Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

ciśnienie wywala mi płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
maniutek111
[Usunięty]

Wysłany: 3 Kwi 2008, 14:54   ciśnienie wywala mi płyn chłodniczy

witam mam pytanko. od jakieś 2 tyg mam problem z autkiem a konkretniej z chłodzeniem. było mało płynu chłodniczego wiec dolałem do maximum w wyrównawczym, za jakiś czas już go nie było, zbiorniczek był pusty, więc znów dolałem i i przejechaniu paru km po zatrzymaniu sie i wyłączeniu silnika wystrzelił mi korek ze zbiorniczka wyrównawczego!jak już zeszło ciśnienie znów było pusto.. i jeszcze to: jak obserwowałem co się dzieje z płynem zauważyłem że węże są spłaszczone tak jakby zrobiła się próżnia po chwili było słychać bulgotanie i węże były takie jak powinny! wskaźnik temp. idzie czasem ostro do góry. zastanawiam się czy to nie termostat ogrzewanie mam dobre bo dmucha gorącym powietrzem! a może jest zje.... ten drugi obieg w termostacie? podpowiedzcie coś bo ja nie wiem co za czary się tam dzieją :yyy:
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Kwi 2008, 17:36   

sprawdz czy chlodnica Ci sie robi ciepła... jak nie termostat. jesli silnik jest zimny w zbiorniczku powinno byc płynu minimum. Jesli płyn jest ciepły po jeździe nie odkrecac korka odrazu cały tylko stopniowo. Wiadomo że rozgrzana ciecz paruje i wytwarza sie cisnienie i roznica cisnien wywali płyn do góry. Jesli ubyło Ci płynu znaczy sie że albo układ jest nieszczelny albo uszczelka pod głowicą. Sprawdz jeszcze korek od zbiorniczka wyrónawczego. Moze jest zaszczelny? Wentylator Ci sie włącza? Jak nie sprawdz bezpiecznik pierwszy od lewej albo drugi na górze. Jesli jest cały wyjmij wtyczke z włącznika wentylatora i zrób zwore we wtyczce? Jak wentylator sie włączy to prawdopodobnie masz zwalony włącznik wentylatora
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
stasiek49 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 105
Skąd: zawiercie
Wysłany: 3 Kwi 2008, 18:16   

uszczelka pod głowica padła
_________________
stasiek49
 
 
maniutek111
[Usunięty]

Wysłany: 3 Kwi 2008, 18:19   .

wentylator się włącza i działa tak jak powinien. korek od zbiorniczka też jest w porządku bo jest obok dziurka i jest drożna! zauważyłem, że na łączeniu chłodnicy jest troszkę mokro czy to od tego też tak może się dziać? a co do uszczelki pod głowicą to nie jestem pewien ale miejmy nadzieje, że jest cała! dzięki wielkie za podpowiedź pozdrawiam!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 3 Kwi 2008, 21:04   

uszczelka pod głowicą :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
bzamiara
[Usunięty]

Wysłany: 4 Kwi 2008, 08:03   

Mój stary (co prawda w innym aucie, zagazowanym) miał podobnie jak padła uszczelka pod głowicą. Wcinało płyn, robił się brudny, ogrzewanie szwankowało, wskaźnik temp. szedł szybko w górę by spod czerwonego pola wrócić równie szybko do prawie min., a na gazie potrafił zgasnąć w wyniku braku ogrzewania reduktora - gaz się już nie chciał rozprężać.
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 4 Kwi 2008, 08:50   

jak masz nieszczelnosc w przewodach, to najlepiej spusc plyn zdejmij ten waz i sprawdz, moze masz pekniety albo co. zeby sprawdzic czy uszczelka pod glowica poszla mozesz powąchac spaliny, jak jest slodkawy zapach to uszczelka. obejrzyj dokladnie silnik, moze gdzies zobaczysz ze jest mokro itd.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 4 Kwi 2008, 11:15   

Jeśli samochód kopci na biało i to intensywnie to uszczelka do wymiany. Wariująca temperatura także wskazuje na uszczelkę. To że Ci płynu ubywa tak jak to że ciśnienie Ci wyrwało korek to także objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą. Więc jeśli wszystkie te syndromy sa widoczne w Twoim aucie to zdejmuj głowicę zanim narobisz sobie dodatkowych kosztów bo samochód napewno się nie przekona do jazdy na wodzie...
 
 
maniutek111
[Usunięty]

Wysłany: 4 Kwi 2008, 11:21   .

wszystko wskazuje na uszczelkę tak jak mówicie. ponieważ zaczął mi głośno chodzić i z jednej strony jest mokry silnik właśnie chyba przy uszczelce :( no i troszeczkę kopci na biało ale minimalnie, więc chyba moje obawy się potwierdzają, że to uszczelka. dziś podskoczę do mechanika zobaczę co mi powie...
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Kwi 2008, 15:22   

no dokładnie między 1 a 2 cylindrem a 3i 4 do kanałów wodnych . Standart niestety co 300 tyś km .
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=18167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Bulgoczący płyn chłodniczy
Bantic Mechanika ogólna 5 8 Sie 2017, 14:02
Bantic
Brak nowych postów 1.0 EB Znikający płyn chłodniczy
Prz3m01 Mechanika silnika 1 29 Paź 2019, 22:16
WMboost
Brak nowych postów [MK3] Płyn chłodniczy
Gość Mechanika 8 2 Gru 2008, 18:58
JoeMix
Brak nowych postów [MK5] Uciekający płyn chłodniczy
lesiokro Mechanika 4 15 Paź 2008, 19:02
luki
Brak nowych postów [MK3] Płyn chłodniczy - jaki? 1.8D
kamilq777 Silniki diesla 3 7 Sty 2013, 19:51
Stunt_Man


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.