nie mam juz sił:((( |
Autor |
Wiadomość |
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 15:46 nie mam juz sił:(((
|
|
|
w mojej fiescie wymienilem silnik bo stary juz byl calkiem zajechany. po zalozeniu okazalo sie ze silnik nie pracuje prawidlowo:( musze go odpalac jakies 10 minut tzn odpali pochodz jakies 5 sekund i zgasnie i tak przk kazdej probie chodzi coraz dluzej i w koncu po jakis 10 minutach wchodzi na pelne i obroty i juz nie gasnie i niby jest juz wszystko dobrze, ale niestety tak nie jest bo silnik muli, dusi sie na kazdym biegu musze wchodzic na maxymalne obroty aby przelaczyc na wyzszy bieg bo inaczej nie daje rady-samochod poprostu nie chce sie rozpedzac wymienilem juz pompe paliwowa mapsensor komputer czujnik polozenia przepustnicy i nic:( caly cas jest tak samo...dodam jeszcze ze silnika sam nie przekladalem i zostal jakis kabel ktory nie jest podlaczony. jest to kabel dwuzylowy z taka prostakatna koncowka... moze juz ktos mial taki problem ...pomocy!!!!!nie wiem co robic:( |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 16:09
|
|
|
coś mi wychodzi ze ten "nowy" silnik to jest gorsze padło od tego starego zajechanego |
_________________
|
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 16:24 re
|
|
|
tylko ze ten silnik byl wykrecany na moich oczach ze sprawnego auta i wszystko bylo z nim ok |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 17:23
|
|
|
mi się wydaje że coś stało się wtryskiwaczowi . zdejmij pokrywę filtra i przy odpalaniu patrz czy cały czas podaje paliwo . bo albo nie ma ciśnienia na wtryskiwaczu bo np coś zablokowało regulator ciśnienia albo coś dostało sie do wtryskiwacza i nie może się dobrze otworzyć . innej możliwości nie ma . |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 18:38
|
|
|
lukaszadidas napisał/a: | zostal jakis kabel ktory nie jest podlaczony. jest to kabel dwuzylowy z taka prostakatna koncowka... | a gdzie on jest? masz jakies zdjęcie?
a moze jak dioda pisze problem jest z regulatorem cisnienia. przychodzi mi na myśl że kto je pomylił i zabił regulator. u mnie tak bylo że normalnie przepuszczał po trochu benzyne i fiescina chodził ajak 1.1 a miuałem 1.6 |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 18:47 re
|
|
|
a jak wygląda ten regulator i gdzie sie znajduje?? i dlaczego gdy silnik jest rozgrzany to odpala szybciej??to jest zwiazane z tym paliwem?? |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 18:55
|
|
|
1.1 nigdy nie miałem.
jak napompujesz paliwa na listwie to szybciej załąpie.
pokaz ten przewód.
kurde jakby on był od czujnika wąłu korbowego to by raczej w ogóle fiesta nie zapaliła
a przewody zapłonowe w dobrej kolejności? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 19:03 re
|
|
|
tak wyglada ta wtyczka
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 19:17 re
|
|
|
do mapsensora jest podłączony przewód i wtyczka do mapsensora ma 3 dziurki ta ktora jest na zdjeciu ma dwie dziurki |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 19:18
|
|
|
nie kojarze tej wtyczki . A ty na pewno masz wtrysk ?? Może to jest gaźnik ??
Zdejmij obudowę filtra i zrób zdjęcie bo coś mi podpowiada że ten przewód jest od zaworka iglicowego dyszy wolnych obrotów . |
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Mar 2008, 19:25 re
|
|
|
napewno wtrysk mam czujnik polozenia przepustnicy i silnik krokowy |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Mar 2008, 14:17
|
|
|
to weź manometr i zobacz jakie ciśnienie panuje na listwie . powinno być ok 1 bara . Czasami jest wentyl pomiarowy na górze wtrysku pod plastikowym kapturkiem .można go od biedy zbadać mechanicznym manometrem do kół . |
|
|
|
|
|