Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
9 Lut 2012, 21:55
Oryginalna Mk1 XR2 1982 by MikeB4
Autor Wiadomość
Flonder 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 24
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18 Lis 2010, 23:23   

Jeździłem 2 razy, pierwszy i ostatni :rotfl: była to nawet jazda próbna przed zakupem, do którego nie doszło z w/w przez Ciebie powodów ;)

jeśli ma uciągnąć lawetę i mieć 4x4, to może essi rs2000 4x4, Perana chyba kiedyś takiego sprzedawał za niedużo...

że o wrzuceniu pospolitego cossiego nie wspomnę... :ok:
_________________
Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 18 Lis 2010, 23:56   

Zabawne bo spora cześć tego Escorta leży u mnie w garażu ;-)


Okkkk , dość dywagacji o projektach których jeszcze nie ma .... Jak będą to się opublikuje co i jak :-) ))


A mniejwięcej tak wygląda w 99,9 % ukończona Fiesta po remoncie :jupi:











Wreszcie trafiły na nią halogeny , które ktoś kiedyś zdemontował. Są to dokładnie fabryczne halogeny XR2 których zdobycie zajęło mi 6 lat i wymagało kupienia całego auta :fox: Dziwne to .... Ale skoro moja Fiesta miała je fabrycznie i ostały się uchwyty - to czemu by tego nie wykorzystać. Z halogenami lubię jej wygląd 300% bardziej.


Na łonie natury - wdrapała się na całkiem spory szczyt nieopodal Szczyrku ....




Z moim nowym codziennym samochodem - który po paru latach prób i błędów w dobieraniu środków codziennego transportu zastąpił Fiestę ....






No i cóż ........ remont skończony , silnik dotarty ..... pora na małe poprawki błedów przy składaniu i paru eksploatacyjnych wymian. Ale to dopiero na wiosnę. Obecnie auto zimuje sobie pod dachem wynajętej hali i czeka na ładną pogodę , by znów otworzyć szyber i usłyszeć przemiły dla ucha dźwięk wkręcającego się na obroty poczciwego kenta....
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 19 Lis 2010, 00:29   

MikeB4 napisał/a:
Fuuuuu , jeszcze gorsze
:hahaha: o to chodziło ...
Flonder napisał/a:
Mike, najszybciej chyba będzie projekt oprzeć na ramie samuraia,

Takie coś zdaje się ktoś kiedyś zmontował, i sprzedawał.. Było kiedys na allegro..

MikeB4, jakbym lubił mk1 xri to bym Ci zazdrościł :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 19 Lis 2010, 00:47   

Tak - była taka Fiesta niebieska zmotana z Samurajem.... w sumie pasowałby na nią ten mój tył i gotowe , ale to byłoby za łatwe , a ja nie lubię łatwych rozwiązań...


Dzidzia w takim razie będziesz zazdrościł drugiej :rotfl: Ja tam polubiłem Xrkę dość szybko a i ona mnie też bo przez 2 lata codziennego jeżdżenia nie zepsuła się nigdy i zawsze dowiozła na miejsce..
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 19 Lis 2010, 00:55   

MikeB4 napisał/a:
Tak - była taka Fiesta niebieska zmotana z Samurajem
Nie wiem, czy niebieska - na pewno miała czarne lusterka normalne od mk1 przed liftowej - wtedy takich szukałem do swojej, to pamiętam :)
MikeB4 napisał/a:
Dzidzia w takim razie będziesz zazdrościł drugiej :rotfl: Ja tam polubiłem Xrkę dość szybko a i ona mnie też bo przez 2 lata codziennego jeżdżenia nie zepsuła się nigdy i zawsze dowiozła na miejsce..

Poczekam, pozazdroszczę :)
I żeby nie było - nie mam nic do xrek, i się cieszę, że się kochacie :uścisk:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 13 Mar 2011, 18:21   

tylko po zazdrościć czasu i włożonej pracy (sama przyjemność). Bardzo ładny egzemplarz :zwyciężca:
_________________

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Lut 2012, 21:59   

jeśli jaka kolwiek Xr-ka w tej części europy zasługuje na wyróżnienie to z pewnością jest to zbudowana przez Mika ta mk1-ka

Przelatujemy :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Lut 2012, 22:00   

a dzieje się coś? może chociaż jakaś fotka tego ciasteczka? :hihihi:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lut 2012, 23:05   

http://www.fiestaklubpols...p=326811#326811

:| Szkoda ze temat opuścił swoje zasłużone miejsce,,,

bidżej, masz od początku foty tego auta,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Lut 2012, 23:06   

o coś świeżego mi chodziło :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lut 2012, 00:10   

Rozmawiałem z Mikiem jakiś czas temu i auto sobie grzecznie zimuje a on może wrzuci jakieś aktualne nowinki. Może przenosiny go zmotywują :)

Joe temat o aucie w dziale mk1 był mało widoczny, żeby nie powiedzieć wcale przysypany pytaniami w stylu "nie odpala". Jakiś czas temu ktoś całkowicie nie wiedzący co to FKP podawał mi link do zdjęć odbudowy tego auta z neta, powiedziałem jest więcej szukaj na FKP w dziale projekty. Zdziwiłem się później, że tematu nie znalazłem. Dopiero teraz jak podałeś wyrywek z tematu to znalazłem odpowiedni odnośnik żółwia. Żółw wróci z galapagos to zadecyduje co z tym fantem zrobimy.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 10 Lut 2012, 01:06   

Yyyyy



:devil:
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lut 2012, 10:09   

aaaaaa Mike może jakaś miniaturka :hahaha:

są i halogenki widzę i naklejki. Naklejki z UK ściągałeś czy dorabiałeś ? I z czego masz zastosowane halogeny ;/ Czy to oryginały ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Lut 2012, 10:38   

van81,
MikeB4 napisał/a:
Wreszcie trafiły na nią halogeny , które ktoś kiedyś zdemontował. Są to dokładnie fabryczne halogeny XR2 których zdobycie zajęło mi 6 lat i wymagało kupienia całego auta :fox: Dziwne to .... Ale skoro moja Fiesta miała je fabrycznie i ostały się uchwyty - to czemu by tego nie wykorzystać. Z halogenami lubię jej wygląd 300% bardziej.
A naklejki pojawiły się w poście Pon Lis 15, 2010,,,

van81 napisał/a:
Joe temat o aucie w dziale mk1 był mało widoczny, żeby nie powiedzieć wcale przysypany pytaniami w stylu "nie odpala".
Masz 100%, stało się tak dlatego że temat był nieaktywny, nikt nic nie pisał i poszedł na dół,,, to samo się stanie w NA czy Projektach, przysypią go inne aktywne tematy, tak samo jak odnośnik Żółwika,,, IMHO tematy mk1/2 powinny leżeć na swoim forum a u góry powinien być podczepiony temat z konakami do nich,,, a w działach NA czy Projekty odnośniki do tego podwieszonego tematu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 10 Lut 2012, 11:40   

Na moim ekranie to jest miniaturka --- naklejki przyjechały z Anglii -- chcieliśmy dorabiać i kombinować -- ale w tej cenie w której one są i sposobie jak są docięte nie ma to żadnego sensu.... i tak jedną nakleiłem źle a drzwi niepasowne z błotnikiem to wina .... czegoś innego :-) - mianowicie regeneracji sworzni zawiasów przeprowadzonej bardzo późno na etapie remontu...
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Maj 2013, 09:51   

Dawno nic sie nie działo -- ale zapisałem w połowie kwietnia Fieste na Classicauto Trackday - a niech się do czegoś przyda ... zeszłej póznej jesieni nie chciała odpalić , wymieniliśmy kilka rzeczy w gaźniku (uszczelka , czyszczenie, regulacja) a na koniec finalnie umarł rozrusznik i coś w elektryce , że nawet nie było kontrolek. Zaholowałem mende na garaz i tak zostawiłem na całą zimę ...

Po uruchomieniu wiosną nie bardzo chciała działać - cały weekend majowy spędziłem w garażu dłubiąc przy niej - niestety na zlot Fiesty na Tor się nie udało :-/ 2 maja zamontowałem rezystor balastowy od wiązki z 1.0 w której nie bedzie juz potrzebny - napięcie na cewce spadło z 13 na 8V i wreszcie przestała się grzać i gasnąć po pół godzinie jazdy albo 10 minutach pracy na postoju. Gaźnik nadal nie reaguje na śrubę regulacji mieszanki - ewidentnie jest za bogato i spalanie na poziomie 10-11 litrów w trasie + siwy i czarny dym (nowy , nowy gaźnik czeka na ogarnięcie i podmianę).... Wymieniłem też wąż od odmy do kolektora bo poprzedni popękal ze starości i ciągnęło lewe powietrze, wymieniłem wieszak wydechu, naprawiłem ręczny hamulec, kupiłem OC. Finalnie nie starczyło nawet czasu na kontole ciśnienia w oponach przed wyjazdem.

Niemniej pojechała - i dojechała - na Classicauto i proszę :

http://www.youtube.com/watch?v=j5qwqIVjkHY

a zakończyło się tak :

_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Maj 2013, 10:21   

:ok:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Maj 2013, 11:10   

fajnie widzieć że to jeździ :V:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 9 Maj 2013, 12:24   

bidżej napisał/a:
fajnie widzieć że to jeździ


Na dodatek jeszcze wygrywa ! :brawo: :brawo: :brawo:
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 9 Maj 2013, 13:34   

Patrze na date poprzedniego posta i w sumie to ... w zeszłym roku tez byliśmy na Kielcach i zajęliśmy drugie miejsce ... - więc też z pucharkiem. Też wtedy tak dymiła i tamte próby były totalnie na mokro - dodatkowo wpakowaliśmy się w opony dwa razy , dostalismy karne 10 sekund (na szczescie nie ma żadnych śladów uszkodzeń od opon) i .... cały rok Macko sie nabijał , że objechała nas Zastava :fox:

W tym roku jak zrobiło się sucho to Fiesta się rozkręciła - zaczęła posiadać trakcję mimo lipnych opon i na jednej próbie bylismy szybsi niż auta klasy 1-2000 i 1-3000 oraz niż większość klasy 1-3000+ (tylko dwa Porsche 911 pojechały szybciej)... jest potencjał <oki>
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.