Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:27
jak znajsc GMP pierwszego tłoka w 1.8 D
Autor Wiadomość
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 4 Sty 2008, 13:13   jak znajsc GMP pierwszego tłoka w 1.8 D

witam
otusz mam problem z okresleniem połozenia pierwszego tłoka moze ktos z was mi pomoze
głowica jest na aucie , posiadam trzpien ustawczy ktury potrzeba do tego
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Sty 2008, 22:01   

wykręć wtryskiwacz i włóż kawałek drucika do cylindra i kręć tak wałem aby tłok poszedł max do góry wtedy wrkęcasz kołek blokujący w blok silnika i finisz . Prościej jak masz nie zdjęty pasek bo ustawiasz "Góre" na znaki i wkrecasz blokade .

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 22:02 ]
wykręć wtryskiwacz i włóż kawałek drucika do cylindra i kręć tak wałem aby tłok poszedł max do góry wtedy wrkęcasz kołek blokujący w blok silnika i finisz . Prościej jak masz nie zdjęty pasek bo ustawiasz "Góre" na znaki i wkrecasz blokade .
 
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 4 Sty 2008, 22:15   

a gmp przy tym silniku jest gdy tłok jest w najwyszym miejscu bo jakos zadnej blokady nie mogłem wyczuc
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sty 2008, 22:30   

kubasa976 napisał/a:
a gmp przy tym silniku jest gdy tłok jest w najwyszym miejscu bo jakos zadnej blokady nie mogłem wyczuc


a paski masz zdjęte czy założone ??
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Sty 2008, 01:27   

jak wkręcisz blokade nie bedziesz mogł obracać wałem .
 
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 5 Sty 2008, 09:28   

dzis spróbuje
paski mam zdjete bo gdym mial załozone to zaden problem
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Sty 2008, 16:07   

tylko nie kręć na siłę zeby nie pogiąć zaworów . wszystko z czuciem i obracanie rozrządem i wałem .
 
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 5 Sty 2008, 17:49   

jusz znalazłem to miejsce dzieki tobie i drugiemu silnikowi ktury lezy w garazu
zrobiłem pare obrotów wałem dla pewnosci czy nic sie nie tłucze
i jest dobrze jak narazie

[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 18:45 ]
pozatym i tak ze strachem kręciłem wałem korbowym bo głowica poregenracjia za kturą dałem prawie 500zł
_________________
ford fiesta 1.8d mk3 3d elek szyby regulowane elek swiatła, szyberdach normalnie prawie ghia
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sty 2008, 00:16   

kubasa976 napisał/a:
jusz znalazłem to miejsce dzieki tobie i drugiemu silnikowi ktury lezy w garazu
zrobiłem pare obrotów wałem dla pewnosci czy nic sie nie tłucze
i jest dobrze jak narazie

[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 18:45 ]
pozatym i tak ze strachem kręciłem wałem korbowym bo głowica poregenracjia za kturą dałem prawie 500zł


a pozostałe blokady ci ładnie weszły ?? w sensie na pompie i w trzecim miejscu blokującym wałek rozrządu ?
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 7 Sty 2008, 15:01   

wałek blokowałem na dwuch miejscach na trzpien i na koncu wałka
pozatym po zrobieniu 6 obrotów wszytko ładnie sie zgrąło
za 30 min ide odpowietrzać układ wtryskowy i pierwsze odpalenie

[ Dodano: Pon Sty 07, 2008 20:14 ]
pierwsze odpalenie troche mnie zawiedło
strasznie kopci, nie ma mocy, cieszko pali
sprawdziłem jeszcze raz jak jest ustawiony rąrząd ale wyszło mi na to ze dobrze
powiem jeszcze ze jest po regeneracji pompa wtryskowa nowe wtryski i po regeneracji głowica , i nowe swiece
_________________
ford fiesta 1.8d mk3 3d elek szyby regulowane elek swiatła, szyberdach normalnie prawie ghia
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sty 2008, 02:28   

kubasa976 napisał/a:
wałek blokowałem na dwuch miejscach na trzpien i na koncu wałka
pozatym po zrobieniu 6 obrotów wszytko ładnie sie zgrąło
za 30 min ide odpowietrzać układ wtryskowy i pierwsze odpalenie

[ Dodano: Pon Sty 07, 2008 20:14 ]
pierwsze odpalenie troche mnie zawiedło
strasznie kopci, nie ma mocy, cieszko pali
sprawdziłem jeszcze raz jak jest ustawiony rąrząd ale wyszło mi na to ze dobrze
powiem jeszcze ze jest po regeneracji pompa wtryskowa nowe wtryski i po regeneracji głowica , i nowe swiece


1> a ja kto składałeś do kupy - Np głowice ?
2 > czy uzyłeś do niej nowych śrub ? JAk z uszczelką pod głowicę ?
3 > Mierzyles kompresję ?
4 > skąd masz nowe wtryski ? :) i ile kosztowały...
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Sty 2008, 12:19   

bedzie kopcić jeśli nie ustawisz dobrego kąta na pompie . Ustawia się to na czujnik zegarowy .
 
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 8 Sty 2008, 15:12   

głowica była oddana do zaprzyjaznionego warszczatu gdzie mi odrazu ustawili luzy zaworowe
wymienione końcówki wtrysków na nowe boscha w serwisie cena od szt 120 zł

kopresji nie mierzyłem i zastanawiam sie nad tym czy nie zmierzyc

uszczelka z 4 ząbkami

z tego wynika ze musze poszukac jakiegoś serwisu zeby mi ustawili kąt

[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 19:38 ]
mierzyc bede pod koniec tygodnia jak otrzymam cisnieniomierz

ile moze kostowac ustawienie kąta wtrysku i czy kady mechanik potrafi czy szukac wyspecjalizowanego warsztatu
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Sty 2008, 20:36   

raczej dizlarze tylko a koszt ok 100 zł .
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sty 2008, 23:17   

kubasa976 napisał/a:
głowica była oddana do zaprzyjaznionego warszczatu gdzie mi odrazu ustawili luzy zaworowe
wymienione końcówki wtrysków na nowe boscha w serwisie cena od szt 120 zł

kopresji nie mierzyłem i zastanawiam sie nad tym czy nie zmierzyc

uszczelka z 4 ząbkami

z tego wynika ze musze poszukac jakiegoś serwisu zeby mi ustawili kąt

[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 19:38 ]
mierzyc bede pod koniec tygodnia jak otrzymam cisnieniomierz

ile moze kostowac ustawienie kąta wtrysku i czy kady mechanik potrafi czy szukac wyspecjalizowanego warsztatu


a widzisz , napisałeś że masz nowe wtryski , a jednak końcówki wtrysków......
nowych chyba brak.. w intercars tylko regenerowane BOSH...

zależy czy ty ingerowałeś w pompę, bo niby po jakimś remoncie pisałeś że jest.
W sensie czy sam ją zdejmowałeś i zakładałeś (wtedy pewnie sie rozjechało) , bo ta kto dzięki blokadzie na pompie wsuniesz ją tylko w jednym, prawidłowym momencie....

czyli ew po ustawieniu kąta wtrysku na logike już nie ruszając pompy i koła na pompie nie ma prawa się rozjechać.
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 8 Sty 2008, 23:31   

ja aby wykrenciłem pompe i zawiozłem do wyspecjalizowanego serwisu
i ponownie załozyłem
ale musiałem zdjiąc kolo na pompie zeby wyjąc ją i w tym momecie utraciłem wczesniej ustawiony kąt wtrysku
czyli teraz pozostaje mi pojechac na ustawienie kąta wtrysku
_________________
ford fiesta 1.8d mk3 3d elek szyby regulowane elek swiatła, szyberdach normalnie prawie ghia
 
 
PYJO 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: łaziska
Wysłany: 9 Sty 2008, 00:01   

a ustawiles ja na kolach na stare odgnioty czy tak na pale jak ci pasowało?? bo o ile dobrze kojarze to regulacja jest na kole z pompy a nie samom pompom teoretycznie jak jest pompa dobrze zrobiona to powina byc ustawiona na srodku tych fasolek i powinno byc oki ale najlepiej pojechac ustawic na zegar do speców od ropniazy
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Sty 2008, 02:02   

mylicie się koledzy . Sama pompa ma koło na stożku ale prócz koła ma jeszcze klin który nie pozwoli zmienić pozycji pompa koło . Jedynym miejscem regulacyjnym rozrządu jest wałek rozrządu bo tam jest tylko stożek . Kąt na pompie reguluje się 4 śrubami 3 na korpusie koło rozrządu i 4 na stoliku za pompą . Odkręcacie 4 śruby i możecie sobie regulować pompe prawo lewo . procedura jest taka że ustawiacie sobie silnik na znaki montujecie czujnik zegarowy i przestawiacie pompe na punk początku tłoczenia i odpowiednio korygujecie ruch tłoczka w pompie . jest jeszcze metoda dynamiczna czyli zakładacie przystawkę do lampy stroboskopowej na rurkę i patrzycie na kąt tak jak w benzyniaku .
 
 
 
kubasa976 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: lu
Wysłany: 9 Sty 2008, 09:46   

koło na pompie ustawiłem na srodku i tak przykrenciłem


czyli widze ze nie uda sie mechanika
zna ktos dobrego pompiarza z okolic lublina
_________________
ford fiesta 1.8d mk3 3d elek szyby regulowane elek swiatła, szyberdach normalnie prawie ghia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.