Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] rajdówka
Autor Wiadomość
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 27 Kwi 2009, 22:41   

za nami magnolia.. ogólnie lipa bo na pierwszym oesie rozwalił się dolot i zaczęło auto masakrycznie zalewać. ale jakoś się dokulaliśmy do mety :) hamulce spiały się na medal zero problemów z przegrzewaniem. jedyny problem mam z tyłem bo za mocno łapie, z powodu obniżenia budy korektor daje za dużą siłę hamowania i czasem stawia auto bokiem. coś muszę z tym pomyśleć.
dolot mam już złożony nowy i tym tygodniu będzie złożony nowy układ wydechowy plus rozpórki
najfajniejsza fota z magnolii:
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27 Kwi 2009, 22:45   

jedyna załoga która prócz met lotnych miała tez lotne starty :-)

ale i tak mimo perypetii gratki niezłej pozycji w generalce :ok:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Kwi 2009, 23:03   

pvzon, - od czego masz korektor siły hamowania ??
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Kwi 2009, 23:44   

były seryjnie w niektorych fiestach
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 27 Kwi 2009, 23:46   

korektor to seria z fiesty, ten nad tylną belką. po obniżeniu nadwozia wydaje mu się że tył jest ciężki i daje za dużą siłę hamowania. mam plan żeby go jakoś ustawić po swojemu
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Kwi 2009, 21:52   

Nie wiem jak to było sterowane , ale jak tak jak w normalnych samochodach to na chama można podgjąć pręt sterujący , lub zastosować śrubę regulującą ( ja tak zrobiłem )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 28 Kwi 2009, 22:45   

i taki mam plan żeby wyrzuci te pręty i dać wszystko na śruby , tylko tak się zastanawiam jaki dać procent siły hamowania przedniej osi?
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Kwi 2009, 23:19   

Ale przecież korektor siły hamowania na tylnej belce chyba można wyregulować. O ile mnie pamięć nie myli to na każdej "połówce" jest śruba do regulacji wysokości cięgła łączącego korektor z belką.

Na zdjęciu poniżej oznaczona literką "B".


Sorry za jakość, ale po powiększeniu chyba widać o co chodzi.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Kwi 2009, 23:40   

dokładnie je sie reguluje, cos ala np galki z ukl keirowniczego.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Kwi 2009, 21:03   

Kurde - jak w normalnym samochodzie :)

A ta regulacja jest rozdzielna ( lewe prawe koło ) ? czy wspólna ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Maj 2009, 10:38   

Regulacja niestety rozdzielna, bo de facto są to dwa oddzielne korektory (jeden na lewe, drugi na prawe koło) przykręcone równolegle obok siebie na blaszce, którą jednocześnie przykręca się do "budy".
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Maj 2009, 10:58   

Parch, - w takim przypadku , moje doświadczenie podpowiada żeby tych śrub regulacyjnych nie ruszać . Służy to bardziej do ustawienia takiej samej siły hamowania na obu kołach ( wyrównaniu różnic ) niż do ustawiania takie jakie tu ma mieć miejsce .
Ruszenie tego może mieć opłakane skutki , a samo wysterowanie żeby było tak samo na obu kołach bardzo trudne .

Moja rada - kombinuj z podgjęciem pręta co tym steruje , albo daj tam śrubę ( dużo trudniejsze ) a wyjściem chyba najlepszym ( choć najbardziej pracochłonnym ) będzie danie korektora nastawnego własnej konstrukcji . Jakby co - pytaj :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 2 Maj 2009, 13:41   

najpierw spróbuję jakoś to ustawić po swojemu na sztywno , jak nie da rady to wywalę to w diabły i pomyślę nad innym patentem
a może uda mi się ustawić te regulacje fordowskie bo mam rolki w pracy więc może da radę to zrobić po równo
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Maj 2009, 13:44   

bardziej mi chodzi o stan śrubek , ich odkręcalność i uszczelnienia . Ale powodzenia :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 14 Maj 2009, 20:57   

może kto miał podobny problem to mi coś podpowie.. auto na maxa zalewa się paliwem jak jest podpięty czujnik położenia przeputnicy, jak go odepnę to jest ok ale falują obroty
przepływomierz jest ok. nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Maj 2009, 21:13   

Jak wyglada przepustnica i jak czuje sie sonda?? zrob pomiary :) najprosciej sprawdzisz to miernikiem napiecie na TPS od 0,7V do 6V, Lambda od 0,1 do 0,9V.
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 14 Maj 2009, 22:15   

stawiam na sondę lambda :P kure czemu wasze się zalewają paliwem a moja nie chce? :hahaha:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Maj 2009, 22:17   

Laskosz. to wymieńcie sie lambdami :twisted:

[ Dodano: Czw Maj 14, 2009 22:17 ]
Pvzon, jak co pisz. coś tam pomierzymy miernikiem i podłubiem w elektryce
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:42   

o dziwo korektor ustawia się bezproblemowo, po kilku próbach udało się ustawić tył idealnie. dałem 50 % siły przodu, zobaczymy co z tego wyniknie.
silnika nie ruszałem bo jutro startujemy w kjsie w stargardzie szcz. i się bałem coś ruszać .
w każdym razie silnik cały czas się zalewa i chodzi bez czujnika położenia przepustnicy
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:46   

pvzon napisał/a:
i chodzi bez czujnika położenia przepustnicy

to nie ma znaczenia, u mnie też mogę wypiąć cpp i auto będzie chodzić, wymień albo odepnij sondę lambda
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.