Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Fiesta RST-D Stealth |
Autor |
Wiadomość |
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Kwi 2010, 21:57
|
|
|
bidżej napisał/a: | kamil wolski, nie pękaj, to nie prom kosmiczny challenger żeby nie dać sobie z tym rady. mam nadzieję że RST-D nie skończy żywota w ten sposób... |
Wstrzymajmy się z komentarzami do czasu aż sprawdzę jedną sprawę. Pierwszy post napisałem pod wpływem chwili, zaraz po powrocie. Cóż. Wczoraj reanimowałem booster żeby wszystko było na tip-top przed wyjazdem do Trójmiasta, dziś od 5 trasa, potem cały dzień praca, a w drodze powrotnej jeszcze to ała. Mało kto chyba by się nie wku***. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 30 Kwi 2010, 22:06
|
|
|
No i to mi się podoba:) Trzymam Kciuki za powodzenie:) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 13:09
|
|
|
Czy ktoś wie jakie napięcie powinno dochodzić na elektrozawór na pompie wtryskowej? Bo po głębszym przyjrzeniu się tym wszystkim kablom które tam są doszedłem do wniosku, że to być może one się skończyły... Połowa połączeń praktycznie na taśmę klejącą |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 13:47
|
|
|
napięcie raczej takie jak na aku. To lipa jak na taśmę... |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 14:01
|
|
|
Nop. Zdjąłem kabelki z elektrozaworu, wpiąłem się miernikiem, przekręciłem kluczyk... 0.06V. Jeszcze jutro na krótko sprawdzę czy elektrozawór pyka, ale wygląda na to że taśma z kabli po trasie spłynęła. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 21:35
|
|
|
A nie lepiej podłączyć 12V na zawór i próbować odpalić?
Acha w moim starym poldolocie też odpalał raz na 10 razy i czasem zgasł na trasie. Okazało siię, że padł styk w stacyjce odpowiedzialny za załączenie elektrozaworu. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 21:45
|
|
|
Kamil Ty juz kiedys pisałes ze masz jakies problemy z elektryką....
opanuj elektryke
podłacza zawor w pompie na krutko pod aku i musi odpalic |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 22:17
|
|
|
Tommur napisał/a: | A nie lepiej podłączyć 12V na zawór i próbować odpalić? |
To będę robił jutro. Dzisiaj zszedłem do auta z planem wyjęcia elektrozaworu, ale nie dałem rady. Miałem miernik przy sobie, więc przy okazji pomierzyłem wszystko.
kuba87 napisał/a: | opanuj elektryke |
Pościągałem dzisiaj wszystkie stare taśmy izolacyjne i jestem przerażony... W tygodniu muszę kupić sporo kabli, konektorów i koszulek termokurczliwych... |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 22:20
|
|
|
kutwa no to ładnie sie wszystko pofajczyło.... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 22:27
|
|
|
czyli z silnikiem chyba ok . Więc RST TD żyje. Kabelki to pryszcz. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 23:12
|
|
|
kuba87 napisał/a: | kutwa no to ładnie sie wszystko pofajczyło.... |
A co się pofajczyło? Pościągałem izolacje, a tam kable siedzące np tylko 1/3 przekroju w konektorze a reszta ukruszona albo coś... Raczej tak być nie powinno więc będę to wszystko poprawiał żeby było wszystko ok. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
dircerro [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Maj 2010, 23:17
|
|
|
kamil wolski, wymieniaj, naprawiaj czy co tam planujesz robic z tymi kablami i dawaj relacje czy ożyje |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Maj 2010, 00:33
|
|
|
Powoli. Na razie mam sklepy pozamykane, zresztą, długi weekend to trzeba się nacieszyć kobietą a nie dłubać pod maską. Pewnie od wtorku będę walczył pod blokiem. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2 Maj 2010, 14:53
|
|
|
Kamil jak coś to za 500pln jest kompletny silnik do opchnięcia, w zeszłym sezonie zmieniony rozrząd.
Ale to jak coś to za 1.5 tygodnia bo ziomek w portugali jest na rozpoczeciu MŚ rallycrossu |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Maj 2010, 21:17
|
|
|
A po co mi silnik? Jeśli już to w najgorszym wypadku padła sama pompa. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
dircerro [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Maj 2010, 21:32
|
|
|
kamil wolski, sie nie daj wkrecic w nowy silnik ten jest kosa i chu* |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 11:28
|
|
|
czyli ta drut wiązka to efekt po swapie przez Konrada? |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
|