| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
			| Rajd Turystyczny AW i fundacji Stworzenia Pana Smolenia |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lip 2008,  13:13   Rajd Turystyczny AW i fundacji Stworzenia Pana Smolenia |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawność amortyzatorów tył : 
 Lewy 84 % , prawy 21 %
   
 Takim wynikiem przywitaliśmy projekt startu w kolejnym rajdzie . No cóż - tego się można było spodziewać . Wielokrotne ujeżdżanie po Torze połączone ze startami w Turystykach  oraz jazdą na co dzień to zabójcza mieszanka wystawiająca każdy element zawieszenia na najtrudniejszą próbę .
 
 Szybkie przeliczenie finansów oraz zmobilizowanie sił i środków zaowocowało nabyciem gazówek oraz pospieszną wymianą i związaną z nią decyzją  : " startujemy " ( hmm - może nie być w domu telewizji  , jedzenia a zamiast gazet po kątach walają sie stare itinerery ale na wpisowe na rajd musimy mieć
  ) 
 Rajd odbył się 29 czerwca i był to zorganizowany przez  mosińską delegaturę  AW . Turystyk rozpoczynający się w centrum Mosiny a kończący na rancho p. Smolenia . Całość dochodu ze startu ( w tym licytacji numerów startowych ) oraz gadżetów  została przekazana na fundacje p Smolenia , więc cel rajdu był jak najbardziej szczytny .
 
 Na starcie ( na który sie nieco spóźniliśmy
  ) przywitało nas sporo załóg , a wśród nich wiele twarzy znanych ze spotkań w Automobilklubie oraz z poprzedniego startu . Jednym słowem od początku czuliśmy się jak u siebie . Jeszcze tylko pokornie przyjęte , ganiące za spóźnienie
  , spojrzenie Komandora rajdu osłodzone uśmiechem jego żony i ruszamy na strat . 
 Całość rajdu  byłą jechana wg itinerera strzałkowego . Poniżej zdjęcie z próby sprawnościowej :
 
 
   
 Ewa coraz lepiej ogarnia auto - tutaj na trudnej luźnej nawierzchni . Niestety serce , które wkłada w utrzymanie auta w idealnym stanie , na tego typu odcinkach walczy z duchem walki mocno zakorzenionym już w tej drobnej osóbce . Luźna nierówna nawierzchnia to nie  idealne miejsce  dla wychuchanej Chianti . Ale i z tym będzie sobie można poradzić  i próby jechać  " na Maxa " .
 
 Po próbie sprawnościowej ruszamy w dalszą drogę . Organizatorzy jak zwykle robią kawał dobrej roboty i trasa wiedzie mało uczęszczanymi a bardzo urokliwymi zakątkami . Często zwalniamy nieco  aby napawać się pięknem krajobrazu . I to wszystko w sumie na wyciągnięcie ręki od głównych dróg prowadzących do jednej z największych aglomercacji w Polsce .
 Rajdowe zapędy musieliśmy nieco studzić  gdyż trasa często wiodła koło tzw " siedzib ludzkich" , a ich  mieszkańcy ochoczo witali kolejny tuman kurzu  pojawiający się na horyzoncie wzrokiem , który wyrażał chęć  rzucania w nas coraz większego kalibru przedmiotami ( i na pewno nie były by to wiązanki kwiatów
  ) 
 
   
 powyżej fiesta podczas jednego z postojów na chwilę wytchnienia  i ukojenie nerwów przez kierowcę upragnionym papierosem .
 
 
   
 I zakole warty  wyłaniające się  obok auta tuż po zjechaniu w boczną drogę z asfaltu . Właśnie za takie momenty brawa dla organizatorów .
 
 Meta rajdu  znajdowała sięna rancho  p Smolenia , gdzie przy dźwiękach muzyki zajadaliśmy  ciepłą grochówę  i chleb ze smalcem , dzieliliśmy się na gorąco  wrażeniami z rajdu oraz braliśmy udział w konkurencjach rekreacyjnych
  Wśród nas  ON czyli p . Smoleń . Skromny , miły i przystępny , ależ czy nie są to właśnie cechy ludzi wielkich ? 
 Rajd uważam za udany , przyniósł on nam kolejna dawkę doświadczenia oraz pozwolił na dogranie się w kolejnych kwestiach dotyczących sposobu nawigacji i sposobu jazdy . jedynie raz z winy Żółwia gubimy drogę , ale udaje się nam na nią wrócić  i nadrobić stracony czas . W klasyfikacji  generalnej mamy 9 miejsce poparte dużo mniejsza niż poprzednio liczbą punktów karnych . Ale nei to jest najważniejsze . Najważniejsza jest dobra zabawa , którą tam mieliśmy i wspaniała atmosfera towarzysząca wydarzeniu .
 Najlepszym tego dowodem jest fakt iż w momencie gdy silnik Fofi jeszcze nie do końca ostygł , a kurz z rajdu nadal mienił się na karoserii my już pytaliśmy o kolejne terminy w jakich będą sie odbywały Turystyki .
 
 Jednym zdaniem : Jedziemy znowu
   
 Jeszcze dwie fotki :
 
 
   
 Serce Żółwia mocniej zabiło gdy na starcie zobaczył tę  oto maszynę . Znacie moje zamiłowanie do motoryzacji  " tamtych czasów " dlatego obejrzałem auto naprawdę dokładnie . Niestety podczas jednej z prób uległo ono awarii i nie dało rady ukończyć rajdu o własnych siłach ( co nei znaczy że na metę nie dotarło  , powyższe zdjęcie jest z mety właśnie )
 
 Oraz zdjęcie załogi z p. Smoleniem :
 
 
  |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Brook   Klubowicz
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Wioletta
 Wiek: 45
 Dołączyła: 18 Lis 2006
 Posty: 799
 Skąd: Chełm
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lip 2008,  22:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | gratulationen ;D |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lip 2008,  02:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  i powodzenia w kolejnych   Pozazdrościć takich częstych okazji do rajdowania.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |