Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 29 Mar 2009, 18:44 |
Bardzo teoretyczne pytania odnosnie turbo |
Autor |
Wiadomość |
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 00:40 Bardzo teoretyczne pytania odnosnie turbo
|
|
|
Witam mam fiestę mk2 87 r 1,1 (gaźnik) i bardzo mi zależy żeby ten motor w niej został ale chce podnieść moc i czysto teoretycznie pytam co by sie stało jak bez remontu wymienił bym kolektor wsadził turbinę ( cały jej osprzęt) i inny dolot ? tylko proszę nie pisać ze to sie mija z celem bo to ma 50 km itp Dziękuje za Odpowiedzi |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 08:09
|
|
|
wybuchło by lepiej wsadzic silnik z xr2 |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 08:14
|
|
|
...! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 09:01
|
|
|
To się mija z celem bo silnik ma 50KM wsadzisz masę kasy i pracy i będziesz miał 60KM, druga sprawa gaźnik i turbo? tylko VV webera. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:28
|
|
|
Szkoda ;P myślałem ze jakimś tańszym kosztem tez sie da mam trochę gratów i myślałem żeby je wykorzystać , a wiec da sie "coś" zrobić z 1,1 ? czytałem resztę postów na ten temat ale tam nic nie ma i nie mówcie ze sie nie da nic albo ze mam wywalić zmeinic itp |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:38
|
|
|
Bo tanim kosztem naprawdę się nie da
TUTAJ na drugiej stronie wątku masz post LOY-a ile u Angoli kosztują zabawki do 1.1/1.3
Przy 1.1 najlepszym rozwiązaniem, przy niskim budżecie, jest zadbanie o jego idealny stan techniczny.
A potem to już tylko swap na mocniejszy silnik.
Więc nie oczekuj cudów bo ich nie będzie
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:42
|
|
|
hmm czyli z Gów**na bata nie ukręcisz jak to mówią xD a jeśli chodzi o jakiś silnik z xr 2 to jaki to jest koszt ? |
|
|
|
|
essien [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:47
|
|
|
osobiście nei swapowalem ale troche czytałem.
opcja1... Koszt zestawu na swap 1.6 - 1.8 ~1000-1500 pln. Ze swapem wiaze sie modowanie zawiasu i hampli (koszty kolejne). Podobno zawsze jakies niespodzianki wychodza w praniu wiec kolejne koszty. Wysztko zależy od tego jak porządnie chcesz to zrobić.
opcja2... Kupujesz zardzewiałą ixerke, swpaujesz co trzeba a reszte żenisz na allegro |
|
|
|
|
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:52
|
|
|
no to taka to chyba za jakieś 800zł sie dostanie jak nie mniej jak buda jest naprawdę dziurawa , potem dochodzi koszt remontu i turbo tak ? a silniki w xr2 to co to były na wtrysku ? |
|
|
|
|
essien [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 10:57
|
|
|
z turbo nie bedzie łątwo i tanio.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=24691 Tu masz o silnikach, wady zalety etc.
800zł to poczatek, myślę, że do takiej za 800pln nie warto podchodzić. ale nie znam sie wiec nie bede wprowadzal w blad ;]
Poczytaj forum bo wszystko o swapowaniu juz bylo. |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 15:10
|
|
|
ma 1.6 cvh na gaźniku w tanie bdb na sprzedaż jak jesteś zainteresowany to pisz |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 21:18
|
|
|
Zobacz mój temat w Projektach FKP , jest tam opisane jak się uturbia silnik wolnossący ( u mnei było to 1.6 ale to bez znaczenia ) Nawet jeżeli wszystko robisz sam i przy pomocy kumpli to koszty idą w tysiące .
Rozmawiałęm kiedyś z facetem , który uturbił Citroena AX 1.1 . Auto na hamowni wypluło około 100 KM . Po wszystkim powiedział że była to bardzo kosztowna sztuka dla sztuki bo takei same osiągo załątwiłby najprostrzym swapem a dodatkowo miałby silnik o trwałości liczonej w setkach tysięcy kilometró a nie w dziesiątkach tysięcy .
Jeżlei nadal chcesz w to brnąć i cię nie zneichęciliśmy to napisz jak to widzisz ( bo jeżeli na zasadzie zakłądamy turbo i odpalamy to szkoda czasu na dyskusję ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2009, 21:52
|
|
|
niestety cieżko znaleźć twój artykuł wiec jak byś był tak miły ? mi generalnie chodzi żeby zrobić małe autko z bardzo żwawym silnikiem żeby brało ludzi zdziwko na światłach i ten dziek turbiny mniam XD w tysiące tak ? powiedzmy ze mam 2 tysie to mało ? i co byś radził jako doświadczony posiadacz fiesty |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 01:08
|
|
|
Nie jestem miły . Wystarczy wejść na pierwszą stronę Projektów FKP . Jak ci się nie chce to twoja sprawa .
Skoro ma być zdziwko na światłach to poskładaj 1.6 CVH z mk2xr2 do swojej budy , przy budżecie początkowym 2 kpln dasz radę zajść na tyle daleko że będzie ci się wydawało że widzisz koniec i będziesz brnął dalej ( jeżlei jesteś uparty )
Dźwięk turbiny mniam , będziesz miał na youtubie .
ps: nie jestem doświadczony , tylko przeterminowany . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 09:14
|
|
|
Minekk napisał/a: | żeby zrobić małe autko z bardzo żwawym silnikiem żeby brało ludzi zdziwko na światłach i ten dziek turbiny mniam XD w tysiące tak ? powiedzmy ze mam 2 tysie to mało | Zaraz będzie ze zniechęcam czy coś,,, ale to auto niestety skończy na złomie :( tak myślę. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 11:09
|
|
|
Cytat: | Skoro ma być zdziwko na światłach to poskładaj 1.6 CVH z mk2xr2 do swojej budy | - brednie
Moja MK1 jest świeżo po swapie z 1.1 na 1.6 CVH i rewelki nie ma, powiedzmy, że na światłach zbiera się miło, do setki leci ładnie ale potem jest wielkie zaskoczenie.
To taka moja opinia |
|
|
|
|
Minekk [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 11:57
|
|
|
z tym dźwiękiem turbiny mogłeś sobie darować no widzę ze nie jesteś miły , JoeMix a co twoje tam kończą ? dzięki za "pomoc" można zamknąć |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 17:23
|
|
|
Minekk, nie, moje zostają u mnie dożywotnio - konają w ciszy i spokoju mojego parkingu. Po prostu jesteś nowy, z tego co piszesz wydaje mi się że niestety nie znasz tematu - zwyczajnie wpadła Ci w łapy Mk1 i "Ci się marzy" szybka jazda,,, bez urazy takich ja Ty to mi pacy u rąk i nóg braknie by zliczyć - osobiście życzę powodzenia i sukcesów, jeśli nie przepadniesz z autem jak kamień w wodę jak wielu to na pewno z czasem będzie lepiej, przyjemniej, sympatyczniej, pomocnie,,, puki co życie nauczyło mnie sceptycyzmu do takich zapaleńców,,,
Zostań z nami, pokaż auto, plany, osiągnięcia - a będzie OK, zapewniam |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Mar 2009, 18:44
|
|
|
Wedle życzenia . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|