Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Otwarty przez: LOY
4 Sty 2010, 09:33
[MK3] Burbo Elemelka
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Wrz 2007, 21:10   

Będzie dobrze :yes:

Plan już mamy ze skorupiastym
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Wrz 2007, 21:15   

zoharek napisał/a:
Fordon, to ty na tym zdjęciu z avatarka? XD :>

ubiegłeś mnie ;] Fordon zmień avatar bo mi sie serce łamie jak musze siedzieć sam w domu w sobote :cry:
Pozdro ;-)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Wrz 2007, 21:16   

Laskosz napisał/a:
Fordon zmień avatar bo mi sie serce łamie jak musze siedzieć sam w domu w sobote :cry:
Pozdro ;-)


to jego Dama :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Wrz 2007, 21:20   

Puma, jak tam, pokręcone już?
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Wrz 2007, 21:20   

znam znam :D zacna kobitka ;-) koniec OT :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Wrz 2007, 11:50   

Laskosz napisał/a:
zoharek napisał/a:
Fordon, to ty na tym zdjęciu z avatarka? XD :>

ubiegłeś mnie ;] Fordon zmień avatar bo mi sie serce łamie jak musze siedzieć sam w domu w sobote :cry:
Pozdro ;-)

No tak temat o fiescie turbo a wam :he: panny w glowach :P :rotfl:
na foto to nie ja niestety...
Marcin w jakim stanie ogolnym jest ta RST?? glownie jak silnik tam gada... :)
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Wrz 2007, 12:01   

ja znam tylko opis od Żółwia bo auta nawet na oczy nie widziałęm :lol: niech sie Żółw wypowie na temat stanu a najlepiej to niech zrobi fotke auta co by nikt nie gadał że znowu zamieszanie robimy. a co do napraw itp bedziemy informowac jak zaczną być podejmowane jakieś konkretne kroki.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Wrz 2007, 15:45   

Dobra w takim razie pora na odrobinękonkretów .

Fiesta to oryginał RST z lat 90 - 91 wersja francuska na starszym modelu elektroniki czyli rarytasik .
Nadwozie :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST3.jpg


maska oryginał , nie bita , zdeżak stan dobry ( jak i pakiet cały ) leko popękane halogeny ( ale bez tragedii )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST6.jpg

całośćauta do malowania ( schodzi klar po nieudolnej renowacji )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST1.jpg

poza tym kalsyka westernu czyli wlew paliwa , progi i poprawki pod maską ( to zostanie zrobione teraz bo silnik wyjęty ) ale sa to rzeczy które mogąpoczekać . martwi mnie woda na dywanikach z przodu ( i co za tym idzie stan podłogi i przegrody przy podszybiu ale zobaczymy )

Wnętrze :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST4.jpg

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST7.jpg

RST zmeczone czasem i odrobiną wiejskiego tuningu ( ale do odratowania , tapicer , odrobina własnego wkłądu i będzie ok .

Mechanika :

Tutaj długo by opowiadać więc podam to w skrucie , a podczas kolejnych odsłon będe dokłądnie opisywał zakres prac . :

Ukł hamulcowy - poskłądany na nowych podzespołach - seria ( do przeglądu i weryfikacji )

Zawias - stan zgodny z rocznikiem

Przeneisienie napędu - jest

Silnik -

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST8.jpg

I tu siezaczynają schody - silnik to wolnossąca jednostka CVH ze splanowaną głowicą :8: , luzami na tłokach jak w dziupli u nietoperza , spalaniem oleju większym niż benzyny , przedmuchami jak parowóz , okrągłym wałkiem , poprzeciąganymi szpilkami i paroma innymi smaczkami . W skrócie robi on wylot i to jest pierwszy punkt naszej walki o przywrócenie tego auta do stanu idealnego . ( Puma ma już na niego lekarstwo ;-) )

Turbina :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/RST5.jpg

Standard - Garett T2 po regeneracji ( do zweryfikowania ) niestety stan silnika uniemożliwia ocenę stanu turbiny .

Co do spraw pobocznych któe będe robił podczas gdy Puma będzie leczył silnik to podreperuję komoręsilnika , pomaluję jai zabezpieczę , powalczę z elektryką ( pożądek ) oraz wyprodukujęukłąd chłodzenia i IC ( to co było trudno nazwać ukłądem , chłodnica z 1.1 po tuningu , nagżenica pominięta , IC polepiony poksiliną :yyy: itp )
Roboty wbród , ale damy radę :) wiem ze to dziwnie brzmi ale mk3 też potrafi być fajne :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Wrz 2007, 16:03   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
wiem ze to dziwnie brzmi ale mk3 też potrafi być fajne :)


tak dziwnie to brzmi z twoich ust :yes:

a wracając do tematu, ogarnięcie tego auta do stanu dobrego ( tu pisze wyraźnie dobrego, a nie BDB) zajmie zapewne kilka ładnych miesięcy i dosć dużó kasy ale, faktycznie jest to żadka wersja na elektronice 0fab, co wiecej auto wypuszczone na rynek francuski co dodaje delikatnego smaczku, ponieważ mamy deficyt RST w FKP a co wiecej nie ma żadnej z Francji.

jesli chodzi o kwestie silnika damy rade zeby było dobrze, a nawet bardzo dobrze.

załozenie generalne auta jest nastepujące, ma sie legitymować seryjna mocą, do tego ma być w pełni oryginalną RST. Wiec do tego bedziemy doążyli (co prawda moja rola skończy sie na silniku ale do końca tego etamu wypowiadma sie też jako współ autor. wiec postaramamy sie wyzbyć jakich kolwiek form tuningu.

Zobaczymy co wyjdzie z tego
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Wrz 2007, 18:51   

To ja tu widze niezly burdel...jestem ciekaw co wyjdzie przy pracach blacharskich... moje podejscie do komory znasz... :) czekam na dalszy ciag zabaw z RST i wiekszej rozdzielczosci fotki... :D
_________________

 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 24 Wrz 2007, 19:05   Fotki

Jak widać udało się dziś żółwiowi wrzucić fotki które mu podesłałem. Fotki sam dziś robiłem wiec mogą być troszkę nie wyraźne bo cholernie świeciło słońce. Ale zrobiłem co mogłem.
_________________
Burbo Team
Ostatnio zmieniony przez elmek13 25 Sty 2012, 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Wrz 2007, 22:39   

pytanko... moglby mi ktos wyjasnic te 4 magiczne przyciski w konsoli? zastosowanie 3 znam, lecz 4tego ni h...a... co to jest? wlacznik turbiny??


a tak pozatym to podoba mi sie projekcik... powiem cichaczem, ze lekkie przedluzenie LOY/RKR xr2i, ale ze tak to nazwe... troszke na innym gruncie :) wkoncu xr2i rst nierowne....
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Wrz 2007, 00:03   

odyniec napisał/a:
pytanko... moglby mi ktos wyjasnic te 4 magiczne przyciski w konsoli? zastosowanie 3 znam, lecz 4tego ni h...a... co to jest? wlacznik turbiny?? ....


Jeżeli myśisz o elektyrycznym ManualBoostControlerze to sięmylisz , ale zastosowanei tego wyłlącznika pozostanie tajemnicą właściciela ( i niestety moją ;-) ) a co za tym idzie im mniej wiesz tym dłużej żyjesz ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 25 Wrz 2007, 07:12   Świnka Skarbonka

Powiem tak: cieszę się, że wszystko idzie zgodnie z planem (no prawie wszystko) ;-)
Teraz muszę tylko rozbić moją świnkę skarbonkę a może najlepiej jakiś bankomat: :lol: :lol:
W miarę zmian postaram się też dorzucać jakieś fotki, żebyście byli na bieżąco w temacie odbudowy. Tak jak napisał Puma auto będzie mieć swoje osiągi ale bez tuningu i chyba o to chodzi. Jest sporo do zrobienia ale uważam, że wszyscy damy radę. Pozdrawiam
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Wrz 2007, 12:40   Re: Świnka Skarbonka

elmek13 napisał/a:
Powiem tak: cieszę się, że wszystko idzie zgodnie z planem (no prawie wszystko) ;-)
Teraz muszę tylko rozbić moją świnkę skarbonkę a może najlepiej jakiś bankomat: :lol: :lol:
W miarę zmian postaram się też dorzucać jakieś fotki, żebyście byli na bieżąco w temacie odbudowy. Tak jak napisał Puma auto będzie mieć swoje osiągi ale bez tuningu i chyba o to chodzi. Jest sporo do zrobienia ale uważam, że wszyscy damy radę. Pozdrawiam

Ja podziwiam za zaciecie do auta gdzie rece maczali jacys tam "szpece" i za zadnego wacka nie mogli dojsc do porozumienia z tym... ale dobre jest to ze trafiles do odpowiednich ludzi zajmujacych sie CVH turbo i ogolna odbudowa aut...bo polaczenie Zolw i Puma to mieszanka wybuchowa... co widac po ich autach... :hihihi:
_________________

 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 25 Wrz 2007, 13:00   

Fordon napisał/a:
Ja podziwiam za zacięcie do auta


Powiem ci, że mam zacięcie a raczej jestem uparty :lol: jak to baran czyli mój znak zodiaku. Poza tym dążę do celu nawet po trupach :lol: :twisted: Aha co do "speców" do każdy mówił co innego i w końcu nie wiadomo było kogo już słuchać. Ostatnio poszukałem na necie klub fiesty no i trafiło do was z czego sie bardzo cieszę :D A to, że Puma i Skorupiak to mieszanka domyśliłem się ale ważne jest to, że ktoś ma pojęcie o tych autach i wie co robi. O to właśnie mi chodziło kogoś kto się zna na rzeczy. Poza tym już tyle włożyłem w auto przez tych "speców", że teraz to nawet szkoda je sprzedać no bo kto mi odda 10000 wpakowane w auto? Wiesz starałem się jak tylko miałem kaskę to coś tam dodawać do autka no i jak widać skutki były dosyć mizerne. Jak to powiedział wczoraj Puma " Dostałeś dosyć kosztowną nauczkę" :cry: No i miał rację ale skoro już daleko tak zabrnąłem to teraz się nie cofnę tylko będę szedł przed siebie. Pozdrawiam
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2007, 13:06   

wszystko fajnie ale zmien sobie podpis w profilu, ty nie masz xr2i tylko Turbo
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Wrz 2007, 13:12   

elmek13 napisał/a:
Fordon napisał/a:
Ja podziwiam za zacięcie do auta


Powiem ci, że mam zacięcie a raczej jestem uparty :lol: jak to baran czyli mój znak zodiaku. Poza tym dążę do celu nawet po trupach :lol: :twisted: Aha co do "speców" do każdy mówił co innego i w końcu nie wiadomo było kogo już słuchać. Ostatnio poszukałem na necie klub fiesty no i trafiło do was z czego sie bardzo cieszę :D A to, że Puma i Skorupiak to mieszanka domyśliłem się ale ważne jest to, że ktoś ma pojęcie o tych autach i wie co robi. O to właśnie mi chodziło kogoś kto się zna na rzeczy. Poza tym już tyle włożyłem w auto przez tych "speców", że teraz to nawet szkoda je sprzedać no bo kto mi odda 10000 wpakowane w auto? Wiesz starałem się jak tylko miałem kaskę to coś tam dodawać do autka no i jak widać skutki były dosyć mizerne. Jak to powiedział wczoraj Puma " Dostałeś dosyć kosztowną nauczkę" :cry: No i miał rację ale skoro już daleko tak zabrnąłem to teraz się nie cofnę tylko będę szedł przed siebie. Pozdrawiam

Teraz mozesz byc spokojny o auto...i tu przynajmniej beda widoczne efekty pracy nie tylko jesli chodzi o silnik ale i o cale auto... :jupi:
PumaRST napisał/a:
wszystko fajnie ale zmien sobie podpis w profilu, ty nie masz xr2i tylko Turbo

Taa powinno byc Turbo 1.6 130KM bo jest to oryginal RST a nie popierdulka :)
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Wrz 2007, 20:02   

Elmek - jako że będziesz brał czynny udział w odbudowie - znajdź na forum człowieka który zajmusie się dorabianiem ( sciąganiem ? ) rozpórek do mk3 i wynegocjuj przednią górną ( dolną ? ) to jazałożymy od razu podczas ogarniania komory silnikowej . Poza tym pomyśl nad zegarem ciśnienia doładowania ( postaram sie przeprowadzic kable do ciśnienia i temperatury oleju jak będe ogarniał elektrykę , ale to może poczekać )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2007, 20:09   

co do zegarów to ja uważam że ważniejsze jest : tem. oleju i ciśnienei oleju niz doładowanie, to akurat można chwilowo podpiac a potem to już nie musi być.
co do rozpórek:

zobacz żółw czy ma seryjną dolną?? poznasz ją, a górnej szukaj elmek13 w poście a1topgear-a chyba on ostatnio zamawiał.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.