Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Fiesta 1.1 Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Lut 2008, 19:32   Fiesta 1.1 Nierówna praca silnika

Witam pierwszy raz pisze i od razu do rzeczy. Wymieniłem wszystkie filtry i olej, Dzisaj byłem u mechanika z gaznikiem. Jest wyczyszczony i podobno zrobiony na błysk. A stoje na światłach, dalej to co było wczesniej czyli silnik jakby gasnoł, i sie leko trzesie:(. nie wiem co jest grane. Ford fiesta 1.1. :kaput:
Ostatnio zmieniony przez pablon 26 Lut 2008, 10:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Lut 2008, 19:41   

Nie wspomniałeś nic o świecach i kablach WN . One mogą być odpowiedzialne za takowy stan . Ewentualnie nie wyłączające sie ssanie . Lub - powrót do gaźnikowca .

Sprawdzaqłes luzy zaworowe ?


ps : BYŁY mk3 na gaźniku i to bodajże do 1994 roku więc darujmy sobie trzy strony udowadniania tego już dawno i niejednokrotnie udowodnionego na forum faktu . ( pod warunkiem że owner wie co pisze i faktycznie ma gaźnik a nie mono ;) )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Lut 2008, 19:47   

Kable WN były wymieniane sa prawie nowe. Jak stałem u mechanika niec takiego sie nie działa i pracował stabilnie:/.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Lut 2008, 19:52   

może dlatego że był nierozgrzany ? ( to by potwierdzało teorię se ssaniem , nie pali więcej ostatnimi czasy ? )

Co to znaczy prawie nowe kable ( prawie to jak masz wskazujący palec w dupie to środkowy jest prawie w dupie ) wymień kable na takie ze sprawnego auta ( jak nie masz od kogo to podjedź na spot frakcji , na pewno ktoś uzyczy na chwilę )

Co ze świecami i luzem zaworowym .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Lut 2008, 20:14   

Kupiłem go miesiąc temu na poczatku działał dobrze. Po ok 2 tygodniach zaczoł tak reagować. Na przeglądzie powiedział mi że były wymieniane, ale kiedy nie wiem. Moze to krokowiec, albo sonda lambda :głowąwmur: .
Ostatnio zmieniony przez pablon 20 Lut 2008, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20 Lut 2008, 20:21   

pablon napisał/a:
Moze to krokowiec, albo sonda lambda :głowąwmur: .

zwłaszcza przy gaźniku...

no chyba ze widzisz takie rzeczy pod maska...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Lut 2008, 12:58   

Zabrałem moja fieste to znajomego mechanika. Sprawdził całą fieste dokładnie, świece kable itd. Stwierdził ze zawory są do regulacji i wezmie za to 50zł:]. Mam nadzieje że po tym bedzie już wszystko :gitara: . Dałem sie naciągnąć na ten gaznik i kasa stracona :tyłek:
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lut 2008, 17:40   

Przypomnij mu jedynie jakie mają być luzy w 1.1 - bo to że chodzi jak traktor to jest akurat norma , a jak ustawi ci zawory na za małe luzy to będziesz jeździł cicho , ale krótko bo powypalasz i zawory i gniazda .

Co do luzu zaworowego : <szukaj>
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Lut 2008, 19:02   

I kolejność, bo co niektórzy specjaliści ustawiają jak leci :zalamka:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Lut 2008, 19:16   

Pogorszyło sie, teraz moja fiesta jeździ jak chce. Szarpie prawie cały czas, gaśnie na światłach. Od czsu do czasu parska, kicha. :/. Czy to od tych zaworów czy jeszcze coś:/. Gdzie mam szukać ustawień zaworów do fiesty 1.1 93r gaźnik ;-( . pozdrawiam
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23 Lut 2008, 21:49   

Słuchaj mieszkasz w Gdansku, to nie jest mała wieś liczbą ludności równą 50, wiec wsrod mechanikow mozna przebierac. Popytaj ludzi na forum czy znajomych, poczytaj jakies stare tematy i znajdz mechanika ktory ustawi zawory tak jak ma byc a nie tak jak mu sie wydaje.
Na wszelki wypadek miej zapisane że luz zaworów dolotowych to 0,22 a wydechowych 0,32. Reuglacja na ZIMNYM silniku.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24 Lut 2008, 12:05   

Byłem u innego znajomego mechanika. Stwierdził że to gaźnik łapie gdzieś powietrze i trzeba to rozebrać. We wtorek będę to robił, przy okazji świece wymienie, i ustawie zawory. :luzik:

Za ustawienie zaworów 30zł. Pytanie czy trzeba to robić i jakie moga być skutki rozregulowanych zaworów w przyszłości;).

[ Dodano: Nie Lut 24, 2008 12:13 ]
Zapomniałem sie dopytać czy przy rozebraniu gaznika trzeba kupić nowe uszczelki, bo nic mi nie mówił:/

[ Dodano: Wto Lut 26, 2008 10:52 ]
jeszcze raz byłem u mechanika z gaźnikiem bo juz nie dało sie jeździć, kaszlał i nie4 mał mocy. Dorobił nowa uszczlke pod gaźnikiem i od razu jest leprza moc i przestał kaszleć.

Nadal jest problem na biegu jałowym ale to chyba wina wężyka od serwo, bo luźno latał pod gaznikiem??. Czy mozna to wymienić i jak go wyjąć bo nie moge. notw jaka jest cena nowego weżyka notw
 
 
 
kuboski
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2008, 12:27   

Podczepiając się pod temat może ktoś powie mi, o co chodzi w moim autku Fiesta MK 3 1.1 50 koni. Gdy zapalam rano odpala za pierwszym razem chodzi równo do momentu kiedy nie dodam gazu wtedy jakby zaczął chodzić na 3 gary a nie na 4 i szarpie do momentu kiedy silnik się trochę nie nagrzeje albo nie dostanie wyższych obrotów. Wymieniłem świece jakieś 3 tygodnie temu razem z kablami WN niestety na Janmory. Kłopot jest zawsze rano jak już pojeżdżę to cały dzień jest spokój. Zawory są ustawione poprawnie gdyż ostatnio zmieniałem gumki na zaworach. Jeśli ktoś miał podobny problem lub sugestie proszę o info
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lut 2008, 14:29   

Wczoraj trzeci raz rozbierałem gaznik, dałem nową uszczlke pod ganikiem. Wyregulowałem luzy na zaworach. Świece sprawdzone, kable WN nowe, oraz filtry.

Jest lepiej, fiesta odzywskała cała moc, ale mimo tego czasami zdarze jej sie nierówno pracować. Nie ma tu znaczenia temperatura ;-(

Znajmy mechanik powiedział że traci zapłon, typowa dolegliwość taego silnika. Chyba sie poddam bo wiecej nie wymyśle tutaj nic, ale może macie jakieś pomysły <???> .
Ostatnio zmieniony przez pablon 27 Lut 2008, 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lut 2008, 14:36   

Daj fotke silnika...
Masz sonde lambda na kolektorze wydechowym?
Jesli ja masz to nie masz gaznika... tylko monowtrysk!!
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lut 2008, 14:43   

To jest gaźnikowiec, reczne ssanie przy kolumnie kierownicy bike

[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 16:59 ]
Kolega polecił przesmarowanie linki gazu, chyba sprawdze bo juz nie mam pomysłu:(
 
 
 
stiflerdan 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 24
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 28 Lut 2008, 12:24   Witam

Miałem podobne objawy, auto przygasało, nierówno pracowało, z tym że mam elektroniczne ssanie. U mnie okazało się że do wymiany był uwaga...REGULATOR NAPIĘCIA. Nie wiem dlaczego, ale oki, autko zaprowadziłem do najlepszego mechaniola i.. cud malina już ponad rok bez zarzutu:)Pozdrawiam, może u ciebie coś by to dało. Powodzonka
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Lut 2008, 23:10   

Dzisaj zauważyłem że na zimnym silniku ten problem nie wystempuje, chodzi równo, dopiera po długiej jeździe zaczyna sie nierówna praca. Temperatura niergdy nie przekraca płowy skali, jest max na 1/4.

Ile kosztuje regulator napięcia
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Mar 2008, 00:00   

spróbuj dać jej zimne powietrze na stałe i i zobacz czy nie bedzie pracować równo . moja też nie jechce pracować równo jak ma za ciepłe powietrze w dolocie . A jeśli to wina regulatora to najprościej wyjąć kostkę od altka i zobaczyć co bedzie wtedy .
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Mar 2008, 10:47   

Gdzie jest ta kosta umiejscowiona, i czy nie przestanei działac jak ja wyjme??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.