Regulator Ciśnienia Paliwa Xr2i CVH |
Autor |
Wiadomość |
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 15:51 Regulator Ciśnienia Paliwa Xr2i CVH
|
|
|
No wiec mam taki problem- silnik z glowica jest na setupie przejsciowym... Do czasu jak nie zalatwie czesci do drugiej glowicy i nie posle jej do NOSa musze na takim czyms jezdzic badz cofnac sie do seryjnego silnika i nieseryjnego osprzetu (wydech+dolot). Niestety mam objawy braku paliwa w gornym rejestrze obrotow na Kencie CVH32, tak wiec- potrzebuje podniesc cisnienie paliwa (na poczatek o pol obrotu- 0,25 bara)- jak i gdzie? Bo za ch....ja nie moge znalesc na nim jakiejkolwiek mozliwosci regulacji...(nawet nie mam pomyslu gdzie imbus 4ka ma sie zmiescic) Oczywiscie reuglator jest standardowy WEBERA-zdjecia
|
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:40
|
|
|
regulacja jest chyba pod tą zaślepką od góry |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:55
|
|
|
Laskosz napisał/a: | regulacja jest chyba pod tą zaślepką od góry |
napewno rozwierć ja bardzo delikatnie zeby nie uszkodzić regulacji. i reguluj jak ci potrzeba |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:56
|
|
|
PumaRST napisał/a: | i reguluj jak ci potrzeba |
szkoda że nie ma tego w ziutku i coraz poważniej myślę o gaźnikach motocyklowych... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:59
|
|
|
OK- o to mi chodzilo;) Prawdopodobnie zaraz po urlopie sie za to zabiore- jeszcze pytanie- w prawo bylo zwiekszanie ciśnienia, a w lewo zmniejszanie, si? (zawsze mam kurna problem z tymi obrotami;) ) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 17:05
|
|
|
jesli dobrze pamiętam to wkręcając zwiekszasz ciśnienie. (99%) tylko nie kreć za bardzo bo te regulatory są dosć wrażliwe i łatwo je przekręcić. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 10 Sie 2008, 18:04
|
|
|
W gre wchodzi max obrot (wzrost ciśnienia o 7psi, czyli ok 0,5 bara). Tak wiec spokojnie, sie postaram. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 11 Sie 2008, 10:28
|
|
|
rozumiem, że ta śrubka do regulacji jest pod tą zaślepką, która znajduje się między napisami Weber, a Made In Italy |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sie 2008, 10:31
|
|
|
|
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 26 Mar 2009, 00:32
|
|
|
u mnie tez wydaje mi sie ze na wysokich obrotach minimalnie za małą dawke paliwa mam, mam w planie jeszcze oprocz regulacji wsadzic większą pompe, moze od mondeo 2,0 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Mar 2009, 06:16
|
|
|
jak wieksza pompa to walbro albo Bosch lub z Escorta Cosworth-a ale nie z mondeo bo to ten sam czort |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 00:53
|
|
|
hmm a te pompy walbro to czym sie roznia?
kumpel co robi na zlomie, ma jakies pompy, z obudową jak z escorta, i chyba wlasnie walbro, wiem ze napewno produkcji amerykanskiej |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 06:01
|
|
|
wyglądem sie nie różnią, ale różnia sie wydajnością |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 12:54
|
|
|
no to w takim razie jutro bede miał taką pompę, a moze nawet 2.
dzieki wielkie za pomoc, ciekawe jaka bedzie roznica po zamontowaniu. |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 19:57
|
|
|
ale walbro a walbro 255 to różnica... zwykłe walbro do forda to tak jakby zamiennik. Walbro 255 to pompy tuningowe które dają podwyższone ciśnienie i te faktycznie może Ci pomogą oczywiście jeżeli to wina pompy. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
ciastek1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lip 2009, 23:49
|
|
|
Bawił się już ktoś tą regulacją ciśnienia paliwa ?? Bo mam zamiar też coś pogrzebać przy tym |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 30 Lip 2009, 21:14
|
|
|
Tak- prosta sprawa, tak jak pisał Marcin (PUMA)- nawiercasz, w zasadzie zatyczka sama zejdzie- reszta, to sprawa malego imbusa i krecenia w dobra strone- na razie mam podciagniete o pol obrotu (czyli 0,25 bara wg angoli)- nie mam jeszcze pelni testow drogowych, ale np na wolnych czuc ze ma bardzo bogata mieszanke (mam wieksze wtryski). To by bylo na tyle. ztestuje (next week) to powiem cos wiecej |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:50
|
|
|
qrdesz87 napisał/a: | u mnie tez wydaje mi sie ze na wysokich obrotach minimalnie za małą dawke paliwa mam, mam w planie jeszcze oprocz regulacji wsadzic większą pompe, moze od mondeo 2,0 |
u minie też na wysokich jest trochę lipa, ale sądzę, że to nie wina pompy, w jakiejś książce wyczytałem, że pompa daje wysokie ciśnieni, które jest obniżane w urządzeniu wtryskowym dopiero, więc chyba pompa powinna być wystarczająca
qrdesz87 napisał/a: | no to w takim razie jutro bede miał taką pompę, a moze nawet 2.
dzieki wielkie za pomoc, ciekawe jaka bedzie roznica po zamontowaniu. |
i jak coś się poprawiło ??
I teraz moje pytania:
Czy przy seryjnych wtryskach warto w ogóle bawić się tą regulacją
W którą stronę trzeba kręcić, żeby było dobrze?
Czy po zwiększeniu ciśnienia nie trzeba by jakoś pokombinować z dolotem powietrza??
[ Dodano: Pią Sie 21, 2009 19:55 ]
i co tam nie słychać żeby się coklowiek ruszało w temacie... |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
|