej filtrują niż bibułka a ewentualny wybuch gazu (strzał w kolektor) kończy się opaleniem stożka . Stożek wymaga pewnej dbałości bo trzeba go prać i sączyc olejem .w bibułowym sprawa jest czysta i prosta .
Tak jak napisałem zaryzykować można jeśli nie masz innego wyjścia . Jeśli jest założony właściwy mikser bedzie ok . To właśnie on ma największy wpływ na parametry pracy na LPG . Nie parownik ani elektronika a właśnie mikser . jak masz wakułometr i teraz auto pracuje zadowalająco na lpg to wystarczy podłączc się za miskerem wakułometrem gdziekolwiek za przepustnica w stronę koletkora pomierzyc podciśnienia i zobaczyć czy na stożku parametr podciśnienia bedzie podobny . jeśli odchyłka bedzie kosmetyczna bedziesz zadowolony .
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 15 Sie 2008, 22:56   

na lpg auto smiga nienajgorzej, mysle ze nie moge narzekac, wiec moze i sam mikser tez jest ok. jesli zatem bylbym przyparty do muru (wszystko na to wskazuje), to chyba musze pomyslec o stozku i na zaryzykowac jego podlaczenie bez blosa.

zolwiu - poki co instalka smiga, w czerwcu bylem u gazownika i wszytsko gralo, takze poki co nic nie jest potrzebne, ale gdyby (odpukac) bede pamietal.

dzieki wszystkim za pomoc.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów [MK3] Filtr stożkowy przy LPG
Roffy LPG 5 28 Cze 2012, 16:01
Roffy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi filtr stożkowy
xr2i
jez733 Tuning mechaniczny 33 5 Lut 2009, 15:53
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi FIltr stożkowy
Czujnik przepływu powietrza
gramek81 Tuning mechaniczny 16 8 Sie 2008, 19:31
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.