Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK3] Fiesta RST-D Stealth
Autor Wiadomość
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 10:34   

Nie wiem kto to robił, przy czym za mojej kadencji auto było u elektryka jeśli dobrze pamiętam tylko na wymianie regulatora napięcia, a pod wiązkę elektrozaworu ktoś podpiął również wiązkę do BOV-a. Tak czy owak, trzeba praktycznie wszystko zrzucić i położyć na nowo bo co wyjazd za miasto będę wracał na lince...

[ Dodano: Pon Maj 03, 2010 13:31 ]
Właśnie wróciłem z auta. Akumulator świeżo naładowany żeby nie było problemów. Na krótko elektrozawór działa. Wg mojej wiedzy i mojego brata dziw bierze, że to auto nie spłoneło po podpięciu BOV-a w ten sposób w jaki był podpięty. Niestety, po przekręceniu kluczyka na kablu (+) dochodzącym do elektrozaworu nie pojawia się napięcie. W związku z tym prośba do osób które mają jakieś pojęcie o tym - jak (dokładnie i łopatologicznie) puścić całkowicie NOWY przewód (+) do elektrozaworu? Później zamieszczę kilka fotek z okolic moich klem. Sztukowanie głównych przewodów wymiata :|
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Maj 2010, 16:20   

kamil , pisząc BOV - masz na myśli zawór upustowy powietrza ( Ten co to syczy przy zmianie biegów ) ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 16:38   

Tak. BOV. W dieslu potrzebny był do tego układ, stycznik na lince gazu, zaworek bodajże N71 czy coś takiego z VAG'a i kilka wężyków i przewodów. Ktoś to podłączył po elektrozaworze odcinającym dopływ paliwa.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Maj 2010, 16:42   

jestem w stanie zrozumieć całą skomplikowaną aparaturę , żeby on w dieslu działał , ale nie jestem w stanie zrozumieć PO CO W DIESLU BOV ??
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2010, 17:39   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ale nie jestem w stanie zrozumieć PO CO W DIESLU BOV ??


Zasadniczo po to jak w Wannie tarcze z tyłu :rotfl:

Ale tak na prawdę to przy doładowaniu 1.8 bara to się przydaje na kresce :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 18:04   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
jestem w stanie zrozumieć całą skomplikowaną aparaturę , żeby on w dieslu działał , ale nie jestem w stanie zrozumieć PO CO W DIESLU BOV ??


Teoretycznie po nic, praktycznie, pomagał. Przy ostrej jeździe po wioskach w momencie odpuszczenia gazu żeby kopnac w hamulec obecnie cisnienie spada do zera i musi sie zbierac w gorę od zera. Z Bovem cisnienie spadalo jakby skokowo i przy takim przyhamowaniu szybkim nie zdazylo spasc do zera. Jednak teraz nauczylem sie po prostu hamowac lewa noga a BOVa juz dawno nie ma ;) Ale po co w ogóle próbować założyć BOVa to pytaj Konrada, ja przejąłem auto już z zamontowanym, samemu by mi się tego nie chciało robić - za mały efekt za zbyt dużą kasę.

Z wieści gminnych: Fiesta odpaliła. Spiąłem na chwilę na krótko elektrozawór i zagadała, z lekkim zajaknięciem bo miała wczoraj zdjęte wszystkie 4 przewody wysokiego ciśnienia, ale 3s kręcenia i zagadała. Znalazłem też chyba odpowiednie wyprowadzenie na kostce stacyjki skąd puszcze nowy kabel na elektrozawór. Starego boje się reanimować, bo coś jest z nim mocno nie tak. Przed wczoraj było sucho i pokazywało na nim 0.06V, dzis jest mokro i pokazuje jakieś 4V. Zostanie usunięty i położę nowy i będzie z tym spokój. Do tego poprawki przy klemach także wygląda na to że powoli wszystko zostaje opanowane.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Maj 2010, 19:24   

Arkadius napisał/a:
czyli ta drut wiązka to efekt po swapie przez Konrada?

Niestety przykro mi ale to nie moja zaluga, bo wiazka w tej fiescie jest oryginalna i z taka ja kupilem, nawet nie byla wyciagana z auta.

Druga wiazka byla Tu.

Tez nie widze tu podlaczenia stycznika czy N75 do elektrozaworu...

Z wizyt u elektryka to ja pamietam, rozrusznik, wlacznik wentylatora na krotko, i to wszystko co dzialo sie za bytnosci tego auta u mnie...
W razie cos moge wiecej takich tworczych fot doslac... :-)
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 19:45   

Fordon napisał/a:
Tez nie widze tu podlaczenia stycznika czy N75 do elektrozaworu...


Bo tu elektrozaworu nie widać? Widać trytytki na końcu linki z gazem. Końcówka kabla połączona była z z elektrozaworem, szło potem do stycznika, od stycznika szedł kabel wzdłuż chłodnicy po lince od gazu, tam również bezpiecznik otaśmowany, potem wtyczka do N75 i na koniec do prawej klemy akumulatora. Widać zresztą ten kabel.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Maj 2010, 20:02   

Widac oba przewody idace od stycznika jeden do N75 drugi idzie dalej do zasilania:



Nibieski przewod jak juz tak dociekliwie szukacie sensacji to przewod idaczy do wlacznika wentylatora, na ktory byl umieszczony 20A bezpiecznik i to bylo wykonywane u elektryka.
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 20:07   

Na żadnym zdjęciu nie widać elektrozaworu. Pomijam że w tej chwili to już jest qarwa chamstwo.

To może inaczej zapytam. Co robiły DWA przewody podłączone do elektrozaworu?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Maj 2010, 20:13   

Pokaz mi ktoy z tych przewodow odemnie z foto idzie do elektrozaworu, no prosze badzo...
Kolejna sprawa jakie chamstwo ?? ze dorobiony byl wlacznik wentylatora na ktrotko w momencie gdzie auto dostawalo nos stop w pedzel ?? czy co??
Dobrze ze zapobiegliwie lubie sobie robic mase fot i tego nie przeskoczy sie...
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 20:17   

Fordon napisał/a:
Pokaz mi ktoy z tych przewodow odemnie z foto idzie do elektrozaworu, no prosze badzo...


Nie widzę tam elektrozaworu w ogóle. Więc wiesz. Z elektrozaworu wychodziły DWA przewody. Mam jeszcze szczątki przewodów od BOVa bo dziś je ściągałem i mogę jutro sfotografować. Będzie widać że jeden przewód jest długi i szedł wzdłuż pasa przedniego a drugi ma konektor (kółeczko) i nałożony był na elektrozawór.

Fordon napisał/a:
Kolejna sprawa jakie chamstwo ?? ze dorobiony byl wlacznik wentylatora na ktrotko w momencie gdzie auto dostawalo nos stop w pedzel ?? czy co??


Czy ktoś w ogóle wspomniał COKOLWIEK o niebieskim przewodzie?

Fordon napisał/a:
Dobrze ze zapobiegliwie lubie sobie robic mase fot i tego nie przeskoczy sie...


Czekam na foto z dobrze widocznym elektrozaworem i BOVem bo póki co widzę same fotki bez elektrozaworu.

ps.
Oczywiście mówię o tym co dostałem w chwili zakupu. Zdjęcia to średni "dowód" bo nigdy nie wiadomo kiedy były zrobione.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Maj 2010, 20:59   

Chłopaki - mieszkacie obok siebie . Spotkajcie się i oblukajcie na żywo co i jak , a nie siarę robicie tutaj . Wtedy temat się przeczyści i będzie lala :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Maj 2010, 21:03   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Chłopaki - mieszkacie obok siebie . Spotkajcie się i oblukajcie na żywo co i jak , a nie siarę robicie tutaj . Wtedy temat się przeczyści i będzie lala :)


Ale co ja mam obgadywać? Mam robotę do zrobienia przy aucie i tyle. Po prostu nie rozumiem po co Konrad wrzuca zdjęcia gdzie nie widać elektrozaworu i prosi o wskazanie kabli do niego podłączonych. Mi nie chodzi tutaj o wskazywanie winnego, bo nie ma to dla mnie znaczenia. Mógł to zrobić Konrad, mógł to zrobić ktoś wcześniej lub ktoś później - tak czy owak auto póki co stoi pod blokiem i nie da się odpalić i zrobić trzeba. Wyciąganie brudów na forum jest bez sensu. Kto chce obejrzeć instalację w mojej Fieście, zapraszam. Dla mnie tyle z tematu. Zresztą, nie rozumiem czemu Konrad poczuł się do tłumaczenia. Odpisałem na pytanie Arkadiusa, że nie wiem czyja to sprawka i tyle. Jeszcze raz powtarzam - nie jest to temat do komentowania pracy czy jakości usług Konrada - jeśli założy temat o swoim warsztacie to będę mógł się tam wypowiedzieć i tyle.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Maj 2010, 13:49   

kamil wolski napisał/a:
Widać trytytki na końcu linki z gazem. Końcówka kabla połączona była z z elektrozaworem, szło potem do stycznika, od stycznika szedł kabel wzdłuż chłodnicy po lince od gazu

Zeby takowy kabel mial by byc podlaczony z elektrozaworem... to jakim cudem oba czarne przewody idace od stycznika sa przypiete i widac dokladnie ze ida w strone N75.
Wiec pytam jeszcze raz gdzie ten przewod od stycznika odbija na elektrozawor :?: Dokladnie wiem jak podpinalismy tego BOVa z Properem.
kamil wolski napisał/a:
Zresztą, nie rozumiem czemu Konrad poczuł się do tłumaczenia. Odpisałem na pytanie Arkadiusa, że nie wiem czyja to sprawka i tyle.

Bo pytanie dotyczylo tez mojej osoby, wiec pokazalem ze wiazka byla tam od samego poczatku, lacznie z tym srutututu od odcinania elektrozaworu na pompie (o tym Kamil tez dokladnie wiedzial ze ktos cos tam robil).
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Maj 2010, 15:30   

Czyli ewidentnie ktoś musiał mi pod blokiem przerobić instalację, gdyż z elektrozaworu (+) szedł do stycznika 5-10cm kabelkiem, potem po lince gazu szedł dalej do minusa na akumulatorze w między czasie jeszcze z bezpiecznikiem wciskanym w bodajże dwa płaskie konektory i wtyczką do N75.

Konrad, nie mówię że zrobiłeś to ty, jednak mówię co było u mnie pod maską i ktoś to zrobić musiał zanim je kupiłem. Wrzucasz zdjęcia, ale wrzucasz je z grudnia 2007 roku, czyli prawie rok przed moim zakupem. Jeśli chcesz wrzucać jakieś zdjęcia (nie wiem tylko po co), to wrzucaj, ale z okolic daty sprzedaży.

[ Dodano: Wto Maj 04, 2010 19:04 ]
Większość prac dzisiaj poczyniłem już. Jeszcze jutro muszę poprzyczepiać nowy kabel żeby się nie walał i jeszcze w dwóch miejscach zagnieść nowe konektory i dać koszulki termokurczliwe bo mi się skończyła dzisiaj. Sprawdzałem, wszystko gra, auto odpala więc nic więcej nie klęknęło.

Słabo widać, ale daje jakiś pogląd na to jak wyglądała reszta kabli...


To jest odcinek instalacji pod BOVa idący od stycznika do minusa na akumulatorze, czyli przez jakieś 4/5 długości pasa przedniego. Trzy odcinki kabla, trochę rozmoczonej taśmy, wszystkie połączenia przekorodowane i owinięty taśmą lekko wciśnięty bezpiecznik na dwa płaskie konektory (kilku centrymetrowy odcinek bezpiecznik-akumulator wcześniej wylądował już w śmietniku dlatego nie ma go na foto)Podobnie wyglądało połączenie końcówki plusowej tej instalacji do elektrozaworu, jak i również plusa ze stacyjki na elektrozawór. Konektory dosłownie w rękach odpadały.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Maj 2010, 18:49   

Foty nie sa z grudnia :)
http://www.fiestaklubpols...11655&start=280
strona 15, [ Dodano: Pon Lut 18, 2008 20:39 ] i auto nadal nie jezdzilo...
[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 11:51 ] dopiero legalnie moglem tym jezdzic bo w ten dzien doszedl przeglad, i dalej oddawalem auto na blacharke...
Stad moje zdziwienie ze takie cos tam jest czy tez na chwile obecna bylo.
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Maj 2010, 19:23   

Ja mówię to co jest zapisane w danych zdjęcia (tzw. EXIF)

I szczerze, skończmy tą przepychankę bo to nudne. Ja widzę co mam/miałem pod maską i mam swoją teorię. Najpierw o ile faktycznie te kable ze zdjęć są od stycznika, podłączone zostało na krótko, stąd dwa kable do akumulatora. Kiedy auto miało wyjechać na ulicę, ktoś wpadł na pomysł (nie wiem czy ty, elektryk, czy ktoś inny), że powinno się układ podłączyć tak, by działał dopiero po przekręceniu kluczyka. Szybka narada i pomysł, że zamiast babrać się z nowym kablem z wnętrza, ze stacyjki, można wziąć sygnał z elektrozaworu który jest 5cm od stycznika, więc wystarczy obciąć kabel, założyć konektor i po robocie. Jeszcze raz powtarzam - nie mów mi że nikt tego w taki sposób nie przerobił, bo póki co moje zdrowie umysłowe ma się dobrze i widziałem co było i wiem co odłączałem od elektrozaworu, a ja jako ktoś kto pojęcia nie ma na temat elektryki, nigdy się z tym nie bawiłem, tym bardziej że BOV działał, a potem został wywalony.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 4 Maj 2010, 19:32   

Mi zarzucałeś druciarskie wykonanie alu, a sam masz w BOMBOWCU drut rodem z indyjskich linii telefonicznych :hahaha:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 4 Maj 2010, 20:02   

grunt że auto gada, a już je chciał na żyletki oddawać :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.