| Zamknięty przez: szynszyl 17 Lis 2007,  17:04
 | Kolejny problem odkąd zaczęła sie zima ;] | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | lionmen   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 03 Maj 2007
 Posty: 16
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lis 2007,  20:59   Kolejny problem odkąd zaczęła sie zima ;] | 
 |  
               | 
 |  
               | Panowie problem taki. Fiesta stoi w garażu. Akumulator Centra 50Ah. Jak jezdze autkiem codziennie wszystko jest ok, rano wstaje kręci jak glupi. Natomiast jak chociaz przez 1 dzien jej nie przepale, to na drugi dzień tyle prądu. Co to mozę być, akumulator jest sprawny bo czasami pół dnia potrafiłem grac radiem (a jest pare głosników o duzej mocy i subwoofer + wzmak) i po pół dnia potrafila spokojnie zapalić. A jak pisałem wyżej postoi to nie zajara. Doradzcie   |  
				| _________________ 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lis 2007,  21:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Lewy pobór gdzieś, ale nie powiem ci niestety jak sprawdzić co... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | genov [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  11:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | mam to samo, codzien na noc odlaczam kleme( zalozylem taki mini wylacznik) w moim poscie madry odyniec napisal zeby to sprawdzic ale cos sam chyba nie bardzo wie jak. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bit1   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Błażej
 Wiek: 39
 Dołączył: 27 Sie 2005
 Posty: 506
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  11:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jesli chodzi o sprawdzenie to bierzecie amperomierz i na wylaczonym silniku podpinacie go miedzy kleme a akumulator i wtedy wiecie jaki macie pobor (powinien byc ponizej 0,3A chyba?) jak jest wiekszy to po kolei wyciagacie bezpieczniki i patrzycie na ktorym sie pobor odpowiednio zmniejsza, potem czytacie z tabelki bezpiecznikow od czego on jest i wiecie juz co jest nie teges potem tylko pytanie na forum co dalej i ktos powinien wam doradzic.
 |  
				| _________________ 
   Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
 Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
 Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  12:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | no ciekawe, podłączyłem tak kiedyś amperomierz i nic nie pokazał, co więcej nawet nie zamknął obwodu (a jest sprawny, więc się poddałem  ) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | beliaal1   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Andrzej
 Wiek: 44
 Dołączył: 19 Cze 2006
 Posty: 179
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  13:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze moze zle porty zapiełeś wiekszość mierników uniwersalnych dostepnych powszechnie ma trzy wyjscia wspólne prądowe i cała reszte.... po drugie rozwiązanie z odpinaniem aku ma tylko sens w autkach bez Cpp
 |  
				| _________________ Peugeot 405 93 1,9D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lionmen   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 03 Maj 2007
 Posty: 16
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  13:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zgodze sie z kolegą wyżej, też myślałem żęby na noc odpinać akku, ale to jest bez sensu bo mam cpp i za każdym razem jak go odłacze bedzie sie ustawiał od nowa. Nie wiem sam :/ juz co to możę być  :yyy: |  
				| _________________ 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | genov [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  15:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | no u mnie tez Cpp jest ale ja zapalam na benzynie i po 10sek przelaczam na gaz wiec mi Cpp lata i moze sie ustawiac codziennie. 	  | beliaal1 napisał/a: |  	  | po drugie rozwiązanie z odpinaniem aku ma tylko sens w autkach bez Cpp
 | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.