Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Kwi 2012, 05:29
FUTURA RS 2000 mk3.5 by FiFa
Autor Wiadomość
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 7 Sie 2016, 20:23   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Teraz jak już odpalił to chciało by się aby jak najszybciej wyjechało :-) ale zostało nam jeszcze sporo pracy, zawieszenie poskładać, hamulce i przewody, pospinac chłodzenie i dolot do porządku , zderzak pociąć i oddać do malowania, pociąć maskę Rst pod zapinki :| oddać do ustawieńia zbieżności, no i wydech pospawac :-) planowałem do połowy sierpnia się chociaż przejechać, zobaczymy czy się uda :) najgorsze ze wszystko robimy sami i po godzinach, to trochę z tym wszystkim schodzi....
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 8 Sie 2016, 21:42   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

FiFa napisał/a:
pociąć maskę Rst pod zapinki

nie i jeszcze raz nie, mówiłem, że to da się zrobić mendo

i tak w Cz-wie nie startujesz podobno :V:

pakunek dotarł w całości?
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Lis 2016, 21:06   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

puk puk, co tam słychać?
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 3 Lis 2016, 22:09   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

e tam, nic ciekawego się nie dzieje :devil:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 7 Lis 2016, 13:26   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

a filmik z pierwszego wyjazdu to kaj? :hammer: old nunu a brzmienie to na filmiku nie oddaje tej radości co na żywo :V: a jo był przy pierwszym odpaleniu tegon silnika poskłodanego na osprzęcie od Pumy u Marka https://www.youtube.com/watch?v=IUv1lsGhTnM :ok:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 23 Lis 2016, 19:24   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Cytat:
planowałem do połowy sierpnia się chociaż przejechać, zobaczymy czy się uda

Hehe i na planach sie skonczyło, 30 października fiesta dopiero wyjechała o własnych siłach.
https://www.youtube.com/watch?v=uuz_s9AeimI
Takim wygladem straszyła pierwszego dnia po wyjezdzie: :-)

Po pierwszych próbach, wszystko bylo ok. Ale zacznijmy od początku:
Zawieszenie poskładane na tych poliuretanach (pierwsze jazdy wytrzymały), do przodu wleciał nowy (używany) gwint H&R inox, z amorem bliensteina b8 na grubej ladze :) Do tego wszystkiego dłuższe sworznie od XR2i (bardzo ciezko bylo je znalezc, bo wszędzie występują jako krótkie), łączniki stabilizatora z e36 (mam juz trochę driftowoza w swojej fiescie :P )



Podsumowując zawieszenie i układ kierowniczy. Auto prowadzi sie bardzo fajnie, gwint nie jest zbyt twardy i wmiare wybiera każda nie równość. Nowa maglownica działa poprawnie bez luzów i wycieków :zwyciężca: , chociaż kierownica nie pracuje równo (momentami jakby toche cięzej sie nią kręci, ale podejrzewam ze winny moze byc krzyzak ewentualnie sama kolumna kierownicza bo bylo to juz wczesniej a tylko to nie zostało wymienione.)
Na zbieżnośći wyszły mi takie pomiary, mam nadzieje ze na to co bylo pokombinowane przy zawieszniu nie jest zle :) Fiesta jedzie prosto i nigdzie nie ucieka, każda rozbieżność od normy wmiare równo więc powinno być dobrze. Wiadomo nie jest super idealnie no ale coż... :)

KOmora silnika i sam silnik :-P Dbamy o szczegóły, więc paskudna pomarańczowa pokrywa (przeprasazam PumaRST) została wypisakowana i pomalowana na czarno podobnie kolektor dolotowy. Przyszły również paczki do poskładania dolotu, również staram sie aby wszystko to jak najmniej sie rzucało w oczy ;)


CHłodnica z BMW (znowu driftowóz :-P )została poraz kolejny przespawana i dopasowna aby mogly przejsc rury do IC, dodatkowo udało mi sie prawie wszystkie przewody gumowe nowe kupic od forda (na zdjeciu tylko 2) :-) brakuje mi tylko jednego co idzie od trojnika do nagrzewnicy nie moge nigdzie nowego namierzyc. :|

Do chłodzenia użyłem dwóch wentylatorów 7' pchajacych, tylko ze to chinczyki i cos czuje ze bede musiał zainwestowac w cos lepszego i bardziej markowego. IC przerobilismy wejscia i scielismy jak najbardziej sie da boki, aby dało rade dopasowac zderzak z XR2i nie wyrzucając dalekosieżnych, aby jak najbardzieje ori to wygladało. Przerobka IC w ten sposob umozliwiła równiez nam to ze nie musieliśmy ciąć az tak bardzo pasa przedniego, bo rury przechodza obok chłodnicy. Pomiedzy chłodnice wody i IC zmiesclismy jeszcze chłodnice wspomagania :-)




I co więcej pisać poskładało sie to wszystko do kupy ze to nawet jezdziło, boosta trzymało i dawało wszystko rade :) Z dobrych wiadomosci dla DemptD, udało sie zamontowac zamek i nie trzeba bylo ciąć maski :)



I na tym kończą sie dobre wiadomości, ze trochę pojeździło. Silnik niestety "umarł" wyrzygał olej górą w dodatku stracił kompresje na 3 garze. Co sie okazało, uszczelka (kanapka) pod głowica juz niestety na wykończeniu i to ona raczej pusciła cisnienie do oleju (nieznaczne ale jednak) masło pod korkiem oleju tez sie pojawiło co wskazywało na uszczelke. Kompresja sie straciła ponieważ jeden zawór wydechowy stwierdził ze juz ma dosc trzymania kompresji i sie nie domyka, ogolnie głowica juz troche zmeczona więc do roboty. No i musze przerobic spust oleju z turbiny bo jest troche za wysoko i może mi dodatkowo olej pchac w stone odmy. No i jeszcze pare niuansów jak uszkodzony blowoff(peknieta membrana) i takich rzeczy wychodzi. Ale sie nie załamuje tylko działam dalej. Chciałem zaoszczędzić na mechanice troche a i tak bede musiał to wszystko robic :)




PYTANIE:
Ma ktoś może kogos sprawdzonego co dorabia uszczelki pod głowice na zamówienie?? :kaput:

I jeszcze poszukuje speca od elektroniki, bo mysle to wszystko na EMU postawic. Ale nie wiem komu to oddac, bo sami juz tego nie ogarniemy. Jakies sugestie??


Pozdrawiam! I mysle co by tutaj dalej modzic przy fiescie, na tyle ile tylko czas pozwoli :ford:
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23 Lis 2016, 19:49   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Byle się do zlotu wyrobić. Znam ten ból :P :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Lis 2016, 20:09   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Jaką kanapkę miał ten silnik? dwie standardowe uszczelki z silvera i przekładka? silver ma ori 1,6 lub 1.8mm(różne źródła inaczej podają), może lepszą opcją byłaby uszczelka MLS z nowszej generacji zeteców, masz do wyboru 0,6mm, 1,0mm, 1,3mm i zrobić odpowiednio grubszą metalową przekładkę?

Co do wentylatorów, to przerabiałem u siebie ten temat. Te chińczyki małe to można sobie PC'ta nimi chłodzić, ja mam jednego większego Spala ssącego, ale mam też luzem duży pchający wentylator Boscha, który robi mały tajfun na ok pół oryginalnej chłodnicy.

Skoro zamontowałeś sworznie długie(rst), to poszukaj sobie z KA mk1 wahaczy pod wspomę, mają one przesuniętą kulę sworznia do tyłu auta, zmieniają KWSZ, fajniej wtedy czuć ruchy kierownicy, polecam. Łączniki z e36 ponoć wcale mocniejsze nie są. Ja nie zauważyłem różnicy. Gwincik też fajny, monotuba z dobrą sprężyną pracuje genialnie, żadne TAtechnixy nie mają podejścia do tego i wkesti wariowania i wybierania nierówności.

Ogólnie fajny sleeper z tym zderzakiem, ale rozumiem tylko czasowe rozwiązanie?

Co do Emu, to w dobrym kierunku idziesz, nie będziesz żałował, a na południu jest trochę osób, wystarczy, że zapytasz na racingforum i szybko znajdziesz kogoś. Wiązkę to jeszcze można ogarnąć, ale samo strojenie to ciężki temat, bo łatwo uwalić motor, znacznie szybciej niż N/A. Ja do EMU kupiłem drugą wiązkę od escorta mk7 1.6 16v i całkowicie ją rozebrałem i przystosowałem do EMU

Ogólnie kibicuję, zawsze podobał mi się kierunek zmian :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 23 Lis 2016, 20:56   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Moj kuzyn stroil honde s2000 na emu tez(nie pamietam jaki model) ale stroili mu to w Skawinie tutaj przed krakowem i mowil ze wystroili fajnie ze wszystko gra. Zas kuzynowi tego mojego kuzyna tez tam robili w s2000 bodajze na emu cala wiazke bo wsadzil kompresorr i mowil ze jest tez spoko tylko troche ponoc im tam zeszlo z tym dluzej niz przewidywali:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 23 Lis 2016, 21:26   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

FiFa napisał/a:
dało sie zamontowac zamek i nie trzeba bylo ciąć maski


i jakbym Ci dupy nie truł to byś poszedł na łatwiznę :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 23 Lis 2016, 23:59   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

luk-90, Co do uszczelki, nie wiem dokładnie teraz, byla w sumie okolo 2.7 mm z tego przekładka miała 1.0mm i byly dwie metalowe uszczelki, nie wiem dokładnie jakie. Musimy dokładnie policzyć jaka będzie nam przekładka potrzebna i chce dorobić uszczelkę ori gruba pod ten wymiar. Zobaczymy wogole jak głowica i ile ja splanuje jeszcze. Wiem ze na te dorabiane uszczelki jedni narzekaja drudzy znowu chwala, przez to pytam bo moze akurat ktoś będzie miał jakiegoś pewniaka :)

Z wentylatorami wiadomo :) na ta pogode teraz wystarczyły, ale nie wiem co bedzie jak sie zrobi gorąco... U mnie musza byc 2 mniejsze, bo ciezko z miejscem. :| SPAL i trzeba bedzie kupic chociaz jednego na próbe i do porownania, wiadomo cena tez znacznie wyższa, to chłodzenie tez powinno byc znacznie wydajniejsze :P

Co do sworzni to nie są od RST, bo one raz ze miały inna srednice sworznia to RST miał cofniety sworzeń. a tutaj jest na prosto, tylko ze jest dłuższy. Zaciekawiłeś mnie z tym wahaczami z KA, być może one będą dawały taki sam efekt jak w RST, muszę się kiedyś temu przyjrzeć. Łączniki terotycznie to samo, ale te z BMW raz ze sa grubsze, sama kulka masywniejsza to w dodatku cięższe. Różnicy w użytkowaniu pewnie nie bedzie, ale może chociaż trochę dłużej posłużą.

luk-90 napisał/a:
Ogólnie fajny sleeper z tym zderzakiem, ale rozumiem tylko czasowe rozwiązanie?

Docelowo ma być zderzak z XR2i z wycięta dziura na IC, ale tak mam tez możliwość założyć ten z FUTURY RS tylko ze on ma duzy minus-mniejsze wloty i duzo gorsze chłodzenie, a nie chce go ekstremalnie ciąć...

Co do EMU to podpytałem, bo może będzie jakiś spec typowo od fordów-zeteców. Wiem ze u nas jest wielu takich, ale jak już ktoś się na tym zna (np. Lamik) to raz ze problem z samym umówieniem się na termin, a dwa ze nie każdy chce się podejmować wynalazków im nie znanych. Ale to jeszcze temat na potem, na pewno wcześniej czy później chciałbym mieć to do porządku wystrojone.

DemptD napisał/a:
i jakbym Ci dupy nie truł to byś poszedł na łatwiznę :rotfl:

No widzisz takto bym miał fajne remizowe zapinki :rotfl: a tak musze dalej sie męczyc pod kierownica jak tą linkę pociągnąć :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lis 2016, 07:18   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

http://allegro.pl/wahacz-... ... l#imglayer

Na tej aukcji widać w czym jest rzecz. Tutaj sprzedawca ma dwa różne wahacze, widać to po nitach sworznia, jeden sworzeń jest na środku wahacza, a drugi jest w dół. Ten w dół jest pod wspomaganie.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 25 Lis 2016, 18:50   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Czyli wygladało by na to ze z KA ma cofniety sworzeń podobnie jak RST. Marek kiedys podesłał mi porównanie wachaczy:

Pogladowo mozna powiedzieć ze RST ma mocniej cofniety ten sworzen, ale trzeba by załatwic wachacze od KA. Ciekawe tylko czy w wachacz od KA pasuja te sworznie z mk3.5 (rozstaw nitów). Przy nastepnej wymianie gum obadam dokladnie ten temat :)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lis 2016, 19:27   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Ja mam te wahacze z KA, sworznie pasują, tuleje też. Według Mnie te wahacze mają przesunięty sworzeń w wersjach Fiesta Turbo, Futura 1.6, Zetec ze wspomą, Ford Ka ze wspomą. Ogólnie Ka mk1 ma wiele wspólnego z mk3,5, aktualnie mam z Ka wahacze, zwrotnice(duże łożysko) i przeguby. Poza tym jesteś w błędzie, nie ma podziału na długie sworznie rsturbo i xr2i. Cofnięcie kuli sworznia uzyskano tylko za pomocą zmiany dziur w whaczach.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 25 Lis 2016, 21:37   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

luk-90 napisał/a:
Poza tym jesteś w błędzie, nie ma podziału na długie sworznie rsturbo i xr2i. Cofnięcie kuli sworznia uzyskano tylko za pomocą zmiany dziur w whaczach.


Dokładnie, a chyba jedyny dostępny sworzeń na rynku to Teknorot FO-113.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 25 Lis 2016, 23:56   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

luk-90,masz rację śworznie są takie same, w Rst jest tylko sworzeń cofnięty (inny wahacz)przez co zmienił się KWSZ(podobnie jak w KA pokazałeś). Długie śworznie nawet nie wiem dokładnie od czego są, ale według katalogu były z Xr2i 16V po 94 roku i wiem że był problem je znaleźć, bo wszędzie występują krótkie. Fiesta Futura 1.6 że wspomaganiem ma na pewno sworzeń na prosto (wszystkie jakie miałem, to miały na prosto.) więc tylko z KA wahacz trzeba załatwić aby mieć cofnięty kulę (podobnie jak Rst).
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Lis 2016, 06:13   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

a sworznie nie dzielą się ze względu na ilość śrub i pinchbolt? do 94 2 śruby i sworzeń 16,5mm i po 94 trzy śruby i 17mm pinchbolt?

Pytanie: Czy nie wali ci w zimę dużo wody wyloty z maski? Zaślepiasz je jakoś?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Lis 2016, 14:38   FUTURA RSturbo 2000 mk3.5 by FiFa

Tak między mk3 a mk3.5 były tylko różnice, chociaż RST mk3 miało już chyba sworzeń na 3nity :-)
Co do wylotow powietrza to nie mam takiego problemu bo auto jest zimowane w garażu, a jak deszcz pada to raczej nie jeżdżę :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 11 Gru 2016, 23:14   

Panowie potrzebuje narysowana uszczelke/przekładke pod głowice aby moc ja wyciać. Bedzie ktos to miał w jakims programie grafivznym, solid, autocad??
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Kwi 2017, 15:37   

Jakieś newsy? :fox:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.