Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] rajdówka
Autor Wiadomość
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 24 Gru 2007, 10:37   

mała zmiana, kupiłem sprężyny supersporta - 40mm

taka jest różnica między serią z xrki a tymi sprężynami


a tak wygląda auto ( zdjęcie lipne bo robione komórką )

Od razu pojechałem na testy i muszę powiedzieć że jeździ się świetnie na tej kombinacji amoty weiteca plus te sprężyny ( tylko jest cholernie twardo )
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 24 Gru 2007, 11:59   

no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ważyłeś już fiestke?
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Gru 2007, 12:54   

powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 24 Gru 2007, 13:13   

adi08 napisał/a:
no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ważyłeś już fiestke?

jeszcze się nie udało zważyć bo muszę poczekać na wolną sobotę, powinna być po świętach.
Ja też nie chciałem obniżać ale mam amory -30 do -60 i na seryjnych sprężynach to średnio działało a teraz jest ok. a wcale nisko nie siedzi na szczęście.
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 24 Gru 2007, 13:24   

odyniec napisał/a:
powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze.


jest to możliwe w mk3

[ Dodano: Pon Gru 24, 2007 13:24 ]
pvzon napisał/a:
adi08 napisał/a:
no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ważyłeś już fiestke?

jeszcze się nie udało zważyć bo muszę poczekać na wolną sobotę, powinna być po świętach.


więc czekam z niecierpliwością
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Gru 2007, 16:24   

hmm - z tego co widzę to na najbliższym ogólnopolskim naprawdę trzeba będzi edla Was osobną klasę zrobić .

Brawo - ziarnko do ziarnka i zrobimu rajdówkę ( ee jakoś tak to szło :cojest: )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Gru 2007, 21:13   

tylko zoabczymy co ztego rajdowania na ogolnopolskim wyjdzie niby tyle tego jest ... a puki co niewidizalem zadnej na ogolnoplskim ... :( a skzoda ;(
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 25 Gru 2007, 01:57   

adi08 napisał/a:
odyniec napisał/a:
powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze.


jest to możliwe w mk3
a można zapytać o koszt, efekt końcowy i... takie małe porównanie wydajność/cena?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 25 Gru 2007, 22:58   

odyniec napisał/a:
adi08 napisał/a:
odyniec napisał/a:
powiedzcie mi taką rzecz, a jak wygląda sprawa 2 sprężyn?! możliwe w mk3? kiedyś na forum była mk6 rajdówka i miała właśnie 2 komplety sprężyn założone... to pewno będzie i wyżej ale i też lepiej, bo o ile 1sza spręzyna za wyboje odpowiada i ich amortyzacje, o tyle druga wieksza powoduje, ze zawieszenie jest twardsze.


jest to możliwe w mk3
a można zapytać o koszt, efekt końcowy i... takie małe porównanie wydajność/cena?


napisze to w ten sposób... "wydajność" DUŻA, cena jeszcze większa... ale celowość zastosowania znikoma (mam na myśli, że to jest rozwiązanie typowo sportowe i kupowanie takiego zawieszenia powiedzmy że do "Cywila" żeby tylko mieć, moim zdaniem mija się z celem) pozdrawiam Adam
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Sty 2008, 10:54   

adi08 napisał/a:
no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ponad serie? :D
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 2 Sty 2008, 13:21   

squadak napisał/a:
adi08 napisał/a:
no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ponad serie? :D
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria


Adi kupił obniżoną ...ale i tak za każdym razem jak stoi koło mojej to sie boje o swoje Eibachy - bo sobie ząbki ostrzy :P
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sty 2008, 18:36   

squadak napisał/a:
adi08 napisał/a:
no ładnie ładnie...

ja ide z w zupełnie inną strone... chce podwyższyć XRke :D

ponad serie? :D
ja wsadzilem na zime seryjne sprezyny i amorki gt cupline - jest wyzej i troche sztywniej niz seria


Tak jak Daniel napisał... kupiłem XRke już na niższych sprężynach ale nie specjalnie one przypadły mi do gustu... i prawdopodobnie będe chciał kupić oryginalne sprężyny z XRki
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Sty 2008, 19:24   

adi08 napisał/a:
i prawdopodobnie będe chciał kupić oryginalne sprężyny z XRki

możemy sie zamienić ;/
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 21 Mar 2008, 11:53   

w końcu udało się zważyć fiestę, wyszło 850 kg na wadze ze złomu więc teoretycznie jest dokładna. przez zimę udało się dokupić kilka ładnych oponek, zregenerować gaźnik i ogólnie przejrzeć auto. Udało się też kupić to:
[img=http://img149.images...0024gd1.th.jpg]
i będę zmieniał w lato silnik na ten:
[img=http://img149.images...0017iy4.th.jpg]

[img=http://img149.images...0016ae3.th.jpg]
trochę mi szkoda zmieniać 1.6 bo nigdy mnie nie zawiodła ale w klasie ciężko się walczy z vtecami a przy 1.8 powinno być łatwiej ;)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 21 Mar 2008, 12:18   

Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??

PS będziesz na Magnolii?
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 21 Mar 2008, 12:40   

tommirs napisał/a:
Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??


Astra GSi to jest pikuś... bo cholernie cieżka kobyła która nie jest dobrym sprinteremprędzej bałbym się np Clio Williams (chyba tak to sie pisze) albo wydumek typu Corsa A z silnikiem 2.0 od Astry GSi :) już pomijam fakt że nieraz sie zdarza że łacza klase do 2000 z klasa powyżej 2000 i w takiej sytuacji niestety poległes już w przedbiegach :D pozdro... owocnej pracy :)

PS. jeżeli już mowa o auta i klasach w KJS itp to ostatnio byłem pod bardzo dużym wrażeniem CCS !!! Widziałem jak niektóre egzemplaże dosłownie znikają z pola widzenia... bardzo lekkie (w serii około 730kg), z silnikiem 1,2 na 4 przepustnicach... ehh... rozmarzyłem sie :D :D:D sorki za OT
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 21 Mar 2008, 13:18   

tommirs napisał/a:
Niby racja, z vtecami łatwo nie jest ani też z pugami i innymi vtsami.
Ale jak dojdą Ci asterki gsi to nie będzi gorzej??

PS będziesz na Magnolii?

akurat w szczecinie jest full hond a o asterkę ciężko więc może coś z tego wyniknie he he. Na magnolii jestem obowiązkowo ale jeszcze z 1.6
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Mar 2008, 16:01   

moim zdaniem to dobrą droge obierasz, w klasie do 1600 xr2i jest bez wiekszych szans z Hondami i francuzami a ich chyba wszedzie jest pełno. w Klasie 1600-2000 wzasadzie oprócz clio 16v 1,8 czy 2,0 reszta jest jak najbardzioej w zasięgu. zreszta nei twierdze ze Renault nie jets ale ono ma niesamowite zawieszenie i to jest główna przewada nad FoFi.

Tak czy inaczej dobra drog według mnie i życze powodzenia
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 31 Mar 2008, 23:24   

jako że tegoroczna magnolia jest prawdopodobnie ostatnią w formule kjsu bo w przyszłym roku chcą zrobić 3 ligę i pewnie będzie problem z wystartowaniem ( graty w aucie z homologacją itp ) to postanowiłem że zmieniam silnik jeszcze przed tą magnolią, mam nadzieję że zdąże :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Kwi 2008, 06:34   

Powodzenia :) .

Na YT Party przed wyścigiem zaczepił mnie współtwórca Twoich projektów . Miło było powspominać Twoje mk1 . MAm nadzieje że Ci się uda przekładka i ten rok fiesty zaakcentują swoja obecność w wielu dziedzinach sportu :)

Trzymam kciuki .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.