Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Pobor prądu z akumulatora.
Autor Wiadomość
genov
[Usunięty]

Wysłany: 30 Gru 2007, 21:59   Pobor prądu z akumulatora.

Witam, mam taki klopotliwy problem i nie wiem jak sie za to zabrac, przeszukalem forum i znalazlem kilka odpowiedzi ale nie moge zrozumiec tej tresci. Moglby Mi ktos wytlumaczyc tak łopatologicznie, jak sprawdzic miernikiem pobor pradu w mojej xr'ce??
Na moim mierniku jest taka funkcja ''10A'' bo gdzies slyszalem ze to o to chodzi, wczesniej odlaczalem aku na noc ale juz na benzynie musze jeździc i to mija sie z celem te odlaczanie, aku ma rok, ladowanie jest wporządku a postoi 2dni i juz nie odpali.
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Gru 2007, 22:14   

Myślę, żę to powinno Ci pomóc. Jakby co pisz na PW. I odłącz kostkę od aalternatora tak jak Dioda pisał - możę tam jest zwarcie.

http://www.fiestaklubpols...pob%F3r+pr%B1du

Pozdrawiam :bigok:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Małgorza 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Owca :)
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 163
Skąd: niby Olsztyn
Wysłany: 30 Gru 2007, 22:19   

O ja się dołączam do prośby kolegi (nie będzie miał nic przeciwko chyba ;-) ).
Ja mam ten sam problem, postoi dwa dni i rozładowana bidula. Akumulator jest dobry, z pół roku ma, ładowanie też jest ok. Kumpel co nieco mierzył i jedyne miejsce gdzie jest pobierany prąd to radio, ale jeśli dobrze pamiętam to ono ciągnie 200mA, więc nie powinno rozładować akumulatora. Teraz podobno jedynym sposobem jest wyciąganie instalacji i po kolei sprawdzanie wszystkiego... A może jest jakiś inny sposób?

[ Dodano: Nie Gru 30, 2007 22:21 ]
Tommur mnie wyprzedził, też sobie poczytam tamten temacik ;-)
_________________
Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza

"(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek."
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 30 Gru 2007, 22:27   

piszecie ze ładowanie jest Ok bo się kontrolka nie świeci czy moze mierzyliście miernikiem ładowanie??? Proponowałbym sprawdzić raczej miernikiem i to będzie miarodajne...
 
 
Małgorza 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Owca :)
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 163
Skąd: niby Olsztyn
Wysłany: 30 Gru 2007, 22:32   

U mnie sprawdzone miernikiem, że jest ok.
_________________
Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza

"(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek."
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 30 Gru 2007, 22:43   

nie wiem jak u Gośki ale moje ladowanie jest wporządku, 14,3 przy zgaszonych wszystkich odbiornikach i poźniej 13,8. I dzieki tommur juz wiem pobor na moim mierniku pokazal -800 mA jak wlaczyl sie centralny, poźniej spadlo do -600 mA .Jutro Bede walczyc he czyli po kolei bezpieczniki, przekaźniki, no i wtyczka z alternatora.
pozdro... :)
Ostatnio zmieniony przez genov 30 Gru 2007, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Gru 2007, 22:51   

genov napisał/a:
-0,80 mA jak wlaczyl sie centralny, poźniej spadlo do -0,60 mA
.

Chyba 600mA co? :) . Acha u mnie jest 14 V przy włączonym wszystkim.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 30 Gru 2007, 22:57   

no i korcilo mnie, odlaczylem wtyczke od alternatora i teraz pobor jest -160mA, czyli cos z alternatorem ale to juz bawic sie nie ma sensu samemu, tylko trzeba szukac drugiego...
http://allegro.pl/item286...ion_sierra.html Ten Bedzie Pasowac Wie ktos? i z tego co pisze w tabeli zastosowan to co alternator od diesla bedzie pasowac do mojej xr'ki? bo mam w garazu altka od 1,8diesel.
pozdro....
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 1 Sty 2008, 21:39   

genov napisał/a:
mam w garazu altka od 1,8diesel.
bedzie.. jakby nawet koło było inne to ściąga sie prosto..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 15 Sty 2008, 19:54   

alternator włożony, problem nieco mniejszy bo juz zapala po nocy a pobor jest teraz 90mA, wszystkie bezpieczniki wyciagalem i dalej 90mA, centralny tez odlaczylem i mam pytanie Czy ROZRUSZNIK moze byc przyczyna poboru prądu????? Jutro go odlacze i sprawdze ale ciekaw jestem czy On moze byc przyczyna.
Pozdro.....
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sty 2008, 21:50   

hm raczej rozrusznik bym wykluczył .wyjołeś też radio ?? odłącz jeszcze kostkę od alternatora i zobacz czy prąd nie zmaleje . Diody mają coś takiego jak wsteczny prąd zaporowy choć 90 mA na 3 diody to i tak dużo troche .
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 15 Sty 2008, 22:37   

radio wykluczylem na poczatku, tak jak alternator ktory juz wymienilem bo diody byly ''zle badz uszkodzone'' no i po odlaczeniu kabla prądowego z rozrusznika pobor spadl do 0,8mA czyli zostal rozrusznik i Mam nadzieje ostatni raz Pytam, na oko znajde w nim przyczyne czy szukac drugiego rozrusznika????Wszystkie lampki bagażnika oswietlenia bezpieczniki przekaźniki alarmy centralne zamki itd wykluczylem wiec tylko rozrusznik o i Dodam ze jak cieply czasem lubi glupiec znaczy ciezko kreci raz tam go juz czyscilem ale nie wiele pomoglo.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Sty 2008, 01:10   

jest taka możliwość żeby brał przez rozrusznik ale to żadkość .
W boschu jest możliwość odwrotnego przykręcenia automatu tak że ktoś odwrócił uzwojenie automatu . Zdarza się to . ja miałem raz taki przypadek u klienta . Popatrz czy blaszka wychodząca z rozrusznika idzie pod przewód po stronie rozrusznika . Hm na zdjęciu masz zaznaczone co jest pięć . Ta strona ma iść do uzwojeń rozrusznika jak jest podłączone odwrotnie to masz winowajcę . Ale musiał by to zrobić debil za przeproszeniem :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pobór prądu a rozładowanie akumulatora
pedro Elektryka 8 27 Lip 2006, 16:56
Gość
Brak nowych postów Prawidlowy pobor?
w stanie spoczynku
aleksanderek Elektryka 12 14 Sty 2006, 00:32
diodalodz
Brak nowych postów Centralny zameka pobor pradu
czy mozliwe aby centralny pobieral prad na wylaczonym silniku ?
czeski12 Elektryka ogólna 0 10 Gru 2014, 19:33
czeski12
Brak nowych postów Pobór prądu
darious Elektryka ogólna 1 30 Wrz 2020, 21:56
JoeMix
Brak nowych postów pobór prądu na postoju
co to może być
Suchy87 Elektryka 28 26 Cze 2008, 19:20
szynszyl


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.