Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
moja Xrka :)
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Lut 2008, 17:37   

No ladnie sie "bawisz" :) jesli mozna wiedziec to ile urzadzily cie te poliuretany?? TO polska produkcja czy cos markowego ?? :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 21 Lut 2008, 17:45   

Fordon napisał/a:
No ladnie sie "bawisz" :) jesli mozna wiedziec to ile urzadzily cie te poliuretany?? TO polska produkcja czy cos markowego ?? :)

Pozdrawiam


produkcja rodzima, tulrjki poliuretanowe do staba to całkiem spoczko pomysł, ja u siebie chyba też będę musiał zamówić takie coś, poduszki pod skrzynie, no niestety nie były najlepszym rozwiązaniem, bo u mnie urwała sie porzy pierwszym ostrzejaszym starcie ;/

powiedz ile Cię to wyszlo mniej więcej, może jakąś hurtową ilość tego ograniemy :)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lut 2008, 11:57   

Tulejki rodzimej produkcji jak pisze Kuba :)
Koszt tulejek nie byl taki maly bo 75zl za pierwsze 2 sztuki ze wzgledu na koniecznosc zrobienia formy i ustawienia maszyny, a kolejne po 35zl/szt
Szukalem chetnych kiedys jak wysylalem do realizacji to nie bylo nikogo - teraz pewnie znowu policza po 75zl za pierwsze sztuki :/
Ja zrobilem dla siebie 2 komplety tulejek na przod i na tyl - jesli bylby ktos chetny to komplet tylnych moglbym sprzedac - cena 45zl za szt - tyle mi wyszlo przy zamowieniu 8 sztuk

Wracajac do tematu glownego - w koncu wyjechalem fiesta :P
Musze przyznac ze jestem zadowolony z wynikow modow:
- po wymianie linki recznego na nowy orginal w koncu hamuje jak trzeba i blokuje bez wiekszego problemu kola na suchym asfalcie :)
- auto zrobilo sie znacznie zwawsze po zalozeniu walkow do skrzyni z fiesty 1.1 (ktorsze pierwsze 3 biegi) - naprawde jest to odczuwalne, chociaz "jedynka" teraz szybko sie konczy ;)
- co do szpery to nie mialem okazji jeszcze pojezdzic bardziej extremalnie wiec nic nie moge powiedziec - w normalnej jezdzie po asfalcie auto zachowuje sie tak jak wczesniej ;)
- wspomaganie kierownicy - super fajna rzecz, coz wiecej mowic :D a powaznie to sila wspomagania jak to w fordach nie jest za duza wiec nie kreci sie kierownicy jedym palcem ale jest znacznie lzej niz bez wspomagania mimo ze mam teraz tylko niecale 3 oboroty od max do max.
Podlaczenie czujnika cisnienia pod pin 28 komputera zdalo egzamin - z rozlaczona wtyczka spadaja obroty przy max skrecie, z podlaczona nie. Co prawda ja mam kompa z Escorta 1.6 EFi o oznaczeniu 1ADB wiec nie wiem czy w 1ADA tez bedzie to dzialac.
- wymiennik ciepla olej-woda - olej szybciej nagrzewa sie do temp pracy i potem ma lekko mniejsza temp np stojac w korku, za to wentylator chlodnicy wlacza sie nieco czesciej ;)

Pare fotek:
- nowa chlodnica do Fiesty 1.4 - rdzen jest dokladnie takich samych wymiarow jak w xrce, tylko ten boczny zasobnik jest troche mniejszy wiec mniej plynu wchodzi do ukladu, pozatym jest znacznie lzejsza od chlodnicy z xrki


- zmontowany waz wodny omijajacy pompe wspomagania


- troche ciasno sie zrobilo w okolicy puszki filtra powietrza :D


- przewod powrotny z przekladni - pierwotnie mial plastikowa zlaczke zapinana na kruccu chlodnicy oleju, ale czlowiek od ktorego kupilem elementy ukladu wspomagania nie przylozyl sie do demontazu i koncowka byla lekko polamana - no i cieklo tamtedy wiec trzeba bylo obciac koncowke i dorobic kawalek przewodu


- komora silnika - brakuje jeszcze rozporki



- fiesta jeszcze na zimowym zawieszeniu


[ Dodano: Pon Mar 03, 2008 15:18 ]
maly update...

dokonczylem pozostale srutututu:
- dzieki uprzejmosci kolegi o nicku 'wujek' mam przyspawane dodatkowe mocowania kubelka dla pilota - fotel mial byc nizej i bardziej z tylu wiec orginalne miejsca nie calkiem pasowaly ;) moze kiedys sie zmobilizuje i oderwe od podlogi te maty ale jakos narazie nie mialem do tego sily ;)


- jak juz mocowania byly to zamontowalem kubelek pilota i wyjete wczesniej na czas prac przy aucie - kubelek kierowcy, pasy i kierownice



- zalozylem w koncu PowerDiski i GreenStuffy na przod - puki co nie widze roznicy w dzialaniu pomiedzy nimi a moimi poprzednimi - standardowe Brembo i Ferodo Premium


- przy okazji zalozylem tez letnia wersje zawieszenia - B8 i H&R -40mm
oraz zalozylem gorna rozporke przednich kielichow - tym razem nawiercilem otwory i przykrecilem ja srubami M8 zeby pracowala 'w obie strony'

Z planowanych rzeczy do zrobienia zostaly mi jeszcze mody wydechu - chce zamienic puszke po kacie na rurke lub jakas przelotowke i wymienic koncowy tlumik na cos bardziej 'sportowego'; wzmocnienie plyty pod silnik oraz zrobienie jakiegos mocowania na kamerke do krecenia on-boardow - zadanie nie jest takie proste jak sie nie posiada klatki ;)

W najblizsza niedziele 1 runda SMT na torze testowym Fiata w Tychach wiec pierwsze w tym roku zmagania rajdowe :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
wujek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 53
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Mar 2008, 22:07   

Mialem okazje zobaczyc na wlasne oczy wspomaganie w xrce, dobra robota. :ok: Chociaz zagescilo sie pod maska niebywale. :)
Swoja droga... fajne mocowania pod kubel pilota. :P
Po SMT musisz sie podzielic z nami recenzja nowych hamulcow wiec OGIEN!!! :)
pzdr
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Mar 2008, 22:25   

squadak jesli moge wtrącić swoje zdanie, zamaist kata tłumik żeby była puszka rozprężeniowa i to w tym samym miejscu.

a co do reszty to naprawde FoFi jesty śliczna licze na to że w Poznaiu obadam sobie jana żywo i jeszcze mnie przewieziesz nią. :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 4 Mar 2008, 00:41   

squadak jak tylko sie uda to zagladne w niedziele na tor :D :) to wkońcu pogadamy na żywo :)
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Mar 2008, 09:33   

PumaRST napisał/a:
squadak jesli moge wtrącić swoje zdanie, zamaist kata tłumik żeby była puszka rozprężeniowa i to w tym samym miejscu.

a co do reszty to naprawde FoFi jesty śliczna licze na to że w Poznaiu obadam sobie jana żywo i jeszcze mnie przewieziesz nią. :yes:

no wlasnie tak sie zastanawialem czy rurka to calkiem dobry pomysl i chyba zrobie jak mowisz :)

co do toru to sie nie wypowiadalem wczesniej bo nie bylem pewien daty, ale wyszlo na to ze akurat 10 maja mam slub kolezanki i jestem swiadkiem wiec musze na nim byc :/

adi08 napisał/a:
squadak jak tylko sie uda to zagladne w niedziele na tor :D :) to wkońcu pogadamy na żywo :)

spoko, byloby fajnie :)
a jezdziles pewnie juz po tym torze to powiedz mi jak tam jest z nawierzchnia? wiekszosc to pewnie asfalt z tego co widzialem na fotkach, ale duzo dziur czy raczej rowny? jakies laczniki szutrowe moze? :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 4 Mar 2008, 09:39   

oj jeźdizłem, jexdziłem... :) i to sporo :) na GG Ci powiem co i jak :D
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:31   

No to po imprezie w Tychach, autko spisalo sie calkiem niezle, kierowca gorzej :P
Jak na pierwszy start na torze testowym fiata calkiem mi sie podobalo, tor jest rowniutki i bardzo szybki, organizacja w miare fajna - startowalismy parami i jeden jechal dodatkowo slalom zakonczony nawrotem zeby pozniej wjechac na ten sam kawalek trasy przejechany juz przez pierwszego zawodnika. Troche tylko bylo bajzlu przy ustawianiu aut do startu i cala impreza sie przeciagnela z powodu awarii samochodow na trasie ;) No ale na starcie pojawilo sie ponad 120 zalog wiec nic dziwnego ze byl bajzel :D
Niewatpliwa atrakcja bylo tez urywanie lusterek na ostatniej bramce z beczek ulozonej prawie w poprzek trasy ;) niektorym sie udalo pozbyc obu na raz :D
My po 4 przejazdach (w tym dwa pierwsze spitolone strasznie ;) ) zajelismy koncowo 12 miejsce na 21 w klasie do 1600ccm ;)
Z uwag do auta - na 3 i 4 przejezdzie udalo mi sie ugotowac nowy plyn hamulcowy wiec bede musial zapodac jakis o wyzszej temp wrzenia - teraz mam jakis sredniej jakosci DOT4

jedyna fotka jaka udalo mi sie znalezc:
zdjecie
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Mar 2008, 14:58   

byłem, widziałem... :) pierwsze koty za płoty, frycowe musiałeś zapłacić :P i następnym razem będzie już lepiej :D
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 11 Mar 2008, 15:27   

a co tam jeszcze za xrka startowała ?? tez klubowa ?? ;/ :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 11 Mar 2008, 15:33   

qrde chłopaki, gdzie można znaleźć jakiś terminarz imprez na tyskim torze, bo zawsze się dowiaduję po fakcie :/ sorry za OT
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 11 Mar 2008, 15:37   

mówisz-masz :) .... http://www.azt.tychy.pl/

tam zawsze pisze bo AZT jest organizatorem
 
 
Długii 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 24 Paź 2004
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 11 Mar 2008, 19:21   

jeszcze 2 fotki :)


i w akcji
_________________
Feel the good vibrations So many females , so much inspiration..
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 12 Mar 2008, 00:54   

Rambo :) )
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Mar 2008, 10:32   

Długii napisał/a:
jeszcze 2 fotki :)
[url=http://img88.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

i w akcji
[url=http://img142.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


dzieki za fotki :)

yarbin napisał/a:

qrde chłopaki, gdzie można znaleźć jakiś terminarz imprez na tyskim torze, bo zawsze się dowiaduję po fakcie :/ sorry za OT

20 kwietnia jest nastepny - ja jade poprawic wyniki :P
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 12 Mar 2008, 13:32   

Postaram się przybyć i pokibicować, a z wynikami to koniecznie, przecież fofka musi być najszybsza :twisted:
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Kwi 2008, 16:53   

odswierze troche temat :)

od ostatniego update'u doszla modyfikacja wydechu na prawdziwie rajdowa wersje ;)
zostala wycieta puszka katalizatora, juz i tak pusta od dawna, oraz tylny tlumik - oba te elementy zastapilem tlumikami przelotowymi - dzwiek ma teraz boski :D i do tego silnik lepiej sie wkreca na obroty oraz byc moze jest minimalnie mocniejszy ale to sa moje subiektywne odczucia wiec nie ma co gdybac.
a tu fotki:


Oprocz modow wydechu od momentu jak zalozylem na przod PowerDiski uzeram sie z ukladem hamulcowym - sciaga mnie na prawo przy mocniejszym hamowaniu, na rolkach wyszlo ze tyl haluje rowniutko, a przod slabiej z lewej. Pierwsze podejrzenie - zacisk, rozebrany, zalozona reperaturka - rezultat - dalej to samo, potem przewod elastyczny - dalej nic, nowa pompa hamulcowa - nic, rece juz zalamuje :/
jak macie jakies pomysly to wszelkie propozycje mile widziane :)

no i w najblizszy weekend dwa kolejne starty w tym roku - w koncu na Tychy sie nie zalapalem bo przegapilem liste zgloszen, ktora baaaardzo szybko sie zapelnila ;) , ale 19 jade KJS w Rybniku - podobno beda odcinki drogowe, a 20 kreciolek kolo Krakowa w Dobczycach - zapowiadaja mini-oes w wiekszosci po szutrze i lacznikach ziemnych - bedzie masakra, ale tam zawsze jest ciekawie :D trzymajcie kciuki :P
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Kwi 2008, 18:54   

ja mialem podobny proble mw swojej fiescie jak przeszedlem z hebli rs2k na xr2i i tak samo zmienilem wsyztsko a jedna strona łąpala mi syzbciej :|
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 16 Kwi 2008, 19:19   

Daras84 napisał/a:
ja mialem podobny proble mw swojej fiescie jak przeszedlem z hebli rs2k na xr2i i tak samo zmienilem wsyztsko a jedna strona łąpala mi syzbciej :|

mi tez sie tak działo jak w niebieskiej przeszedlem na heble xr2i ale wymienilem przewody hamulcowe i zalałem dotem 5.1 i przestało ściągać przy hamowaniu, nie wiem czy akurat to pomoglo bo w jednym czasie remontowalem zawieszenie czyli tuleje sworznie i wszystko co gumowe w zawieszeniu :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów kogo XRka ?
Tommi Hyde-Park 14 26 Sie 2015, 20:57
kuba87
Brak nowych postów [MK3] XRka McLfan'a
McLfan Nasze auta 109 6 Paź 2013, 17:36
kuba87
Brak nowych postów ile seryjnie waży XRka?
adi08 Tuning mechaniczny 46 20 Gru 2007, 19:01
Gość
Brak nowych postów XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
McLfan Nasze auta 27 3 Maj 2016, 20:51
McLfan
Brak nowych postów [MK4] moja MK IV
grzes87 Nasze auta 68 8 Lut 2014, 10:56
grzes87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.