Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
8 Cze 2008, 23:28
[MK3] rajdówka
Autor Wiadomość
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 2 Lip 2009, 21:55   

kilka fotek z treningu na poradzieckim lotnisku w Kluczewie

jak widać było gdzie się ratować jak coś



2 godziny latania i cały środek auta w kurzu :)
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Lip 2009, 10:38   

No panie, bo szyber trza było domknąć i siedzieć w 50st C :rotfl: . Widzę testy przed Super Os-ami hehe.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 7 Paź 2009, 09:42   

No i kolejna impreza za nami, super os organizowany przez AK Szczecin na lotnisku Kluczewo. Sędziowało między innymi dwóch kolegów z FKP: Trzeci i Tommur Udało się zająć 7 miejsce w klasie na 12 aut więc w sumie lipa ale przed nami były: astra 2.0, 2 subaru, capri 2.9, civic 2.2 i 306 2.0 więc na długich prostych ciężko było powalczyć. ale na kjsie to im pokażemy hehe
fotka za startu:
[img=http://img196.images...6a2271o.th.jpg]
startowaliśmy pierwszy raz na 185/55/14 i jeździ się na tym sporo lepiej niż na 185/60/13.

kilka nowości w aucie:
wpadła rozpórka na tył:

do środka trafił wskaźnik temperatury wody:

po podłączeniu auta do kompa wyszło że pokazuje temp o 5 stopni niższą od tej jaka jest
spod maski wyleciał egr

został wyspawany wydech na "gotowo" tzn. wyleciał kat a na koniec trafił przelotowy tłumik walkera



ogarnięta też została w końcu elektryka, komp pokazuje zero błędów, odczucia z jazdy też sugerują że jest ok.
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 7 Paź 2009, 09:59   

ale po co Ci podwójny wskaźniki temp. wody/płynu?
ori nie działa?
Co zrobiłeś z elektrozaworem EGR i wężykiem podciśnienia?
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 7 Paź 2009, 20:22   

ori tak działał że udało mi się przegrzać silnik więc wolałem drugi raz nie ryzykować. podciśnienie mam zaślepione ale elektrozawór jest podłączony, nie wiem jak to działa :)
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 8 Paź 2009, 18:18   

Fabrycznie, przy zimnym silniku zasysa część spalin do kolektora dolotowego do ponownego spalania.
Jak się silnik rozgrzeje to elektrozawór zamyka i nic się nie dzieje.

U siebie podłączyłem ten gumowy wężyk do dolotu powietrza, więc teraz zasysa mi czyste powietrze zamiast spalin. Nie wiem jak jest najlepiej, ja po prostu tak sobie wykminiłem:)
powodzenia w startach, pozdro
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 18 Lis 2009, 10:48   

pytanko: która skrzynia będzie lepsza do rally? oryginalna z rs1800 czy z xrki 1.6 ?
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Lis 2009, 11:15   

najlepiej to wsadzić przełożenie główne od xr2i 8v do skrzyni z xr2i 16v. i do tego dołożyć szpere z ERST
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 9 Kwi 2010, 14:40   

kilka nowych fotek dzień przed Magnolią





w końcu zamontowany tylny stab

dawno nie miałem tak czystego auta hehe
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 10 Kwi 2010, 22:24   

śliczna :hahaha:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Kwi 2010, 10:52   

No fakt, brzydka jak noc w Kazachstanie ale BK przeszła bez problemu i 14 miejsce w generalce wyjęte.
Na chwilę obecną autko na prawdę nieżle się zbiera a driver nieżle ogarnia :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Kwi 2010, 17:25   

http://www.youtube.com/watch?v=G_5RBjCyO7M

pvzon, chyba Ty :fox: Na forum AKS znalazłem.
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Kwi 2010, 17:30   

Tak, to przygoda z drzewkiem ;-))
Szkoda, bo trochę chłopaki stracili na tej próbie :|
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 11 Kwi 2010, 21:09   

tak to my :) jeszcze jeden filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=_dRZKOpINOU
opłaciło się poświęcić trochę czasu i przygotować porządnie samochód, sprawił się naprawdę świetnie. gdyby nie to drzewko było by pudło w klasie
ale i tak szukam 2.0 z mondka
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Kwi 2010, 00:24   

pvzon był ogień na zakrętach. Przynajmniej na mojej próbie. Acha kolega potwierdzi innym. ze stozek nie nadaje się na przejazd przez 'water splash' :devil: . gdyby nie praca auta na 3 garach pewnie na mojej urwałby jeszcze z 5s. Szmocy ubyło za duzo. Ale innym gasły wogóle auta.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 4 Cze 2010, 23:22   

muszę wyjąć skrzynię ( leje się olej z simmeringu wału ) i mam do wyboru 2 skrzynie do wrzucenia:
z 1.6 xr2i albo z rs 1800. która będzie lepsza do kjs itp ?
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Cze 2010, 09:37   

z xr2i jest krótsza, wiec pod KJS powinno byc lepiej,
ja mam skrzynke z s-ki i jest duzo krotsza od rs1800(u mnie 2-ka konczy sie na 100km/h u kolego w rs1800 2 leci nawet do 120km/h, oczywiscie wskazanie licznika) w zbieraniu sie tez u mnie jest lepiej :D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Cze 2010, 10:36   

Ad@mus, - ale skrzynia od xr2i ma biegi zestopniowane , pod idące z dołu CVH - czy nie będzie z tym problemu ( pytam , bo nie wiem )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Cze 2010, 11:07   

na chłopski rozum mysle ze nie bedzie zle,
xr2i ma krotkie przelozenia zeby dychawiczny silnik xr2i dal sobie ze skrzynka rade...
chlopaki z gliwic ujezdzali nawet skrzynki z hcs-a pod zetecami, i mialo to odejscie nalezyte i krecilo sie sie do konca... poprostu bedzie strasznie krotko ale jechac pojedzie lepije jak na skrzyni z 16v
Daniowa ex śliwka jezdzila na bytomiu na skrzyni z hcs, a ja na skrzyni z s-ki i dostalem lejty, oba autka z 2l pod maska, a wygladalo to tak"
1. start-adamus ma w plecy ze wzgledu na brak trakcji
2. zapiecie 2ki sliwka odchodzi
3. dystans, odrabiam straty ze startu, tzn dochodze sliwke na predkosc ale sliwka jest dalej z przodu
4. koniec koncow sliwka wysbierała sie i obronila przed moim atakiem

ale!! tamta skrzynia ze sliwki umarła-podobno, a jesli chodzi o kjs to skrzynia z xrki tez moze umrzec... poszukal bym skrzyni z futra
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 5 Cze 2010, 11:22   

do tej pory jeździłem na skrzyni właśnie z xr2i i w sumie byłem zadowolony. ale po 2 latach katowania boję się żeby się zaraz nie rozpadła( w oleju jest sporo opiłków hehe ) i trzeba będzie ją zrzucać raz jeszcze. a garażu leży taka z rs1800..
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.