| Elektryka 1.3 a XR | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | ic3ek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 61
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  13:27   Elektryka 1.3 a XR | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Koledzy. 
 Mam pytanie, ponieważ bawie sie w swapa z silnika 1.3 na monowtrysku -> XR 1.6 CVH bez turbo, i chciałem sie dowiedzieć czy czujniki które miałem przy 1.3 podpasują pod XR
 
 Chodzi mi tutaj dokładnie o Moduł zapłonu EDIS ( czy XR ma taki sam co 1.3 ) i czujnik ciśnienia bezwględnego w kolektorze dolotowym tez będzie pasował do XR ???
 
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SpiderMAN   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Wiek: 47
 Dołączył: 28 Maj 2007
 Posty: 687
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  13:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | EDIS na pewno jest inny... Choc jestem lajkonikiem, ale tak mi sie wydaje na 98%. Niech sie wypowiedza madrzejsi. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  14:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jaki problem kupić wiązke i kompa od Xr`ki niż bawić sie w jakieś przeróbki ?? |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  16:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | SpiderMAN napisał/a: |  	  | EDIS na pewno jest inny... Choc jestem lajkonikiem, ale tak mi sie wydaje na 98%. Niech sie wypowiedza madrzejsi. | 
 
 to sie mylisz edis jest ten sam
 
 Kolin nie kaza fiesta miala na scianie grodziowej wtyczke laczaca zwykla instalke z instalka silnika
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  16:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja mam wiazke za 50zl tylko kompa nie mam |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  16:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | wal na gg 877396 i powiedz co chcesz   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ic3ek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 61
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2008,  23:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | No wiec widze koledzy że sie rospisaliście  :) 
 Jestem biegły w elektronice "elektryk samochodowy" i dlatego pytam sie czy podpasują te czujniki ponieważ ze schematów które są dostępne w manualu angielskim Mk3 Jest kilka wersji modułu zapłonu.
 
 Jeśli chodzi koledzy o wiązke  to mam całą z XR wraz z kompem, tylko nie chce przekładać całej wiązki tylko tą od kompa i silnika bo tak jak Mafios napisał wszystko łączy sie jedna wtyczka z cała reszta instalacji elektrycznej samochodu i tam poprostu chce sie podpasować bo tam jest kilka kabelków  do podłączenia "zasilanie pompy,kompa, itp"
 
 Może ktoś tak kombinował jak ja i ma już gotowy przepis jak to dokonać ??? choć ze schematów widze ze nie jest to wielki problem. Tak mi sie przynajmniej wydaje !!!
 
 Wszystko wyjdzie w najbliższym czasie kiedy bede składał do kupy
   
 Mafios
 Rozumiem ze EDIS podpasuje od 1.3 do XR, a jak ma sie sprawa z czujnikiem pociśnienia w kolektoże dolotowym i czujnikiem temp. zasysanego powietrza. Bo te czujniki chciałbym tez wykożystać z 1.3 do XR
 
 Pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lut 2008,  09:47 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ic3ek napisał/a: |  	  | No wiec widze koledzy że sie rospisaliście  :) 
 Jestem biegły w elektronice "elektryk samochodowy" i dlatego pytam sie czy podpasują te czujniki ponieważ ze schematów które są dostępne w manualu angielskim Mk3 Jest kilka wersji modułu zapłonu.
 
 Jeśli chodzi koledzy o wiązke  to mam całą z XR wraz z kompem, tylko nie chce przekładać całej wiązki tylko tą od kompa i silnika bo tak jak Mafios napisał wszystko łączy sie jedna wtyczka z cała reszta instalacji elektrycznej samochodu i tam poprostu chce sie podpasować bo tam jest kilka kabelków  do podłączenia "zasilanie pompy,kompa, itp"
 
 Może ktoś tak kombinował jak ja i ma już gotowy przepis jak to dokonać ??? choć ze schematów widze ze nie jest to wielki problem. Tak mi sie przynajmniej wydaje !!!
 
 Wszystko wyjdzie w najbliższym czasie kiedy bede składał do kupy
   
 Mafios
 Rozumiem ze EDIS podpasuje od 1.3 do XR, a jak ma sie sprawa z czujnikiem pociśnienia w kolektoże dolotowym i czujnikiem temp. zasysanego powietrza. Bo te czujniki chciałbym tez wykożystać z 1.3 do XR
 
 Pozdrawiam.
 | 
 
 jezeli chodzi o xr2i cvh to wszystkie czujniki ma identyczne jak 1.3
 
 masz pytania zadzwon to ci podpowiem 660406027
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ic3ek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 61
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lut 2008,  13:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Oki 
 To jak będe podłączał całą elektryke i będe miał jakiekolwiek problemiki to będe napewno dzwonił, jeśli służysz pomocą, bo jak narazie to musze wrzucić silnik do autka, także zajmie mi to pewnie jeszcze ze 2 dni.
 
 Widze ze juz tyle robiłeś swap'w że to dla ciebie chleb powszedni
   
 A i chciałem sie jeszcze dowiedzieć jak ma sie sprawa z Ciśnieniem paliwa ???
 Pompa z 1.3 podoła XR ( bo z tego co wiem to w XR jest większe ciśnienie, ale nie wiem przypadkiem czy nie jest ono wytważane pompką przy listwie wtrysków )  ???
 
 Pozdrawiam i zapewne do usłyszenia
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lut 2008,  14:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | musisz zmienic pompke paliwa w baku |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ic3ek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 61
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lut 2008,  23:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mafios z tego co zdołałem wyczytać to różnica jest w ciśnieniu 
 1.3 ->  3 jednostek " bo nie wiem w jakich jednostkach (bar ??) "
 1.6 ->  5 bar
 
 Jak co to popraw ?
 
 Hm a zastanawiam sie jeśli silnik z XR będzie śmigał na pompie od 1.3 to jakie będą konsekfencje tego ??? Odpali wogóle ???
 
 Tak na chłopski rozum mniejsze ciśnienie to wtryskiwacz nie zdoła podać wymaganej dawki paliwa, ale przecież coś napewno poda ???
 
 Wiesz może Jak to wszystko sie będzie zachowywać ???
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |