Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zbiórka darów dla Domu Dziecka
Autor Wiadomość
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 7 Kwi 2008, 13:18   Zbiórka darów dla Domu Dziecka

Stało się nową klubową tradycją, że przy okazji Zlotu robimy
zbiórkę darów dla wybranego Domu Dziecka

Pierwsza taka akcja odbyła się w Boszkowie i prezenty pojechały do dzieciaków ze Stargardu Szczecińskiego. Ilość zebranych rzeczy zaskoczyła wszytkich!
Poniżej macie krótką foto-relacje ze zbiórki i przekazania prezentów maluchom.




:ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :ra: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la: :la:
W tym roku wybór padł na Dom Dziecka w Świebodzinie

Mieszka w nim w tej chwili 70 dzieciaków w wieku od 4 do 24 lat.
Troje z nich studiuje, sześcioro zdaje w tym roku maturę, a młodsze dzieci uczęszczają do szkół w Świebodzinie.

Na pytanie, czego najbardziej potrzebują padła odpowiedz: Wszystkiego!
:ra: przybory szkolne (zeszyty, kredki, pisaki, bloki, wycinanki, plecaki, piórniki, kalkulatory itp.), :la:
:ra: sprzęt sportowy, :la:
:ra: książki edukacyjne (podręczniki, encyklopedie, leksykony itp), :la:
:ra: odzież (w przyzwoitym stanie), :la:
:ra: środki czystości, :la:
:ra: gry i zabawki (najlepiej edukacyjne), programy i gry komputerowe :la:
:ra: sprzęt komputerowy, drobne RTV. :la:
:ra: ..i wszytko co uznacie, że się dzieciakom w tym wieku przyda! :la:

Liczy się każdy gest, więc nawet pudełko kredek będzie odwdzięczone uśmiechem jakiegoś dziecka.
Nurkujcie w szafach, biurkach, regałach, supermarketach i hurtowniach i na zlot przyjedźcie z jakimś prezentem.

Dla zalatanych będzie wystawiona puszka na kasiorkę oraz uwaga:
Na ośrodku planujemy zrobić jedną, a może i kilka licytacji:

Do wyrwania będzie niewątpliwie atrakcyjne i praktyczne w zastosowaniu trofeum

Ale myślimy tez nad innymi rarytasami.

W związku z prośbą jednego z klubowiczów udostępniamy również konto dla osób które chcą się dołożyc do pomocy, a nie będą mogły tego zrobić osobiście na zlocie:
50 10205558 1111125412800747
Bank Inteligo, FiestaKlubPolska, Artur Trzeciakiewicz, Szczecin

w tytule dopisując DOM DZIECKA i swój nick.


Podsumowując: w trakcie przygotowań do Zlotu nie zapomnijcie o dzieciakach!!
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

Ostatnio zmieniony przez sowa 10 Kwi 2008, 21:11, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 47
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8080
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 7 Kwi 2008, 13:33   

Podpisuję się obiema ręcami :brawo: :brawo: :brawo:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Howser 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: Iłowa
Wysłany: 7 Kwi 2008, 15:17   

Świetna sprawa :) myślę że każdy coś tam znajdzie i na zlocie ilość prezentów kolejny raz zaskoczy wszystkich :V: a najbardziej te dzieciaki.
_________________
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 7 Kwi 2008, 20:47   

Szacun - ja nie zawiodę!
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 41
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 7 Kwi 2008, 21:08   

Ja też się postaram jak na pierwszy raz. Akcja bardzo mi się podoba.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
sentex 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 20
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 7 Kwi 2008, 21:27   

bardzo fajny pomysl, zawsze cos sie znajdzie :)
_________________
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 34
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 7 Kwi 2008, 21:46   

Coś się znajdzie na pewno... Tylko co :?: ...hehe



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Kwi 2008, 15:53   

Super Sprawa..... :brawo: ...... napewno czlowiek cos wygrzebie :)
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Mysz 


Model: Inne auto
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 22
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Kwi 2008, 08:41   

co byście powiedzieli na to żeby następnym razem wspomóc inną placówke młodzieżową?? Ja pracuje w młodzieżowym ośrodku wychowawczym gdzie dzieciaki (choć niedobre) pochodzą w 50% z Domów Dziecka i są naprawde potrzebujące. Bez przerwy nam czegoś dla nich brakuje a nasz urząd miasta traktuje je jak piąte koło u wozu. Wiem, że nie tylko nasz ośrodek ma takie problemy, a z doświadczenia wiem że Domy Dziecka mają od takich jak w FKP ludzi aż za dużo.
Warto tym pomyśleć
_________________
....:::Ford Racing Puma:::....
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Kwi 2008, 10:19   

ja tez cos wyszperam ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 9 Kwi 2008, 10:35   

Mysz! Jak najbardziej!!!
Pewnie przy okazji Boszkowa albo zlotu 2009 znowu będzie taka akcja, więc zostanie tylko dogadanie szczegołów. (((Na Boszkowo08 myslałam wstępnie o jakims schronisku i karmie dla zwierzaków, żeby był ten rok na zebranie rzeczy dla dzieciaków.)))
Jeśli w tym roku rzeczy będzie duuuużo (na co liczę) bedzie można je podzielić między tymi placówkami. Zupełnie zmienić kierunek i zrezygnować ze Świebodzina było by już niezręcznie bo rozmawiałam z dyrektorką i bardzo sie ucieszyła i zaangażowała więc troche głupio by wyszło jakby nic z tego nie wyszło. :-)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Mysz 


Model: Inne auto
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 22
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Kwi 2008, 11:13   

Świetnie Sowa że jesteś za moim pomysłem i myśle, że jak sie spotkamy na zlocie w Poznaniu to pogadamy o tym. :hihihi:
_________________
....:::Ford Racing Puma:::....
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 9 Kwi 2008, 20:54   

szykuje się niezły zestaw komputerowy dla dziedziaków... dokumentuje żeby deklaracje były na piśmie :hihihi:

DANIO- mój stary komputer :

Monitor CTX 14,
procek: celeron 466
płyta Abit,
grafika: Nvidia riva tnt 2 m64
dźwiek: yamaha
Ram: 192 MB
Stacja dyskietek, nagrywarka Liteon 52,
2 Karty sieciowe
nowy zasilacz (chodził może 2 miesiące i kupiłem lapka)
oczywiście kable
brak dysku (tzn jak sie ktoś zdecyduje to mam jeszcze na gwarancji 80 GB ale to muszę zgrać swoje rzeczy)

komputer był sprawny - ja kupiłem lapka i do stacjonarnego już nie wróce i stoi bidulek
cena za zestaw : 50 zł


sowa- Danio jak dasz rade komputer przywieźć do Poznania to go kupuje i do Domu D. do Świebodzina w drodze powrotnej pojedzie.
Dysk 40GB i klawiature chyba gdzieś mam więc będą mieli komplet.
Kto dorzuca myszkę ?

Daras84- a mam i klawiature i myszke wiec jak cos to przed zlotem przypomnij mi pani ;) co bvy lipy nie bylo ;) a swoja droga to zaraz pogadam z moja i bedziemy mieli chyba drugiego kompa ;)

DANIO- ja też sie postaram przytargać jeszcze jednego kompa żeby było dobrze z nową klawiaturą i myszką

hopka hopka hopka
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Kwi 2008, 23:09   

no i juz pogadane :) bedize jeszcze jeden komp ;) XP-ek na nim hulal wiec chyba taki trup z niego jescze nie jest :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 9 Kwi 2008, 23:26   

:radocha: :piwkowanie:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 10 Kwi 2008, 08:58   

Daras84 napisał/a:
no i juz pogadane :) bedize jeszcze jeden komp ;) XP-ek na nim hulal wiec chyba taki trup z niego jescze nie jest :D



zawsze musisz mieć mocniejszą maszynę - nie lubię Cię :P
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 11 Kwi 2008, 06:20   

no to jak sie bawimy w komputery to ja tez wezme ze soba....
monitor gateway 2000 19cali i kompa ale bez dysku bo niemam (moze byc czy nie??)....
komputer jak dla smykow to idealny do nauki niejakis wypas czy cus ale moim zdaniem moze byc
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 50
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Kwi 2008, 06:55   

Faza napisał/a:
i kompa ale bez dysku bo nie mam (moze byc czy nie??)

Weź go Łukasz :)
Z dyskiem załatwimy może tak, że parę osób (np. jedna z frakcji) się na niego zrzuci i będzie komplet.
Albo kupi się ten dysk z klubowych pieniędzy.
No chyba, że u kogoś pałęta się sam twardziel ?
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Kwi 2008, 09:27   

jezeli ktos ma zwinne paluszki to ja mam w domu twardego sprawnego z jedynm malym haczykiem - jeden pin trzeba przylutowac do plytki bo sie odczepil i nie zawsze styka i jezeli komp jest bardziej wrazliwy to nie zawsze dziala - u mnie nie dziala, a u kumpla smigal jak nowka:) - dysk jest malutki bo to chyba jest 8,4 ale zawsze winde mozna na nim postawic. swoja droga albo tam bede musieli w licencje windowsow zainwestowac albo na linuksach beda jechac
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 34
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 11 Kwi 2008, 09:37   

to ja wezme dyski i jakies monitor mam 17 cali
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zniżki w Inter Cars dla Team Zachód
sowa Team Zachód 0 7 Sie 2009, 22:21
sowa
Brak nowych postów Przyklejony: Wsparcie podopiecznych z Domu Dziecka w Lutolu Mokrym
kolejna akcja pomocy z okazji zlotu
trzeci IV Jesienny Zlot FKP - Brenna 2010 / 22-24.10.2010 2 24 Paź 2010, 20:53
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów Zbiórka rzeczy dla dzieciaków z domu dziecka
trzeci Ogólnopolski Zlot FKP - Boszkowo 2007 38 10 Wrz 2007, 18:53
Pablo784


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.