Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Kwi 2012, 05:29
FUTURA RS 2000 mk3.5 by FiFa
Autor Wiadomość
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 4 Kwi 2017, 18:35   

Z nowości to tylko tyle :-P

Drogi już naszykowany aby włożyć, ale doba jest trochę za krótka :| zrobię na dniach jakąś aktualizacje tematu, bo znowu sporo nowości :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Kwi 2017, 20:37   

No popatrz kto by się spodziewał tego po doładowanym silniku :hahaha: Kto idzie grubo.. :ok: Pokaż denko tłoka, czy półki pękły od za wysokiego doładowania czy stukowe zawitało?

Wrzucaj focisze co tam masz, u nas silnik czekał prawie ok 1,5 w garażu pod kocykiem zanim trafił na właściciela, głowę lepiej pchnąć dalej :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 4 Kwi 2017, 21:27   

Denka tłoka nie pokaże, bo zdjęcia nie zrobiłem a poskładalismy na sztukę to w całość. Ale po denku nie było żadnych śladów ani niepokojących objawów. Stukowe mogło zawitać na początku prób jak było kijowe paliwo, ale nie ma żadnych śladów aby był stuk.
co do doładowania, to miałem pewna przygodę, kiedy dmuchnelo co mogło i był boost grubo ponad 1bar, fakt że krotkotrwale ale to mogło dać w kość! A druga strona medalu ten silnik też już miał trochę najeźdźone,więc wszystko mogło się zdarzyć :-P

Z ciekawości powiem Ci ze były panewki ori ford i poza tym że zaczęły już pomału się robić białe to wcale źle nie wyglądały :-P

Złożyłem na tej głowicy z 2.0, tamtej aż mi szkoda bo jest piękna, no ale raczej ja sprzedam...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 19 Maj 2017, 17:05   

Jak oceniacie ile koni teraz ma Fiesta? :-P pomiar zrobiony jak było dość gorąco niestety... :|
https://youtu.be/6EgJiKbyPBo
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 19 Maj 2017, 18:52   

215/270
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Maj 2017, 18:55   

N7a rozwercona na 2.3 to bedzie mialo 170km maks;)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Maj 2017, 19:22   

kenczorf, przecież tam jest wsadzona jedyna słuszna jednostka, czyli zetec i to doładowany.

Ja strzelam 220/315
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Maj 2017, 20:50   

FiFa, jak byłeś tylko 0.7 s szybszy ode mnie, to masz ze 135 kunia :rotfl:
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Maj 2017, 21:22   

zasugerowalem sie podpisem , ze jest 2.3 bo zetor z suszara jest w trakcie roboty :P
Jesli jest to 1.8, 2.0T to podobnie granica 210KM i 320NM jak dobrze mapa zrobiona
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 19 Maj 2017, 22:34   

Jest zetor 2.0 turbo :) jak był strojony w innej budzie wypluł 232HP i 323 nM , teraz z nowym blokiem i ogarnięta większością ustrojstw liczyłem na tyle samo jak nie trochę więcej :-P niestety zawiodłem się i jak narazie szukam przyczyny.... :|

Aktualnie pokazało 192KM i 315 nM coraz bardziej myślę aby przejść na emu/easy ECU ale nie wiem kto mi to ogarnie. Bo coś dzisiaj na pewno poszło nie tak. Było dzisiaj strasznie gorąco, ale żeby aż taka różnica? Jeszcze podejrzenia są na pompę paliwa, ewentualnie czujnik temperatury w dolocie, bo dzisiaj ogólnie jakoś słabo to auto jechało :| jakie mogą być przyczyny uwalonego czujnika temperatury powietrza? Możliwe aby czujnik temperatury przy goracu tak zubozyl ta mieszankę że aż tyle mocy stracił? Bo Egt dzisiaj też w górze jest, ale 870C nie przekroczyło...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Maj 2017, 23:11   

Suszarka napewno ok? Moj wyplul 213km i 320nm. W pewnm momencie stwierdzilem, ze cos slabo. Hamowania pokazal wlasnie 195km i 300nm. Zaczalem szukac i po logach wyszlo, ze suszara nie pompuje zzadanego cisnienia powyzej 4500rpm. W przyszlym tyg idzie do regeneracji i zobaczymy co wyjdzie. Miala byc hybryda i cel 250+ ale koszta mnie powstrzymaly... :/
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 20 Maj 2017, 05:19   

Suszarka jest po regeneracji, jest to hybryda t3/t4 (t04e) dodatkowo korpus środkowy wymieniony na taki z chłodzeniem woda, i poprawione ulozyskowanie. Co do ciśnienia, powiem tyle że na zegarze jak już nadmucha 0.5 bara to trzyma tak do samej odcinki, zresztą widać po wykresie że nie leci w dół nagle. Więc myślę że z boostem to nie ma problemu, muszę poszukać przyczyny gdzieś indziej.

Na chwilę obecną to sądzę że najsłabszym ogniwem jest jednak sterowanie, muszę to jakoś ogarnąć w mądrzejszy sposób bo ten sterownik jednak ma spore ograniczenia...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Maj 2017, 09:08   

A na czym masz strojone? Kto ci stroil? Na hamowni? U mnie kiedys nie pamiętam w którym aucie tez był uwalony czujnik chyba temperatury cieczy co daje sygnał do kompa i auto po nagrzaniu nie chciało wogole jechac. Odpialem go i jak reka odjal, potem kupilem nowy:-) spróbuj go odpiac. Zobaczysz, może akurat :) jak by co to polecam pompę paliwa gss 215 daje 355 l/h. Jak dobrze pamiętam.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 20 Maj 2017, 13:49   

Ecumaster det 3, stroil to lamik. Zobaczymy co z tym czujnikiem na spokojnie.
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 20 Maj 2017, 14:19   

FiFa napisał/a:
jakie mogą być przyczyny uwalonego czujnika temperatury powietrza?

W gnojowozie mocne ograniczenie dawki/mocy w całym zakresie obrotowym. Komp wchodzi praktycznie w coś na kształt trybu awaryjnego. Podobne atrakcje są jak odepniesz MAP-a. Więc IAT i MAP to dwie krytyczne rzeczy w (prostym) doładowanym motorze.

Mały napisał/a:
U mnie kiedys nie pamiętam w którym aucie tez był uwalony czujnik chyba temperatury cieczy co daje sygnał do kompa i auto po nagrzaniu nie chciało wogole jechac.

I znów, w przypadku gnojowozu i otrzymywania kiepawego odczytu z tej czujki, komp tak mocno obcina dawki, że "tryb awaryjny" wydaje się przy tym luksusem. Spod świateł ruszyć się nie da, gaz w podłodze na 1 biegu, żeby na prostej drodze auto nie zgasło. Wentylator pracuje cały czas, a przyspieszenie do 50km/h zajmuje wieczność.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Maj 2017, 16:14   

Też się wybieram do lamika wlasnie stroic fieste i tez na det3:-)
Dobrze gadasz PUFF:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2017, 17:17   

Masz det3 i słyszę po odcince, że auto jest w trybie fuel implant, najprościej zainstaluj sobie klienta fuel implant na laptopie i podepnij się kablem usb do ecumastera, obejrzyj na logach jak auto pracuje, albo zrob jakieś logi i poproś o ocene na forum ecumastera. Na logu będzie widać jak kształtują się w zasadzie wszystkie ważne sygnały dla świnki boost, clt, iat To w zasadzie nic nie kosztuje.

Według mnie to nie jest problem z mapem, czujnik Iat może prędzej. DET3 ma kilka słabych stron, jedną z ważniejszych jest brak kontrolera AFR. Jeżeli chcesz, żeby to porządnie śmigało to easy ecu albo EMU, w Poznaniu koszt urządzenia, instalacji oraz strojenia to ok 5-6 tysi.
EMU będzie znacznie bardziej rozbudowane niż easy ecu, aczkolwiek EE będzie w zupełności na twoje potrzeby.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 20 Maj 2017, 18:37   

Fuel implant chyba nie może być, bo mam 8 wtryskow i nie zgadzaly by się ohmy przy połączeniu parami, a det 3 obsługuje tylko 4 wtryski, tak mi podpowiada jeden znajomy co to też trochę ogarnial. Ja niestety w elektronice jestem słaby, muszę się z kimś umówić aby to ogarnął trochę :) easy ECU myślę że wystarczy, ale muszę mieć kogoś kto to ogarnia, ja się już w tym pogubiłem. Stroiciel chyba będzie wiedział co będzie lepsze dla niego.

Z ciekawości jakie powinno być prawidlowe ciśnienie paliwa na listwie? :)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2017, 19:19   

Ja tam nie wiem co masz tam namodzone, ale podpiecie klienta w celu loga nic cie nie kosztuje
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Maj 2017, 20:38   

Z tego co wiem to bodajże przy EMU jest cala wiązka silnika do zrobienia na nowo:-)
Ciśnienie na pompie paliwa przy wyl silniku min 3 bary, ciśnienia paliwa na jałowym 2.3 do 2.5 bara, ciśnienie w ukł 2 min po zgaszeniu, nie mniej niż 1.5:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.