Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Regulator Ciśnienia Paliwa Xr2i CVH
Autor Wiadomość
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 10 Sie 2008, 15:51   Regulator Ciśnienia Paliwa Xr2i CVH

No wiec mam taki problem- silnik z glowica jest na setupie przejsciowym... Do czasu jak nie zalatwie czesci do drugiej glowicy i nie posle jej do NOSa musze na takim czyms jezdzic badz cofnac sie do seryjnego silnika i nieseryjnego osprzetu (wydech+dolot). Niestety mam objawy braku paliwa w gornym rejestrze obrotow na Kencie CVH32, tak wiec- potrzebuje podniesc cisnienie paliwa (na poczatek o pol obrotu- 0,25 bara)- jak i gdzie? Bo za ch....ja nie moge znalesc na nim jakiejkolwiek mozliwosci regulacji...(nawet nie mam pomyslu gdzie imbus 4ka ma sie zmiescic) Oczywiscie reuglator jest standardowy WEBERA-zdjecia

_________________
HyHy:)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:40   

regulacja jest chyba pod tą zaślepką od góry
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:55   

Laskosz napisał/a:
regulacja jest chyba pod tą zaślepką od góry


napewno :yes: rozwierć ja bardzo delikatnie zeby nie uszkodzić regulacji. i reguluj jak ci potrzeba :yes: :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:56   

PumaRST napisał/a:
i reguluj jak ci potrzeba :yes: :yes:

szkoda że nie ma tego w ziutku i coraz poważniej myślę o gaźnikach motocyklowych...
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 10 Sie 2008, 16:59   

OK- o to mi chodzilo;) Prawdopodobnie zaraz po urlopie sie za to zabiore- jeszcze pytanie- w prawo bylo zwiekszanie ciśnienia, a w lewo zmniejszanie, si? (zawsze mam kurna problem z tymi obrotami;) )
_________________
HyHy:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Sie 2008, 17:05   

jesli dobrze pamiętam to wkręcając zwiekszasz ciśnienie. (99%) tylko nie kreć za bardzo bo te regulatory są dosć wrażliwe i łatwo je przekręcić.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 10 Sie 2008, 18:04   

W gre wchodzi max obrot (wzrost ciśnienia o 7psi, czyli ok 0,5 bara). Tak wiec spokojnie, sie postaram.
_________________
HyHy:)
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 11 Sie 2008, 10:28   

rozumiem, że ta śrubka do regulacji jest pod tą zaślepką, która znajduje się między napisami Weber, a Made In Italy
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Sie 2008, 10:31   

:yes: :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Gru 2008, 01:59   

a1topgear, i jak wyregulowałeś ?
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
qrdesz87 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 71
Skąd: sanok
Wysłany: 26 Mar 2009, 00:32   

u mnie tez wydaje mi sie ze na wysokich obrotach minimalnie za małą dawke paliwa mam, mam w planie jeszcze oprocz regulacji wsadzic większą pompe, moze od mondeo 2,0
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Mar 2009, 06:16   

jak wieksza pompa to walbro albo Bosch lub z Escorta Cosworth-a ale nie z mondeo bo to ten sam czort
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
qrdesz87 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 71
Skąd: sanok
Wysłany: 27 Mar 2009, 00:53   

hmm a te pompy walbro to czym sie roznia?
kumpel co robi na zlomie, ma jakies pompy, z obudową jak z escorta, i chyba wlasnie walbro, wiem ze napewno produkcji amerykanskiej
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Mar 2009, 06:01   

wyglądem sie nie różnią, ale różnia sie wydajnością
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
qrdesz87 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 71
Skąd: sanok
Wysłany: 27 Mar 2009, 12:54   

no to w takim razie jutro bede miał taką pompę, a moze nawet 2.
dzieki wielkie za pomoc, ciekawe jaka bedzie roznica po zamontowaniu.
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Mar 2009, 19:57   

ale walbro a walbro 255 to różnica... zwykłe walbro do forda to tak jakby zamiennik. Walbro 255 to pompy tuningowe które dają podwyższone ciśnienie i te faktycznie może Ci pomogą oczywiście jeżeli to wina pompy.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
ciastek1985
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lip 2009, 23:49   

Bawił się już ktoś tą regulacją ciśnienia paliwa ?? Bo mam zamiar też coś pogrzebać przy tym :)
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 30 Lip 2009, 21:14   

Tak- prosta sprawa, tak jak pisał Marcin (PUMA)- nawiercasz, w zasadzie zatyczka sama zejdzie- reszta, to sprawa malego imbusa i krecenia w dobra strone- na razie mam podciagniete o pol obrotu (czyli 0,25 bara wg angoli)- nie mam jeszcze pelni testow drogowych, ale np na wolnych czuc ze ma bardzo bogata mieszanke (mam wieksze wtryski). To by bylo na tyle. ztestuje (next week) to powiem cos wiecej
_________________
HyHy:)
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:50   

qrdesz87 napisał/a:
u mnie tez wydaje mi sie ze na wysokich obrotach minimalnie za małą dawke paliwa mam, mam w planie jeszcze oprocz regulacji wsadzic większą pompe, moze od mondeo 2,0



u minie też na wysokich jest trochę lipa, ale sądzę, że to nie wina pompy, w jakiejś książce wyczytałem, że pompa daje wysokie ciśnieni, które jest obniżane w urządzeniu wtryskowym dopiero, więc chyba pompa powinna być wystarczająca

qrdesz87 napisał/a:
no to w takim razie jutro bede miał taką pompę, a moze nawet 2.
dzieki wielkie za pomoc, ciekawe jaka bedzie roznica po zamontowaniu.


i jak coś się poprawiło ??



I teraz moje pytania:

Czy przy seryjnych wtryskach warto w ogóle bawić się tą regulacją

W którą stronę trzeba kręcić, żeby było dobrze?

Czy po zwiększeniu ciśnienia nie trzeba by jakoś pokombinować z dolotem powietrza??

[ Dodano: Pią Sie 21, 2009 19:55 ]
i co tam nie słychać żeby się coklowiek ruszało w temacie...
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA
kompresor????????
djpleban Tuning mechaniczny 4 14 Lis 2006, 16:14
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.