Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
moja Xrka :) |
Autor |
Wiadomość |
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Lut 2008, 17:37
|
|
|
No ladnie sie "bawisz" jesli mozna wiedziec to ile urzadzily cie te poliuretany?? TO polska produkcja czy cos markowego ??
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 21 Lut 2008, 17:45
|
|
|
Fordon napisał/a: | No ladnie sie "bawisz" jesli mozna wiedziec to ile urzadzily cie te poliuretany?? TO polska produkcja czy cos markowego ??
Pozdrawiam |
produkcja rodzima, tulrjki poliuretanowe do staba to całkiem spoczko pomysł, ja u siebie chyba też będę musiał zamówić takie coś, poduszki pod skrzynie, no niestety nie były najlepszym rozwiązaniem, bo u mnie urwała sie porzy pierwszym ostrzejaszym starcie
powiedz ile Cię to wyszlo mniej więcej, może jakąś hurtową ilość tego ograniemy |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 11:57
|
|
|
Tulejki rodzimej produkcji jak pisze Kuba
Koszt tulejek nie byl taki maly bo 75zl za pierwsze 2 sztuki ze wzgledu na koniecznosc zrobienia formy i ustawienia maszyny, a kolejne po 35zl/szt
Szukalem chetnych kiedys jak wysylalem do realizacji to nie bylo nikogo - teraz pewnie znowu policza po 75zl za pierwsze sztuki :/
Ja zrobilem dla siebie 2 komplety tulejek na przod i na tyl - jesli bylby ktos chetny to komplet tylnych moglbym sprzedac - cena 45zl za szt - tyle mi wyszlo przy zamowieniu 8 sztuk
Wracajac do tematu glownego - w koncu wyjechalem fiesta
Musze przyznac ze jestem zadowolony z wynikow modow:
- po wymianie linki recznego na nowy orginal w koncu hamuje jak trzeba i blokuje bez wiekszego problemu kola na suchym asfalcie
- auto zrobilo sie znacznie zwawsze po zalozeniu walkow do skrzyni z fiesty 1.1 (ktorsze pierwsze 3 biegi) - naprawde jest to odczuwalne, chociaz "jedynka" teraz szybko sie konczy
- co do szpery to nie mialem okazji jeszcze pojezdzic bardziej extremalnie wiec nic nie moge powiedziec - w normalnej jezdzie po asfalcie auto zachowuje sie tak jak wczesniej
- wspomaganie kierownicy - super fajna rzecz, coz wiecej mowic a powaznie to sila wspomagania jak to w fordach nie jest za duza wiec nie kreci sie kierownicy jedym palcem ale jest znacznie lzej niz bez wspomagania mimo ze mam teraz tylko niecale 3 oboroty od max do max.
Podlaczenie czujnika cisnienia pod pin 28 komputera zdalo egzamin - z rozlaczona wtyczka spadaja obroty przy max skrecie, z podlaczona nie. Co prawda ja mam kompa z Escorta 1.6 EFi o oznaczeniu 1ADB wiec nie wiem czy w 1ADA tez bedzie to dzialac.
- wymiennik ciepla olej-woda - olej szybciej nagrzewa sie do temp pracy i potem ma lekko mniejsza temp np stojac w korku, za to wentylator chlodnicy wlacza sie nieco czesciej
Pare fotek:
- nowa chlodnica do Fiesty 1.4 - rdzen jest dokladnie takich samych wymiarow jak w xrce, tylko ten boczny zasobnik jest troche mniejszy wiec mniej plynu wchodzi do ukladu, pozatym jest znacznie lzejsza od chlodnicy z xrki
- zmontowany waz wodny omijajacy pompe wspomagania
- troche ciasno sie zrobilo w okolicy puszki filtra powietrza
- przewod powrotny z przekladni - pierwotnie mial plastikowa zlaczke zapinana na kruccu chlodnicy oleju, ale czlowiek od ktorego kupilem elementy ukladu wspomagania nie przylozyl sie do demontazu i koncowka byla lekko polamana - no i cieklo tamtedy wiec trzeba bylo obciac koncowke i dorobic kawalek przewodu
- komora silnika - brakuje jeszcze rozporki
- fiesta jeszcze na zimowym zawieszeniu
[ Dodano: Pon Mar 03, 2008 15:18 ]
maly update...
dokonczylem pozostale srutututu:
- dzieki uprzejmosci kolegi o nicku 'wujek' mam przyspawane dodatkowe mocowania kubelka dla pilota - fotel mial byc nizej i bardziej z tylu wiec orginalne miejsca nie calkiem pasowaly moze kiedys sie zmobilizuje i oderwe od podlogi te maty ale jakos narazie nie mialem do tego sily
- jak juz mocowania byly to zamontowalem kubelek pilota i wyjete wczesniej na czas prac przy aucie - kubelek kierowcy, pasy i kierownice
- zalozylem w koncu PowerDiski i GreenStuffy na przod - puki co nie widze roznicy w dzialaniu pomiedzy nimi a moimi poprzednimi - standardowe Brembo i Ferodo Premium
- przy okazji zalozylem tez letnia wersje zawieszenia - B8 i H&R -40mm
oraz zalozylem gorna rozporke przednich kielichow - tym razem nawiercilem otwory i przykrecilem ja srubami M8 zeby pracowala 'w obie strony'
Z planowanych rzeczy do zrobienia zostaly mi jeszcze mody wydechu - chce zamienic puszke po kacie na rurke lub jakas przelotowke i wymienic koncowy tlumik na cos bardziej 'sportowego'; wzmocnienie plyty pod silnik oraz zrobienie jakiegos mocowania na kamerke do krecenia on-boardow - zadanie nie jest takie proste jak sie nie posiada klatki
W najblizsza niedziele 1 runda SMT na torze testowym Fiata w Tychach wiec pierwsze w tym roku zmagania rajdowe |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 22:07
|
|
|
Mialem okazje zobaczyc na wlasne oczy wspomaganie w xrce, dobra robota. Chociaz zagescilo sie pod maska niebywale.
Swoja droga... fajne mocowania pod kubel pilota.
Po SMT musisz sie podzielic z nami recenzja nowych hamulcow wiec OGIEN!!!
pzdr |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 22:25
|
|
|
squadak jesli moge wtrącić swoje zdanie, zamaist kata tłumik żeby była puszka rozprężeniowa i to w tym samym miejscu.
a co do reszty to naprawde FoFi jesty śliczna licze na to że w Poznaiu obadam sobie jana żywo i jeszcze mnie przewieziesz nią. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 00:41
|
|
|
squadak jak tylko sie uda to zagladne w niedziele na tor to wkońcu pogadamy na żywo |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 09:33
|
|
|
PumaRST napisał/a: | squadak jesli moge wtrącić swoje zdanie, zamaist kata tłumik żeby była puszka rozprężeniowa i to w tym samym miejscu.
a co do reszty to naprawde FoFi jesty śliczna licze na to że w Poznaiu obadam sobie jana żywo i jeszcze mnie przewieziesz nią. |
no wlasnie tak sie zastanawialem czy rurka to calkiem dobry pomysl i chyba zrobie jak mowisz
co do toru to sie nie wypowiadalem wczesniej bo nie bylem pewien daty, ale wyszlo na to ze akurat 10 maja mam slub kolezanki i jestem swiadkiem wiec musze na nim byc :/
adi08 napisał/a: | squadak jak tylko sie uda to zagladne w niedziele na tor to wkońcu pogadamy na żywo |
spoko, byloby fajnie
a jezdziles pewnie juz po tym torze to powiedz mi jak tam jest z nawierzchnia? wiekszosc to pewnie asfalt z tego co widzialem na fotkach, ale duzo dziur czy raczej rowny? jakies laczniki szutrowe moze? |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 09:39
|
|
|
oj jeźdizłem, jexdziłem... i to sporo na GG Ci powiem co i jak |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:31
|
|
|
No to po imprezie w Tychach, autko spisalo sie calkiem niezle, kierowca gorzej
Jak na pierwszy start na torze testowym fiata calkiem mi sie podobalo, tor jest rowniutki i bardzo szybki, organizacja w miare fajna - startowalismy parami i jeden jechal dodatkowo slalom zakonczony nawrotem zeby pozniej wjechac na ten sam kawalek trasy przejechany juz przez pierwszego zawodnika. Troche tylko bylo bajzlu przy ustawianiu aut do startu i cala impreza sie przeciagnela z powodu awarii samochodow na trasie No ale na starcie pojawilo sie ponad 120 zalog wiec nic dziwnego ze byl bajzel
Niewatpliwa atrakcja bylo tez urywanie lusterek na ostatniej bramce z beczek ulozonej prawie w poprzek trasy niektorym sie udalo pozbyc obu na raz
My po 4 przejazdach (w tym dwa pierwsze spitolone strasznie ) zajelismy koncowo 12 miejsce na 21 w klasie do 1600ccm
Z uwag do auta - na 3 i 4 przejezdzie udalo mi sie ugotowac nowy plyn hamulcowy wiec bede musial zapodac jakis o wyzszej temp wrzenia - teraz mam jakis sredniej jakosci DOT4
jedyna fotka jaka udalo mi sie znalezc:
zdjecie |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:58
|
|
|
byłem, widziałem... pierwsze koty za płoty, frycowe musiałeś zapłacić i następnym razem będzie już lepiej |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 15:27
|
|
|
a co tam jeszcze za xrka startowała ?? tez klubowa ?? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 15:33
|
|
|
qrde chłopaki, gdzie można znaleźć jakiś terminarz imprez na tyskim torze, bo zawsze się dowiaduję po fakcie :/ sorry za OT |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Długii
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 24 Paź 2004 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 19:21
|
|
|
jeszcze 2 fotki
i w akcji
|
_________________ Feel the good vibrations So many females , so much inspiration.. |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 10:32
|
|
|
dzieki za fotki
yarbin napisał/a: |
qrde chłopaki, gdzie można znaleźć jakiś terminarz imprez na tyskim torze, bo zawsze się dowiaduję po fakcie :/ sorry za OT
|
20 kwietnia jest nastepny - ja jade poprawic wyniki |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 13:32
|
|
|
Postaram się przybyć i pokibicować, a z wynikami to koniecznie, przecież fofka musi być najszybsza |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Kwi 2008, 16:53
|
|
|
odswierze troche temat
od ostatniego update'u doszla modyfikacja wydechu na prawdziwie rajdowa wersje
zostala wycieta puszka katalizatora, juz i tak pusta od dawna, oraz tylny tlumik - oba te elementy zastapilem tlumikami przelotowymi - dzwiek ma teraz boski i do tego silnik lepiej sie wkreca na obroty oraz byc moze jest minimalnie mocniejszy ale to sa moje subiektywne odczucia wiec nie ma co gdybac.
a tu fotki:
Oprocz modow wydechu od momentu jak zalozylem na przod PowerDiski uzeram sie z ukladem hamulcowym - sciaga mnie na prawo przy mocniejszym hamowaniu, na rolkach wyszlo ze tyl haluje rowniutko, a przod slabiej z lewej. Pierwsze podejrzenie - zacisk, rozebrany, zalozona reperaturka - rezultat - dalej to samo, potem przewod elastyczny - dalej nic, nowa pompa hamulcowa - nic, rece juz zalamuje :/
jak macie jakies pomysly to wszelkie propozycje mile widziane
no i w najblizszy weekend dwa kolejne starty w tym roku - w koncu na Tychy sie nie zalapalem bo przegapilem liste zgloszen, ktora baaaardzo szybko sie zapelnila , ale 19 jade KJS w Rybniku - podobno beda odcinki drogowe, a 20 kreciolek kolo Krakowa w Dobczycach - zapowiadaja mini-oes w wiekszosci po szutrze i lacznikach ziemnych - bedzie masakra, ale tam zawsze jest ciekawie trzymajcie kciuki |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Kwi 2008, 18:54
|
|
|
ja mialem podobny proble mw swojej fiescie jak przeszedlem z hebli rs2k na xr2i i tak samo zmienilem wsyztsko a jedna strona łąpala mi syzbciej |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 16 Kwi 2008, 19:19
|
|
|
Daras84 napisał/a: | ja mialem podobny proble mw swojej fiescie jak przeszedlem z hebli rs2k na xr2i i tak samo zmienilem wsyztsko a jedna strona łąpala mi syzbciej |
mi tez sie tak działo jak w niebieskiej przeszedlem na heble xr2i ale wymienilem przewody hamulcowe i zalałem dotem 5.1 i przestało ściągać przy hamowaniu, nie wiem czy akurat to pomoglo bo w jednym czasie remontowalem zawieszenie czyli tuleje sworznie i wszystko co gumowe w zawieszeniu
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
|