Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

szarpie podczas przyspieszania , POMOCY
Autor Wiadomość
robert333r 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: rzeszów
Wysłany: 1 Cze 2008, 15:32   szarpie podczas przyspieszania , POMOCY

witam, mam problem podczas przyspieszania silnik szarpie tak do 2 tys, obrotów jak by mu brakowało benzyny , po wyżej 2 tys, już nie , sprawdziłem już CPP, mapsensor, świece i kable mają 15 000 przebiegu, nie mam GAZU, nowy filtr paliwa i powietrza, wlewałem do baku różne środki do czyszczenia układów wtryskowych.
może ktoś miał podobny przypadek dlatego jak wiecie to pomuszcie
 
 
jonteczek 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Żywiec
Wysłany: 3 Cze 2008, 08:57   

mam to samutko, tylko, że w dieslu... i wątpie, co by to było zapowietrzanie układu paliwowego, bo by też powyżej tych 2000obr. szarpał - a nie szarpie :|
poza tym, wszystkie przewody paliwowe wymieniłem na nowe i uszczelniłem, dlatego powietrze nie ma szans się dostawać...

podejrzewam sprzęgło, które już mam ewidentnie do wymiany - słychać tyrkanie, kiedy je zwalniam na postoju

sprawdź to, ponaciskaj na postoju, czy słychać jakieś niepokojące objawy pracy sprzęgła? kiedy ostatni raz wymieniałeś sprzęgło?

pzdr
_________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" :)
 
 
m16
[Usunięty]

Wysłany: 3 Cze 2008, 09:06   

robert333r, mialem dokladnie to samo - winne okazaly sie kable (ktore notabene stare nie byly ;) )
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 3 Cze 2008, 09:07   

a vss, albo lambda??
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
jonteczek 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Żywiec
Wysłany: 3 Cze 2008, 09:10   

m16, które kable okazały się winne ?? może u mnie też tak jest...
_________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" :)
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Cze 2008, 10:20   

jonteczek
Pewnie kable wysokiego napięcia. Te co do świec idą .
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
m16
[Usunięty]

Wysłany: 3 Cze 2008, 14:36   

Tak - winne byly kable WN.
 
 
jonteczek 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Żywiec
Wysłany: 3 Cze 2008, 15:46   

w dieslu zapłon następuje samoczynnie - podczas jazdy kable WN nie mają nic do rzeczy :sad:
_________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" :)
 
 
agryd
[Usunięty]

Wysłany: 3 Cze 2008, 18:38   

Ja również miałem podobne objawy i również wszystko posprawdzałem - i nic. Aż przypadkiem dojrzałem pęknięcie obudowy cewki. Rdzeń był mocno przyrdzewiały. Wymieniłem cewkę i problem zniknął.
 
 
jonteczek 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Żywiec
Wysłany: 3 Cze 2008, 19:22   

a myślicie, że to może być przez sprzęgło? ja tak przypuszczam... przecież w dieslu podczas jazdy nie trzeba świec...
_________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" :)
 
 
robert333r 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: rzeszów
Wysłany: 3 Cze 2008, 21:07   

odnośnie kabli , pali mi dobrze , zawsze na wszyskie cylindry wygląda to dobrze , czy to napewno kable mogą być m16 ?
 
 
m16
[Usunięty]

Wysłany: 4 Cze 2008, 08:02   

Nie wiem czy moga - wiem, ze u mnie byly :)
Tez palila bez problemu i na wszystkie gary.
 
 
gorek 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 9
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Cze 2008, 11:00   

Czesc ja tez mialem teraz problem ale go juz rozwiazałem kiedys po zakupie cos mi silnik gasł i nie wiedzialem co sie dzieje kupilem nowe swieczki ale tez nic nie dalo okazalo sie ze CPP byl uwalony to tez wymienilem i problem z gaszeniem silnika zniknal.No ale powracajac do Twojego problemu to teraz jakos nie dawno szarpal mi silnik 1-2-3 i przy nizszych obrotach i juz tez nie wiedzialem co jest grane wsadzilem te stare swieczki co kiedys je wymienilem i problem zniknał.Kable psiknalem tez wd40 i w moim przypadku byly swieczki NGK ktore ino przejchaly 4 tysiac gdzies i chyba poległy badz przebicie na kablu jakims ale to mysle ze jeszcze pohulam do zimy potem caly komplet bedzie trzeba kupic. :greenpeace:
 
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 5 Cze 2008, 18:49   

ile masz paliwa w baku bo jak mam w okolicavch czerwonego to tez nie gra jak powinen
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
robert333r 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: rzeszów
Wysłany: 6 Cze 2008, 19:09   

u mnie jak mam mało paliwa gożej pali , ale itak szarpie czy jest mało paliwa czy dużo
 
 
chonda
[Usunięty]

Wysłany: 7 Cze 2008, 17:08   

miałem podobny problem w moim nissanie, długo nie mogłiśmy dojść co się dzieje, rozwiąznie okazało się banalnie proste i tanie między gażnikiem i obudową filtra powietrza uszczelka była w złym stanie, polecam również, sprawdzenie stanu rurki aluminiowej między kolektorem wydechowym a wlotem powietrza do filtra, wiadomo, że bez niej auto jeździ ale z dobrą lepiej pracuje,

pozdrawiam i powodzenia
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 8 Cze 2008, 12:07   

zdejmij rurkę z mapsensora i sie przejedź

u mnie właśnie ten element nawalał i auto miał sporą blokadę na granicy 2-2,5 tys obr
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK6] szarpie podczas przyspieszania + miga kontrolka silnik
mrjoy Mechanika 4 9 Sty 2013, 21:14
mattstop
Brak nowych postów Szarpanie podczas przyspieszania na gazie
freitag Mechanika silnika 8 10 Sty 2018, 22:12
Marcin
Brak nowych postów Dziwne odgłosy podczas przyspieszania.
tomi126 Mechanika ogólna 15 5 Lip 2020, 16:21
edek1977
Brak nowych postów dziwny odgłos na niskich obrotach podczas przyspieszania
Fiesta 1.8DI
velandil Mechanika 0 9 Kwi 2008, 13:16
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.