Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Bongo`s Fiesta Mk3
Autor Wiadomość
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:30   Bongo`s Fiesta Mk3

Witam wszystkich.Po krótce opisze wam kilka modow mojej fofi :P
Tak więc historia siega roku 2005 a dokladnie kwietnia kiedy to otrzymalem telefon z Niemiec i nadazyla sie okazja zeby przywiesc Forda Fieste praktycznie za free ( no bo musialem porobic wszystkie opłaty) a ze byłem w trakcie robienia prawka mysle sobie ze trzeba go przywiesc Tak wiec po 12 godzinach w pociagu do Świnoujścia (bo auto przyjechalo z nad morza a dokladnie z Wolgastu do Świnoujscia ) otrzymałem takie o to auto :


Tak auto wygladalo na poczatku.
Po malych ale jakze skutecznych przeróbkach wygladało juz tak (kierunki z przodu biale z tylu czarne i przemalowanie felg)


Tak auto wygladalo do kwietnia tego roku.Niestety pech chcial ze my EXgirlfirend kierowca rajdowy za szybko jechala i wypadlismy z zakretu i walnelismy w duuuzy kamień i caly dolny pas mył zmasakrowany.ZG2006 Niestety na fotce nie zabardzo to widac:

Przyszła mysl...czy robic pas i zostawic czy kupic dokladki Zendera do auta i przy okazji zmienic jego wyglad.Wybór padł oczywiscie na Zendera. Zdjecie całego oryginalnego zestawu :

Przyszła takze koncepcja na wieksze felgi wybór padł na 15 cali ze stajni Ford (producent felg Centra Germany) i obniżenie 30 mm. Po kompletnym ospolerowaniu i zalozeniu nowych felg (przed obnizeniem) auto wyglada tak :

.Tak wygladal rok 2006 pozniej przyszedl 2007 progi poszly do sprzedazy felgi tez ogolnie przyszla koncepcja GERMAN STYLE czyli nisko i szeroko:


Na zdjeciach założone Felgi Dezent - Alutec przod 7" x 14" et25
tyl 8" x 14' et 15
Poznij autko poszlo w dol jezdzilo na sprezynach KW tuning -70 - 60 amorkach przod GT Cupline i tyl KONI z regulacja wysokosci pierscieniami. a wyglada to tak :
az do Listopada gdy przyszedl czas odwiedzin na slasku i przywiezieniu przyczepki zabawek do fiesty w postaci Zestawu na Swapa 1.8 130 PS :) a tu juz SWAP pelna para :) :
brak starego silnika 1.3 :D

a tu 1.3 ze skrzynai sobie wisi :

a tu juz zetec na miejscu
i powoli ukladanka dobiega konca :) :


Oczywiscie Swap nie przebiegl bez komplikacji w postaci takiej ze musialem zmienic dol silnika ktory wzialem od Ankjo poniewaz w moim dol byl od 1.8 105 PS a gora od 1.8 130 PS i nie bylo natrysku oleju na denka tloków i pod wplywem temp. one sie chyba odksztalcily bo mialy ponad 1mm luzu w cylindrach. Jednak dol z glowica od ankjo wsadzony waleczki przelozone i chodzi.Pozniej problem z pompa paliwa od 1.8 ktora sie poprostu zaczela konczyc i przez to auto przerywalo. Narazie wymieniona na ta od 1.3 ale zbytniej roznicy nie czuc...jeszcze zostanie zmierzone cisnienie. Kolejny problem zmienione sprezyny na weitec okazly sie za niskie i teraz jest VOGTLAND -60 - 60Narazie fiesta czeka na nowy tlumik. a w przyszlosci :

Remont Blacharki
2.0 od Mondeo
Progi od XR i nadkola a co dalej to czas pokaze :)
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Ostatnio zmieniony przez Bongo 7 Sty 2008, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:40   

no i bardzo ładnie ;) fajny sleeper ;) nie zakladaj poszerzen z xr ki bo felgi sie schowaja zostaw tak jak jest, ja bym jeszcze d al te nizsze sprezyny!

posicagaj tylko te naklejki i listwy z auta.

ogolnei brawa za szybkiego spwapa ;) jednak przejazdzaka moja rs1800 wyniosla szybko wnioski ze tzreaba zeteca pchac pod maske ;) dozoabczenia na prostej na ogolnopolskim ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:49   

hehe darek chcialbym te nizsze :P ale mnie ten 1 cm nie zbawi i tak jest nisko a neichce co chwile ocierac o asfalt podloga czy rozporka a progi jakies bym zastnosowal...z futra rs ale nie do zdobycia :( moze ze zwyklego pakietu rs :P
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
malek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 104
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Sty 2008, 15:26   

hehe. Pamiętam, że ten zestaw Zendera mi sprzątnąłeś sprzed nosa dosłownie. Ale zraziło mnie pęknięcie na jednym z progów i zacząłem się zastnawiać :) I po godzince już było pozamiatane. :sad: Ale może i dobrze, bo fiesty już nie mam, a tak to może jeszcze bym miał :ok:
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2008, 15:56   

wywal ten beznadziejny kolektor EFI
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2008, 16:30   

szczeże to jak zobaczyłem Ciebie w ZG to pomyślałem sobie kurde przecierz to auto wogule do niego nie pasuje :D Ciebiewe czy po zlocie kupie honde, bmke czy golfa :D a tu się kurde myliłem :D ale to dobrze wsumie :D PS. fajna ta twoja EX ;)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sty 2008, 17:28   

Nie powiem wszystko fajnie i w ogole, ale o wlew paliwa przy takiej kase jaka wydales mogl bys zadbac :-)
Ogolem gratulacje sporej inwestycji w auto i oby sprawowalo sie jak najdluzej... :)
_________________

 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2008, 17:33   

Piesek napisał/a:
PS. fajna ta twoja EX ;)


ty znajdz sobie swoja a nie na czyjes ogladasz
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 6 Sty 2008, 18:09   

Gratulacje

miło sie ogląda jak niektórym sie plany udają :) niech służy dobrze i bezpiecznie

do dzisiaj pamiętam tą scenę z ZG z tym pasem przednim i sie właśnie zastanawiałem czy jesteście jeszcze razem - bo kazałbym ją pozdrowić

jeszcze raz gratki i baw sie dalej :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 6 Sty 2008, 23:31   

Piesek czemu tak pomyslales ?? haha wlasnie FIESTA RULEZ...zadne inne auto...wogole nic poza fordem niewchodzi w gre :P a z moja EX razem juz nie jestemy i dobrze zreszta...ale jeszcze w boszkowie bylismy na zlocie :P oczywiscie 2007 :> Fordon nie wszystko naraz...pierw mechanika zrobiona w 100% pozniej blacharka :) Mafia a co mam dac zamiast kolektora EFI ?? :D
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Sty 2008, 00:24   

pewnie plastik mafia bedzie wciskal :P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 7 Sty 2008, 08:42   

pare pytan Bongo:
jak to dziala na skrzyni z 1.3??
ile trwal swap
jakie problemy miales
ile chcesz sa te sprezyny -70mm:D
i co to za silnik 1.3 130ps(przeczytaj pierwszy post :łoś: )

generalnie auto na plus-taki sam sleeper jak moja, to sie fajnie buja takim autem jak nikt nie wiem co to ma:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Sty 2008, 10:15   

Daras84 napisał/a:
pewnie plastik mafia bedzie wciskal :P


pewnie ze tak nie jedziles na plastiku nie masz porownania
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Sty 2008, 11:22   

jezdzilem ;) Twoja :P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Sty 2008, 12:46   

No Bongo, widzę że idziesz grubo po bandzie :)
Ja tą sytuacje z ZG pamiętam doskonale. Dopiero co zmieniłeś przed bramą zdeżak na nowy :rotfl:
A co do projektu to powodzenia, bo jeszcze daleka droga z tego co piszesz do końca ostatecznego wyglądu.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Sty 2008, 16:19   

Fajny projekt :brawo:

Ale nie byłbym soba gdybym nie zapytał o kilka rzeczy na które nie widze odpowiedzi:

1) Jaka skrzynia??
2) mówisz o zawieszeniu lae wymieniasz tylko Amorki i spręzyny, co ze stabilizatorami i dolną rozpórka zawieszenai??
3) jaki wydech tam jest teraz?? Jak połączenie 1,8 i 1,3 to polecam wizyte u DJsthonki bo i tak wydech z dupy wiec lepiej odrazu mały Tuning :yes:

4) co do pompy paliwa to na tej z 1,3 nie bedzie chodzić bo ma za małe ciśnienei pracy jak i zamałą wydajność, bedize dobrze na każdej z EFI ale nie Mono!!

5) co z hamulcami?? jaka pompa i jaki przód bo tył z doswiadczenai wiem że od 1,3 daje rade do wiekszych mocy niż bedziesz miałteraz, choc wieksze bębny wskazane.

to chyba na tyle w chwili obecnej

Pozdro.

BTW: Piesek masz racje Fajna :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Sty 2008, 16:41   

rozporke dolna dałem mu do komletu, tak samo hamulce przednie, staba kupi juy wcyesniej tez odemnie wiec jest zalozony.

skrznka jest ori z rs1800.

co do wydechu to Marcin ma racje jedz do DJStonki :yes:
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Sty 2008, 17:04   

Daras84 napisał/a:
co do wydechu to Marcin ma racje jedz do DJStonki :yes:


tymbardziej że przerobił juz montarz kolekotra od rs2000 do silnika zetec. wiec mozesz sie umóić na całość a napewno odbije sie to dobrze na osiagach
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 7 Sty 2008, 21:08   

spokojnie panowie sam swap duzo kosztuje a reszta kosztow...ciach temacik :) takze moi drodzy jak juz darek powiedzial...skrzynia jest od 1.8 tak samo przednie hamulce ,stabilizator oraz dolna rozporka...TO NIE JEST SWAP NA PALE !! Ad@mus swap trwal dokladnie 4 weekendy ;D a sprezyny -70 juz sprzedane takze... :) hehe a wydech narazie bedzie seria z RS ...pozniej w planach remont blachy i oczywice 2.0 od mondeo ale przed tym jakis maly remoncik silnika + obrobka glowicy :) alen ie wszystko na raz :)

PS Piter...nic nie mow o ZG :P takie ladnie auto wjechalo a wyjechalo jakby jakies z PGR-u :P
PS2 PUMARST to czemu madra ksiazka pisze ze pompa z EFI i CFI maja takie same cisnienie na zamknietym zaworze ?? AA i widzialem na allegro pompe ktora chodzi w CFI i ona podobno jezdzi w Alfie 2.0 TS 147 km ?? Czy szukac sprawnej z 1.8 RS ? barz 1.6 ?? Gaszu pisal ze na pompie od 1.1 smigal na swoim 1.6 16V i cisnienie miala dobre
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Sty 2008, 22:57   

Na moje nie wazne ile trwal swap tylko jak zostal wykonany :-) ja przewalilem z kumplem calosc w 5h i jeszcze mielismy czas na kawe, faki i kielicha :V:
Ze koszt przeprobki itd nie jest maly to wiedza ludzi ktorzy juz to przeszli, i wg. mnie najlepiej podchodzic do tematu jak sie ma juz odlozone 5tys i pozniej sukcesywnie dobierac reszte zabawek.
Bongo pamietaj ze pompa pompie nie rowna, ostatnio sam sie o tym przekonalem i sporo czasu zmarnowalem z kumplem zanim dobralismy odpowiednia do danego silnika...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.