Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

PYTANIE !!!
Autor Wiadomość
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Mar 2008, 23:02   PYTANIE !!!

Witam dzisiaj z takim pytanie przed zima zrobione miałem pierścienie (tzw. remont silnika wymiana pierścieni panewek zaworów itp...) ale myślę ze to nie da rady do kolejnej zimy.... Ciekawi mnie koszt wymiany tuleji cylindra jakie to są koszta i czy odrazo muszę tłoki wymienić na nowe ?? Fiesta 1.8D
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Mar 2008, 06:00   

czyli zrobiłes remąt zamiast remontu . Jeżeli wymieniasz tuleje cylindrowe to tłoki zostają stare ( trzeba je sprawdzić , przefrezować , wymienić pierścienie i będzie git )

Czy podczas remątu szlifowałęś wał czy panewki zakładałeś na pałe ? co do głowicy - wymiana zaworó ? - nieszczelne były ? OCB ? nie wystarczyło ich dotrzeć ?

Ktoś z Tobąw kulki leci albo robisz auto z dupy strony :|

Jeżlei chodzi o koszta - zależy jakleży - różnice w cenach mogą siegać 100 %
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Mar 2008, 09:58   

to tak auto przed zimą odalem do mechanika bo nie miał kompresji... gdy oddano świetnie chodził do wczoraj.... podobno zostały wymienione pierścienie zawory bo były pokrzywione panewki .... auto obecnie ma ten sam efekt co przed remontem czyli kręcisz kręcisz i tylko leci tym z rury .... potem zaczyna sie dławić i robi to przez 2 min dopiero zapali.... Aaa jeszcze pytanie czy to może być od tego ze nie mam obecnie tłumika końcowego (zdjęty 4 dni temu)???

PS. jeszcze żre olej z odmy dmucha trochę powietrzem i jest w niej olej....
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Mar 2008, 13:48   

tłumik nie ma nic do tego .

Pojedź żeby zabdali ć ciśnienie sprężania oraz jak działąją wtryski i śiwece żarowe .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2008, 14:43   

hm obawiam sie że raczej bedą niezłe koszta uratowania tego . Zakładnie używanych tłoków do nowych tulei (o ile są i są wogóle wymienialne o czym nie wiem i raczej mi się nie wydaje) to głupota. Tłok też się zużywa po pierwsze rowki na pierścienie tłokowe tracą wymiar oraz sam tłok staje się owalny wycierając się na bokach . jeśli bym mial robić to szlif na nadwymiar który wyda nowe tłoki i pierścienie . Do tego sprawdzenie zaworów po poprzednikach czy wyfrezowali gniazda pod nowe zawory czy je na pałe dotarli . Ważne jest jeszcze aby wszystkie gniazda były mniej wiecej na tej samej wysokości jeśli były obniżane po regulacji szerokości przylgni . Diesel jest cholernie czuły na wszelkie błędy w głowicy i układzie tłoków i cylindrów . Potem trzeba sprawdzic ciśnienia otwarcia wtrysków i to jak rozpylają .
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Mar 2008, 19:34   

diodalodz napisał/a:
hm obawiam sie że raczej bedą niezłe koszta uratowania tego . Zakładnie używanych tłoków do nowych tulei (o ile są i są wogóle wymienialne o czym nie wiem i raczej mi się nie wydaje) to głupota.


Tuleje w 1.8 D są wymienialne ( nie sąmokre , ale wytłacza je sie i wprasowywuje nowe )

.
diodalodz napisał/a:
Tłok też się zużywa po pierwsze rowki na pierścienie tłokowe tracą wymiar.


Dlatego tłok po sprawdzeniu jego stanu się frezuje ( rowki na pierścienie ) i daje inne .[quote="diodalodz"]pierścienie .

.
diodalodz napisał/a:
oraz sam tłok staje się owalny wycierając się na bokach .


kurde - takich andronów to dawno na tym forum nie czytałem .
NOWY tłok jest owalny - wynika to z jego budowy , z innego rozszeżania temperaturowego materiału sfożnia i tłoka oraz z rodzaju wkłądki inwarowej ( czy jak się ona nazywa ) .
RZecz o któej piszesz to normalne powierzchnie styku tłoka z cylindrem ( a jeżlei tłok sie tam wytarł to silnik najzwyczajniej już umarł - wtedy do tłoki nie sa klasyfikowane jako do uratowania )

.
diodalodz napisał/a:
jeśli bym mial robić to szlif na nadwymiar który wyda nowe tłoki i pierścienie . .


i przy okazji podwajasz koszty remontu a potrajasz koszty auta tak ?

.
diodalodz napisał/a:
Do tego sprawdzenie zaworów po poprzednikach czy wyfrezowali gniazda pod nowe zawory czy je na pałe dotarli . Ważne jest jeszcze aby wszystkie gniazda były mniej wiecej na tej samej wysokości jeśli były obniżane po regulacji szerokości przylgni . .


wystarczy zwykła kontrola szczelności gniazd


.
diodalodz napisał/a:
Potem trzeba sprawdzic ciśnienia otwarcia wtrysków i to jak rozpylają .


Gdzieś ty to wyczytał ?? - to jest rzecz , którą należy zropbić najpierw ( zanim zacznie rozbierać silnik i wkładać w neigo grube tysiące .


JA sie nie znam , ale zrobiłbym to tak ( w kolejności )
1Wymiana filtra paliwa
2 Badanie stopnia sprężania
3 Badanie wtrysków i pompy
4 Kontrola świec żarowych
5 rozbiórka silnika
6 kontrola szczelności głowicy
7 kontrola ukłądu korbowo tłokowego

Po tych czynnościach będziesz wiedział co jest grane i wyeliminujesz ewentualne przyczyny awarii w kolejności od najmniej kosztownej i pracochłonnej . Jeżeli pierwszy punkyt nic nie wykaże przechodzisz do następnego . NIe rób wszystkiego naraz ( chyba że masz wolne 4-5 kpln ) I nei zaczynaj z dupy strony czyli od szlifów .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Mar 2008, 23:29   

dobra filtr mam nie orginalny węże przezroczyste i paliwo jest przed pompa dwa zawory kierunkowe

jak sie mierzy kompresje w dizlu tym bo przyrząd być może będę miał wiec bym to mógł zrobić samemu... (podobno w przyszłym tygodniu będę to miał)

A świece porostu wykręcić i zobaczyć czy sie grzeją <co>??

[ Dodano: Pią Mar 14, 2008 23:33 ]
I bym chciał sie jeszcze dowiedzieć czy kosztowne jest to wymienienie tych tulei i tłoków bo zżera mi olej... (chciał bym go zrobić tak porządnie) Aaa jeszcze pytanie czy to za wiecha silnika jest już wylatana jak mi przenosi wibracje podczas jałowych obrotów (na postoju)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2008, 23:37   

w 1.8D nie ma tulei . Otwór na cylinder jest wytoczony w bloku . Można zastosować tuleje naprawcze dla tego silnika ale się tego nie robi bo istnieje wymiar naprawczy +50 czyli pół szlif.
Zatulejować można każdy blok ale robiło się tak w latach 80 gdy nie było dostępu do nowych części obecnie się tego nie robi zbyt często bo przerasta to często koszty tłoków .

CO do gniazd zaworowych to się nie wypowiadam i odsyłam do ksiażki na temat budowy i naprawy głowic . Tam ci wytłumaczą że szczelność to tylko skutek uboczny . że ważna jest szerokość i kształt przylgni i ma to kolosalny wpływ na pracę silnika i jego trwałość .
tłok się normalnie używa na krawędziach i nie są to głupoty .
A co do technologi pracy diesla to też odsyłam do lektur . Ja sobie dużo przyswoiłem a w ciągu ostatniego roku złożyłem ok 15 silników diesla od podstaw i spędziłem dużo czasu wśród ludzi którzy maja potężne pojęcie o nich i niczym innym się nie zajmują prócz tych silników , naprawdę lipe można kleić w benzynowcach diesel nie wybacza i zemści się w każdym miejscu gdzie była oszczędność .
A co do obniżania gniazd jestem ci w stanie pokazać jak pracuje silnik w którym ktoś źle poobniżał gniazda . na wolnych obrotach silnik pracuje niestabilnie ponieważ są różnice w pojemnościach komór spalania . Frezowanie rowków na tłokach to najgorsza lipa jaka można zrobić na tłoku . najczęściej po takich zabiegach silnik dość szybko traci kompresję . Sam producent nawet nie wpadł na pomysł żeby robić nad wymiarowe pierścienie jeśli chodzi o ich wysokość co automatycznie odcina cię od dostępu do markowych pierścieni i musisz lepić pierścienie z Primy , jak mi pokarzesz choć jedną firmę która produkuje masowo wyższe pierścienie abyś mógł przerabiać rowki na tłokach .
A co do meritum sprawy to moj post był odpowiedziom na twój .
Wiadomo od czego zacząć ale podmiana pierścieni w dieslu zawsze kończy sie tak samo i przeważnie po 50 tys km albo wcześniej . A wszystko dlatego że wyższe pierścienie maja większą powierzchnię styku pierścień cylinder a co za tym idzie gorsze doszczelnienie . Efekt opisany w wielu książkach . dlatego zawsze stosuje się jak najcieńsze pierścienie które są w stanie wytrzymać dane warunki pracy .

Jeśli auto bedzie miało niższą kompresję i nadal nie bedzie chciało odpalać to odezwij sie na PW to ci powiem co zrobić żeby jeszcze troche pojeździło bo jest myk ale publicznie nie bede o tym mowił bo niektórzy nie zasłużyli na taka wiedzę .

Co do postu kolegi :
Zawory kierunkowe możesz wywalić bo dla nie wtajemniczonych powiem że śruby mocujące węże w pomie wtyskowej maja wbudowane zawory kierunkowe i dodatkowych montować nie trzeba .
CO do filtra nieoryginalnego się nie wypowiadam ma się jak się lubi .
świece żarowe możesz sprawdzić bez ich wykręcania za pomocą amperomierza prądu stałego do 20 A . Odkręcasz miedzianą listę miedzy świecami jeden biegun miernika dowierasz do plusowej klemy akumulatora a drugim dotykasz koleno do każdej świecy .
jeśli któryś pomiar wykaże niski prąd wiesz już że nie działa poprawnie
Jeśli zdąbędziesz amperomierz z bocznikiem do 70 amper albo od biedy do 50 A to możesz sprawdzić wszystkie świece na raz .
Potrzybny ci jest tylko wzór na moc=napięcie razy prąd
prąd odczytasz z miernika
napięcie 12 V .
będziesz wiedzial jaka mają moc .
A moc znamionową odczytasz na stronie producenta świec albo w książce napraw .
Jest jeszcze jedna metoda dość brutalna wykręca się wtryskiwacze i patrzy się w komory wirowe czy każda świeca "świeci"
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 15 Mar 2008, 04:37   

diodalodz napisał/a:
w 1.8D nie ma tulei . Otwór na cylinder jest wytoczony w bloku . Można zastosować tuleje naprawcze dla tego silnika ale się tego nie robi bo istnieje wymiar naprawczy +50 czyli pół szlif.
Zatulejować można każdy blok ale robiło się tak w latach 80 gdy nie było dostępu do nowych części obecnie się tego nie robi zbyt często bo przerasta to często koszty tłoków .


Nie pamiętam zbyt dobrze jak sierobiło silniki wlatach 80-tych ( wiesz za młody jestem ) ale 1.8 D w którego remoncie uczestniczyłem miało wymienione tuleje i śmiga już ponad 90 tyś - i to jest fakt stwierdzony organoleptycznie a nie wiedza wyczytana w mądrej książce .

diodalodz napisał/a:
CO do gniazd zaworowych to się nie wypowiadam i odsyłam do ksiażki na temat budowy i naprawy głowic . Tam ci wytłumaczą że szczelność to tylko skutek uboczny . że ważna jest szerokość i kształt przylgni i ma to kolosalny wpływ na pracę silnika i jego trwałość .
tłok się normalnie używa na krawędziach i nie są to głupoty ."


O czym Ty mówisz ?? ja gniazda dzielę na dwa rodzaje - sprawne i niesprawne - niesprawne są nieszczelne , albo wyklepane - zmiana pojemności komory spalania to ostatni etap agonii gniazda - wcześniej pojawiają się kłopoty z ustawieniem luzu ( zawór wchodzi do środka i najzwyczajniej nie daje się znaleźć podkładki lub w przypadku innych silnikó kończy się regulacjana śrubie i tyle ) jeżlei kolo ustawi luz zaworowy przy pomocy normalnych podkładek tzn że luz jest w normie i stan ganiazda można stwierdzić bez zdejmowania głowicy !!

Co do tłoków - napisałęm że głupotą jest stwierdzenie że tok jest stary i zużyty i wtedy jest owalny - tłok jest owalny OD NOWOŚCI . Tłoki także dzielimy na sprawne i niesprawne - Po pomierzeniu tłoka można stwierdzić czy jest sprawny i czy nadaje sie do dalszej eksploatacji .

diodalodz napisał/a:
A co do technologi pracy diesla to też odsyłam do lektur . Ja sobie dużo przyswoiłem a w ciągu ostatniego roku złożyłem ok 15 silników diesla od podstaw i spędziłem dużo czasu wśród ludzi którzy maja potężne pojęcie o nich i niczym innym się nie zajmują prócz tych silników , naprawdę lipe można kleić w benzynowcach diesel nie wybacza i zemści się w każdym miejscu gdzie była oszczędność . "


oszczędność to rzecz względna - mówimy o autach wartych w porywach 3 kpln pamiętaj o tym . Co do lektur i tego kto ma fajowniejszych i wszystkowiedzowniejszych znajomków - no comment .

diodalodz napisał/a:
A co do obniżania gniazd jestem ci w stanie pokazać jak pracuje silnik w którym ktoś źle poobniżał gniazda . na wolnych obrotach silnik pracuje niestabilnie ponieważ są różnice w pojemnościach komór spalania .


takie same objawy daje zużyty wałek rozrządu ,źle ustawione zawory , złe paliwo , zużyty korokowy ( benzyniaki ) źle ustawiony LPG ( benzyniaki ) lejący wtrysk ( diesel ) , nadpalony zawór i tysiąc innych powodó - a Ty akurat stawiasz na Katharzis w postaci uklepanego gniazda , które akurat po tym poznasz . Fajowo .

diodalodz napisał/a:
. Frezowanie rowków na tłokach to najgorsza lipa jaka można zrobić na tłoku . najczęściej po takich zabiegach silnik dość szybko traci kompresję . Sam producent nawet nie wpadł na pomysł żeby robić nad wymiarowe pierścienie jeśli chodzi o ich wysokość co automatycznie odcina cię od dostępu do markowych pierścieni i musisz lepić pierścienie z Primy , jak mi pokarzesz choć jedną firmę która produkuje masowo wyższe pierścienie abyś mógł przerabiać rowki na tłokach . .


Pierścienie z liściastej to Prima tak ? Jeżeli tak to to oni produkują ( produkowali ) pierścienie do merców ( wiesz taka firma w niemczech co auta składa z gwiazdką trójkątną na masce ) . POza tym o jakim producencie mówisz ?? o producencie aut ? przeca żadna m,arka ( chyba oprócz RR ) nie produkuje sama pierścieni - wszyscy maja podwykonawców - jak na przykład Prima .


diodalodz napisał/a:
A co do meritum sprawy to moj post był odpowiedziom na twój .
Wiadomo od czego zacząć ...


NIE WLASNIE NIE WIADOMO . Kolo pyta co robić a ty wyjeżdżasz z remontem za 4 kpln bez wspomnienia o zdiagnozowaniu tak prozaicznych rzeczy jak świece ( a sposoby ich sprawdzenia podajesz dopiero teraz )
diodalodz napisał/a:
A ale podmiana pierścieni w dieslu zawsze kończy sie tak samo i przeważnie po 50 tys km albo wcześniej . A wszystko dlatego że wyższe pierścienie maja większą powierzchnię styku pierścień cylinder a co za tym idzie gorsze doszczelnienie . Efekt opisany w wielu książkach . dlatego zawsze stosuje się jak najcieńsze pierścienie które są w stanie wytrzymać dane warunki pracy .


Książkowo jesteś bardziej doświadczony w temacie więc tutaj pasuję - na temat książek i tego co w nich napisane nie będe z Tobą dyskutował - wygrałeś :kaput:


diodalodz napisał/a:
Jest jeszcze jedna metoda dość brutalna wykręca się wtryskiwacze i patrzy się w komory wirowe czy każda świeca "świeci"


byle przez okulary ochronne !! ( można wzrok straciś jak cuś w środku pierdnie , ale w książkach o tym nie piszą ) Poza tym świeca może świecić a i takbędzie gówniana - musi świeciś cały żarnik i do tego świecić ładnym równym światłem ( a nie tylko końcówka i jak pet gasnący w kiblu ) Trudno to opisać , ale jak zobaczysz świecę dobrą i zrąbaną to zakumasz OCB .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Mar 2008, 16:21   

dobra żółw wszystko zostało powiedziane . ani ty mnie ani ja ciebie nie przekonam . Ale ja kleić tłoków nie bede . zrobiłem to raz z FSO i starczy , auto nadal jeździ nie bierze oleju ale nie mam przekonania do tego silnika i tyle . A co do wartości auta to jest problem userów . równie dobrze mogą dorzucić 3kzł sprzedać fieste i kupić auto o kilka lat młodsze . Każdy ma jak lubi .
 
 
 
McCoy 

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 39
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Mar 2008, 17:20   Re: PYTANIE !!!

PIOTREKSTART napisał/a:
Witam dzisiaj z takim pytanie przed zima zrobione miałem pierścienie (tzw. remont silnika wymiana pierścieni panewek zaworów itp...) ale myślę ze to nie da rady do kolejnej zimy.... Ciekawi mnie koszt wymiany tuleji cylindra jakie to są koszta i czy odrazo muszę tłoki wymienić na nowe ?? Fiesta 1.8D


Panie,wez no sobie Pan wyklucz inne przyczyny ciezkiego odpalania( filtry, swiece żarowe, kat wtrysku, poczatki tłoczenia ,wtryskiwacze etc etc) i jak ci wyjdzie,ze to nie to, jechać sprawdzic kompresje.Jak wyjdzie,ze kompresja licha,to wywalić silnik i kupic jakiś inny, byle z gwarancja rozruchową,albo najlepiej na aucie jeszcze - pachnie loteria,ale wierz mi,ze ratowanie diesla po kosztach spowodowało,ze juz nie mam fiesty w dieslu, a za rownowartosc dobrego remontu silnika kupilem inny samochód. Pozdrawiam!
_________________
Stare niemieckie przysłowie głosi: Mit Ford fort.Mit Zug heim. ;-)
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 16 Mar 2008, 20:37   

a teraz jeszcze pytanie czy kat wtrysku może sie sam przestawić <co>
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Mar 2008, 00:09   

może jeśli stanie przestawiacz . albo jeśli stanie urządzenie rozruchowe które przestawia jak jest zimno . W vw jest mechaniczny sterowany przez kierowcę w fordzie jest elektryczny . Z tym że urządzenie rozruchowe w fordach działa rzadko bo psuje się praktycznie odrazu .
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 19 Mar 2008, 14:06   

Witam dzisiaj przyszła zima :( i auto stoi nie da sie odpalić.... Sprawdziłem świece są to: febi 15962-11,5V-16 prąd na każdej mniej więcej taki sam choć ostatnia ma trochę mniej... nie wiem jaki gdzie jest pierwszy tłok w zapłonie ;)

Ale lecąc od strony lewej (pompa paliwa) 1. 7,55 A (moc 90,6) 2. 7,56 A (moc 90,7) 3. 7,75 A (moc 93) 4. 7,36 A (moc 88,32)

nie znalazłem w sieci nic danych (mocy) tego typu świec ....

czy to świece

A może brudne końcówki wtrysków bo wtedy opróżniałem bak bo sprawdzałem licznik ??
Czy wtryski sie czyści ??
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 19 Mar 2008, 16:01   

PIOTREKSTART napisał/a:
Ale lecąc od strony lewej (pompa paliwa) 1. 7,55 A (moc 90,6) 2. 7,56 A (moc 90,7) 3. 7,75 A (moc 93) 4. 7,36 A (moc 88,32)
jeżu jak to mozliwe...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2008, 16:32   

ważne że wszystkie mieszczą sie w tolerancji . Wiec one są ok . sprawdź jeszcze ile volt jest na ostatniej świecy po przekręceniu stacyjki i uruchomieniu przekaźnika fabrycznego od świec . Jeśli bedzie pow 10 V na ostatniej świecy to wszystko jest ok i dalej trzeba szukać w mechanice .
 
 
 
PIOTREKSTART 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Tczew
Wysłany: 4 Kwi 2008, 13:16   

Witam :)

Po dłuższym czasie pojechałem do mechanika z tym powiedział mi ze to są luzy na zaworach.... czy on ma racje czy to jakaś ściema ??
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Kwi 2008, 15:13   

hm
może i tak być. Ale generalnie tam jest ustawiane na płytki więc jakoś z dnia na dzień zmienić luz się nie może. Po odpaleniu często kopci na siwo i nierówno pracuje jak ma za małe luzy .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pytanie ???
Vinci Mechanika 7 15 Paź 2008, 15:00
murgrabia
Brak nowych postów Najtańsze OC i pytanie
womi89 Ubezpieczenia i rejestracja aut 125 21 Sty 2010, 21:59
firion7
Brak nowych postów 1.3 - pytanie o rozrząd
adam199018 Mechanika ogólna 3 2 Lis 2015, 08:24
szagrad
Brak nowych postów Spawanie (pytanie)
BlackJack Mechanika 3 17 Lip 2009, 21:17
olo_2026
Brak nowych postów Pytanie do fachowców
kamil8787 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 4 5 Gru 2010, 18:30
kamil8787


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.