1.6 CVH 110KM |
Autor |
Wiadomość |
ic3ek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 61 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 11:25 1.6 CVH 110KM
|
|
|
Witam
Koledzy szukam informacji czym różni sie Silnik 1.6 8V CVH 110KM od silnika 104 KM
Znalazłem ze rózni sie komp, Coś jeszcze ???
Pozdrawiam |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 11:34
|
|
|
na pewno brak kata i lambdy w wersji 110 |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 11:34
|
|
|
w 110KM - brak sondy lambda, inny kolektor wydechowy. Zamiast sondy czujnik na przegrodzie koło edisa. Oczywiście także inna wiązka elektr silnika .
Opcja szukaj (komputer 110KM) |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 17:34
|
|
|
Tommur napisał/a: | Zamiast sondy czujnik na przegrodzie koło edisa.
|
nie czujnik tylko potencjometr... |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 22:03
|
|
|
No oczywiście, żę potencjometr, bo się nim skład mieszanki reguluje. Przysnąłem |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 00:30
|
|
|
oznczenia jednostek sterujacych:
1ADA - 104KM
1AFA - 110KM
To najwazniejsza roznica, reszte mozna dorobic/ przerobic. |
|
|
|
|
ic3ek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 61 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 19:05
|
|
|
Hm.
A teraz pytanko czy do kompa 1ADA pasuje ta sama wiązka elektryczna co do 1AFA
Bo mam 1ADA ale w wiązce od elektryki jest miejsce na potencjometr CO, wiec nie wiem czy ta wiązka będzie pasować do kompa. Bo z tego co mi wiadomo 1ADA nie miało potencjometru CO "chyba że sie myle ???" |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 21:35
|
|
|
Z tego wychodzi żę masz kompa od 104KM, a wiązkę elektryki od 110KM. Nie wiem czy to zagra, bo komp od 104KM ma 2 piny na sondę lambda a 110KM na ten potencjometr. Niestety nie są to te same piny wejściowe do kompa.
Przerabialiśmy taką wiązkę koledze z 104KM na 110KM i z tego co pamiętam to pin w kompie z sondy lambda był pusty w wersji 110KM, a te z potencjometru to 1 pin przekładałem, a drugi dałem całkiem nowy (w wersji 104KM był on pusty). Mam w aucie schematy to spokojnie dojdziesz co jest co ).
Pozdrawiam
P.S. A mogłbyś przedzwonić tą wiązkę miernikiem i posprawdzać czy mój schemat będzie się zgadzał z twoją wiązką (ciekawe czy schemat jest ok). Chociaż auto kolegi kula się do przodu heh.... |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
ic3ek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 61 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 21:58
|
|
|
Kolego wiązke moge przejechać miernikiem "wsumie już ja posprawdzałem"
I wiązka jest napewno na 110 km bo ma wyjście pod CO
Gdzie ten schemat ??? I napisz co chciałeś wiedzieć dokładnie
Jeśli chodzi o jakiekolwiek przeróbki jestem otwarty na propozycje jak to zrobić wkońcu być "elektryk samochodowy"
Chciałem wrzucić fotki ale nie moge :(
Dało rade
|
Ostatnio zmieniony przez ic3ek 24 Lut 2008, 23:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 22:58
|
|
|
Tommur, do kompa ida od potencjometru dwa przewody (w tym wyjscie potencjometru), natomiast trzeci smiga do mapsensora.
Skoro juz rozgadalismy sie o tym, czy ktos z Was moze zmierzyc jaka wartosc ma ten potencjometr? Podobno 5k, taki wlasnie zastosowalem z braku oryginalu (uzywki prawie niedostepne, nowki rowniez - finansowo) i silniczek smiga ale chcialbym sie upewnic, ze dobrze. |
Ostatnio zmieniony przez wujek 25 Lut 2008, 01:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 23:49
|
|
|
że sie tak włącze, kiedyś przerabiałem wiązke od 103 na 110KM i to nie tylko była kwesta przewodó od sondy ale jeszcze coś tam było. nie pamiętam dokładnie ale to nie było tylko to.
co do kompa to prawdopodobnie zada ADA z tą wiazkatak samo jak dział w drugą strone ale bedzie chodzić z błędem. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 23:53
|
|
|
Jak podeślę schemat do icek to może znajdzie co przeoczyłem |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 00:04
|
|
|
jak znajde chwile to popatrze na swoje schematy i też moze pomoge. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|