Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: PumaRST
31 Sie 2008, 21:09
Hamownia prawdę Ci powie ...
Autor Wiadomość
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Cze 2008, 11:32   Hamownia prawdę Ci powie ...

W związku z otwarciem w Szczecinie oddziału V-techu, podjechałem sprawdzić czym dysponuje Spadek na dzień dzisiejszy.
Wyniki (skan wykresu poniżej) nie nastrajają optymistycznie :|

Z nominalnych 110 KM zostało jedyne 94,5 , a w wykresie momentu obrotowego nieprzyjemny dołek - cholera wie skąd ;-|
Chłopaki z hamowni i mój mechanik podejrzanego widzą w głowicy, w nie trzymaniu ciśnienia na którymś z zaworów/zaworach.
Najpierw chcę zrobić pomiar kompresji a potem daję czapkę do zdjęcia i zobaczymy w czym jest ból.
Może przy okazji spróbuje się poprawić trochę fabrykę, choć główny cel to odzyskanie straconych koników.
Ale teraz mam przynajmniej odpowiedź czemu na zlocie przejazd małej pętli poszedł całkiem nieżle a ćwiartka już mizernie.
Podpowiedzi na kurację wzmacniającą dla Spadku mile widziane ;))
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Cze 2008, 13:06   

prezes sprzedam zestaw na swapa rs2k :D :D szlak juz przetatrłem wiec masz gdzie podejrzec co i jak ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Cze 2008, 13:54   

Daras, to ja chcę uratować stare, poczciwe CVH z XR-ki (których co raz mniej) a Ty mnie od razu na transplantologie wysyłasz ? :D
Kusisz, ale taki swap jest poza moim zasięgiem.
Na razie, póki co ;))
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 1 Cze 2008, 14:00   

trzeci napisał/a:
W związku z otwarciem w Szczecinie oddziału V-techu, podjechałem sprawdzić czym dysponuje Spadek na dzień dzisiejszy.
K..wa jak mam ciebie prosić zebyś mi dał znać jak jedziesz na hamownie - co spotkanie to zawsze ci mówie ze chce (nawet musze) jechać astrą na hamownie a ty ze nie ma sprawy i sie zgadamy.. ;-| P..dole takie podejście do sprawy...
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 1 Cze 2008, 14:02   

Łoki daj znać kiedy będziesz się wybierał to pojedziemy razem, teraz miałem się z Arturem wybrać ale akurat siedziałem i siedze w lubuskim.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 1 Cze 2008, 14:23   

Hamownia prawdę Ci powie... Ciekawe co z mojego 1.3 będzie, bo też się wybieram w tym miesiącu...




pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 1 Cze 2008, 14:59   

Panie Prezes z tego co widze po wykresie to zle Ci xrke z hamowali... bo po predkosci maksymalnej stwierdzam ze bylo hamowane na 5 biegu a powinno byc hamowane na 4 no chyba ze na 4 biegu maszynka cisnie 212km/h
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Cze 2008, 17:56   

Widzisz Artur wiekszosc z naszych klubowych XR-ek zapewne pokazala by taki jak nie gorszy wynik na hamowni i tu jest roznica miedzy tym co jest na papierze a tym co pokaze hamownia i czesto dochodzi do tego ze wlasciciel sprzedaje dany egzemplaz myslac iz silnik jest trup lub cos w ten desen, a tak naprawde nikt nie bierze pod uwage tego ze zarowno auto jak i podzespoly w nim maja juz swoje lata pi razy oko 15 - 17 lat + lub - ewentualne remonty silnikow. Ja sam osobiscie powiem Ci ze byl bym dumny z XR-ki i dalej dazyl bym do odzyskania mocy fabrycznej. :)
Sluszna uwaga Faza odnosnie predkosci max. bo na moje to skrzynia z 1.6 CVH nie pozwoli rozpedzic sie do takiej predkosci na 4 biegu.
Hamownia byla obciazeniowa czy inercyjna :?:
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Cze 2008, 20:38   

A pytanie mam ile taka przyjemność konszuje (w sensie wjazd na hamownie)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Cze 2008, 05:25   

w zależności od regionu polski - ok 100-150zł
_________________
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Cze 2008, 06:03   

tak jak Faza powiedział, shamowlai na 5 biuegu a to błąd,

co do dołka, to jaki ty masz układ wydechowy?? Bo dołek jest bardzo widoczny w momęcie ale nie w KM.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 2 Cze 2008, 07:17   

na iV biegu XR moje jechało 160 max przy 6kprm,
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Cze 2008, 13:56   

V-tech w Szczecinie ma innercyjną.
v-tech szczecin

PUMA

Trzeci zamiast kata ma rurke, a końcowy superSprincik.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Cze 2008, 15:01   

No faktycznie, auto hamowane było na 5-ce.
A nie tylko od Was słyszę, że to nienajlepsze rozwiązanie :he:
Następnym razem poproszę najwyżej o 2 pomiary - na 4 i 5 biegu.
Co do prędkości max, to wiadomo że ta podana odnosi się prędkości auta bez oporów powietrza czyli praktycznie w warunkach próżni.
Jedno jest pewne, cosik w Spadku trzeba pogrzebać <mp>
Marcin, o wydechu Tommur powiedział - przelot zakończony SuperSprintem.
O tym co dalej napiszę, gdy podjadę na kompresję.
Pozdro ...

P.S A Ty Łoki tak się nie denerwuj bo złość urodzie szkodzi.
Sorry, ale ostatnio mam sporo na głowie i nie sposób wszystko spamietać.
V-tech działa już na stałe, więc możesz podjechać w każdej chwili.
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Cze 2008, 16:18   

to dół w momecie moze wynika z braku puszki rozprężeniowej która moze wygładzać moment itd. bo zasadniczo przy właściwych obrotach 2800obr masz prawie seryjny moment. a potem zaczyna sie dół.

Ale sprawdź kompreche i zanim cos zaczniesz robić shamuj auto jeszcze raz na 4 biegu!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Cze 2008, 17:13   

trzeci napisał/a:
Co do prędkości max, to wiadomo że ta podana odnosi się prędkości auta bez oporów powietrza czyli praktycznie w warunkach próżni.
A sama hamownia nie powinna stawiać jakiegoś oporu?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Cze 2008, 17:57   

JoeMix napisał/a:
A sama hamownia nie powinna stawiać jakiegoś oporu?


ale nie aż takie jak wiatr. stad możliwosc wykręcenia faktycznej predkości max na jaka pozwala skrzynia biegów
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Cze 2008, 18:13   

trzeci napisał/a:
V-tech działa już na stałe, więc możesz podjechać w każdej chwili.
jasne - w tygnodniu nie mam jak sie za bardzo wyrwać z roboty - a weekendy chyba hamują pod warunkiem jak jest co najmniej 3-4 auta
trzeci napisał/a:
No faktycznie, auto hamowane było na 5-ce.
gdzieś mi zaginął skan mojego hamowania - mi też wtedy robili pomiar na 5 biegu i wyszło w granicach 92-95KM

jabym skupił szczególną uwagę na pomiarze kompresji 3 i 4 gara - jeśli bedzie słąba od pozostałych to trzeba bedzie myślaeć na nowym wałkiem
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Cze 2008, 19:46   

PumaRST napisał/a:
JoeMix napisał/a:
A sama hamownia nie powinna stawiać jakiegoś oporu?
ale nie aż takie jak wiatr. stad możliwosc wykręcenia faktycznej predkości max na jaka pozwala skrzynia biegów
Aha :) muszę się w swoich okolicach za czymś takim rozejrzeć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Cze 2008, 08:11   

Trzeci mysle ze powinieneś najpierw jeszcze raz jechac na hamownie i zmierzyć moc na 4 biegu i dopiero grzebac w silniku... takie jest moje zdanie
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nie przerejestrowane auto. Co Policja na to powie ?
krisar Ubezpieczenia i rejestracja aut 25 14 Kwi 2011, 19:59
MARIUSZ.B
Brak nowych postów Hamownia
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 15 26 Mar 2010, 15:08
Piter
Brak nowych postów hamownia w tarnowie
kenczorf Sekcja podkarpacka 6 30 Sie 2012, 00:24
kenczorf
Brak nowych postów Diesel , Turbodiesel , Hamownia
kangurczak Tuning mechaniczny 4 29 Mar 2005, 08:55
Gość
Brak nowych postów Hamownia Poznań 17.10.2015
Kam1l Frakcja wielkopolska 12 5 Sty 2017, 19:54
luk-90


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.