Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:54
[MK4] Śliwka
Autor Wiadomość
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 21 Cze 2011, 19:29   

A jakie miałeś ciśnienie w kołach na próbach?? Nam się zdarza ruszać próby z 3 atmosferami w balonach i w razie czego upuszczać jeśli słabo klei lub na odwrót.

może miałeś zbyt niskie ciśnienie i to było powodem dyskomfortu :fox:

Patrząc na zdjęcie śiwki to wydaje mi się, że masz dosyć miękko zestrojony ten gwint(się wychyla nieco)?
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Cze 2011, 19:50   

Roman ja przed zlotem wiedziałem, że są miękkie i po samym powrocie od wulkanizatora jak mi nabili ok 2atm, przy ostrym zakręcie czułem jak pływają. Na zlocie miałem 2,6atm, może i więcej dałoby lepsze efekty, ale lekarstwem na tyranie bieżnika to nie będzie. Na następne pojeżdźawki na pewno będę zakładał inna parę na przód, bo tylne rallye 540 będą zachowywały się podobnie.

Wychylenie zawiasu raczej w normie, jest stosunkowo wysoko ustawiony przez co nie ma betonu, być może przy zejściu jeszcze z 2cm byłoby lepiej, ale wtedy nie nadawałoby się to do jazdy na co dzień.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
Ostatnio zmieniony przez Marcin 8 Lip 2011, 09:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 21 Cze 2011, 21:09   

Marcin napisał/a:
być może przy zejściu jeszcze z 2cm byłoby lepiej, ale wtedy nie nadawałoby się to do jazdy na co dzień.
Trza było opuścić już na lotnisku, a potem podnieść... Gratki 3eciego miejsca :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 22 Cze 2011, 09:41   

Parzych napisał/a:
Trza było opuścić już na lotnisku, a potem podnieść... Gratki 3eciego miejsca :ok:

No właśnie, w końcu po coś masz tego gwinta...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 22 Cze 2011, 09:45   

teoretycznie tak, praktycznie nie, mam syf na gwincie i muszę to wyczyścić i jeszcze raz nasmarować, a żeby to teraz zrobić trzeba całość zdemontować z auta.


-------
edit...
-------
Po zlocie coś się tłukło z przodu, okazało się, że tym razem z prawej strony poluzowała się nakrętka trzymająca wkład amortyzatora. Już jest cisza, innych usterek nie stwierdzono.


Małe podsumowanie czasów ze zlotu. Niewiele brakowało do drugiego miejsca :) Żółw pamiętaj... do trzech razy sztuka <8>

Klasa Sport
1. Parzych - 103,72 / 146,3 - 250,02
2. Żółwik Tuptuś - 105,01 / 147,36 - 252,37
3. Marcin - 108,08 / 144,81 - 252,89
4. Mariusz.B - 106,65 / 148,30 - 254,95
5. Pufcio - 108,53 / 148,47 - 257,00
6. Kasia (by Marcin) - 124,45 / 177,63 - 302,08

dwa najlepsze czasy drugiej próby kjs-u (z tego co zapamiętałem): 1,11,34 i 1,13,xx (ciekawostka: 5 miejsce w generacje w sumie czasów tylko z drugiej próby)
z pierwszej próby nie pamiętam, ale były kiepskie z racji oszczędzania przegubów i muła na drugim biegu.

Pozdro dla zachwycających się większymi pojemnościami :2xf:

-------
edit... 02.08.11
-------
Dzisiaj zabrałem się za ogarnięcie gwinta, którego spitoliłem przy zakładaniu jakiś rok temu i się poblokowały nakrętki regulacyjne :głowąwmur: Udało się wyczyścić i nasmarować tył oraz przy okazji przetestowałem jak nisko pójdzie dupsko, teoretycznie wg producenta -75mm :V: na zdjęciu przód jest ok -40mm (ok 1/4 gwintu skręcone)



Jutro zabieram się za przód.

-------
edit... 04.08.11
-------
-75 przód:

_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Howser 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 39
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: Iłowa
Wysłany: 4 Sie 2011, 21:29   

Całkiem fajnie to wygląda :devil:
_________________
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 4 Sie 2011, 21:45   

Jechałeś na tym żeby sprawdzić co zostanie z miski, albo opon? :D
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Sie 2011, 21:51   

o w dupke, ale nisko :9: pewnie z posesji nie wyjedzie bez sensacji :twisted:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 4 Sie 2011, 21:55   

ładnie ale nie na nasze polskie drogi ;-( do siebie na osiedle już bym nim nie wjechał pewnie...
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 4 Sie 2011, 22:51   

arecki, jakbyś miał taką glebę, to by już wcale seja nie było widać :D
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Sie 2011, 06:58   

max gleba była ustawiona tylko dla testu jak nisko można obniżyć na tym zawiasie, gdybym ustawił przód i tył na maxa to bym od kumpla nie wyjechał :-P już nie wspominając, że po drodze do domu na koleinach zostawiłbym miskę i wydech. W tej chwili wysokość mam ustawioną tak jak na ostatniej fotce jest z tyłu, praktycznie wszystkie garby przechodzę bez problemów, niektóre lekko dotkną flanszki od wydechu.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
krzys:) 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 160
Skąd: Goleniów
Wysłany: 9 Sie 2011, 21:26   

a ja widziałem dzisiaj takie coś:P i to u siebie w mieście


Uploaded with ImageShack.us
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 9 Sie 2011, 21:37   

krzys:) napisał/a:
a ja widziałem dzisiaj takie coś:P i to u siebie w mieście

Widać, że to jakiś szrot :rotfl:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 10 Sie 2011, 13:21   

krzys:) napisał/a:
a ja widziałem dzisiaj takie coś:P i to u siebie w mieście

mogłeś mendę umyć przed zdjęciem :rotfl: szkoda, że się nie udało zgadać...

Dzisiaj już jestem we Wro :-P
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sie 2011, 20:45   

mi sie sliwka zawsze podobala :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 10 Sie 2011, 21:04   

Ty Marcin w goleniowie byłeś i do szczecina na browara nie podjechałeś?? Nieładnie :nunczaku:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Sie 2011, 11:11   

Romek za krótko byłem i za dużo miałem zaplanowane, a do tego pogoda mi nie dopisała i się opalałem nad morzem w deszczu... ;-( Następnym razem zrobię wlot na chatę przy Deboła :rotfl: i Ciebie poinformuję o akcji :-P
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sie 2011, 12:55   

Dibua, albo jak kto woli Dubois... :D no to trzeba by sie zgadac wieksza ekipa :) Trzeci i Tommur-em + Ty + Romek :D jeszcze ja ze swoim ryjem i bierzcie tydzien urlopu hehehe bo bedzie sie dzialo zeby ogarnac auta i siebie od :piwkowanie:
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Wrz 2011, 15:36   

mam dylemat...



<8>
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Wrz 2011, 15:47   

Pierwsze...

Nie wiem co zrobiłeś z drugim ale nie wygląda fajnie :-P

A trzecie fajne tylko wykadrować by trzeba inaczej, bo las przytłacza główny temat czyli auto :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Śliwka by Searlas
Searlas Nasze auta 14 3 Mar 2012, 23:02
Searlas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin
26.04.08 mały update - serducho do śliwki :)
Danio Archiwum 132 28 Maj 2008, 18:13
a1topgear


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.