Za szybko przełączam na gaz ? |
Autor |
Wiadomość |
Rangers76 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 20:16 Za szybko przełączam na gaz ?
|
|
|
Zacznę od początku.
Wsiadam na fiestki rano. Silnik zimny. Odpalam na benzynie po chwili przerzucam na gaz, dojeżdżam na skrzyżowanie hamuję i lipa - zgasł a później muszę długo kręcić żeby odpalił :(
O co chodzi?
I drugie pytanko
Moja fiescina bierze olej mogę jej wlać Lubro?
Dzięki |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:24
|
|
|
Cytat: | Za szybko przełączam na gaz | moze spróbuj dłużej na PB potem pytaj |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 22:42
|
|
|
czyzby sie nie zagrzala?? |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 22:56
|
|
|
stahoojedyn napisał/a: | czyzby sie nie zagrzala?? |
ależ oczywiscie he |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 13:09
|
|
|
Rangers76 napisał/a: | Wsiadam na fiestki rano. Silnik zimny. Odpalam na benzynie po chwili przerzucam na gaz, dojeżdżam na skrzyżowanie hamuję i lipa - zgasł a później muszę długo kręcić żeby odpalił :( |
ja mam tak w standardzie... to aż taki problem zostawić ją chwile na wolnych obrotach na benzynie albo po prostu kawałeczek na benzynie przejechać... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 15:29
|
|
|
jeśli macie proste sterowniki staga np starego to jest potencjometr do regulacji
a - obrotów
b- temperatury
w nowszych przez interface |
|
|
|
|
pancerfaust [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Lut 2008, 08:35
|
|
|
Zacznij od wymiany filtra gazu.Najlepiej zdiagnozować całą instalację i parametry pracy silnika na komputerze diagnostycznym.Jeśli i to nie pomoże to pewnie parownik działa wadliwie i trzeba go zregenerować poprzez wymianę membran lub wymienić na nowy.Powodem uszkodzenia parownika mogło być niedostateczne ogrzanie przed przełączeniem się na gaz co znacznie przyśpiesza zużycie elementów gumowych w środku. |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Lut 2008, 11:16
|
|
|
przeciez parownik z zimnej wody pary nie zrobi :-> |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
przemek_bundy
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 12 Lut 2008, 12:49
|
|
|
odnośnie pytania drugiego,też chciałbym się podłączyć pod temat.
jakie macie uwagi co do oleju gas lubro 15W40. |
|
|
|
|
portos
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 45 Skąd: Kiekrz
|
Wysłany: 12 Lut 2008, 19:24
|
|
|
Mafios, Bo też parownik nie jest od robienia pary z zimnej wody, tylko jego celem jest - po ogrzaniu się cieczy chłodzącej, przez parownik płynącej - przeprowadzenie ciekłego lpg w fazę lotną/gazową... |
|
|
|
|
scenic_17
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 175 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: 13 Lut 2008, 15:12 Re: Za szybko przełączam na gaz?
|
|
|
Rangers76 napisał/a: | 2Moja fiescina bierze olej mogę jej wlać Lubro?
Dzięki |
1. ja przelaczam na gaz zaraz jak tylko wylaczy sie ssanie i chodzi elegancko ...
2. a nie lepiej poswiecic 250-300 pln i zrobic remoncik silnika.. duzy koszt to nie jest i autko dluzej posluzy.. |
_________________
Samochód jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawą,A tuning podstawą! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Lut 2008, 15:49
|
|
|
wybacz ale za 200-300 zł to sobie nawet dobrze głowicy nie wyremontujesz bo komplet dobrych uszczelek kosztuje 200zł kolejne 200 zawory i jeszcze robocizna . |
|
|
|
|
scenic_17
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 175 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: 14 Lut 2008, 12:57
|
|
|
na czesciach goetze poskaldalem wszystko za 350pln lacznie z panewkami.. wymienilem kpl pierscieni uszczelke pod glowice pod pokrywe, kol ssacy, wydechowy pod miske + panewki.. to tego osobno filtry i olej czyli dodatkowe 100pln .. kolego pracuje w skepie z czesciami wiec nie musisz mi mowic co ile kosztuje.. jedyne czego nie robilem to oczywiscie szlifu i planowania glowicy.. od tej pory nie dolalem ani grama oleju.. olej przy wymianie jest czysty.. oczywiscie jezeli ktos nie potrafi sobie sam tego zrobic to dochodzi koszt robocizny.. jak to mowia kto ma szkole ten ma lzej ;] |
_________________
Samochód jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawą,A tuning podstawą! |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lut 2008, 15:27
|
|
|
czesci częścią rowne nie sa |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lut 2008, 16:32
|
|
|
czyli nie zrobiłeś remontu . Remont polega na szlifie bloku i nowych tłokach i wymianie i szlifie gniazd . Z wałek bywa różnie . do tego nowa pompa oleju . To jest remont . |
|
|
|
|
scenic_17
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 175 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 13:45
|
|
|
to jes glupota.. ladowac tyle kasy w auto ktore ma conajmniej 14lat.. jezeli chodzilo by o wymiane wszyskiego co napisales o nie wiem czy zmiescilbys sie w tysiacu :yyy: |
_________________
Samochód jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawą,A tuning podstawą! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 14:26
|
|
|
3 tyś to optimum , a jak słyszę tekst "Ładować PIENIĄDZE " w 14 letnie auto to mi się śmiać chce . Wsadzasz 3 tyś i masz pewność że przez najbliższe 150-200 tyś km nie bedzie z nim problemów większych . Jak dziadujesz a dużo jeździsz to wsadzić tą kase razy dwa tylko że na raty . |
|
|
|
|
Mroovka [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 17:09
|
|
|
Witam serdecznie
Mam takie pytanko... Mam fieste 1.1 i przymierzam sie do planowania głowicy... czy ktos z was robil jush cos takiego i wie o ile mm trzeba ja splanować żeby były tego dobre efekty ?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odp |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 21:31
|
|
|
możesz ja splanować nawet o metr silnikowi 1,1 to nie pomoże , po prostu po 10 tyś rozsypie się dół i bedzie cały czas spalanie stukowe . zabieg się robi tylko gdy głowica jest krzywa . A ile sie zbiera wtedy to różnie bywa ale zazwyczaj mniej niż 0,5mm |
|
|
|
|
Mroovka [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Cze 2008, 22:51
|
|
|
czyli nie ma szans zeby w ten sposob wydobyc z mojej maszynki kilka dodatkowych konikow :/ ? |
|
|
|
|
|