Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger...
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Lut 2009, 22:55   

Qzyn napisał/a:
to sa 4 gazniki z moto.

z jakiego moto :> r1? jesli tak to robiliście je wg danych angoli? :>
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2009, 02:34   

Gruby projekt :)
Fascynuje mnie zapłon . Powiedz mi czy ten układ jest na 2 cewkach ?? I skąd bierze sygnał . Jest mu obojętne czy będzie czytał z koła pasowego nacinanego czy z koła zamachowego jak w fordzie ?? Tzn chodzi mi o stopień programowalności tego cuda no i koszty ?
Pozdrawiam
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 9 Lut 2009, 08:28   

Aż miło popatrzyć na taką robotę :brawo:
_________________
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:30   

Gaziole to kawa zzr1100. Zaplon jest seryjny forda, tzn cewka i EDIS. Natomiast Sterownik z okablowaniem przyszedl od angoli w zestawie. Dostalismy sterownik (Mgeajolt), kable z wtyczkami, gazniki i aluminiowe kolo zamachowe. Niestety cena to ponad 700 funtow. Kolo ma normalne otwory tak jak seryjne i podlaczony jest czujnik polozenia walu. Na razie niestety mapa dziala w 2D (tylko w stosunku do obrotow), bo przy 4 gaziorach nie ma jak zrobic porzadnego podcisnienia a nad TPS-em dopiero dumam. Jednak angole tez czasami jezdza docelowo na mapie 2D.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:06   

a spróbujcie to odpalic na ESC :yes: tak na początek :D
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:45   

ESC A co to jest? A pozatym skoro juz odpalil to czemu zmieniac zamiast stroic? :)

[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 14:32 ]
Dzisiaj dostalem fotke od jarka ze plastiki sa juz polakierowane. Jeszcze nie na 100% ale reszte trzeba skonczyc na aucie. Ponoc na zywo jest masakra :) Dzisiaj jade oblookac na zywo i konczyc elektryke.

_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Maj 2009, 17:22   

Nooo bajera to wygląda :)
Pokażesz nam go na następnym zlocie ? :-)
Powodzenia w dalszych pracach!
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Przemekbalagan 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 62
Skąd: OPALENICA
Wysłany: 2 Maj 2009, 00:33   

Projekt - PIĘKNY
Gaźniki kochają pojemność .
_________________
Przemekbalagan
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Maj 2009, 19:16   

No i stalo sie - pierwsze metry za ploty. DOslownie z wrazenia ciezko potem bylo zasnac hehe. Co prawda wyszlo pare rzeczy do podszlifowania ale jest wypas. I dopiero teraz zobaczylismy jakie to jest niskie hahaha.
Na razier glowny problem (a w sumie problemik) to zawias. Jest za nisko z tylu a nie da sie podniesc bo amory sa krotkie i juz wogole auto nie siada na sprezynie jak sie je stawia na ziemi. Ale przespawamy ciutke mocowanie amorow blizej ich osi obrotu to i auto bedzie wyzej i bedzie mozna odpuscic sprezyny troche i pozatym bedzie wieksza sila na nie dzialala i to powinno zalatwic sprawe.
Na razie nagralismy tylko wyjazd z placu bo auto teraz pojdzie do tapicera i jezdzimy bez foteli hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=EVwpbWbZobQ

http://www.youtube.com/watch?v=2zx9ysBKsHI

http://www.youtube.com/watch?v=gqCHwmO-2b8

:devil: :devil: :devil:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Maj 2009, 19:53   

Ciebie nie widac a slychac hehehe...
A tak serio to powiem wam ze kawal dobrej roboty za wami :) ciekawie to chodzi jak na 1 tlumik i wydech wydumke :) Ile to wazy ??
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Maj 2009, 20:56   

HYHY - to są chyba najpiękniejsze chwile , a na pewno takei jakich się nie zapomina .

Gratki :) :jupi: :yes: :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24 Maj 2009, 21:26   

heheh klang ma miły :D i wygląda porządnie :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 24 Maj 2009, 21:49   

Kochajmy stare dobre angielskie projekty. Podobno ma być w PL salon Caterhama. Nie odmówię sobie jazdy próbnej. :V: :V: :V:
Z mojej strony gratulacje :brawo: :brawo: :brawo:
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 24 Maj 2009, 22:09   

No... Dużo pracy za Wami, jeszcze więcej przed Wami.. Moment na pewno przełomowy..
Ładny dźwięk :)
Gratuluję :brawo:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Maj 2009, 00:41   

grubo ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Maj 2009, 01:05   

Dzieki wielkie i wiem ze jeszcze troche roboty przed nami ;)
Co do wagi to ok 550kg powinno wazyc.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 25 Maj 2009, 09:21   

Prawdziwa zabawka dla duzych chlopcow. Pozazdroscic :ok:
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Maj 2009, 18:29   

Wypaśny.
Mruczy rewelacja.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:00   

No i kolejne pare srutututu udalo sie zrobic - bo w sumie juz tylko pierodly zostaly, ktore dlugo trwaja a efektow bardzo nie widac hehe. Zalozylismy blotniki, wstepnie wstawilismy fotele. I tak teraz widze ze takie jasne fotele niezle nawet wygladaja ale tapicerka to bedzie czarna alcantara.
No i pierwsze dumania przed nami. Podczas przejazdzek wyszlo na jaw ze od dolu ciagnie super ale im wyzej tym gorzej. Jednak sprawa jest do ogarniecia - po pierwsze zaplon jest na razie zrobiony na pale, po drugie nie wiem jak sa ustawione gazniki, sa jedynie zsynchronizowane, wiec i tutaj mamy pole do popisu. Podepniemy silnik pod urzadzonko i zobaczymy czy u gory nie jest przypadkiem za ubogo. No a w najgorszym razie zapodamy do gaznikow zestaw dynojeta.
Ustawilismy tez juz wstepnie zawieszenie i wydaje sie ze jest super :)
Aaa, no i zamontowalismy przednia "szybe" - pisze w cudzyslowiu bo to na pewno nie spelnia funkcji przednij szybki ale wyglada zajebiscie i nie bedziemy jej na pewno zmieniac na taka zwykla duza ;)
Teraz autko pojechalo do tapicera, potem geometria, strojenie i rejestracja. Ale to bede informowal jak sie sprawy dalej posuna.
Na razie wrzuce jeszcze pare ostatnich fotek:











_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:37   

Cudo <wow> <oki>

Pasy, rozumiem będą trzypunktowe lub czteropunktowe ;/ Jak wygląda kwestia mocowania pasów z tyłu? Trochę ciasno tam jest :-P

Pozdrawiam.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.