Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Otwarty przez: LOY
4 Sty 2010, 09:33
[MK3] Burbo Elemelka
Autor Wiadomość
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 25 Wrz 2007, 21:11   

QBOSS zajmuje sie rozporkami :D tzn sprzedaje je...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 25 Wrz 2007, 21:16   

odyniec napisał/a:
QBOSS zajmuje sie rozporkami :D tzn sprzedaje je...


Dzięki serdecznie za info każda pomoc się przyda. Pozdrawiam Ps. Prace na Fiestą ruszają niebawem.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 25 Wrz 2007, 22:50   

zagadaj na PW do kolegi Gaszu on tez moze pomoc załatwic łądną rozporke w dobrej kasie ;)
pzodro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Wrz 2007, 23:04   

PumaRST napisał/a:
co do zegarów to ja uważam że ważniejsze jest : tem. oleju i ciśnienei oleju niz doładowanie, to akurat można chwilowo podpiac a potem to już nie musi być.
.


reasumując to niezbędne są wszytskie trzy :)

ALE ;-)

muszę zdiagnozować ciśnienie doładowania ( pik i przebieg ) , poza tym przy kombinowanym dolocie sie baardzo przyda . Ale masz racje, ciśnienie i temp oleju sąpotrzebne ( chodzi mi o rozłożenie kosztów )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 25 Wrz 2007, 23:06   

Darekmk3 napisał/a:
zagadaj na PW do kolegi Gaszu


Dzięki serdecznie za info każda pomoc się przyda. Pozdrawiam Ps. Prace na Fiestą ruszają niebawem.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Wrz 2007, 20:04   

Dziś w związku z przygotowaniem auta do montarzu silnika powalczyem nieco z tym co pozostało .
Na przykłąd z elektryką :) nic dziwnego że fiesta się gżała ( pomijając zbyt małą chłodnicę ) gdyż wentyl;ator był podłączony w odwrotną stronę ( czyli dmuchał przez grill na zewnątrz ) , przewody w paru miejscach były poprzerywane ( ale nie do końca ) .

Co do inncyh smaczkó to zacząłem odburaczaćosprzęt - i tu także parękwiatków :
- jakiśbaran poskłądał na sucho wtryski , przez co gumki ciekły ( większe spalanie i dziwne zachowania - może to to ;-) ) , wtryski wyjąlem ( dłuższy postój auta i teraz siekompią w nafcie )
- kolektor był przyklejony do głowicy na silikon lub cuś , ale do jednego z kanałów ssacych dostawała siewoda

Rozebrałem głowicę ( po remoncie ) żeby zobaczyć czy jest tutaj co ratować i znalazłem :
- równo zużyty wałęk ( tzn wersja superokrągła )
- 6 kasowaczy z których wytarcie denek było 2 - 3 mm :yyy: ( jak to o la la jeździło ? )
- dwa niekasowacze ( rozłożyły sie i zostały tylko doły )
- 2 ganiazda klasowaczy wyrobione tak że musiałem wybijać z nich resztki kasowaczy
- świece od ikserki :8:

wszystko udekorowane sporąilościąsilikonu barwy czerwonej .

Jak wyciągnę dół to go z ciekawości rozbiorę ( wiem że to śmieć ) ale żeby zobaczyć jak spływają tłoki i jak sie mają panewki .

ps : mamy blok w zajebistym stanie - przygotowany pod silnik szlifierę ( tłoki go same przygotowały ) z przesuniętym limiterem o 1000 obrotów - nie chce ktoś ? :rotfl:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Wrz 2007, 20:46   

:8: Zolwik morda moja... ciekawe jakie jeszcze kwiatki wykopiesz...bo czuje pismo nosem ze bedzie naprawde z czym walczyc, baaaa nawet moze sie okazac ze wiecej jak w twojej MK1 ;-(
Mam tylko nadzieje ze elmek13 nie zniecheci sie podczas prac...bo ja wiem ze warto to przejsc i ze bedzie lala z auta... :ok:
Zolwik zrob jakies fotki poszczegolnych etapow...
BTW. co ten temat tu jeszcze robi i czemu nie idzie do aleji zasluzonych :?: Daria :!: :-D
_________________

 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:45   

Fordon napisał/a:
Mam tylko nadzieje ze elmek13 nie zniechęci sie podczas prac...


Wiesz co ja to już spać nie mogę po nocach tak się nie mogę doczekać jak auto będzie sprawne powiem tak kosztorys już został przygotowany ( świnka skarbonka w pogotowiu )
:lol: mam tylko taką cichą nadzieję że ten sprzęt może służyć do jakiś zajęć dydaktycznych czy jakoś tak....Prawdę mówiąc ja też się dziwie ze jeździłem tym autem i to nawet 120 km/h dobrze, że to sie nie posypało w czasie jazdy. Poza tym już wiem, czemu auto tak dużo spalało... :twisted: I jak tu wierzyć mechanikom.? Ps. Mam łączność satelitarną ze Skorupiakiem więc jestem na bieżąco co i jak. Oczywiście będziecie informowani w dalszych postach. Pozdrawiam ( Pójdę sie pomodlić do kościoła :pop: żeby to wszystko sie zmieściło w granicach możliwości świnki skarbonki )
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Paź 2007, 21:04   

Dziś kolejna emisja wypocin żółwiowych czyli firma Chachment&Przekręt działa .

Na początek parezdjeć z tego co wyjąłęm z auta co symulowało silnik :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst16.jpg

wałek na drugim cylindrze - na zdjeciu jak sięprzyjżycie widać nie tylko zaokrąglenie wałka ale także to że po zewnętrznej stronie miał on kołnież wyrobiony przez stojący w gnieździe kasowacz ( skutek zakłądania starych kasowaczy oraz nie badania wymiarów otworów na nie - kasowacz stanął w gnieździe , przestął sięobracać , i zrobił siekę )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst17.jpg

wałęk na czwartym cylindrze - kalsyka westernu - okrągły .

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst18.jpg

chłodnica od 1.1 z całkiem łądnie zrobiona wanną zewnętrzną ( fachowa robota - ale niestety źle zastosowana - ta chłodnica sprawdzi siew 1.1 a nie w 1.6 turbo )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst19.jpg

IC zaklejony plasteliną :yyy:

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst20.jpg

druga strona zestawu - widać zbyt żadko rozłożone kanały przesyłu płynu - chłodnica zbyt żadka :( - jedna z przyczyn śmierci silnika )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst21.jpg

dolnny stabilizator reflektora lewego ( prawy jest identyczny ) hmm

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst22.jpg

elektryka - czyli to na czym żółw sięnie zna - jakiśkretyn obciął czujnik ruchu od skrzyni i parę innych rzeczy

[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 21:35 ]
http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst23.jpg

starsza elektronika opd RST - wersja francja :) heh kawał historii fordowskich HotHaczy w ręku .

Teraz nieco opisów moich niecnych działań .
Skoro silnik wylata to postanowiłem nieco poprawić blacharkę jego komory . Wstawiłęm pare łatek , a wmiejscach newralgicznych powierciłem styki blach i obspawałęm

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst9.jpg

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst11.jpg

na fotce ponizej widać mocowanei podłużnicy do belki przednie ( wzmocniłem , ale trudne to było bo ktośtam puścił wężyk od turbiny ( ten co miał iśćdo WG ) więc całośćbyłą zatankowana olejem do pełna .

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst12.jpg

poniżej druga podłużnica i wzmocnienie pukla :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst13.jpg

Poniżej wiocha którą wytworzyłem przy tzw okazji - Elmekowi ciekłą woda do środka - pod tą obudowąbyła przerwa około 5 mmm - może tędy ? - obudowa popękana a spód powyginany śrubokrętem - dałem pastęna spawy ( nie silikon !!! ) i powinnop byćok .

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst10.jpg

Całość po pomalowaniu wygląda tak :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst14.jpg

http://czarnymatowy.w.interia.pl/rst15.jpg

na ostatnim zdjeciu widac także nowy podpierak maski ( stary wylatał i jak raz wyleciałmało orgazmu nie dostałem jak na mnie macha spadła )

Tyle narazie - teraz walczęz elektryką ehh ...
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Paź 2007, 21:44   

Brawo Żłówik, komora nabrała jakiegoś sensownego wyglądu, żeby było jeszcze bardziej kolorowo, ja w tym samym czasie szykowałem silnik, a w zasadzie wyciągałem od siebie z auta i uzbrajałem w seryjne graty. Niestety byłem zmuszony do wymiany zimeringów na wale ( wada po 3 godzinnym strojeniu na hamowni) jeszcze czekam na nowe szklanki (popychacze) i całość trafi do Łodzi najprawdopodobniej w przyszły weekend.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Paź 2007, 21:52   

No i git - dobrze że obspawałęm przegrodę ( patrząc na to jak była pozgrzewana dziwne że nikt tego nie praktykuje ) .
Czyli zaczynamy siębawić na poważnie . Projekt Puma in progress ( wreszcie ) :brawo:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 6 Paź 2007, 22:32   

PumaRST napisał/a:
Brawo Żółwik, komora nabrała jakiegoś sensownego wyglądu, żeby było jeszcze bardziej kolorowo, ja w tym samym czasie szykowałem silnik, a w zasadzie wyciągałem od siebie z auta i uzbrajałem w seryjne graty.


Ja też się cieszę z przygotowań zaczyna to ładnie wyglądać teraz tylko silniczek od ciebie i będziemy pchać życie w potworka. W każdym bądź razie bardzo się cieszę, że widać jakieś rezultaty. Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy trzymają kciuki za projekt Pumy i Żółwia.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 6 Paź 2007, 22:49   

ale czemu komora na czarno :-( miał byc orginał :fox: ..eeeeeeee
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Paź 2007, 22:54   

LOY napisał/a:
czemu na czarno

bo niebrudzący ;-)

kto bym tam patrzyl na kolor komory... w mlodszych mk3 tak bylo seryjnie :-P
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 6 Paź 2007, 22:59   

czarny to jedno z miliona zboczen zolwia :)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Paź 2007, 23:02   

LOY napisał/a:
ale czemu komora na czarno


możesz u mnie zamówić komorę w każdym kolorze - pod warunkiem że będzie czarna matowa .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 6 Paź 2007, 23:13   

dodam ze zol ma jeszcze 150L koloru czarny matowy w piwnicy :D

no szacun za ogrom prac ;D
musze kiedys zolw do Ciebie podjechac i na zywo obadac ;P
pozdro
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Paź 2007, 01:43   

zefir napisał/a:
dodam ze zol ma jeszcze 150L koloru czarny matowy w piwnicy :D
zolw sie chwalil ze ma wanne w krzakach, ale ze w piwnicy?!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2007, 07:32   

LOY napisał/a:
ale czemu komora na czarno :-( miał byc orginał :fox: ..eeeeeeee


czepiasz sie!! :yes: :krzesłemgo:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Paź 2007, 13:33   

Aha - Elmek - jak tam rozmowy odnośnei rozpórki ?

Kolejne zadania to ukłąd chłodzenia od XR2i (z weżami ale bez nagżewnicy ) made by Fordon , oraz IC - najlepiej ten co Ci Puma proponował . Będzie rzeźba żeby założyć , ale wiemy że wchodzi i że jest szczelny )

Wiesz u kogo pytać więc działaj :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.