Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] rajdówka |
Autor |
Wiadomość |
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 10:37
|
|
|
mała zmiana, kupiłem sprężyny supersporta - 40mm
taka jest różnica między serią z xrki a tymi sprężynami
a tak wygląda auto ( zdjęcie lipne bo robione komórką )
Od razu pojechałem na testy i muszę powiedzieć że jeździ się świetnie na tej kombinacji amoty weiteca plus te sprężyny ( tylko jest cholernie twardo ) |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 11:59
|
|
|
no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
ważyłeś już fiestke? |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 12:54
|
|
|
powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 13:13
|
|
|
adi08 napisał/a: | no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
ważyłeś już fiestke? |
jeszcze się nie udało zważyć bo muszę poczekać na wolną sobotę, powinna być po świętach.
Ja też nie chciałem obniżać ale mam amory -30 do -60 i na seryjnych sprężynach to średnio działało a teraz jest ok. a wcale nisko nie siedzi na szczęście. |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 13:24
|
|
|
odyniec napisał/a: | powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze. |
jest to możliwe w mk3
[ Dodano: Pon Gru 24, 2007 13:24 ]
pvzon napisał/a: | adi08 napisał/a: | no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
ważyłeś już fiestke? |
jeszcze się nie udało zważyć bo muszę poczekać na wolną sobotę, powinna być po świętach.
|
więc czekam z niecierpliwością |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 16:24
|
|
|
hmm - z tego co widzę to na najbliższym ogólnopolskim naprawdę trzeba będzi edla Was osobną klasę zrobić .
Brawo - ziarnko do ziarnka i zrobimu rajdówkę ( ee jakoś tak to szło ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 21:13
|
|
|
tylko zoabczymy co ztego rajdowania na ogolnopolskim wyjdzie niby tyle tego jest ... a puki co niewidizalem zadnej na ogolnoplskim ... :( a skzoda ;( |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 25 Gru 2007, 01:57
|
|
|
adi08 napisał/a: | odyniec napisał/a: | powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze. |
jest to możliwe w mk3 | a można zapytać o koszt, efekt końcowy i... takie małe porównanie wydajność/cena? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Gru 2007, 22:58
|
|
|
odyniec napisał/a: | adi08 napisał/a: | odyniec napisał/a: | powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze. |
jest to możliwe w mk3 | a można zapytać o koszt, efekt końcowy i... takie małe porównanie wydajność/cena? |
napisze to w ten sposób... "wydajność" DUŻA, cena jeszcze większa... ale celowość zastosowania znikoma (mam na myśli, że to jest rozwiązanie typowo sportowe i kupowanie takiego zawieszenia powiedzmy że do "Cywila" żeby tylko mieć, moim zdaniem mija się z celem) pozdrawiam Adam |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 10:54
|
|
|
adi08 napisał/a: | no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
|
ponad serie?
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 13:21
|
|
|
squadak napisał/a: | adi08 napisał/a: | no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
|
ponad serie?
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria |
Adi kupił obniżoną ...ale i tak za każdym razem jak stoi koło mojej to sie boje o swoje Eibachy - bo sobie ząbki ostrzy |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 18:36
|
|
|
squadak napisał/a: | adi08 napisał/a: | no ładnie ładnie...
ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke
|
ponad serie?
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria |
Tak jak Daniel napisał... kupiłem XRke już na niższych sprężynach ale nie specjalnie one przypadły mi do gustu... i prawdopodobnie będe chciał kupić oryginalne sprężyny z XRki |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 19:24
|
|
|
adi08 napisał/a: | i prawdopodobnie będe chciał kupić oryginalne sprężyny z XRki |
możemy sie zamienić |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 12:18
|
|
|
Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??
PS będziesz na Magnolii? |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 12:40
|
|
|
tommirs napisał/a: | Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??
|
Astra GSi to jest pikuś... bo cholernie cieżka kobyła która nie jest dobrym sprinteremprędzej bałbym się np Clio Williams (chyba tak to sie pisze) albo wydumek typu Corsa A z silnikiem 2.0 od Astry GSi już pomijam fakt że nieraz sie zdarza że łacza klase do 2000 z klasa powyżej 2000 i w takiej sytuacji niestety poległes już w przedbiegach pozdro... owocnej pracy
PS. jeżeli już mowa o auta i klasach w KJS itp to ostatnio byłem pod bardzo dużym wrażeniem CCS !!! Widziałem jak niektóre egzemplaże dosłownie znikają z pola widzenia... bardzo lekkie (w serii około 730kg), z silnikiem 1,2 na 4 przepustnicach... ehh... rozmarzyłem sie :D:D sorki za OT |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 13:18
|
|
|
tommirs napisał/a: | Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??
PS będziesz na Magnolii? |
akurat w szczecinie jest full hond a o asterkę ciężko więc może coś z tego wyniknie he he. Na magnolii jestem obowiązkowo ale jeszcze z 1.6 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 16:01
|
|
|
moim zdaniem to dobrą droge obierasz, w klasie do 1600 xr2i jest bez wiekszych szans z Hondami i francuzami a ich chyba wszedzie jest pełno. w Klasie 1600-2000 wzasadzie oprócz clio 16v 1,8 czy 2,0 reszta jest jak najbardzioej w zasięgu. zreszta nei twierdze ze Renault nie jets ale ono ma niesamowite zawieszenie i to jest główna przewada nad FoFi.
Tak czy inaczej dobra drog według mnie i życze powodzenia |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 23:24
|
|
|
jako że tegoroczna magnolia jest prawdopodobnie ostatnią w formule kjsu bo w przyszłym roku chcą zrobić 3 ligę i pewnie będzie problem z wystartowaniem ( graty w aucie z homologacją itp ) to postanowiłem że zmieniam silnik jeszcze przed tą magnolią, mam nadzieję że zdąże |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Kwi 2008, 06:34
|
|
|
Powodzenia .
Na YT Party przed wyścigiem zaczepił mnie współtwórca Twoich projektów . Miło było powspominać Twoje mk1 . MAm nadzieje że Ci się uda przekładka i ten rok fiesty zaakcentują swoja obecność w wielu dziedzinach sportu
Trzymam kciuki . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|