Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Lokmen
19 Maj 2008, 12:56
Gaśnięcie przy skręcaniu w prawo.
Autor Wiadomość
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 19 Maj 2008, 08:50   Gaśnięcie przy skręcaniu w prawo.

Witajcie. Cóż, znowu problemik. Autko gaśnie, kiedy skręcam w prawo na luzie. Wystarczy, że wejdę w zakręt na leciuteńko muśniętym gazie i nie ma problemu a na luzie zawsze zgaśnie. Nie ma znaczenia z jaką szybkością (nawet jak się toczy). Dodam, że przy skręsie w lewo nic takiego się nie dzieje. <???>

Kod:
użytkownik posiada LPG
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
trocki 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 10
Skąd: Palinki
Wysłany: 19 Maj 2008, 13:41   

yuror, Wizyta w serwisie i korekta ilości gazu; masz zbyt ubogo ustawioną instalkę.
_________________
...asertywność złem...
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 19 Maj 2008, 15:08   

A czy samemu nie mogę tego jakoś podkręcić - ustawić ? :yyy:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2008, 01:19   

zależy jaka masz instalkę .możesz podkręcić delikatnie obroty na parowniku.
 
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 20 Maj 2008, 09:16   

To jakieś stare Lovato. Kiedy kupiłem Fiestusię to byłem u gazownika i ustawił mi taką mosiężną, malutką śrubkę na górze parownika na 3/4 obrotu i rzekł, że tak ma być, potem pokręcił taką dużą, czarną plastikową na dole parownika a na koniec taką wielką na wężu, już za parownikiem. Oczywiście wielokrotnie później sam sobie to poprawiałem oprócz tej malutkiej mosiężnej. Ta na wężu odpowiada za wysokie obroty i spalanie a ta na spodzie kiedyś regulowała wolne, ale teraz mimo kręcenia jakoś nie widzę większej różnicy. ;-|
 
 
trocki 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 10
Skąd: Palinki
Wysłany: 20 Maj 2008, 11:40   

yuror,
yuror napisał/a:
Ta na wężu odpowiada za wysokie obroty i spalanie
A ja myślałem zawsze, że za ilość gazu do miksera... :yyy: Spuść zanieczyszczenia oleiste, nazywane "mazutem" - trzeba wykręcić właśnie w dolnej części parownika czarną zwykle śrubę. Równie dobrze możesz mieć zesztwniałe membrany wewnątrz parownika; jedna działa na zaworek gazu. :)
_________________
...asertywność złem...
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 20 Maj 2008, 13:28   

Mazut spuszczam raz w miesiącu i nie ma go prawie wcale. Wymieniłem filterek gazu. Popuściłem troszkę na wężu i zobaczymy co będzie ? Parownika nie rozbierałem choć dzięki Wam wiem doskonale ( teoretycznie oczywiście ) jak to zrobić, ale opowieści o urywających się śrubach bardzo mnie zniechęcają, no i nie mam w zapasie nowych membran na wymianę. Jak problem nie zniknie to kupię nowe membrany i pewnie się odważę to świństwo rozkręcić. Póki co zobaczę co się będzie działo teraz ?
 
 
trocki 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 10
Skąd: Palinki
Wysłany: 20 Maj 2008, 16:38   

yuror,
yuror napisał/a:
ale opowieści o urywających się śrubach bardzo mnie zniechęcają,
Zawsze można śruby przed odkręcaniem Colą polać - to nie jest żart, tylko z praktyki wzięte. :)
_________________
...asertywność złem...
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 23 Maj 2008, 08:19   

Siemanko. Popuszczenie na wężu chyba pomogło bo na razie nie gaśnie, choć dalej nie rozumiem czemu wcześniej gasł tylko kiedy skręcałem w jedną stronę a w drugą już nie ? :yyy:
 
 
trocki 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 10
Skąd: Palinki
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:49   

yuror, Ponieważ skręcając w prawo, następuje lekki przechył auta i tym samym membrana bardziej domykała zaworek gazu w parowniku, przez który to zaworek leciała i tak znikoma ilość gazu... :ok:
_________________
...asertywność złem...
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 23 Maj 2008, 12:47   

Dzięki. człowiek się uczy całe życie. <oki>
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Maj 2008, 23:09   

trocki napisał/a:
yuror, Ponieważ skręcając w prawo, następuje lekki przechył auta i tym samym membrana bardziej domykała zaworek gazu w parowniku, przez który to zaworek leciała i tak znikoma ilość gazu... :ok:

siła odśrodkowa :) tak to się zwie . Dlatego parowników nie montuje się przeciwnie do kierunku jazdy bo by oszalały :)
 
 
 
grabo
[Usunięty]

Wysłany: 24 Maj 2008, 00:24   

Hej hej
Dawno tu sie nie udzielałem bo od dawna nie posiadam już fiescinki.

Normalnie jak to czytam to jakby "de javu".

Więc to normalnie, że gaśnie silnik na luzie przy skręcie. w 2004 i 2005 roku wszyscy mieli ten sam problem z gazem. Trzeba po prostu pamiętać aby na luzie nie wchodzić w zakręt w prawo. hehe
pozdrawiam
grabo
 
 
yuror 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Maj 2008, 10:11   

Dzięki chłopaki. pokręciłem przy parowniku i na wężu - pomgło ale teraz się zastanawiam czemu nie montuje się parownika w poziomie ? Oczywiście to tylko moje teoretyczne domysły, jednak siła odśrodkowa, jak napisał "diodalodz" rozkładałaby się tak samo przy skręcie w lewo i prawo. Zostałaby tylko kwestia wyregulowania ??? :yyy: ???
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Maj 2008, 10:29   

hehe zapominasz o tym że w naszym magicznym kraju są dziury . zawsze by ci zaczynał szarpać na dziurach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK3] Stuki przy skręcaniu
tobiasss Mechanika 4 12 Sie 2010, 05:30
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Stukanie przy skręcaniu
ojeju Mechanika 9 24 Lis 2011, 22:53
nydo58
Brak nowych postów Świszczenie przy skręcaniu w lewo
Fordzik88 Mechanika ogólna 7 12 Wrz 2014, 10:21
Puff
Brak nowych postów [MK3] Opór przy skręcaniu kołami
sapateros Mechanika 2 7 Sty 2011, 11:42
sapateros


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.