Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: sowa
8 Lis 2007, 23:53
[MK3] LPG do Xr2i
Autor Wiadomość
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2007, 16:19   

no wlasnie moj zetec 1.6 pali ~tyle co palila mi fiesta 1.3 :D chyba ze go bardziej deptne to wtedy z litr moze dwa wiecej - to akurat niejest taka straszna roznica

ale niezmienia to faktu ze gdybym wiedzial ze bardzo duzo jezdze to chyba bym sie nad TDI zastanawial, bo tak jak piszecie wyzej - cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 7 Lis 2007, 16:22   

szynszyl napisał/a:
zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze,


zapraszamy do nas
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 7 Lis 2007, 16:51   

zefir napisał/a:
zapraszamy do nas



do mnie tak samo...:)

Co do xr`rki zagazowanej to hmmm nie jestem zwolenikiem gazu...tym bardziej ze połowa a nawet większośc xr2i to padaki tak zajechana że to szok w gazie to bedzie jedźic jak stara kur...i zapewne to bedzie ten nominał 103-110KM :D za 3-4 tys to ty możesz sobie kupic zadbane 1.1-1.4


osimek1 napisał/a:
cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI


Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś...

Acha niektóre xr`rki to już nie są sportowe auta z tym takim charakterem...bo swoim 1.4 wszystkie xr`rki objerzdzam z palcem w pupe,czysty przykład na to w jakim stanie mają silniki chodź z wyglądu piękne.
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2007, 17:20   

Kolin napisał/a:
Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś...
zdaje sprawe sobie z tego ze gaz byl by wart polowe auta, ale poprostu nieprzepadam za zwyklym gazem, przy zle zalozonym i zle wyregulowanym gazie w cholere problemu (z sekwencja pewnie moze byc podobnie, niewielu mam znajomych jezdzacych z takim wynalazkiem a moja wiedza techniczna pod tym wzgledem jest mizerna). poprostu jakos ogolem za mna nieprzemawia - jedyna zaleta jest to ze leje sie za 2 zl a nie za 4 co jakby na to niepatrzec nawet przy odrobinie wiekszym spalaniu jakie jest na gazie daje spore oszczednosci.
sam sie zastanawialem nad gazem do siebie, ale jak cos to juz sekwencje bym montowal i wyliczylem przy mojej jezdzie zanim mi by sie ta inwestycja zwrocila to mi sie pewnie escort rozleci :D
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Lis 2007, 19:45   

PumaRST napisał/a:
Łokmen napisał/a:
no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż


rozumiem ze jak zawsze sie nabijasz. ale jesli chcesz sie przekonać to zapraszam.

nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Lis 2007, 21:05   

ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac !
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lis 2007, 21:09   

Łokmen napisał/a:
nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić


to jak coś to daj znać to cie umówie na konkretny termin ;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Lis 2007, 06:17   

Daras84 napisał/a:
ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac !


Daras - tu sądwie szkoły - falenicka i otwocka . I tego typu dyskusję są do bani bo żadna ze stron sięnie da przekonać bo opinia jest jak dupa - każdy ma swoją .

Ale z doświadczenia mówię że .
1. Jak w szarej silnik wyzionie ducha to wstawięzamiast 1.1 1.6 CVH z piwnicy bo porówując spalanie na LPG 1.1 pali litr gazu mniej przy dużo gorszych osiągach jakie oferuje ( sprawdziłęm jeżdżąc z różnymi silnikami )

2. Instalacje gazowe preferuje dwustanowe , czyli albo prymityw 1 generacji bez automatu i emulatorów ( znafcą się wydaje że nie podchodzi dowielopunktu - i mają rację wydaje im się ) lub wtrysk gazu ( sąna tyle dopracowane że naprawdę dająradę i na dodatek wykożystują większą L.O. LPG niżbenzyny )

3. 70 % powodzenia w zagazowywaniu auta to precyzja wykonania montarzu i włąściwy dobór elementów . ( 20 % jakość elementów 10 % szczęście )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Lis 2007, 07:30   

szynszyl napisał/a:
zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze,


Ta, od razu 15 tysięcy... DO 2.0 zapłaciłbyś to samo 3000zł, ponieważ poszły by te same wtryski (one mają jakiś przedział obsługiwanej mocy, np. przy turbo pewnie musiałyby być jeszcze mocniejsze, a te co do 1.3 miałem (60km), dla 125km były by już niewydolne). I nie baw się w prześmiewcę, podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw.
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 8 Lis 2007, 10:34   

w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów. Wydaję mi się że ładowanie sekwencji to tak taniego auta to strata kasy-dobrze wyregulowana druga generacja chodzi bardzo ładnie
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Lis 2007, 23:10   

Daras84 napisał/a:
ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac !


no ja mam porownanie na codzien fiesta futura 1,6 16V na 2 gen i ford escort 1,6 16V na sekwecji i jest roznica zajebista nawet teraz jak w futrze zostala wyregulowana instalka a ja praktycznie mam sekwencje do regulacji po zmianie przepustnicy ale i tak miedzy paliwe a lpg na sekwencji jest minimalna roznica malo odczuwalna :) aha ja dalem w czerwcu 3tys zl i jestem zadowolony bo przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa :)

pozdro ;)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Lis 2007, 21:38   

zoharek napisał/a:
podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw.
kpisz... a tegonie lubię. przejechałem na I generacji 20.000 km i na II generacji LPG 40.000. teraz ok. 10.000 na sekwencji..
pvzon napisał/a:
w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów.
potwierdzam - nie ma problemów.
zoharek napisał/a:
poszły by te same wtryski
nie samymi wtryskami żyje LPG. zapomniałeś o czasie otwarcia i dlatego ustala się górną granicę obrotów silnika, żeby ich nie zabić. więc nie teoretyzuj...
Darekmk3 napisał/a:
przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa :)
wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem :)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 16 Lis 2007, 22:23   

szynszyl napisał/a:

Darekmk3 napisał/a:
przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa :)
wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem :)

wiem ze jak dobrze wyregulujesz i dbasz o swiece,kable to to jezdzi ale teraz ciezko juz znalezc kogos co dobrze wyreguluje instalke to raz a dwa jednak ze zwezka jest auto slabsze na lpg niz na benie :) ,ja uwazam ze na monowtrysku w 1.3 2gen dawala rade ale juz w zetecu w futurze nie jest tak pieknie :)

zawsze bedą zwolennicy i przeciwnicy roznego typu instalacji lpg jak i przeciwnicy lpg...

pozdrro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.