Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Daras84
9 Lut 2008, 23:44
problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec
Autor Wiadomość
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:15   problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec

witam mam pytanie czy ktos tez mial takei problemy z paliwem ?
objawia sie to tym wkladam kluczyk po przekreceniu za pierwszym razem slychac pompke po powtornej probie juz jej nie slychac ;/ czeg to przyczyna odeczekam chwile i znowu zapompuje. prosze o szybka odpowiedz sory jak pomyluilem dzialy, nie zlosccie sie ;]

chcial bym wkoncu fieste odpaic a ona mi tak nazlosc robi :(

swap byl z 1,3 na 1,8 zetec

pozdrwaiam
 
 
 
kosiniak
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lut 2008, 13:17   

przekaznik pompy pewnie sie tnie
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:19   

a gdzie on jest ?

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 9 Lut 2008, 18:16   

Kruku napisał/a:
a gdzie on jest ?

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei


przekazniki sa za bezpiecznikami ale ktory to to niewiem jak sprawdze w ksiazce to ci powiem
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2008, 19:00   

przekaźniki są od tyłu puszki bezpieczników:

w 1,3 powinieneś mieć Zielony duży, a w EFI jest czerwony normalny na stanowisku III.

co prawda moja chodziła normalnie na przekaźniku od 1,3 CFI
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Lut 2008, 20:19   

dzieki za odpowiedz a inne pomysly na to dlaczego to nie funga ?
moze jakies z doswiadczenia ktos mial podobne objawy :)

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 21:04 ]
aha zapomnialem poweidzec dzije sie tez tak ze jak pompka zapompuje za 1 razem zakrece rozrusznikiem i odpusze zakrece drogi raz bez pompki puszcze kluczyk to ona zabuczy po rozruchu :/
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Lut 2008, 11:11   

silnik wogóle odpala??

czy zmieniłeś pompe z tej co była w 1,3.

moze takie głupie pytanie ale.....
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2008, 11:50   

to jest normalne raczej przekręcasz kluczyk pompuje i nawet jak cofniesz i przekręcisz jeszcze raz w krótkim czasie to pompa się ponownie nie włączy . Potem dostaje sygnał ze stacyjki że jest rozruch i znowu się włącza . podłacz sobie 5 W żarówkę pod pompe i popatrz jak to działa .
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Lut 2008, 13:50   

pompa jest z zeteca, auto nie odpala ;/
a jak mam to zrobi skoro w pompie jest 5 kabli ;/ ze mnie jest niedobry elektryk :]
przyznaje sie bez bicia
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:03   

Moja rada - podłącz pompkę na krótko ( tak żeby pompowała cały czas ) i sprubuj wtedy . Tylko nie pomyl biegunów bo pompką będzie działąć al;e nie będzie pompować ;-) .

Co do tych 5 przewodów to one bezpośrednio z pompy wychodzą ? :yyy:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:35   

myśle żebyś odłaczył waż zasilający listwę wtryskową i zobaczył czy leci paliwo jak pracuje pompa .
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:43   

robielm to z darasem i leci paliwo z tego weza :)
ale auto nei odpala ;/
tak do popy podlac za sie wtyczke z ktorej wychodzi 5 kabli :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2008, 15:08   

jak leci paliwo i ma jakieś ciśnienie to odpalić musi i nie jest to wina pompy . Ewentualnie by odpaliła i miała wolne obroty i nie chciała się kręcić wyżej . Ale jak nie pali wogóle to zobacz czy masz wysterowanie wtrysków (wsadź w gniazdo wtrysku żarówkę W3W i zobacz czy przy odpalaniu miga .
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Lut 2008, 17:37   

albo sprawdź czy podpiołeś czujnik położenai wału
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Lut 2008, 21:49   

ok sprawdze a gdzie on sie znajduje ?

jutro bede zezbic dalej :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.