Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
Bongo`s Fiesta Mk3 |
Autor |
Wiadomość |
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:30 Bongo`s Fiesta Mk3
|
|
|
Witam wszystkich.Po krótce opisze wam kilka modow mojej fofi
Tak więc historia siega roku 2005 a dokladnie kwietnia kiedy to otrzymalem telefon z Niemiec i nadazyla sie okazja zeby przywiesc Forda Fieste praktycznie za free ( no bo musialem porobic wszystkie opłaty) a ze byłem w trakcie robienia prawka mysle sobie ze trzeba go przywiesc Tak wiec po 12 godzinach w pociagu do Świnoujścia (bo auto przyjechalo z nad morza a dokladnie z Wolgastu do Świnoujscia ) otrzymałem takie o to auto :
Tak auto wygladalo na poczatku.
Po malych ale jakze skutecznych przeróbkach wygladało juz tak (kierunki z przodu biale z tylu czarne i przemalowanie felg)
Tak auto wygladalo do kwietnia tego roku.Niestety pech chcial ze my EXgirlfirend kierowca rajdowy za szybko jechala i wypadlismy z zakretu i walnelismy w duuuzy kamień i caly dolny pas mył zmasakrowany.ZG2006 Niestety na fotce nie zabardzo to widac:
Przyszła mysl...czy robic pas i zostawic czy kupic dokladki Zendera do auta i przy okazji zmienic jego wyglad.Wybór padł oczywiscie na Zendera. Zdjecie całego oryginalnego zestawu :
Przyszła takze koncepcja na wieksze felgi wybór padł na 15 cali ze stajni Ford (producent felg Centra Germany) i obniżenie 30 mm. Po kompletnym ospolerowaniu i zalozeniu nowych felg (przed obnizeniem) auto wyglada tak :
.Tak wygladal rok 2006 pozniej przyszedl 2007 progi poszly do sprzedazy felgi tez ogolnie przyszla koncepcja GERMAN STYLE czyli nisko i szeroko:
Na zdjeciach założone Felgi Dezent - Alutec przod 7" x 14" et25
tyl 8" x 14' et 15
Poznij autko poszlo w dol jezdzilo na sprezynach KW tuning -70 - 60 amorkach przod GT Cupline i tyl KONI z regulacja wysokosci pierscieniami. a wyglada to tak :
az do Listopada gdy przyszedl czas odwiedzin na slasku i przywiezieniu przyczepki zabawek do fiesty w postaci Zestawu na Swapa 1.8 130 PS a tu juz SWAP pelna para :
brak starego silnika 1.3
a tu 1.3 ze skrzynai sobie wisi :
a tu juz zetec na miejscu
i powoli ukladanka dobiega konca :
Oczywiscie Swap nie przebiegl bez komplikacji w postaci takiej ze musialem zmienic dol silnika ktory wzialem od Ankjo poniewaz w moim dol byl od 1.8 105 PS a gora od 1.8 130 PS i nie bylo natrysku oleju na denka tloków i pod wplywem temp. one sie chyba odksztalcily bo mialy ponad 1mm luzu w cylindrach. Jednak dol z glowica od ankjo wsadzony waleczki przelozone i chodzi.Pozniej problem z pompa paliwa od 1.8 ktora sie poprostu zaczela konczyc i przez to auto przerywalo. Narazie wymieniona na ta od 1.3 ale zbytniej roznicy nie czuc...jeszcze zostanie zmierzone cisnienie. Kolejny problem zmienione sprezyny na weitec okazly sie za niskie i teraz jest VOGTLAND -60 - 60Narazie fiesta czeka na nowy tlumik. a w przyszlosci :
Remont Blacharki
2.0 od Mondeo
Progi od XR i nadkola a co dalej to czas pokaze |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
Ostatnio zmieniony przez Bongo 7 Sty 2008, 20:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:40
|
|
|
no i bardzo ładnie fajny sleeper nie zakladaj poszerzen z xr ki bo felgi sie schowaja zostaw tak jak jest, ja bym jeszcze d al te nizsze sprezyny!
posicagaj tylko te naklejki i listwy z auta.
ogolnei brawa za szybkiego spwapa jednak przejazdzaka moja rs1800 wyniosla szybko wnioski ze tzreaba zeteca pchac pod maske dozoabczenia na prostej na ogolnopolskim |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 14:49
|
|
|
hehe darek chcialbym te nizsze ale mnie ten 1 cm nie zbawi i tak jest nisko a neichce co chwile ocierac o asfalt podloga czy rozporka a progi jakies bym zastnosowal...z futra rs ale nie do zdobycia :( moze ze zwyklego pakietu rs |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
malek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 13 Lut 2005 Posty: 104 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 15:26
|
|
|
hehe. Pamiętam, że ten zestaw Zendera mi sprzątnąłeś sprzed nosa dosłownie. Ale zraziło mnie pęknięcie na jednym z progów i zacząłem się zastnawiać I po godzince już było pozamiatane. Ale może i dobrze, bo fiesty już nie mam, a tak to może jeszcze bym miał |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 15:56
|
|
|
wywal ten beznadziejny kolektor EFI |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 16:30
|
|
|
szczeże to jak zobaczyłem Ciebie w ZG to pomyślałem sobie kurde przecierz to auto wogule do niego nie pasuje Ciebiewe czy po zlocie kupie honde, bmke czy golfa a tu się kurde myliłem ale to dobrze wsumie PS. fajna ta twoja EX |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 17:28
|
|
|
Nie powiem wszystko fajnie i w ogole, ale o wlew paliwa przy takiej kase jaka wydales mogl bys zadbac
Ogolem gratulacje sporej inwestycji w auto i oby sprawowalo sie jak najdluzej... |
_________________
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 17:33
|
|
|
Piesek napisał/a: | PS. fajna ta twoja EX |
ty znajdz sobie swoja a nie na czyjes ogladasz |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 18:09
|
|
|
Gratulacje
miło sie ogląda jak niektórym sie plany udają niech służy dobrze i bezpiecznie
do dzisiaj pamiętam tą scenę z ZG z tym pasem przednim i sie właśnie zastanawiałem czy jesteście jeszcze razem - bo kazałbym ją pozdrowić
jeszcze raz gratki i baw sie dalej |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 6 Sty 2008, 23:31
|
|
|
Piesek czemu tak pomyslales ?? haha wlasnie FIESTA RULEZ...zadne inne auto...wogole nic poza fordem niewchodzi w gre a z moja EX razem juz nie jestemy i dobrze zreszta...ale jeszcze w boszkowie bylismy na zlocie oczywiscie 2007 :> Fordon nie wszystko naraz...pierw mechanika zrobiona w 100% pozniej blacharka Mafia a co mam dac zamiast kolektora EFI ?? |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 00:24
|
|
|
pewnie plastik mafia bedzie wciskal |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 08:42
|
|
|
pare pytan Bongo:
jak to dziala na skrzyni z 1.3??
ile trwal swap
jakie problemy miales
ile chcesz sa te sprezyny -70mm:D
i co to za silnik 1.3 130ps(przeczytaj pierwszy post :łoś: )
generalnie auto na plus-taki sam sleeper jak moja, to sie fajnie buja takim autem jak nikt nie wiem co to ma:D |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 10:15
|
|
|
Daras84 napisał/a: | pewnie plastik mafia bedzie wciskal |
pewnie ze tak nie jedziles na plastiku nie masz porownania |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 11:22
|
|
|
jezdzilem Twoja |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 12:46
|
|
|
No Bongo, widzę że idziesz grubo po bandzie
Ja tą sytuacje z ZG pamiętam doskonale. Dopiero co zmieniłeś przed bramą zdeżak na nowy
A co do projektu to powodzenia, bo jeszcze daleka droga z tego co piszesz do końca ostatecznego wyglądu. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 16:19
|
|
|
Fajny projekt
Ale nie byłbym soba gdybym nie zapytał o kilka rzeczy na które nie widze odpowiedzi:
1) Jaka skrzynia??
2) mówisz o zawieszeniu lae wymieniasz tylko Amorki i spręzyny, co ze stabilizatorami i dolną rozpórka zawieszenai??
3) jaki wydech tam jest teraz?? Jak połączenie 1,8 i 1,3 to polecam wizyte u DJsthonki bo i tak wydech z dupy wiec lepiej odrazu mały Tuning
4) co do pompy paliwa to na tej z 1,3 nie bedzie chodzić bo ma za małe ciśnienei pracy jak i zamałą wydajność, bedize dobrze na każdej z EFI ale nie Mono!!
5) co z hamulcami?? jaka pompa i jaki przód bo tył z doswiadczenai wiem że od 1,3 daje rade do wiekszych mocy niż bedziesz miałteraz, choc wieksze bębny wskazane.
to chyba na tyle w chwili obecnej
Pozdro.
BTW: Piesek masz racje Fajna |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 16:41
|
|
|
rozporke dolna dałem mu do komletu, tak samo hamulce przednie, staba kupi juy wcyesniej tez odemnie wiec jest zalozony.
skrznka jest ori z rs1800.
co do wydechu to Marcin ma racje jedz do DJStonki |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 17:04
|
|
|
Daras84 napisał/a: | co do wydechu to Marcin ma racje jedz do DJStonki |
tymbardziej że przerobił juz montarz kolekotra od rs2000 do silnika zetec. wiec mozesz sie umóić na całość a napewno odbije sie to dobrze na osiagach |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 21:08
|
|
|
spokojnie panowie sam swap duzo kosztuje a reszta kosztow...ciach temacik takze moi drodzy jak juz darek powiedzial...skrzynia jest od 1.8 tak samo przednie hamulce ,stabilizator oraz dolna rozporka...TO NIE JEST SWAP NA PALE !! Ad@mus swap trwal dokladnie 4 weekendy ;D a sprezyny -70 juz sprzedane takze... hehe a wydech narazie bedzie seria z RS ...pozniej w planach remont blachy i oczywice 2.0 od mondeo ale przed tym jakis maly remoncik silnika + obrobka glowicy alen ie wszystko na raz
PS Piter...nic nie mow o ZG takie ladnie auto wjechalo a wyjechalo jakby jakies z PGR-u
PS2 PUMARST to czemu madra ksiazka pisze ze pompa z EFI i CFI maja takie same cisnienie na zamknietym zaworze ?? AA i widzialem na allegro pompe ktora chodzi w CFI i ona podobno jezdzi w Alfie 2.0 TS 147 km ?? Czy szukac sprawnej z 1.8 RS ? barz 1.6 ?? Gaszu pisal ze na pompie od 1.1 smigal na swoim 1.6 16V i cisnienie miala dobre |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Sty 2008, 22:57
|
|
|
Na moje nie wazne ile trwal swap tylko jak zostal wykonany ja przewalilem z kumplem calosc w 5h i jeszcze mielismy czas na kawe, faki i kielicha
Ze koszt przeprobki itd nie jest maly to wiedza ludzi ktorzy juz to przeszli, i wg. mnie najlepiej podchodzic do tematu jak sie ma juz odlozone 5tys i pozniej sukcesywnie dobierac reszte zabawek.
Bongo pamietaj ze pompa pompie nie rowna, ostatnio sam sie o tym przekonalem i sporo czasu zmarnowalem z kumplem zanim dobralismy odpowiednia do danego silnika... |
_________________
|
|
|
|
|
|