Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger... |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Lut 2009, 22:55
|
|
|
Qzyn napisał/a: | to sa 4 gazniki z moto. |
z jakiego moto :> r1? jesli tak to robiliście je wg danych angoli? :> |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 02:34
|
|
|
Gruby projekt
Fascynuje mnie zapłon . Powiedz mi czy ten układ jest na 2 cewkach ?? I skąd bierze sygnał . Jest mu obojętne czy będzie czytał z koła pasowego nacinanego czy z koła zamachowego jak w fordzie ?? Tzn chodzi mi o stopień programowalności tego cuda no i koszty ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 08:28
|
|
|
Aż miło popatrzyć na taką robotę |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:30
|
|
|
Gaziole to kawa zzr1100. Zaplon jest seryjny forda, tzn cewka i EDIS. Natomiast Sterownik z okablowaniem przyszedl od angoli w zestawie. Dostalismy sterownik (Mgeajolt), kable z wtyczkami, gazniki i aluminiowe kolo zamachowe. Niestety cena to ponad 700 funtow. Kolo ma normalne otwory tak jak seryjne i podlaczony jest czujnik polozenia walu. Na razie niestety mapa dziala w 2D (tylko w stosunku do obrotow), bo przy 4 gaziorach nie ma jak zrobic porzadnego podcisnienia a nad TPS-em dopiero dumam. Jednak angole tez czasami jezdza docelowo na mapie 2D. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:06
|
|
|
a spróbujcie to odpalic na ESC tak na początek |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:45
|
|
|
ESC A co to jest? A pozatym skoro juz odpalil to czemu zmieniac zamiast stroic?
[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 14:32 ]
Dzisiaj dostalem fotke od jarka ze plastiki sa juz polakierowane. Jeszcze nie na 100% ale reszte trzeba skonczyc na aucie. Ponoc na zywo jest masakra Dzisiaj jade oblookac na zywo i konczyc elektryke.
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Maj 2009, 17:22
|
|
|
Nooo bajera to wygląda
Pokażesz nam go na następnym zlocie ?
Powodzenia w dalszych pracach!
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Przemekbalagan
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 62 Skąd: OPALENICA
|
Wysłany: 2 Maj 2009, 00:33
|
|
|
Projekt - PIĘKNY
Gaźniki kochają pojemność . |
_________________ Przemekbalagan |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Maj 2009, 19:16
|
|
|
No i stalo sie - pierwsze metry za ploty. DOslownie z wrazenia ciezko potem bylo zasnac hehe. Co prawda wyszlo pare rzeczy do podszlifowania ale jest wypas. I dopiero teraz zobaczylismy jakie to jest niskie hahaha.
Na razier glowny problem (a w sumie problemik) to zawias. Jest za nisko z tylu a nie da sie podniesc bo amory sa krotkie i juz wogole auto nie siada na sprezynie jak sie je stawia na ziemi. Ale przespawamy ciutke mocowanie amorow blizej ich osi obrotu to i auto bedzie wyzej i bedzie mozna odpuscic sprezyny troche i pozatym bedzie wieksza sila na nie dzialala i to powinno zalatwic sprawe.
Na razie nagralismy tylko wyjazd z placu bo auto teraz pojdzie do tapicera i jezdzimy bez foteli hehe.
http://www.youtube.com/watch?v=EVwpbWbZobQ
http://www.youtube.com/watch?v=2zx9ysBKsHI
http://www.youtube.com/watch?v=gqCHwmO-2b8
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Maj 2009, 19:53
|
|
|
Ciebie nie widac a slychac hehehe...
A tak serio to powiem wam ze kawal dobrej roboty za wami ciekawie to chodzi jak na 1 tlumik i wydech wydumke Ile to wazy ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Maj 2009, 20:56
|
|
|
HYHY - to są chyba najpiękniejsze chwile , a na pewno takei jakich się nie zapomina .
Gratki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Maj 2009, 21:26
|
|
|
heheh klang ma miły i wygląda porządnie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 24 Maj 2009, 21:49
|
|
|
Kochajmy stare dobre angielskie projekty. Podobno ma być w PL salon Caterhama. Nie odmówię sobie jazdy próbnej.
Z mojej strony gratulacje |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25 Maj 2009, 00:41
|
|
|
grubo |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Maj 2009, 01:05
|
|
|
Dzieki wielkie i wiem ze jeszcze troche roboty przed nami
Co do wagi to ok 550kg powinno wazyc. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 25 Maj 2009, 09:21
|
|
|
Prawdziwa zabawka dla duzych chlopcow. Pozazdroscic |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Maj 2009, 18:29
|
|
|
Wypaśny.
Mruczy rewelacja. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:00
|
|
|
No i kolejne pare srutututu udalo sie zrobic - bo w sumie juz tylko pierodly zostaly, ktore dlugo trwaja a efektow bardzo nie widac hehe. Zalozylismy blotniki, wstepnie wstawilismy fotele. I tak teraz widze ze takie jasne fotele niezle nawet wygladaja ale tapicerka to bedzie czarna alcantara.
No i pierwsze dumania przed nami. Podczas przejazdzek wyszlo na jaw ze od dolu ciagnie super ale im wyzej tym gorzej. Jednak sprawa jest do ogarniecia - po pierwsze zaplon jest na razie zrobiony na pale, po drugie nie wiem jak sa ustawione gazniki, sa jedynie zsynchronizowane, wiec i tutaj mamy pole do popisu. Podepniemy silnik pod urzadzonko i zobaczymy czy u gory nie jest przypadkiem za ubogo. No a w najgorszym razie zapodamy do gaznikow zestaw dynojeta.
Ustawilismy tez juz wstepnie zawieszenie i wydaje sie ze jest super
Aaa, no i zamontowalismy przednia "szybe" - pisze w cudzyslowiu bo to na pewno nie spelnia funkcji przednij szybki ale wyglada zajebiscie i nie bedziemy jej na pewno zmieniac na taka zwykla duza
Teraz autko pojechalo do tapicera, potem geometria, strojenie i rejestracja. Ale to bede informowal jak sie sprawy dalej posuna.
Na razie wrzuce jeszcze pare ostatnich fotek:
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:37
|
|
|
Cudo
Pasy, rozumiem będą trzypunktowe lub czteropunktowe Jak wygląda kwestia mocowania pasów z tyłu? Trochę ciasno tam jest
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|