Regulacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 21:12 Regulacja LPG
|
|
|
Weźcie mi pomóżcie bo ja już nie mam siły, na benzynie mi auto nie chodzi bo już kupiłem z felerną pompka, wiec jeżdżę tylko na gazie jeśli to można nazwać jazdą, chodzi mi o to że kompletnie mi obrotów nie trzyma, jak kupiłem obroty miałem tak ok 1,5tys, potem spadły po jakimś czasie na 1tys a teraz albo mam poniżej 0,5 tak że na stopie choroby lokomocyjnej od trzęsienia można dostać lub najczęściej( a właściwie prawie zawsze gaśnie )
wiem że może być wiele powodów ale wiem też że może wystarczy gaz wyregulować, i tu moje pytanie, powiedzcie jak wiem że są dwie śrubki do regulacji zaznaczyłem je na zdjęciu nr 1 i 2, powiedzcie mi która jest do czego konkretnie i może jakieś wskazówki co do regulacji..
Pomóżcie, ale tak serio bo kasy na regulacje chwilowo brak a chyba sobie wyobrażacie jak wygląda moja jazda zwłaszcza po mieście :8: :yyy:
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 21:39
|
|
|
ustawienie kosztuje chyba 20zł więc szkoda czasu
1- tym regulujesz ile fofik dostanie gazu jak zabardzo odkecisz to będzie zalewało i nie ciągło jak za mało to samo
2- tym regulujesz ile gazu na wolnych obrotach dostanie, pewnie masz wkręconą na maxa odkręć zobacz może coś pomoże (dostanie więcej gazu)
ogólnie to wygląda tak że dostaje albo za mało gazu albo go zalewa.
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 22:20
|
|
|
synek filtr powietrza w fofiku zmien badz chociaz wyczysc |
|
|
|
|
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 22:22
|
|
|
wyglada mi to na zapchany filterek gazu bo raczej niemógłsie sam gaz rozlegulowac.
1 - regulujesz skład mieszanki gaz powietrze
2 - czulość membrany to mozesz tylko delikatnie krecic.
Na obroty ładnie sie wkreca? Jak tak to pokrec delikatnie srubką nr 2 tzn odkrec ją trzoszke i zwieksz mu dopływ gazu na wolnych.
PZDR Pawloplus |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:13
|
|
|
no może być że mam za bardzo tą 1 od mieszanki za bardzo odkręcona bo wcześniej mi z filtra strzelał jak odkręciłem było ok ale może przesadziłem, filtr powietrza miałem wymieniany niecały miesiąc temu razem z olejem, za filtr gazu nie bardzo wiem jak się zabrać, pokombinuje odrobinę tymi regulacjami a jak nie da rady to bryknę się gdzieś na regulacje, tylko właściwie nie wiem gdzie... |
|
|
|
|
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:53
|
|
|
wymiana filtra gazu:
zakrecasz przewod od butli(ten cienszy) ktory prowadzi gaz do zaworu puszczajaćego gaz do parownika, bierzesz kluczyk 13 badz 14 zalezy i odkrecasz delikatnie przez kilka chwil resztki gazu beda leciec , he nie boj sie to tylko to co w przewodzie zostalo bo przeciez butle zakreciles, nastepnie u dolu zaworu bedzie sruba na klucz 13 odkrecasz ja. Po czym sciagasz obudowe w dol i wychodzi Ci filterek gazu, 5zl kosztuje a byc moze jego jest przyczyna pewnie duzo czarnego syfu bedzie u mnie tak bylo i pomoglo, Kolejnosc skladania odwrotna do rozbierania pozdro....... |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 17:30
|
|
|
odkręciłem troszku śrubkę od dozowania gazu na wolnych obrotach i minimalnie przykręciłem czułość mieszanki i jak na razie jest oks
mam takie pytanie ile powinien wskazywać obrotek na wolnych tak ok? |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 18:11
|
|
|
ok 900obr/min |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:16
|
|
|
Dzięki panowie za pomoc żeby nie wy to już bym się chyba nie raz przez tą moją machinę pociął z nerwów |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:36
|
|
|
na gazie możesz ustawić 1000 to wtedy nie gaśnie np jak na luz wyrzucić przy 120 . |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 20:48
|
|
|
diodalodz napisał/a: | na gazie możesz ustawić 1000 to wtedy nie gaśnie np jak na luz wyrzucić przy 120 . |
ustawiłem tak ok 1200, zobaczę jak się będzie spisywało najwyżej zawsze mogę zmniejszyć.. |
|
|
|
|
_Piotr_
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 14 Wrz 2006 Posty: 48 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 20 Wrz 2007, 19:22
|
|
|
a u mnie te dwa pokrętła do czego służą? Bo regulacja dopływu gazy jest realizowana poprzez silniczek krokowy, więc nie ręcznie.... |
_________________
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Wrz 2007, 19:44
|
|
|
pierwsze to śruba regulująca ilośćgazu idącego przez bypass ( z pominięciem parownika ) bezpośrednio do silnika ( przy 1.1 powinien być max wkrecony )
drugie to sruba regulująca wychylenie membrany głównej ( w skrócie zawartośćgazu na biegu jałowym często mylona z regulacją wysokości obrotó biegu jałowego )
Pamiętaj że krokowy reguluje dawkęgazu tylko w dosyć wąskim zakresie .
ps : posiadasz jeden z najbardziej gównianych parowników w historii |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
_Piotr_
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 14 Wrz 2006 Posty: 48 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 11 Paź 2007, 15:46
|
|
|
no to jak to jest lider gównianych parowników, a regulacja nic nie daje, czyli moze byc membrana do wymiany?? i teraz pytanie.. wymieniac membrane czy od razu parownik na cos lepszego?! |
_________________
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------- |
|
|
|
|
rajtar [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Paź 2007, 18:18
|
|
|
_Piotr_, To już lepiej kup nowy parownik... www.shopgaz.pl |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Paź 2007, 20:44
|
|
|
Olej ten parownik bo po wymianie membrany nadal będzie góniany . Zainwestuj w BRC - trudniej wyregukować ale za to trwałe i skuteczne . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
_Piotr_
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 14 Wrz 2006 Posty: 48 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 29 Paź 2007, 16:41
|
|
|
a jest możliwa wymiana samego parownika?? czy ciągnie to za soba jeszcze inne rzeczy? |
_________________
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------- |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Paź 2007, 13:46
|
|
|
jest taka możliwosć i nie ciągnie za sobą konsekfencji . Możesz wymienić tylko parownik i wszystko bedzie ok . |
|
|
|
|
_Piotr_
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 14 Wrz 2006 Posty: 48 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 09:36
|
|
|
wkoncu ojechalem do innego gazownika niz zwykle, i powiedzialem mu, ze chce wymienic parownik na nowy, bo ten jest lipny i gaśnie... powiedzial, ze moze nie jest to najlepszy parownik, ale jest ogrom gorszych... i wział sie za jego regulacje... poki co chodzi.. no zobaczymy pozniej |
_________________
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 14:48
|
|
|
Laskosz napisał/a: | ustawienie kosztuje chyba 20zł więc szkoda czasu
1- tym regulujesz ile fofik dostanie gazu jak zabardzo odkecisz to będzie zalewało i nie ciągło jak za mało to samo
2- tym regulujesz ile gazu na wolnych obrotach dostanie, pewnie masz wkręconą na maxa odkręć zobacz może coś pomoże (dostanie więcej gazu)
ogólnie to wygląda tak że dostaje albo za mało gazu albo go zalewa.
Pozdro |
mam pytanie czy jak za bardzo jest skręcona śruba od miesznki to auto moze wiecej palic oprócz tego ze mocy brak?? |
|
|
|
|
|