Przesunięty przez: sowa 8 Lis 2007, 23:53 |
[MK3] LPG do Xr2i |
Autor |
Wiadomość |
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 20:16 [MK3] LPG do Xr2i
|
|
|
witam, tu znowu szukajacy pomocy biszkopt... mam na oku xr2i ale na razie rozmawiaem z gosciem tylko przez telefon i on nie umial mi powiedziec, czy ma metalowy czy plastikowy kolektor dolotowy a to dla mnie wazne, bo auto pojdzie do zagazowania jesli je kupie. moze wiecie, jaki wersja 1.6 110 KM z 1990 roku ma dolot? z gory dzieki! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 18:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 20:41
|
|
|
aluminowy jak każde cvh |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 20:55 Re: Jaki kolektor w xr2i?
|
|
|
yarbin napisał/a: | , bo auto pojdzie do zagazowania jesli je kupie! |
:-( :-( :-( :-( :-( ...to kup cos oszczednego |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 21:28
|
|
|
o co ci chodzi LOY, sporo osob na forum ma fiesty z gazem, w tym xr2ki. ja chce szybkie auto dajace frajde z jazsy, ale nie staz mnie na benzyne bo robie za duzo kilometrow, po proatu potrzebowalem tej informacji zeby podjacdecyzje co do typu instalacji |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 22:02
|
|
|
uprzedzam z góry zebyś potem nie zawracał dupy na forum ze kupiłewś tanio auto wpakowałeś kupe kasy w zagazowanie a auto nie jeździ - acha z góry uprzedzam, że nienawidze użytkowników ktorzy kupują mocne auta poto aby je zagazować i za chwile płączą ze auto zrobiło sie do dupy |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 22:52 Re: Jaki kolektor w xr2i?
|
|
|
zejdździe z chłopaka, chce miec GTI w LPG to niech ma zawsze to i tak ciekawsze niz jakeiś tam 1,1 bo niby oszczedne a jednak pali podobnie,
yarbin z mojego doświadczenia jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie). |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 6 Lis 2007, 23:10 Re: Jaki kolektor w xr2i?
|
|
|
PumaRST napisał/a: | zejdździe z chłopaka, chce miec GTI w LPG to niech ma zawsze to i tak ciekawsze niz jakeiś tam 1,1 bo niby oszczedne a jednak pali podobnie,
yarbin z mojego doświadczenia jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie). |
dokladnie Marcin masz racje jedynie jak lpg to sekwencja bo na zwyklej instalce to sie nie oplaca bo nigdy nie bedzie to chodzic tak jak benzynie,teraz instalacje sekwencyjne juz nie są tak drogie jak kiedys więc mozna sie skusic
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 07:53
|
|
|
yarbin, a niezastanawiales sie nad jakims TDI ? przyjemnie jezdza przy tym malo pala |
_________________ Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 08:17
|
|
|
osimek1 napisał/a: | yarbin, a niezastanawiales sie nad jakims TDI ? przyjemnie jezdza przy tym malo pala |
za 3-4 tys raczej nie kupi ... |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 08:38
|
|
|
ale biorac pod uwage to ze jeszcze pozniej musi zainwestowac w instalacje gazowa, i znajac zycie XRka bedzie w stanie wymagajacym "malych" inwestycji to wyjdzie w zasadzie na jedno |
_________________ Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 11:03
|
|
|
PumaRST napisał/a: | jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie). | śmiem wątpić - sekwencja kosztuje od 3500 zł wzwyż....nie bedzie go stać |
_________________
|
|
|
|
|
beliaal1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 42 Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 179 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 11:13
|
|
|
w ten sposób można podwoić wartośc auta |
_________________ Peugeot 405 93 1,9D |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 11:19
|
|
|
Łokmen napisał/a: | śmiem wątpić - sekwencja kosztuje od 3500 zł wzwyż....nie bedzie go stać |
to macie jakieś chore ceny bo w CK od 2500PLN |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 11:24
|
|
|
Ja za swoją dałem do 1.3 2800 i to było BRC, jakby od razu dawać do 1.7 to by wyszło 3000, nadal BRC, a są przecież równie dobre a tańsze instalacje, więc Łokmen, żeś rzucił cenę z kosmosu. Tzn pewnie dla V6 tak stoją |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 14:56
|
|
|
no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 15:16
|
|
|
chodza nawet taniej, mi do mojej fiesty za 2500 proponowali |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 15:32
|
|
|
zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze, |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 15:35
|
|
|
Łokmen napisał/a: | no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż |
rozumiem ze jak zawsze sie nabijasz. ale jesli chcesz sie przekonać to zapraszam. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 15:44
|
|
|
yarbin, nie stac cie na paliwo to kup 1.1. chcesz szybko jezdzic to licz sie ze wiecej bedzie palic i nie pisz mi zadnych glupot... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2007, 15:58
|
|
|
odyniec napisał/a: | yarbin, nie stac cie na paliwo to kup 1.1. chcesz szybko jezdzic to licz sie ze wiecej bedzie palic i nie pisz mi zadnych glupot... |
a 1,1 spali 1 litr mniej niz CVH, i wygląda jak KONDON też mu doradziłeś |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|