[Ogólny] Regenerować reduktor czy wymieniać na używany ? |
Autor |
Wiadomość |
Siwy_89
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 25 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 16:21 [Ogólny] Regenerować reduktor czy wymieniać na używany ?
|
|
|
Witam. Koledzy, co się bardziej będzie opłacało: regeneracja reduktora (70zł w serwisie) czy wymiana na używany (100zł) z tygodniową/dwutygodniową gwarancją? Samochód pali mi 10,5-12l gazu w mieście, w trasie 9,5-10l.. Posiadam instalację BRC. Jaki dokładnie mam reduktor podam wieczorem... Proszę o podpowiedź... Pozdrawiam |
_________________ Mituwisi Pajero II 2,5TDi...
W poszukiwaniu Fiesty dla brata... |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 17:21
|
|
|
Wydaje mi się że regenerować, bo to zawsze nowe membrany, a używkę to stare membrany, druga sprawa używka zazwyczaj leży i wysycha, a jak reduktor wyschnie to lipa... (nie zawsze, ale czasem) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Siwy_89
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 25 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 17:34
|
|
|
Może w reduktorze coś innego paść niż to co jest w zestawie naprawczym membrany, uszczelki)? Gazownicy mówili mi że ,,wycierają się ścianki i że regeneracja może wogóle nie pomóc''... Ile w tym prawdy?? Tak w ogóle to wymiana membran będzie pomocna przy zmniejszeniu spalania? Czy to raczej gra niewarta zabawy...?? |
_________________ Mituwisi Pajero II 2,5TDi...
W poszukiwaniu Fiesty dla brata... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 23:45
|
|
|
mało w tym prawdy , parownik da sie odbuować w 100% o ile to nie jest lovato problemów nie bedzie . |
|
|
|
|
Siwy_89
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 25 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 23:53
|
|
|
diodalodz napisał/a: | mało w tym prawdy , parownik da sie odbuować w 100% o ile to nie jest lovato problemów nie bedzie . | Czyli powinno zmniejszyć spalanie... |
_________________ Mituwisi Pajero II 2,5TDi...
W poszukiwaniu Fiesty dla brata... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 10:27
|
|
|
zależy ile pali jak pali 20 l to napewno . |
|
|
|
|
Siwy_89
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 25 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 11:36
|
|
|
Pali 11-12 w mieście... |
_________________ Mituwisi Pajero II 2,5TDi...
W poszukiwaniu Fiesty dla brata... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 21:33
|
|
|
może troche urwiesz ale kokosów się nie spodziewaj . Jeśli masz wytarty wałek rozrządu to nawet jak popękasz to dobrego spalania na LPG nie bedziesz miał . Wszystko zależy od tego jaka instalacja czy ma kompa i ile ma najechany silnik . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.