[MK6] Instalacja do 1.3 60KM |
Autor |
Wiadomość |
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 09:49
|
|
|
jak wyglada kwestia gazu w silniku 1,25 16V w mk6 2005rok |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 12:35
|
|
|
zuber, Nie ma przeciwwskazań, podobnie, jak dla innych silników. Wymagany jedynie dobry, "czujący gaz" gazownik. |
|
|
|
|
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 13:41
|
|
|
mam dobrego gazownika Maja w firmie focusa na gazie od nowosci Po 150 kkm padla glowica
Mialem fiata Palio 1.2 na gazie i strasznie sie psuł od gazu (2 razy padla pompa paliwowa) i inne bajery (gazownik byl slaby ) ale teraz mam obawy przed gazem |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 16:41
|
|
|
zuber, zuber napisał/a: | i strasznie sie psuł od gazu (2 razy padla pompa paliwowa) | To akurat żaden argument, jeśli w zbiorniku benki miałeś opary. Zawsze pompę zwalisz, bo pracuje na sucho. Głowica w focusie po 150kkm...jeśli instalka ustawiona ubogo, to temperatura spalania rośnie. Tak można dywagować bez końca. Odpuść sobie zatem gaz - nerwów sobie i gazownikom oszczędzisz...i forumowiczom też. |
|
|
|
|
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 17:13
|
|
|
Cytat: | To akurat żaden argument, jeśli w zbiorniku benki miałeś opary. Zawsze pompę zwalisz, bo pracuje na sucho. |
Wachy mialem zawsze ponad pol baka Nigdy mi sie rezerwa nie palila bo od razu powiedziano mi ze ma tak byc i mimo to pompa sie zatarla (600zł) Podobno benzyna ma w sobie srodki smarne ktore smaruja caly uklad paliwowy Ale jak pompa pracowala non stop to benzyna tracila ta wlasciwosc Z kolei jak sie odlaczylo pompe to wtryski by sie zatarly (tak powiedzieli w serwisie fiata)
Na gazie jezdzilo sie przede wszystkim tanio wiec troche mnie kusi |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 19:31
|
|
|
zuber, zuber napisał/a: | Ale jak pompa pracowala non stop to benzyna tracila ta wlasciwosc | Teraz to już zadziwiłeś mnie na amen. Czyli: jak koła się obracają 140/godz, to łożyska ani chybi padną tylko patrzeć? Mogłeś z pompą trafić na felerny egzemplarz raczej... |
|
|
|
|
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 19:38
|
|
|
bordo napisał/a: | zuber,
zuber napisał/a:
Ale jak pompa pracowala non stop to benzyna tracila ta wlasciwosc
Teraz to już zadziwiłeś mnie na amen. Czyli: jak koła się obracają 140/godz, to łożyska ani chybi padną tylko patrzeć? Mogłeś z pompą trafić na felerny egzemplarz raczej... |
o co ci chodzi z tymi kolami???? |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 20:33
|
|
|
zuber, O to samo, co z pompą pompującą benzynę zawierającą wg Ciebie "środki smarne", które zanikają, gdy pompa bez przerwy przepompowuje benzynę, chociaż auto jest zasilane gazem... |
|
|
|
|
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 21:10
|
|
|
bo jest obieg zamkniety benzyny w ukladzie zasilajacym |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 09:38
|
|
|
zuber, zuber napisał/a: | bo jest obieg zamkniety benzyny w ukladzie zasilajacym | A może wiesz, gdzie te "srodki smarujące" znikają? Pewnie na ściankach zbiornika się osadzają i z tego robią się grudki i zawalają pompę benki...? |
|
|
|
|
zuber
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 16 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2 Lip 2008, 19:41
|
|
|
ale tuman!!!!! To moze napisz mi dlaczego olej w silniku zmienia sie co na przyklad 10 kkm???? |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lip 2008, 20:06
|
|
|
zuber, zuber napisał/a: | ale tuman!!!!! | Miło poznać Kolegę z tej strony |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Lip 2008, 21:55
|
|
|
zuber napisał/a: | ale tuman!!!!! To moze napisz mi dlaczego olej w silniku zmienia sie co na przyklad 10 kkm???? |
to proste , olej właściwości smarujących nie traci , tylko łapie sadze i siarkę która w nich jest . A to w połączeniu z wilgocią z powietrza niszczy elementy silnika . Dodatkowo zaczynaja pływać drobinki metalu , a filtr niestety wszystkiego wychwyciać nie może . |
|
|
|
|
synsytium
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: S
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 12:22
|
|
|
Ludzie ja wlasnie sie zastanawiam nad zalozeniem gazu do moiej fiesty. Jest to duratec 1.3 z 2002 roku mk5. Tyle jest tych opini ze w koncu nie wiem co robic? zakladac ta sekwencje czy nie? Problem polega na tym ze duzo jezdze a fiesta pali mi 9L benzyny. |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 12:24
|
|
|
kup diesla |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
kandyk [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 13:49
|
|
|
synsytium, Tochę, jak bajce Krasickiego bodajże; "...osiołkowi w żłoby dano, w jeden owies, w drugi siano...i to pachnie i to nęci...aż oślina pośród jadła z głodu padła..." Zakładaj Stag 300 i kup kieszonkowe lusterko, aby na początku płacenia za zatankowanie gazu zobaczyć Swoją "zdziwkę"... |
|
|
|
|
synsytium
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: S
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Lip 2008, 11:19
|
|
|
Staq 300? a dlaczego ma sie dziwic tankujac? tak malo czy tak duzo? spalanie gazu bedzie o tyle wieksze czy jak? |
|
|
|
|
kandyk [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lip 2008, 11:54
|
|
|
synsytium, synsytium napisał/a: | Staq 300? a dlaczego ma sie dziwic tankujac? tak malo czy tak duzo? spalanie gazu bedzie o tyle wieksze czy jak | Posiadanie lusterka i zdziwka wynika z zapłaconej po zatankowaniu gazu kwoty; zwykle jest to połowa tego, co płaci się za benkę...
Stag 300, to nazwa sterownika, jako głównego elementu instalacji z sekwencyjnym wtryskiem gazu. |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 19 Lis 2008, 17:16
|
|
|
zuber napisał/a: | mam dobrego gazownika Maja w firmie focusa na gazie od nowosci Po 150 kkm padla glowica
Mialem fiata Palio 1.2 na gazie i strasznie sie psuł od gazu (2 razy padla pompa paliwowa) i inne bajery (gazownik byl slaby ) ale teraz mam obawy przed gazem |
Panie bo jest takin dynks że możesz odłączyć pompę paliwową podczas śmigania na gazie tylko trochę się trzeba pobawić elektryka |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
msokol
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Paź 2011, 11:18
|
|
|
To ja może z lekka ad rem.
Czy ktoś już zakładał instalację gazową do 1.3 Duratec 70KM? Hydrauliczna regulacja zaworó, podobno brak porcelanowych gniazd. ASO twierdzi, że nie zalecają (co innego mają mówić), jeden z napotkanych gazowników straszy jakimiś historiami w stylu gniazd zaworów wciśniętych w głowicę...
Dostaję takie autko w znakomitym stanie, realny przebieg 58000, więc bardzo mnie ono interesuje, W obliczu cen paliwa bardziej jeszcze interesuje mnie zagazowanie.
Podobno lubryfikacja pomaga na słabsze motory. Gazarze proponują lubryfikację z lubryfikatora lub przty pomocy jakiegoś układu BRC który wstrzykuje do cylindra co kilka (naście?) wtrysków benzynę.
Czy moglibyście wypowiedzieć się w tematach jak wyżej?
M. S. |
|
|
|
|
|