Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Kwi 2012, 05:29
FUTURA RS 2000 mk3.5 by FiFa
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21 Maj 2017, 12:53   

To są wartości dla 1.6 CVH tak dla jasności :)
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Maj 2017, 12:59   

2.0 turbo i ledwo 200 km wyplute. Przeciez to szkoda kasy wpakowanej.
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21 Maj 2017, 14:00   

wg mnie on sie zgrzał na iat'cie... Wczoraj u siebie sprawdzałem i jest znacznie gorzej, niz sie spodziewałem. Jak auto stoi, nawet z otwartą maską, to nie idzie zejść z temperatury. Kończy się skala (60+) i tyle...
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Maj 2017, 15:47   

No troche malo wyplulo ale to może być tymi czujnikami jak pisali wczesniej. Któryś jest uwalony i jest jak jest.
ZWARDEK tak dla 1.6 cvh z twoich informacji, cennych oczywiście hehe no a FIFA ma pompę ori wlasnie z 1.6 cvh więc dla niego te info się przydadzą może tez :fox:
FIFA a tak z ciekawości jakie masz teraz doładowanie? :V:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Maj 2017, 16:12   

Co ma pompa do tego? Jest nadłubane z 8 wtryskami, niewiadomo jaki tam jest regulator i możemy dalej zgadywać, fifa musi zmierzyć po prostu i tyle
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Maj 2017, 19:00   

Luk-90 pompa ma wielkie znaczenie chyba to wszyscy wiedzą bo to że będzie dawała ciśnienie jak powinno to nie znaczy ze bedzie wszystko grało bo niewiadomo jaka jest wydajna. Kumpel ostatnio stroil na drodze cc 1.4 i okazało się ze pompa ori nie wydalala i musial zalozyc pompę paliwa o większej wydajności chyba 355 l/h teraz ma. Po wymianie pompki jest git. Nie był jeszcze na hamowni ale strzelamy w okolice 200 km przy doladowaniu 1.1 bara. FIFA ja bym spróbował wlasnie zalozyc inna pompe lub tez zobaczyc na te czujniki...
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Maj 2017, 20:43   

Akurat czy paliwa brakuje to można ocenić po pomiarze AFR.
Wymiana pompy na palę to strzał na ślepo imho.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Maj 2017, 21:07   

ale tego nie przetłumaczysz, poza tym fifa tego nie sprawdzi, bo ma świnie bez kontrolera afr
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21 Maj 2017, 23:35   

Sonda, zegarek afr na dechę i samemu można sprawdzać.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Maj 2017, 05:21   

luk-90 napisał/a:
ale tego nie przetłumaczysz, poza tym fifa tego nie sprawdzi, bo ma świnie bez kontrolera afr

To że nie napisałem najpierw zeby to pierwsze sprawdzic czy brakuje paliwa to nie znaczy zeby zakładać inna pompę w ślepo od razu (pisząc wlasnie że kumpel stroil na drodze cc to chodziło mi o to że tez to wyszło z pomiaru bo pompa nie nadazala pompowac a mial szerokopasmowke w wydech przykrecona to wiadomo zaraz było że brakuje wachy). :rotfl:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 22 Maj 2017, 05:25   

Kruku napisał/a:
2.0 turbo i ledwo 200 km wyplute. Przeciez to szkoda kasy wpakowanej.

Spokojnie to dopiero początek, narazie mam bazę w której wiem co mam! Teraz zaczynamy szukać koników :-P
vegetagt napisał/a:

wg mnie on sie zgrzał na iat'cie..

Coś na pewno poszło nie tak, bo nawet po wyjeździe z hamowni ledwo zrywal przyczepność na 2biegu, gdzie normalnie jeszcze 3 bieg traci trakcje. Ale fakt że hamowalem go w upalny dzień w dodatku z 30 minut stałem w korku i się gotowalem przed wjazdem na hamownie. Po odpieciu IAT silnik pracuje, ale dość dziwnie się zachowuje, bo nagle zaczął mi delikatnie booosta przeładować i Egt doszło poza czerwone pole, na 5 biegu osiągnął trochę ponad 920, przez to IAT zostawiłem podpięty.

Co do pompy i tak jest plan na jej wymianę. Fakt jest taki że nie man jak sprawdzić afr, na chwilę obecną to nawet do seryjnego sterownika nie jest podpieta sonda. :-P co do listw wtryskowych to mam ori zeteca z regulatorem 2.7 bara, i listwe z rowera ale tam nie wiem jaki jest regulator bo nie ma oznaczeń. Plan jest jeszcze taki aby sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie w trakcie jazdy jeżeli będzie dość znacznie spadać, to wymieniamy pompę.

Puff napisał/a:

Sonda, zegarek afr na dechę i samemu można sprawdzać

Ok, ale zegarek najlepiej podłączyć na szerokopasmowej sondzie, a mi trochę kasy szkoda na to jak i tak w niedalekiej przyszłości mam plan na Emu, który już obsłuży sobie sam sondę i będzie podgląd na afr.

W tygodniu podłączamy deta i sprawdzimy co on tam nam powie :)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Maj 2017, 05:37   

A jak teraz ustawiales ciśnienie doładowania i ile bar teraz tam dmuchasz jeśli można wiedziec?:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 22 Maj 2017, 19:28   

Ciśnienie ustawiam przez mbc, a obecnie dmucham 0.5 bara, w piku 0.6.
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Maj 2017, 19:53   

Aha rozumie :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Gru 2017, 09:41   

aż się łezka w oku zakręciła ;-(

nie wiem czy juz ogarnąłeś problemy ale wtrące swoje 3 zdania na tyle na ile mi pamięć pozwala.

układ paliwowy był tak robiony że w listwie zeteca były wtryski z rs2000 czyli 240cc i miały chodzić jako główne, dolewane było z drugiej listwy z wtryskami z rovera 303cc. regulatory oryginalne. Generalnie paliwa z wyliczeń było na 350-400KM. I chodziło to na Walbro ale ori pompa też powinna spokojnie poradzić sobie z tym.

Przy doładowaniu 0,5-0,6 bara ten silnik nie da więcej realnej mocy niż 200-220KM bo nie ma prawa dać więcej. przy okolicach 1 bara z takiej turbiny te silniki wypluwały w okolicy 300KM. Wynik który miałeś może też być spowodowany odprężeniem. Jak gruba jest przekładka i z którego zeteca uszczelki ST czy BT ??

Jaka jest elektronika z RST czy modzona ?? Ja niestety w tamtych latach nie miałem możliwości by zrobić to inaczej ale później jak pojawił się DET2 i DET3 to jedynym rozsądnym rozwiązaniem było by wywalenie elektroniki z RST i wsadzenie ori z fiesty z jakimkolwiek Zeteciem (najlepiej 1,8) i strojenie na świni. Zalety dwie główne: 1) brak kagańca w postaci boostcuta przy 0,7 i zapłon z 16v a nie 8v. Może tu jest droga by to wreszcie chodziło jak powinno. Wiem że kilka lat temu w Lublinie poskładali escorta ostatniego w ten sposób i miało to ponad 300KM.

Tak z ciekawości, skrzynia też moja ?? Głowica i blok wyglądają na moje ;) korbowody ori czy moje kute ?? Bo tłoki kute szlag trafił jeszcze u Darasa z tego co mi wiadomo ;)

Niestety nie wiem co tam było robione przez te blisko 10 lat z tym sercem i moja wiedza może być odległa od stanu obecnego ale jak coś to pytaj może sobie przypomnę.

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 2 Sty 2018, 17:57   

PumaRST napisał/a:
układ paliwowy był tak robiony że w listwie zeteca były wtryski z rs2000 czyli 240cc i miały chodzić jako główne, dolewane było z drugiej listwy z wtryskami z rovera 303cc. regulatory oryginalne. Generalnie paliwa z wyliczeń było na 350-400KM. I chodziło to na Walbro ale ori pompa też powinna spokojnie poradzić sobie z tym.

W sumie działa to nadal podobnie, z tym ze drugie wtryski sa teraz chyba załozone jeszcze wieksze. Musiałbym sprawdzic, bo ja akurat tego nie tykałem. Ale jak zakładalismy to jak sprawdzałem to wydawało mi sie ze byly cos okolo 400cc i po numerach wychodziły fiat coupe 20vt. Pamietam tylko ze te wtryski miały duzy zapas. Ale teraz nie jestem w stanie powiedziec. Pompa ori niby dawała rade, ale juz jest nowa:
Walbro 255

PumaRST napisał/a:
Przy doładowaniu 0,5-0,6 bara ten silnik nie da więcej realnej mocy niż 200-220KM bo nie ma prawa dać więcej. przy okolicach 1 bara z takiej turbiny te silniki wypluwały w okolicy 300KM. Wynik który miałeś może też być spowodowany odprężeniem. Jak gruba jest przekładka i z którego zeteca uszczelki ST czy BT ??

Przekładka jest 1mm, uszczelka z bt, metalowa cienka. Przy doładowaniu 0.5 bara wypluło 232KM. u mnie niestety prawdopodobnie wysrało sie przez goraco, okazało sie ze mapa nie do konca jest dobrze zrobiona.

PumaRST napisał/a:
Jaka jest elektronika z RST czy modzona ?? Ja niestety w tamtych latach nie miałem możliwości by zrobić to inaczej ale później jak pojawił się DET2 i DET3 to jedynym rozsądnym rozwiązaniem było by wywalenie elektroniki z RST i wsadzenie ori z fiesty z jakimkolwiek Zeteciem (najlepiej 1,8) i strojenie na świni. Zalety dwie główne: 1) brak kagańca w postaci boostcuta przy 0,7 i zapłon z 16v a nie 8v. Może tu jest droga by to wreszcie chodziło jak powinno. Wiem że kilka lat temu w Lublinie poskładali escorta ostatniego w ten sposób i miało to ponad 300KM.

Elektronia to najwieksza bolaczka jak na chwile obecna, jest tutaj wiazka z RST i DET3, ale to jest podłączone w cały swiat, no i wiazka tez juz jest bardzo zmeczona. Lekarstwo juz kupiłem, pomału sie zacznie robic! :) EMU ;)


PumaRST napisał/a:
Tak z ciekawości, skrzynia też moja ?? Głowica i blok wyglądają na moje korbowody ori czy moje kute ?? Bo tłoki kute szlag trafił jeszcze u Darasa z tego co mi wiadomo


Nie skrzynia jest moja, narazie z futury 1.6 16v+szpera. Plan jest na nowa skrzynie, bedzie dłuzsza. Z 1.6 jest za krótka, bo na 1/4 musiałem zapinac 5 bieg :-P Głowica byc moze jest Twoja. Blok nowy to juz moja robota. Korbowody i tłoki niestety ori. Kucizna moze w przyszłosci, taki plan :)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Sty 2018, 22:29   

To odprężenie jest OK około 8,5:1. Korby i tłoki ponad 300KM znoszą więc jeszcze masz pole do popisu i zawsze można szukał tłoków z Focusa RS chyba by było taniej niż kucizna.

Co do wtrysków całkiem możliwe, że tam są z saaba Turbo bo takie też miałem a jak popatrzyłem w swój temat to pisałem że one tam są - wybacz ale dawno temu to było. Jeśli tak to one mają 365cc.

Turbina nadal T3/T4 jak ją poskładałem ?? doczytałem, że zmieniałeś korpus ale czy wirniki zostały te same ??

co do skrzyni to zmień na tą z 1,8 16v i wsadź to LSD co masz. Nie pchaj się w tą z 1,8d jest za długa.

Elektronika jedyny słuszny wybór. Niestety jak widzę, rzeźba z nią nadal taka sama jak za moich czasów.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 5 Sty 2018, 16:19   

Powiem CI troche mnie zaskoczyłes ze seryjne korby i tłoki do 300KM, ja liczyłem max 250... Co do kucizny w przyszłosci całkiem mozliwe. Nawet nie jest to jakis duzy koszt zakupienia samej kucizny (mysle ze do 4tys powinno sie kupic) w porównaniu do tego ze trzeba zrobic cały silnik praktycznie od nowa co juz zrobi sume... Bo wszystkie srubki, uszczelki, planowania,honowania itp. sporo kosztuja.

Turbina w sumie tak jak poskładałes, z tym ze musiałem korpus wymienic i ja poprostu zrobic, bo byla maskarycznie przegrzana i praktycznie zatarta. Wirnik jeszcze sa stare, ale przy nastepnej okazji jak bede wyciagał, to kółka cnc juz gdzies tam leza :P Jedynie co to przerobiłem jeszcze wyjsci pod v-banda. Duzo bardziej praktyczne przy pracy, no i downpipe juz nasza produkcja.


Co do skrzyni to raczej bedzie długa z fiesty mk6 tdci. Plus za hydrauliczne sprzegło i biegi na lince.Predkosci po naradzie z bobsonem wygladaja dosc obiecujaco, bo po zmianie nie spadaj obroty ponizej max momentu. Moment mam okolo 3.5tys rpm, wiec mam nadzieje ze akurat kazdy bieg siadzie idealnie w moment :)


I co do hydraulicznego sprzegła duzy plus dla mnie, bo jednak sprzegło kevlar i seryjny docisk nie dało rady. Musze załatwic mocniejsze sprzegło!
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1087
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 5 Sty 2018, 22:24   

Spiek time!
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Sty 2018, 19:10   

jaki dyfer ma ta skrzynia z tdci ?? Prędkości wyglądają na zbliżone do tej skrzyni co ja miałem z 1,8D mk3 z dyfrem 3,53 (czy jakoś tak, na pewno dwie pierwsze cyfry sie zgadzają).

Ja miałem ordynarnego spieka z wzmocnionym dociskiem i wszystko chodziło jak trzeba. Nie wiem może czas do Radzikowskiego zapukać :fox:

O turbinę pytam, bo tam była hybryda T3/T4, ciepła strona z ERST a zimna z koparki białoruś :P od T4. I w czym rzecz, ciepła strona ma A/R 40 lub 48 (znowu demencja starcza i nie pamiętam dokładnie) a zimna 60 lub 70. Niemniej jednak mnie to odpowiadało bo to były takie a nie inne czasy i możliwości. Natomiast jakbyś miał tam zaglądać to w zimnej stronie nie ma co grzebać tylko w ciepłej. Jesli dobrze pamiętam to fiatowskie silnik 2,0T, Cossi, i pewnie jeszcze kilka innych benzynowych silników miło T3 z ciepłą stroną A/R 60 lub 68. I to jest dobre przejście dla tego silnika, w sensie pojemności. bo ta ciepła strona która tam jest, jest relatywnie mała dla tej pojemności.

Co do układu tłokowo-korbowego spokojnie zniesie okolice 300KM tam większy problem że trzeba moment trzymać w ryzach przynajmniej na dole obrotów, a co do kucizny to nie wiem jak bardzo się ceny zmieniły ale jak poszukasz w USA pod BT to pewnie wyjdzie poniżej 3tyś komplet. Mnie wyszło około 2tyś ale dolar był wtedy na poziomie 2-2,2.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.