Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

kosiarka pada/gaśnie/ szarpie/ nie wkreca sie na obroty /
Autor Wiadomość
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 7 Lut 2008, 20:47   kosiarka pada/gaśnie/ szarpie/ nie wkreca sie na obroty /

zacznę może od początku
zaczęło się od tego że na zakrętach auto zaczynało gasnąć, po prstu wystarczył ostrzejszy zakręt i wyglądało to jakby brakowało paliwa, etap drugi auto zaczeło reagować na każde dotknięcie pedału gazu gasnieciem, było to losowe czasami wszystko było ok a czasami zapaliła i tylko na wolnych obrotach sobie chodziła ( obroty też dziwnie falowały tzn szybciej/ wolniej i tak w kółko, czasami gasła)
wymieniłem filtr paliwa, zero poprawy, wyciągnałem bak i wyczyściłem po złożeniu wszystkiego auto śmiga jak należy ... przez pierwsze 20 km potem to samo co wyżej, zmieniłem kable wn zero reakcji, map sensor nie pomogło (używany), dodam jeszcze ze przy czasami przy próbie dodania gazu mieszanka zapala się zaraz przy wtrysku paliwa ( wali ogniem jak filtr jest ściągnięty), zawory sprawdzone są ok, lambda też ok, czasami jest też tak ze wydaje się ok ale auto kreci sie rowno do 4 tys obr a potem zaczyna gasnac i jesli trzymam caly czas wcisniety pedal gazu to zgasnie do konca, jezeli powoli go zwalniam to zaczyna jeszcze jechac ale i tak w koncu skutkuje to postojem
testu na błędy jeszcze nie robiłem bo czasu brakło
może ktoś ma jakieś sugestie :głowąwmur:
to chyba na tyle pomocy proszę :pop:
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 7 Lut 2008, 22:38   

moze by zaworki ustawic??
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 8 Lut 2008, 14:51   

napisałem że ustawiane były i potem sprawdzane nawet ...
podejrzewam jakiś czujnik albo wtrysk
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 8 Lut 2008, 16:07   

a silnik krokowy i cpp ?? sprawdz kody bledow
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Lut 2008, 21:48   

wygląda na pompe paliwa . czy nie zaczyna w momencie problemów chodzić nieco inaczej (głośniej) .Czy objaw pojawia sie zawsze po np 5 min pracy (nigdy na zimnym silniku ) ?? najczęściej w korkach ??
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lut 2008, 02:39   

Ja bym szukał usterki bardziej w czujniku położenia wału-lub wałka ( nie pamiętam który czujnik tam występuje)... W jakim stanie jest wtrysk???
Dioda jaki wpływ miałaby pompa paliwa na strzały w kolektor ssący???
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2008, 03:41   

zoborzenie mieszanki powoduje wzrost temperatury spalania i zapłony w kolektorze . Dlatego między innymi gaz rozwala doloty .
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 9 Lut 2008, 10:09   

no to tak, ostatnio fiesta wrociła do domu na hola, w baku jakieś 10l było,wczoraj pojechałem na cpn kupiłem 20l zalałem do baku wsiadłem fiesta chodzi .... przejechałem 30km ale jak chwilę przytrzymam ponad 4000 obr to zaczyna jej brakować gazu, czyli chyba pompa nie robi dobrego ciśnienia, przeształ teraz strzelac w filter, patrzyłem na paliwo przy wtrysku to leci do okoła ale lecą takie krople są coraz większe im większe obroty, tak ma byc ?
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2008, 12:37   

manometr podłącz i zobacz co się dzieje na wysokich obrotach .
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:38   

no ok to się da zrobić ale jaka tam wartość tego ciśnienia powinna być ?
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2008, 22:37   

1 bar . masz specjalne miejsce często w montowtrysku do wpięcia manometru np takiego od kół .
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 9 Lut 2008, 23:17   

a to ciekawe swoją drogą, dzięki dioda jak to sprawdzę to jeszcze dam znać jak na razie czasu brak ale nie długo się odezwę bo teraz to auto nie do jazdy ;/
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2008, 01:11   

jeszcze mi coś przyszło do głowy . Upewnij się czy nie zalałeś ropy bo kiedyś miałem takiego peżota hehe i siedziałem bity tydzień i myślałem co mu jest a gościo wlał rope do baku .
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 10 Lut 2008, 10:25   

ropy na 200 % nie, jeździłem na ruskiej benzynie ale jak to się zaczęło dziać to wyciągałem cały bak i teraz mam zalane pb95

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 19:30 ]
to tak trochę czasu znalazłem i ... odpalam chodzi ok przejechałem 0.5km dalej ok potem zaczyna słabnąć, sprawdziłem ciśnienie ale na zgaszonym silniku i podpiałem tylko pompkę na stałem 2.5bara, zostawiłem ją chwilkę na wolnych obrotach potem drugi pomiar i ... 0.3 bara :ups: nowa pompka już w drodze

przyszła nowa pompa i .... :zwyciężca:
dzieki wielkie DIODA
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.