Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally
Autor Wiadomość
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:19   po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally

skoro wszyscy chwalą sie swoimi rajdowymi fiestami ...mamy prawdziwy wysyp rajdowek w FKP...to ja tez napisze coś nowego :D

kilka miesiecy temu zakupiłem XRke mk3... tak ona wyglądała


poszukiwnaia sie opłacały bo trafielm na egzemplarz bardzo dobrze zachowany...

na pierwszy ogien poszły tapicerki, maty itp...




następnie zmieniłem kierownice na bardziej rajdową (wieksze odsadzenie) oraz tymczasowy fotel...


...jeszcze nie dokończona rozpórka...


potem długo, długo nic (wyjazd za granice) ąz wkońcu Fiestka doczekała sie nowych foteli i pasów (pasy pilota jeszcze nei zamontowane)...




a oto serce fiestki... JESZCZE nie dotkniete moją ręka :D


auto obecnie stoi na 14calowych felgach...
zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone) i jakieś amorki... na zamontowanie czekają regulowane Bilsteiny :)

wiecej narazie nie bede pisał ... bo już ide spać :D

postaram sie stopniowo przedstawiać ekolejne modyfikacje i przeróbki :D
Ostatnio zmieniony przez adi08 30 Gru 2007, 18:26, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:34   

No prosze, to ta fiesta z Jeleniej? Widac ze ładny egzemplarz :ok: Czekamy na dalszy etap prac kolejnek rajdowki :brawo:

adi08 napisał/a:
zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone)

Jak zielone to raczej Weitec. :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Wrz 2007, 07:06   

po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas :yes:
po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna :yes:


wiesz ile wyjołes z wnetrza z wagi??

życze udanej pracy nad autem

BTW: A swiją droga licze ze na przyszłorocznym zlocie FKP wszyscy ci rajdowcy sie pokażą na zywo :jupi:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Wrz 2007, 08:04   

No szok, mogłoby się wydawać, że prawie wszyscy rajdowcy przesiądą się nam na Hondy a tu ZONK hehe
I bardzo fajnie :)
Jeśli będzie tak jak mówi Puma, to trzeba będzie zrobić dla naszych ścigantów klasę Profi ;-)
Powodzenia Adi
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrz 2007, 08:38   

Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej...
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 09:53   

SpiderMAN napisał/a:
Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej...


bez obawy...nic sie nie powygina...jakbyś zobaczył ją na żyto przyznałbyś mi racje :D

a to że jes pare cm poniżej śrób nic nie zmienia bo ona ma przecież "rozpychać" kielichy i usztywniać bude :D

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:55 ]
PumaRST napisał/a:
po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas :yes:
po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna


1) również sie ciesze :P
2) będzie bezie...ale to jeszcze potrwa ...

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:56 ]
Cytat:
No prosze, to ta fiesta z Jeleniej?


dokładnie ta :D
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Wrz 2007, 12:58   

No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo :) przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach :D
czekam na ciag dalszy :)
_________________

 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:00   

no buda ladnie wyglada, ruda ja nie je, przynajmniej nie widac od wewnatrz nigdzie
rowniez czekam na postepy w pracach :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:58   

ruda jeszcze nie zdąrzyła sie dobrać do budy...zdjecie przedstawia dokladnie taką podłoge jaką zastałem po wyjęciu wykładzin, wygłuszeń itp... KOMPLETNIE NIC PRZY BUDZIE NIE ROBIŁEM :D
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:02   

w takim razie brakuje Ci mat wygluszajacych w bagazniku :P przy okazji zaslanialy te widoczne kratki
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:13   

dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp. :)

to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze :P

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:23 ]
Fordon napisał/a:
No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo

jestem jak najbardziej ZA :D

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:25 ]
Fordon napisał/a:
przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach :D


przeglądałem i śmiało moge powiedziec że nie mam sie czego obawiać :D
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:34   

adi08 napisał/a:
dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp. :)

to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze :P


i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo :D
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 16:29   

squadak napisał/a:
adi08 napisał/a:
dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp. :)

to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze :P


i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo :D


ja miałem czarny lakier... sam też sie zdziwiłem bo w mk2 po zeskrobaniu tych mas pokazał sie szary kolor (auto było białe)... tak czy owak wnętrze będzie prędzej czy później całe malowane->jestem pedantem :D
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 11 Wrz 2007, 20:25   

Fajny Ryś w tle :brawo: Czekam na dalsze relacje :P
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 22:09   

xr2fun napisał/a:
Fajny Ryś w tle :brawo: Czekam na dalsze relacje :P


ooo...to mnie zaskoczyłeś... faktycznie mam odrestaurowanego Rysia i Komara :) a Zastawa 750 powoli już nabiera dawnej świetności :D
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 13 Wrz 2007, 10:55   

ładna jest bestia :) teraz sie zaczyna semestr więc będzie kupa czasu Adi na zabawę :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
pablo_zio 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 10 Lut 2005
Posty: 86
Skąd: Libiąż
Wysłany: 17 Wrz 2007, 07:21   

no no kolega mnie zadziwil..... myslalem ze banany, kokosy i inne owoce tropikalnych krajow zawrocily mu w glowie i po mk3 rally zostana tylko marzenia :) , brawa Adi oplacalo sie szukac tyle czasu :) powodzenia w skladaniu furki i w przyszlych startach
_________________
Model: Skoda Superb; Nadwozie: sedan; Silnik: 1,9 TDi

Śląska frakcja zaprasza
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 17 Wrz 2007, 21:17   

dzięki za miłe słowa :luzik: pub2

Dzisiaj przeprowadziłem pierwszy test drogowy i ... hmm... odnosze wrażenie że silnik jest jakby "przytkany". Moje odczucia mogą być troche "zwichrowane" ponieważ cały czas porównuje obecną XRke do dawnej mk2 a jak wiadomo była ona "troche" dłubnięta :ok:

Tak więc po dzisiejszych testach wyciągam odpowiednie wnioski i zabieram sie do dalszej pracy...

Już niedługo kolejne info o kolejnych modyfikacjach...części już czekają :D

PS. Ma ktoś może przebieg charakterystyki zewnętrznej silnika 1.6i CVH ? Byłoby mi to bardzo pomocne !!!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Wrz 2007, 21:20   

adi przerób to na gaźnik :) proste rozwiązania są najlepsze ;]
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 17 Wrz 2007, 22:02   

Może i gaźnik jest mniej skomplikowany (choć wiwele osób pewnie by się z tym stwierdzeniem niezgodziło) to pozostane przy wtrysku z kilku powodów:

1) w różnych gaźnikach już dłuuugooo grzebałem
2) chce poznać coś nowego -> bardzo interesuje mnie mapowanie itp :V:
3) zasilanie wtryskiem jest jednak o wiele bardziej precyzyjne (pewnie też się ktoś znajdzie kto polemizowałby nad tym stwierdzeniem) :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.