| 
		Wymiana popychaczy z wałkiem? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  09:06   Wymiana popychaczy z wałkiem?
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podczas wymiany popychaczy polecacie wymienic walek rozrzadu na nowy czy mozna pozostac przy starym? poczytalem rozne fora i na kazdym pisza inaczej. | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommur  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  09:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak wałek masz przytarty, to za chwilę popychacze masz znowu poprzycierane. Jak wyglądają gniazda popychaczy (nie poprzycierane ?).  
 
W kwestii formalnej - wałek kosztuje w sumie mniej niż kpl. popychaczy     , a jesli jest okrągły to popychacze nic ci nie dadzą. (poczytaj co Żółwik pisał o pasowaniu i wyglądzie gniazd pod popychacze). | 
             
						
				_________________ Prędkość była dobra   , tylko zakręt był za ciasny   
 
Czarnula Tommura   
 
Sędzia KJS, PPAiK i inne   
 
FKP RACE&RALLY TEAM
 
Automobilklub Zachodniopomorski | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pvzon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  12:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Tommur napisał/a: | 	 		  
 
W kwestii formalnej - wałek kosztuje w sumie mniej niż kpl. popychaczy      | 	  
 
za komplet szklanek płaciłem ok. 300 zł a wałek jest chyba droższy? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 królik [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  13:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdź najpierw w jakim stanie masz wałek, a dopiero później będziemy decydować czy go wymieniać. Jeśli nie jest powycierany to po co marnować pieniądze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  18:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               http://www.fiestaklubpols...light=zesra%B3o
 
 
pisane dawno więc ceny  mogą być lekko niaktualne . 
 
 
Popychacze to skutek ( wałek też ale pośredni ) największe złotkwi gdzie indziej . | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  21:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               żółwiu, mądre słowa piszesz. zgadzam się chociaż cvh mam dwa tygodnie dopiero   
 
 
popychacze wymienione. zajelo to ok 10 minut. stare popychacze byly juz troche wgniecione. walek wyglada na nieporysowany. na poczatku troche postukalo, ale po paru kilometrach przestalo.
 
 
musze powiedziec ze samochod zdecydowanie lepiej przyspiesza i reaguje na pedal gazu. nie ma sie czemu dziwic, dokladniej pracują zawory. 
 
 
 
polecam wszystkim komu stukają zawory aby je wymienic. koszt niewielki, w intercarsie zaplacile, 170pln za 8 febi.
 
 
pzdr. | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  22:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak wyglądał dekiel od spodu , głowica i kołyski w miejscach styku z zaworami i kasowaczami ? | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommur  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  22:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mogłeś podać wymiar nowego i starego popychacza. Pewnie zdziwilibyśmy się ile starego już brakowało     | 
             
						
				_________________ Prędkość była dobra   , tylko zakręt był za ciasny   
 
Czarnula Tommura   
 
Sędzia KJS, PPAiK i inne   
 
FKP RACE&RALLY TEAM
 
Automobilklub Zachodniopomorski | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  22:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               stare popychacze wyrzucilem, generalnie na wszystkich bylo wgniecione na promieniu ze tak sie wyraze. mniej wiecej po srodku od srodka przekroju do krawedzi. wgniecenie nie wiem jakiej wartosci, zapewne bardzo male ale widoczne i wyczuwalne pod palcem. kolyskiw miejscach styku byly srebrne czyli dotarly sie do golego metalu. 
 
o dziwo (wg. Twojego tekstu) w glowicy nie bylo zadneo luzu, popychacze z cienkim filmem olejowym ciezko wchodzily, tzn nie mialy luzu. | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  22:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie wgniecione , tylko wytarte ;-) 
 
 
Jeżeli ten ubytek był widoczny i było go czuć palcem to nie był bardzo mały - ubytek rzędu 0.5 mm to sporo - a niekoniecznie go zobaczysz . 
 
 
A czy na kołyskach były wyczuwalne pod paznokciami przeskoki ? ( to da nam pewien pogląd o przebiegu i jakości oleju na jakim jeździł - czyli odpowiedź na Twój inny Topik ) 
 
 
O stan dekla i goicy także z tego powodu pytałem    | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Mar 2008,  22:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wytarte      tak jest po paru %
 
 
kołyski nie miały wyczuwalnego skoku pod paznokciem wiec mozna uznac ze sa wytarte przez wykonywana prace.
 
 
dekiel jest ok, glowica nie wiem, wiem ze do silnika trafia lewe powietrze
 
, mam nadizeje ze to nie uszczelka pod glowica. czasami świszczy jak jade prętko. mozna pomyslec ze mam suszarke    | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |