Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Regulacja LPG
Autor Wiadomość
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 10 Wrz 2007, 21:12   Regulacja LPG

Weźcie mi pomóżcie bo ja już nie mam siły, na benzynie mi auto nie chodzi bo już kupiłem z felerną pompka, wiec jeżdżę tylko na gazie jeśli to można nazwać jazdą, chodzi mi o to że kompletnie mi obrotów nie trzyma, jak kupiłem obroty miałem tak ok 1,5tys, potem spadły po jakimś czasie na 1tys a teraz albo mam poniżej 0,5 tak że na stopie choroby lokomocyjnej od trzęsienia można dostać lub najczęściej( a właściwie prawie zawsze gaśnie ;/ )

wiem że może być wiele powodów ale wiem też że może wystarczy gaz wyregulować, i tu moje pytanie, powiedzcie jak wiem że są dwie śrubki do regulacji zaznaczyłem je na zdjęciu nr 1 i 2, powiedzcie mi która jest do czego konkretnie i może jakieś wskazówki co do regulacji..

Pomóżcie, ale tak serio bo kasy na regulacje chwilowo brak a chyba sobie wyobrażacie jak wygląda moja jazda zwłaszcza po mieście :8: :yyy:

Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Wrz 2007, 21:39   

ustawienie kosztuje chyba 20zł więc szkoda czasu
1- tym regulujesz ile fofik dostanie gazu jak zabardzo odkecisz to będzie zalewało i nie ciągło jak za mało to samo :)
2- tym regulujesz ile gazu na wolnych obrotach dostanie, pewnie masz wkręconą na maxa :) odkręć zobacz może coś pomoże (dostanie więcej gazu)
ogólnie to wygląda tak że dostaje albo za mało gazu albo go zalewa.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 10 Wrz 2007, 22:20   

synek old filtr powietrza w fofiku zmien badz chociaz wyczysc
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 10 Wrz 2007, 22:22   

wyglada mi to na zapchany filterek gazu bo raczej niemógłsie sam gaz rozlegulowac.
1 - regulujesz skład mieszanki gaz powietrze
2 - czulość membrany to mozesz tylko delikatnie krecic.
Na obroty ładnie sie wkreca? Jak tak to pokrec delikatnie srubką nr 2 tzn odkrec ją trzoszke i zwieksz mu dopływ gazu na wolnych.
PZDR Pawloplus
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:13   

no może być że mam za bardzo tą 1 od mieszanki za bardzo odkręcona bo wcześniej mi z filtra strzelał jak odkręciłem było ok ale może przesadziłem, filtr powietrza miałem wymieniany niecały miesiąc temu razem z olejem, za filtr gazu nie bardzo wiem jak się zabrać, pokombinuje odrobinę tymi regulacjami a jak nie da rady to bryknę się gdzieś na regulacje, tylko właściwie nie wiem gdzie...
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:53   

wymiana filtra gazu:
zakrecasz przewod od butli(ten cienszy) ktory prowadzi gaz do zaworu puszczajaćego gaz do parownika, bierzesz kluczyk 13 badz 14 zalezy i odkrecasz delikatnie przez kilka chwil resztki gazu beda leciec , he nie boj sie to tylko to co w przewodzie zostalo bo przeciez butle zakreciles, nastepnie u dolu zaworu bedzie sruba na klucz 13 odkrecasz ja. Po czym sciagasz obudowe w dol i wychodzi Ci filterek gazu, 5zl kosztuje a byc moze jego jest przyczyna pewnie duzo czarnego syfu bedzie u mnie tak bylo i pomoglo, Kolejnosc skladania odwrotna do rozbierania pozdro.......
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Wrz 2007, 17:30   

odkręciłem troszku śrubkę od dozowania gazu na wolnych obrotach i minimalnie przykręciłem czułość mieszanki i jak na razie jest oks :rotfl: :jupi: :luzik:

mam takie pytanie ile powinien wskazywać obrotek na wolnych tak ok?
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 11 Wrz 2007, 18:11   

ok 900obr/min
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:16   

Dzięki panowie za pomoc żeby nie wy to już bym się chyba nie raz przez tą moją machinę pociął z nerwów :-P
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:36   

na gazie możesz ustawić 1000 to wtedy nie gaśnie np jak na luz wyrzucić przy 120 .
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Wrz 2007, 20:48   

diodalodz napisał/a:
na gazie możesz ustawić 1000 to wtedy nie gaśnie np jak na luz wyrzucić przy 120 .


ustawiłem tak ok 1200, zobaczę jak się będzie spisywało najwyżej zawsze mogę zmniejszyć..
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 20 Wrz 2007, 19:22   




a u mnie te dwa pokrętła do czego służą? Bo regulacja dopływu gazy jest realizowana poprzez silniczek krokowy, więc nie ręcznie....
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Wrz 2007, 19:44   

pierwsze to śruba regulująca ilośćgazu idącego przez bypass ( z pominięciem parownika ) bezpośrednio do silnika ( przy 1.1 powinien być max wkrecony )

drugie to sruba regulująca wychylenie membrany głównej ( w skrócie zawartośćgazu na biegu jałowym często mylona z regulacją wysokości obrotó biegu jałowego )

Pamiętaj że krokowy reguluje dawkęgazu tylko w dosyć wąskim zakresie .

ps : posiadasz jeden z najbardziej gównianych parowników w historii :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 11 Paź 2007, 15:46   

no to jak to jest lider gównianych parowników, a regulacja nic nie daje, czyli moze byc membrana do wymiany?? i teraz pytanie.. wymieniac membrane czy od razu parownik na cos lepszego?!
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
rajtar
[Usunięty]

Wysłany: 11 Paź 2007, 18:18   

_Piotr_, To już lepiej kup nowy parownik... www.shopgaz.pl
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Paź 2007, 20:44   

Olej ten parownik bo po wymianie membrany nadal będzie góniany . Zainwestuj w BRC - trudniej wyregukować ale za to trwałe i skuteczne .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 29 Paź 2007, 16:41   

a jest możliwa wymiana samego parownika?? czy ciągnie to za soba jeszcze inne rzeczy?
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Paź 2007, 13:46   

jest taka możliwosć i nie ciągnie za sobą konsekfencji . Możesz wymienić tylko parownik i wszystko bedzie ok .
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 1 Lis 2007, 09:36   

wkoncu ojechalem do innego gazownika niz zwykle, i powiedzialem mu, ze chce wymienic parownik na nowy, bo ten jest lipny i gaśnie... powiedzial, ze moze nie jest to najlepszy parownik, ale jest ogrom gorszych... i wział sie za jego regulacje... poki co chodzi.. no zobaczymy pozniej
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
Marcin2105 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: Krosno
Wysłany: 1 Lis 2007, 14:48   

Laskosz napisał/a:
ustawienie kosztuje chyba 20zł więc szkoda czasu
1- tym regulujesz ile fofik dostanie gazu jak zabardzo odkecisz to będzie zalewało i nie ciągło jak za mało to samo :)
2- tym regulujesz ile gazu na wolnych obrotach dostanie, pewnie masz wkręconą na maxa :) odkręć zobacz może coś pomoże (dostanie więcej gazu)
ogólnie to wygląda tak że dostaje albo za mało gazu albo go zalewa.
Pozdro



mam pytanie czy jak za bardzo jest skręcona śruba od miesznki to auto moze wiecej palic oprócz tego ze mocy brak??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów [MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy
cind12 LPG 3 3 Gru 2013, 19:30
Metos22


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.