Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

swap 1,1i na 1,4 gaźnik
Autor Wiadomość
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 4 Lip 2008, 15:51   swap 1,1i na 1,4 gaźnik

witam wszystkich fiestomaniaków

na wstępie musze zaznaczyć że jestem nowy na forum i moge nie znać do końca zasad tu panujących, niemniej jednak będe sie starał pisać mądrze i nie spamować ;)

A więc do dzieła :D

Planuje a raczej już jestem w trakcie przeróbki mojej fiestki, seryjnie model z silnikiem 1,1 na monowtrysku z 1992 r.
Podjąłem wyzwanie wmontowania do niej silnika 1,4 bodajże CVH na jakimś madeinUSSR gaźniku dwugardzielowym.

W tym temacie chciałęm zaznaczyć swoją obecnośc na forum oraz co oczywiste uzyskać kilka porad na temat.

Może na początek przedstawie stan na dzień dzisiejszy ( co mam ) :
- kompletna instalacja elektryczna z 1,1i
- złożony silniczek 1,4 ze skrzynią od 1,1i , sprawny w bardzo dobrym stanie
- cały osprzęt do silnika 1,4 ( rury, elektryka , gażnik obudowa filtra itd.)
- mam też kompletny układ wylotowy jednak bardzo dłubany i w kiepskim stanie ( dziury , pękniecia )

Moje wątpliwości
- we fiestce 1,1 miałem strumienice - czy zostawiać ją czy wywalić ?
- w silniku 1,4 jest pompka paliwa umieszczona niejako na głowicy - czy będzie to kolidować z pompą która z tego co sie orientuje jest umieszczona w zbiorniku paliwa ??
- na silniku 1,4 jest układ/moduł zapłonowy do którego dochodzi kostka 3 pinowa - potrzebuje info jak ją podłączyć
- niestety gdzieś straciłem cewke zapłonową ( taka pojedyncza cewka jak np w starej poczciwej jawce 50 ) i będę takiej potrzebował - co poradzicie - nowa czy ze szrotu ??
- silnik 1,1 był zagazowany - autko i tak pójdzie po wymianie silnika na serwis gazowy celem regulacji ale czy nie będzie problemów ( nawet nie wiem jakie mogłyby wystąpić )
- czy chłodnica z 1,1 nada się ?
- co zrobić żeby nie trzeba było montować ssania ręcznego pod kierownicą tylko automat ewentualnie jakiś przełącznik ( jak to zgrać z gaźnikiem ? )


To tyle na szybko , z góry dzięki za odpowiedzi w temacie

aaaa - prosze sie nie śmiać - swap na 1,4 nie jestem moim marzeniem i wiadomo że zdecydowanie bardziej wolałbym montaż 2.0 DOHC czy co tam koledzy montujecie , ale jako że mam ten silnik a 1,1 już sprzedałem to chce podjąć sie takiego właśnie swapa

pozdrawiam
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lip 2008, 18:43   

kupic kolektor ssacy od 1,4 na wtrysku i nie robic problemow. Cewka uzywka poszukaj w gieldzie napewno maja,Co do kostki sciagnij se schemat :)
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 4 Lip 2008, 19:37   

dziś 2 godzinki roboty i silniczek 1,4 już jest na swoim miejscu czyli w komorze silnikowej :D

co do odpowiedzi kolegi @genov

- ciekawy pomysł ;) czyli mówisz że instalacja i komputer z 1,1i by pasował ??
- a co z kolektorem wydechowym - rozumie ze moze zostac ale już np dwururka powinna byc z miejscem na sonde lambda bo takowego miejsca w dwururce z gaznikowego 1,4 oczywiscie nie ma, bo i po co


- jaką proponujecie dwururke jakąś fajną która pozwoli na szybsze opróżnianie cylindrów w tym silniku ? bo nie wiem o co pytać na szrotach :9:

// można by prosić jakiś link ( może z allegro ) jaki kolektor ssący powinienem kupić ?? oczywiście taki żeby pasował do tego silnika i żeby pasował do instalacji ;) bo jak takich nie ma to narazie sie wstrzymam z modernizacją z gaźnika na wtryski
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 5 Lip 2008, 08:41   

Bodziek, genov miał na myśli wtrysk i osprzęt (komp, czujniki, wiązka), bo na gratach z 1.1 ci to nie pójdzie :-P Ja mam 1.4 na gaźniku, ze ssaniem ręcznym i nie ma z tym żadnego problemu, tyle że gaźnik mam weber for ford a nie jakiś postsowiecki... w razie czego przy drugim silniku, który miałem wcześniej mam gaźnik (też ze ssaniem ręcznym) więc mógłbym go sprzedać. Co do dwururki, to mam od 1.6 (zresztą silnik konstrukcyjnie taki sam to musi pasować), a reszte wydechu od 1.1 :] . Zobaczysz jak fajnie takie CVH drze gume na 1, 2 i deczko na 3 biegu przy tak krótkiej skrzyni :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 5 Lip 2008, 10:24   

nice :D

przyspieszenie to podstawa :D
myśle że z tym nowym sprzęgłem które założyłem powinno to troche pochulać :D bo zdaje sobie sprawe że róznica będzie baaardzo odczuwalna
co do wtrysku 1,4 rozumiem że będzie to większy wydatek ale czy opłacalny jeżeli zamierzam jeździć na gazie / rzadziej na PB ?
myśle też że na tym gaźniku który mam mogą byc bardzo ciekawe efekty, w razie gdyby nie spisywał sie za dobrze, odkupie od Ciebie fordowski

teraz jade szukać jakiejś dwururki i cewki na pobliski szrot

dziś postaram sie wrzucić foty jakieś


// mam dwururke z escorta bodajze 1,6
ma też i problem bopogubiłem sie w rurkach od chłodzenia :/

nie mialby kto schematu połaczenia rurek do 1,4 ?? sorry za tak banalna prosbe ale wszedzie w google sa reklamy ksiazek a informacji jako takich brak :/
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 5 Lip 2008, 18:48   

A jaką chłodnice masz :fox: bo nie napisałem że lepiej coś innego znaleźć, np. z xrki bo nie wiem jak z wyjściami w 1.1, ale wydaje mi się że może być za mało wydajna.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 5 Lip 2008, 22:11   

mam chlodnice z 1,1 :/

i wielki problem z rurkami - kompletnie sie w tym pogubiłem ...












jak narazie tragedia :/ nie sądziłem że wymiana będzie taka skomplikowana - no ale w końcu kompletnie sie na tym nie znam, narazie szukam informacji i w poniedziałek licze na postępy w pracy ;)
została do zczajenia chłodnica z esiego i ta piekielna cewka której nikt nie ma ...
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 6 Lip 2008, 09:21   

Te 2 króćce w ścianie grodziowej (zdj. 3) idą do i z nagrzewnicy. Ale który jest który to nie powiem w tej chwili...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 6 Lip 2008, 10:55   

gaźnik wygląda jak z poloneza :yyy:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lip 2008, 11:23   

Zdjęcie 1:
Widoczny na środku komputer od silnika możesz zdemontować, widoczny też obok serwa i zbiorniczka od hamulców map sensor również - wężyk z mapsensora podłącz do tej puszki okrągłej przy aparacie zapłonowym (na 2 zdjęciu widać ją kawałek)

Zdjęcie 2:
Widoczny w dole czujnik prędkości jazdy (taki walec na lince od prędkościomierza) mozez wywalić gdyż nie będzie potrzebny, linkę wkręć bezpośrednio do skrzyni, jak podłączyć moduł zapłonowy - uśmiechnij się ładnie do diody, cewka aby odpalić silnik może być jakakolwiek od starek fiesty (mk1/2) od poloneza, dużego fiata o biedy pojedyncza z malucha... zapali. Ale najlepsza będzie taka gdzie aparat zapłonowy jest taki jak u ciebie czyli bezstykowy, a najodpowiedniejsza by była od Twojego silnika. Widać też czujnik temperatury, w 1,1 jest zypełnie z drugiej strony więc będziesz musiał przedłużyć przewód.

Zdjęcie 3:
Co to za chłodnica... dolny otwór wyjściowy , środkowy do zbiorniczka - i tak chyba podłączyłeś, wejściowy górny - do termostatu, obok aparatu zapłonowego w drugim końcu silnika.

Zdjęcie 4:
To co pisałem o czujniku prędkości jazdy - to chyba nie to, gruby wąż co wychodzi z sinika i sobie wisi, to układ przewietrzania (chyba) wystające z przegrody króćce to od ogrzewania - górny wejściowy podłączany z okolic kolektora ssącego, dolny powrotny w okolice termostatu (chyba)

Zdjęcie 5:
Gaźnik,,, normalny, może i polonez ma taki sam, w tyle widać (odcięty) przewód podciśnienia do zasilania wspomagania hamulców, niżej ten od podłączenia ogrzewania w aucie, z boku 2 króćce od paliwa, wejście i powrotny - pompka w głowicy silnika, jak ta elektryczna w silniku przepuszcza paliwa to ją podzastaw, ale nie podłączaj (żeby nie działała) jak nie będziesz musiał wymontować, do tego gaźnika nie założysz automatu rozruchowego, tyle sterowanie ręczne, na gaźniku będzie gdzieś złączka do podłączenia przewodu (12V po włączeniu zapłonu, która z kostką od aparatu zapłonowego i cefką stanowi całą elektrykę silnika)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 6 Lip 2008, 11:43   

dziekuje bardzo za pomoc w rozkminieniu instalacji silnika :D

teraz pozostało mi to przeczytac jeszcze kilka razy zanim dotrze do głowy ;) ( jestem informatykiem więc sie nie dziwic :p )

a to gaźniczek z drugiej strony


zobaczymy co jutro zdziałam ...

// przewód podciśnienia jest cały :D tzn z koncówka pasująca do pompy hamulcowej
// czyli rozumiem że pompke elektryczna paliwa w zbiorniku po prostu odłaczam ale nie wyciagam a pompka mechaniczna - ta w głowicy 1,4 z takim popychadłem powinna zostac normalnie podłączona ? w 1,4filtr paliwa byl mniejszy i gdzie indziej - czy moge zastosowac ten duży filtr bo wymieniałem go jakieś 2 miesiące temu ? i normalnie podłaczyć na logike do pompki mechanicznej ?
// jak podłączać parownik od gazu bo mam dużo trójników w przewodach od chłodzenia i chciałbym to sam zrobić kiedys ( jak jeszcze byl 1,1 ) parownik mialemprzy akumulatorze zamontowany , jednak z braku8 miejsca musialem go wywalic - mysle ze nad prawym nadkolem bedzie dla niego dobre miejsce a gazownikowi zlece tylko wymiane przewodu miedzianego od butli do parownika
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lip 2008, 21:55   

Bodziek napisał/a:
czyli rozumiem że pompke elektryczna paliwa w zbiorniku po prostu odłaczam ale nie wyciagam a pompka mechaniczna - ta w głowicy 1,4 z takim popychadłem powinna zostac normalnie podłączona ?

O ile przez wyłączoną pompkę da się ciągnąc paliwo to bym tak zrobił - najmniej roboty, jak nie to będziesz musiał ją wyjąc i przerobić zbiornik,

Bodziek napisał/a:
w 1,4filtr paliwa byl mniejszy i gdzie indziej - czy moge zastosowac ten duży filtr bo wymieniałem go jakieś 2 miesiące temu ? i normalnie podłaczyć na logike do pompki mechanicznej ?

Z malucha nawet będzie dobry,,, podłączasz przed pompką mechaniczną, aby zasysała paliwo przez ten filtr,,, jesli uważasz że maluchowski będzie za mały (mnie wystarczał) to załóż z poloneza czy jakiegokolwiek innego auta - przepływowy.

Bodziek napisał/a:
// jak podłączać parownik od gazu bo mam dużo trójników w przewodach od chłodzenia
Korektor ssący (wylot pod parownikiem - parownik - nagrzewnica - powrót do silnika, bez trójników bym to zrobił w szeregu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 7 Lip 2008, 22:48   

dzisiejszy dzień był niezaciekawy
prawie cały czas lało i w związku z tym nie udało sie wiele zrobić
zdemontowałem całą wiazke od sterowania wtryskiem benzyny , założyłem kolektory i popodłączałem kable do rozrusznika alternatora i włacznika wentylatora.
może jutro zaświeci słońce ...

// naszrocie szeryf zaspiewał sobie za wtrysk jednopunkt z escorta ( kolektor wtrysk wiazka i komp ) 300 zł ... na dodatek bez obudowy filtra powietrza :/ smiech na sali :P
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Lip 2008, 11:17   

Bodziek napisał/a:
// naszrocie szeryf zaspiewał sobie za wtrysk jednopunkt z escorta ( kolektor wtrysk wiazka i komp ) 300 zł ... na dodatek bez obudowy filtra powietrza :/ smiech na sali

wyczuł gość interes, może jakbyś to wrzucił między inne graty to by się nie kapnął :hihihi:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 8 Lip 2008, 14:39   

hehe moze i tak ale z uwagi na koniecznosc osobistego demontażu to mogłbym wzbudzic pewne podejrzenia u tego gargamela :P

nieważne - silniczek już prawie zainstalowany - brakuje mi jeszcze paru rzeczy, daje troche zdjęć, jak zwykle z góry dziękuję za pomoc


// nie wiem po co jest ta puszeczka ... może by ją wywalić ?


// dobrze podłaczylem alternator ?? mase alternatora polaczylem kablem z masa rozrusznika


//wykorzystałem filtr paliwa ze stargeo układu paliwowego ( taki duży filtr ), elektrozawór benzyny dałem za filtrem i przed pompką , w pompce sa 3 kroćce ten na dole podłaczyłem do odpływowego przewodu benzynowego


//na dole kolektroa dolotowego widać króciec - gdzie go podłaczyc ??
//widać tez taki jakby kondenstaro z dwoma kablekami i od tego idzie kilka rurek m.in do tej puszki z 1 zdjęcia i do zbiornika paliwa - nie mam pojęcia o co w tym chodzi


//po zdemontowaniu kompa i wiązki nie mam co z tym przewodem zrobic :/


//według takiego narysowanego osobiście schematu wykorzystującego porady otryzmane w tym temacie , podłaczyłem układ chłodzenia i ogrzewania - czy dobrze ?? aaa brakuje kilka strzałek bo do konca nie wiem jak to działą ten cały przepływ cieczy prze układ



//narysowałem tez taki sobie sschemat elektryczny - no nie wiem jak to podłaczyc żeby nie spier... zwlaszcza tego modułu bo podobno drogi jest

heh ale poscik :D juz sie nie moge doczekać opinii i rady z Waszej strony, koledzy z forum FKP
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Lip 2008, 14:44   

pierwsza fotka - pochłaniacz par paliwa. długo jeździłem z odpiętym i nic się nie działo. gadżet.

a ten "kondensatorek" też mnie ciekawi od dłuższego czasu...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 8 Lip 2008, 15:17   

może sie tak wtrącę nie z tej beczki co cię podkusiło żeby zamontować 1.4 gaźnik niema 1.4 wtrysk ja mam 1.4 gaźnik i jestem z niego mocno nie zadowolony juz wolałbym silnik 1.4 pełny wtrysk z fiesty mk4
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Lip 2008, 15:28   

1.
Dokładnie tak, chodzi o ekologie by paliwo nie parowało to klimatu - można wywalić byle wężyk (bodajże idzie do zbiornika) nie pozostał zamknięty (niedrożny).

2.
Źle (chyba), zrób zdjęcie by było widać rozrusznik i jego śruby (przesuń kabel) i zdjęcie by było widać alternator (podłączenie)

3.
Filtr paliwa - dobrze, elektrozawór - Źle! Elektrozawór od benzyny ma być przed samym gaźnikiem (im bliżej tym lepiej), jak samochód jest na LPG pompka paliwowa ma se pompować paliwo do elektrozaworu i robić ciśnienie - reszta paliwa będzie wracać powrotem do baku. Zauważ że na tym zdjęciu widać w gaźniku 2 króćce od benzyn, jeden (pewnie teń cieńszy) to też powrót do baku zapewne.
Widać też walec z wsuwką - elektrozawór paliwa wolnych obrotów w gaźniku - ma tam być dołączone 12V po włączeniu zapłonu, możesz to podłączyć razem z elektrozaworem od benzyny, żeby nie grzał się i był otwarty jak na LPG jeździsz.
Pompkę powiem Ci potem, muszę w domu sprawdzić, albo niech się wypowie ktoś kto ma CHV pod maską.

4.
To jest zawór od przewietrzania zbiornika. z tej puszki dokąd prowadzą, niżej jest trójnik idzie w lewo i prawo (dokąd), Z gaźnika i kolektora są łącznie 4 wyprowadzenia, zrób zdjęcie od tyłu żeby było je widać i powiedz co i jak już podłączyłeś.

5.
To cienkie - linka gazu rozumiem, to grube z walcem, odłączyłeś z map sensora? tak? dokąd to leci z drugiej strony - to co jest luźne - tak jak pisałem - dołącz do aparatu zapłonowego, tam jest taki okrągły element z króćcem.

6.
Wygląda OK :) :ok:

7.
Wstrzymajmy się jeszcze,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 8 Lip 2008, 20:40   

mamuten - silnik dostałem a wiadomo że sie darowanemu koniu w zęby nie zagląda

JoeMix - porobiłem to co mówiłeś

daje kolejne fotki


// nie wiem po co te 3 meskie złaczki ale w starej instalacji z tego co wiem nie były używane


// jest i rozrusznik kiepskie to foto ale jednak coś da sie ujrzeć


// czy teraz jest ok ? starałem sie dac możliwie krótkie przewody


// ten cały przewód od mapsensora


// te dwa króćce widoczne to nie wiem jeszcze gdzie je podłaczyć


// wiec co z tym odpowietrzeniem zbiornika ? moze by je gdzies podłączyc do wolnego króćca w gażniku albo w obudowie filtra ?


// kostka do ktorej podłączona była wiązka sterowania wtryskiem


// ostatni element - raczej szczelny, nie dało sie tego inaczej zrobić


// tego przewodu nei jestem pewien znajduje sie on tuz obok rozrusznika - może to od jakiejś czujki temp ??
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Lip 2008, 21:21   

ten ostatni przewód jest od kontrolki ładowania!
altek masz z mk1 bądź 2 bo ma taką złączkę, a twoje podpinanie jest nic nie warte...
ogólnie silnik wygląda jak z mk2 xr2 łącznie z gaźnikiem...

kolego kolektor z gaźnikiem kup oryginał fordowski, chłodnicę też wymień na taką od 1.4 ... parownik lpg powienien być wpięty w szereg na małym obiegu... to twoje jest złe bo z kolektora ssącego płyn wypływa, tam musi być trójnik który połączy ten wąż z wężem górnym nagrzewnicy i leci to do węża zasilającego pompę wody

kurde klawiature mam zepsutą i więcej już nie pisze bo idzie szału dostać
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów 1.1 Gaźnik, remont czy swap na 1.6 EFI
komorniq Mechanika silnika 4 27 Sty 2017, 21:14
DemptD
Brak nowych postów [MK3] Swap z 1.3i na 1.6 gaźnik - nie chce odpalić
Co robimy źle ??
Bongo Mechanika 15 2 Gru 2006, 23:16
Bongo
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów 1.1i na 1.6 gaźnik
adi08 Tuning mechaniczny 18 30 Sie 2006, 11:37
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.