Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Jak zakrecic wielozawór ?
Autor Wiadomość
finster
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2008, 19:48   Jak zakrecic wielozawór ?

Hej,

Potrzebuje pomocy w zakręceniu tego reduktora :/ Z tego co widac na fotkach jest jedna srubka, ale ja da sie tylko odkrecic, a boje sie zeby mi gaz tym nie spieprzyl :)

Zdjecie 1

Zdjecie 2

Z gory dzieki i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 18:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lut 2008, 21:01   

dobre pytanie w sumie powiem uczciwie nie wiem :) nie jest to reduktor tylko wielozawór .
hm
śrubę od wlewu możesz sobie odkręcić raczej bez problemu po spuszczeniu gazu przez wlew przy użyciu długiego śrubokręta i rękawiczek na otwartej przestrzeni . Chodzi o opróżnienie węża zasilającego butlę .
A co do zasilania gazem parownika to trzeba odpalić auto i odłączyć elektrozawór z tyłu . jak wypali cały gaz to teoretycznie powinno się dać bez problemu odkręcić węże i wyjąć butle . Zobacz pod elektrozaworem czy nie ma pokrętła . Z założenia butla ma być szczelna nawet po wyszarpnięciu liną z nadwozia . tzn po urwaniu przewodów wszystko musi być nadal szczelne .spróbować można tylko na otwartym terenie a nie na kanale czy w garażu .
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2008, 21:29   

w sumie to musze sie dostac do reduktora gazu (brc) bo mi sie kolanka wodne poupieprzaly :/ i generalnie jak rozloze go to boje sie ze gaz sie bedzie ulatnial :)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Lut 2008, 22:09   

da się te kolanka na aucie wymienić i nie trzeba gazu zakręcać
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2008, 08:38   

hej Laskosz,

problem jest taki ze mi to kolanka sie ukruszyly wewnatrz obudowy reduktora :/ wiec tak czy siak musze go rozkrecic, a wydaje mi sie ze gazik wtedy zacznie wylatywac :) choc moge sie mylic :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lut 2008, 10:02   

to mowie odepnij elektrozawór w butli i odpal auto aż samo nie zgaśnie . Wtedy możesz sobie wykręcić parownik .
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2008, 12:30   

heh :) no dobra sorry ze nie skumalem :)
dzieki i pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.