Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec.... |
Autor |
Wiadomość |
lis2006
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:38 Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec....
|
|
|
Witam,
Mam do was pytanie. Tak jak w temacie. W piątek wymieniłem
-rozrząd komplet
-pompę wody
-świece żarowe
za wszystko dałem ponad 1000zł z robotą, przed wymiana silnik chodził dużo ciszej, natomiast teraz można ten dziwek porównać do traktora... słychać bardzo głośny klekot, taki metaliczny dźwięk, coś czego wcześniej nie było. możecie mi powiedzieć co mechanik źle zrobił i jak to skorygować?
z góry dziękuje za odpowiedzi:)
pozdrawiam!! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:46
|
|
|
zapłon za wczesny jak jest to głośne i twarde stukanie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
lis2006
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:51
|
|
|
Kolega również mówił mi ze może to być źle ustawiony zapłon lub żebym dal do regulacji zaworów auto. Ale wkurza mnie to by dałem do renomowanego warsztatu za sama robotę 350zł a tu znowu coś nie tak jest..... czyli powinni mi to wyregulować na gwarancji?? prosze Cie napisz co dokładnie jest nie tak i gdzie to można ustawić? (zeby mnie tam nie wysmiali u mechanika...) |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 12:03
|
|
|
zawieź i powiedz że teraz auto dużo głośniej pracuje czego wcześniej nie było, czy czegoś nie przestawili podczas wymiany.
reguluje się na 3 śrubeczki i w łatwy sposób można to robić dla kogoś kto ma jakieś pojęcie, jedynie trzeba ściągnąć obudowę rozrządu.
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
lis2006
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 12:08
|
|
|
dobra jutro zawiozę do warsztatu auto, napisze czy pomogło:) dzięki wielkie:)!! |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 16:07
|
|
|
od przodu na kole pasowym pompy jest regulacja i tym to podleczy jak się walnął o 1 zęba |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Cze 2008, 18:50
|
|
|
Im bardziej jest wyprzedzony kat wtrysku tym bardziej twardy i "grzechoczacy" dzwiek silnika jest, do tego dochodzi opuzniona reakcja na gaz i dosc spora chmura czarnego dymu.
Powiedz ze zle ustawili ci kat wtrysku (a nie kat zaplonu bo diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym) i prosil bys o zmiane ustawienia w rozrzadzie, miedzy walem a pompa wtryskowa,a jak by facet sie rzucal i wymyslal to krotko i w temacie zapytaj czy uzywali blokatorow jesli tak to ilu sztuk, a powinny byc 3 + czujnik zegarowy ktory nie jest obowiazkowy.
Powiedz tez ze teraz masz problem z odpalaniem na zimnym silniku i auto nie chce przyspieszac, troche strachu im napedzisz |
_________________
|
|
|
|
|
lis2006
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Cze 2008, 08:57
|
|
|
Właśnie wracam od mechanika, zrobili teraz chodzi jak trzeba, na szczescie obyło sie bez dodatkowych kosztów:):) dzieki za porady
pozdrowienia:) |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.