Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
29 Mar 2009, 18:44
Bardzo teoretyczne pytania odnosnie turbo
Autor Wiadomość
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 00:40   Bardzo teoretyczne pytania odnosnie turbo

Witam mam fiestę mk2 87 r 1,1 (gaźnik) i bardzo mi zależy żeby ten motor w niej został ale chce podnieść moc i czysto teoretycznie pytam co by sie stało jak bez remontu wymienił bym kolektor wsadził turbinę ( cały jej osprzęt) i inny dolot ? tylko proszę nie pisać ze to sie mija z celem bo to ma 50 km itp :P Dziękuje za Odpowiedzi
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Mar 2009, 08:09   

wybuchło by :hahaha: :hahaha: lepiej wsadzic silnik z xr2
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Mar 2009, 08:14   

...!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Mar 2009, 09:01   

To się mija z celem bo silnik ma 50KM wsadzisz masę kasy i pracy i będziesz miał 60KM, druga sprawa gaźnik i turbo? tylko VV webera.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 10:28   

Szkoda ;P myślałem ze jakimś tańszym kosztem tez sie da :P mam trochę gratów i myślałem żeby je wykorzystać :P , a wiec da sie "coś" zrobić z 1,1 ? czytałem resztę postów na ten temat ale tam nic nie ma i nie mówcie ze sie nie da nic :P albo ze mam wywalić zmeinic itp :P
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:38   

Bo tanim kosztem naprawdę się nie da :)
TUTAJ na drugiej stronie wątku masz post LOY-a ile u Angoli kosztują zabawki do 1.1/1.3
Przy 1.1 najlepszym rozwiązaniem, przy niskim budżecie, jest zadbanie o jego idealny stan techniczny.
A potem to już tylko swap na mocniejszy silnik.
Więc nie oczekuj cudów bo ich nie będzie ;-))
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 10:42   

hmm czyli z Gów**na bata nie ukręcisz jak to mówią xD a jeśli chodzi o jakiś silnik z xr 2 to jaki to jest koszt ?
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 10:47   

osobiście nei swapowalem ale troche czytałem.

opcja1... Koszt zestawu na swap 1.6 - 1.8 ~1000-1500 pln. Ze swapem wiaze sie modowanie zawiasu i hampli (koszty kolejne). Podobno zawsze jakies niespodzianki wychodza w praniu wiec kolejne koszty. Wysztko zależy od tego jak porządnie chcesz to zrobić.

opcja2... Kupujesz zardzewiałą ixerke, swpaujesz co trzeba a reszte żenisz na allegro :)
 
 
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 10:52   

no to taka to chyba za jakieś 800zł sie dostanie jak nie mniej jak buda jest naprawdę dziurawa , potem dochodzi koszt remontu i turbo tak ? a silniki w xr2 to co to były na wtrysku ?
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 10:57   

z turbo nie bedzie łątwo i tanio.

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=24691 Tu masz o silnikach, wady zalety etc.


800zł to poczatek, myślę, że do takiej za 800pln nie warto podchodzić. ale nie znam sie wiec nie bede wprowadzal w blad ;]

Poczytaj forum bo wszystko o swapowaniu juz bylo.
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 28 Mar 2009, 15:10   

ma 1.6 cvh na gaźniku w tanie bdb na sprzedaż :) jak jesteś zainteresowany to pisz
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2009, 21:18   

Zobacz mój temat w Projektach FKP , jest tam opisane jak się uturbia silnik wolnossący ( u mnei było to 1.6 ale to bez znaczenia ) Nawet jeżeli wszystko robisz sam i przy pomocy kumpli to koszty idą w tysiące .

Rozmawiałęm kiedyś z facetem , który uturbił Citroena AX 1.1 . Auto na hamowni wypluło około 100 KM . Po wszystkim powiedział że była to bardzo kosztowna sztuka dla sztuki bo takei same osiągo załątwiłby najprostrzym swapem a dodatkowo miałby silnik o trwałości liczonej w setkach tysięcy kilometró a nie w dziesiątkach tysięcy .

Jeżlei nadal chcesz w to brnąć i cię nie zneichęciliśmy to napisz jak to widzisz ( bo jeżeli na zasadzie zakłądamy turbo i odpalamy to szkoda czasu na dyskusję )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2009, 21:52   

niestety cieżko znaleźć twój artykuł wiec jak byś był tak miły :) ? mi generalnie chodzi żeby zrobić małe autko z bardzo żwawym silnikiem żeby brało ludzi zdziwko na światłach i ten dziek turbiny mniam XD w tysiące tak ? powiedzmy ze mam 2 tysie to mało ? i co byś radził jako doświadczony posiadacz fiesty
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Mar 2009, 01:08   

Nie jestem miły . Wystarczy wejść na pierwszą stronę Projektów FKP . Jak ci się nie chce to twoja sprawa .

Skoro ma być zdziwko na światłach to poskładaj 1.6 CVH z mk2xr2 do swojej budy , przy budżecie początkowym 2 kpln dasz radę zajść na tyle daleko że będzie ci się wydawało że widzisz koniec i będziesz brnął dalej ( jeżlei jesteś uparty )

Dźwięk turbiny mniam , będziesz miał na youtubie .

ps: nie jestem doświadczony , tylko przeterminowany .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Mar 2009, 09:14   

Minekk napisał/a:
żeby zrobić małe autko z bardzo żwawym silnikiem żeby brało ludzi zdziwko na światłach i ten dziek turbiny mniam XD w tysiące tak ? powiedzmy ze mam 2 tysie to mało
Zaraz będzie ze zniechęcam czy coś,,, ale to auto niestety skończy na złomie :( tak myślę.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 29 Mar 2009, 11:09   

Cytat:
Skoro ma być zdziwko na światłach to poskładaj 1.6 CVH z mk2xr2 do swojej budy
- brednie :-P

Moja MK1 jest świeżo po swapie z 1.1 na 1.6 CVH i rewelki nie ma, powiedzmy, że na światłach zbiera się miło, do setki leci ładnie ale potem jest wielkie zaskoczenie.
To taka moja opinia :)
 
 
Minekk
[Usunięty]

Wysłany: 29 Mar 2009, 11:57   

z tym dźwiękiem turbiny mogłeś sobie darować no widzę ze nie jesteś miły , JoeMix a co twoje tam kończą ? dzięki za "pomoc" można zamknąć
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Mar 2009, 17:23   

Minekk, nie, moje zostają u mnie dożywotnio - konają w ciszy i spokoju mojego parkingu. Po prostu jesteś nowy, z tego co piszesz wydaje mi się że niestety nie znasz tematu - zwyczajnie wpadła Ci w łapy Mk1 i "Ci się marzy" szybka jazda,,, bez urazy takich ja Ty to mi pacy u rąk i nóg braknie by zliczyć - osobiście życzę powodzenia i sukcesów, jeśli nie przepadniesz z autem jak kamień w wodę jak wielu to na pewno z czasem będzie lepiej, przyjemniej, sympatyczniej, pomocnie,,, puki co życie nauczyło mnie sceptycyzmu do takich zapaleńców,,,

Zostań z nami, pokaż auto, plany, osiągnięcia - a będzie OK, zapewniam :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Mar 2009, 18:44   

Wedle życzenia .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi
trzeci Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest 167 9 Paź 2010, 23:09
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: PYTANIA, UWAGI I POMOC W DZIALE ZLOTY/SPOTY
maerik Zloty / Spoty 1 9 Gru 2006, 22:29
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.