Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:32 |
[MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin |
Autor |
Wiadomość |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Kwi 2008, 20:22
|
|
|
Miażdzy... Danio, musiałeś się wykosztować na remoncik CVH...
Można poznać kosztorysik?
No to będzie ładna śliwkowa XRka... |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29 Kwi 2008, 07:31
|
|
|
no Michał nie robiłem w sumie jeszcze podsumowania - ale pozostawmy jak w reklamie : wrażenia i nauka - bezcenne , za wszystko inne Mastercard |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Kwi 2008, 16:04
|
|
|
Danio napisał/a: | no Michał nie robiłem w sumie jeszcze podsumowania - ale pozostawmy jak w reklamie : wrażenia i nauka - bezcenne , za wszystko inne Mastercard | To podlicz, bo chcę wiedzieć na ile się szykować... |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 29 Kwi 2008, 17:58
|
|
|
no mi tez sie koszty przydadza |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29 Kwi 2008, 21:06
|
|
|
hehe lepiej nie bo wtedy nam sporo chłopaków zrezygnuje...a tak może jeszcze kilka xr bedzie uratowanych |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29 Kwi 2008, 23:41
|
|
|
hehe jak sam nei sprobujesz to sam sie nie dowiesz |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 14:11
|
|
|
Panowie... kosztuje to DUZO pieniedzy jak na kilkunastoletnie auto... ale trzeba podkreślić że teraz jest to prawie nowy silnik!! |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 15:34
|
|
|
Duzo, czyli ile 2000, 3000? Nie licze kosztu zakupu silnika, robocizny tez nie licze, bo kumpel mi to bedzie robil hobbystycznie.
Ludzie przyda sie info, bo chce miec w tym roku budzet na to uzbierany... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 18:44
|
|
|
z 3tyś mozesz już swobodnie myslec o swapie nie licząc kosztu zakupu CVH |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 20:46
|
|
|
No to ja robię co mam zrobić i zbieram budżet... |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 2 Maj 2008, 01:12
|
|
|
umarła XR2i ..niech zyje XR2i !!!!!!!!!!!!!!!....no to pozytywnie mnie zaskoczyłes ...gratuluje .
piekna robota ....UCZMY SIE OD NIEGO ! |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Maj 2008, 22:27
|
|
|
O ile dobrze pamiętam samo tulejowanie bloku+ szlif i polerka wału+nowe panewki to koszt około 1000zł... dokładnie już nie pamiętam ile to wyniosło... jak Daniel wróci z weekendu to dokładniej pewnie coś napisze...pozdrawiam |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 3 Maj 2008, 09:11
|
|
|
pewnie mnie chlop zabije ze troche wyjawie ale i tak juz pod siekiera jestem (dziewczyna), walek 400, planowanie glowicy 40, popychacze 150-200, tuleje bloku 600-800, panewki 200, montaz tlokow na goraco 100, tloki - lepiej nie pytajcie, plyny uszczelki - sami wiecie |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 10:19
|
|
|
widzę że dyskusja schodzi na zły tor... jak ktoś będzie coś chciał wiedzieć to niech sie zgłosi na gg albo zagada na zlocie w Poznaniu...nie o to tu chodzi - jak zagada i będzie śmigać bezawaryjnie to będę zadowolony
a teraz wracając do ŚLIWKI - w końcu przed majowym weekendem udało mi sie założyć wszystkie zielone szybki (dzięki Mikołaj ), zamontować antenę na stałe (szkoda lakieru na magnes), wymienić daszek z lakierowanego na czarny mat i ogarnąć lakier, oprócz tego na autko trafiły ramki FKP i białe jajka
nie linczujcie mnie za jakość zdjęć ale cały czas jestem frycu w tej dziedzinie
prawda że odżyła padlinka ?
a tak wyglądała po przejechaniu pół tysiąca km ....majówka 2008
dzielna i pakowna
supersprint poszedł do innej fofki razem z nówką środkowym...a ja jeżdżę na czymś co przypomina wydech ale dopiero po godzinnej walce Adiego |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 11:39
|
|
|
ładna z niej sztuka jest ale Danielku ni jak te miski do neij nie pasuja :( |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 20:44
|
|
|
Noo śliczna jest Jechales robic zdjecia i mi nie dales znac?? Tyy.... |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Maj 2008, 20:03
|
|
|
No to mnie Daniel milo ale to na prawde milo zaskoczyles:)
Respect za wlozona prace jak i kase w ten silnik, mam nadzieje ze bedzie sie dobrze sprawowal
Ta XR-ka czerwona to spod torunia byla?? |
_________________
|
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15 Maj 2008, 09:08
|
|
|
cieszę się że już wiesz co i jak bo dziwnie sie z Tobą gadało jak miałeś 3 strony zaległości
po raz kolejny klubowicze nie dali fieściarzowi zginąć, wczoraj dwa ważne etapy : skończyłem kontrole i regenerację wiązki oraz przywiozłem odpowiednią puszkę filtra.
Na chwilę obecną z tego co pamiętam to brakuje nam tylko potencjometru składu mieszanki - ten co mamy nie działa
Jeśli komuś wpadnie takie coś w łapki a nie będzie potrzebował to chętnie przygarnę, a jeśli będzie potrzebował to proszę o wykonanie pomiaru zakresu rezystancji |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 20:28
|
|
|
Danio projekt super. Duuużo pracy i zaparcia, ale ułatw ludziom życie i zrób miniaturki z tych zdjęć z stron 1-3 bo tragedia się ładują na łączu 512 (o mniejszym nie wspomnę). Goście pewnie z chęcią pooglądaliby Twój projekt, ale ładowanie 1 strony 5 minut to przesada.
Pozdrawiam
Tomek |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 20:52
|
|
|
Danio napisał/a: | cieszę się że już wiesz co i jak bo dziwnie sie z Tobą gadało jak miałeś 3 strony zaległości |
dziś przysiadłem... i też miałem taką zaległość... niestety, dopiero teraz udało mi się... i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony! |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
|