Zamknięty przez: LOY 8 Cze 2010, 17:51 |
AMONe mk3 - Czas pokazać fiestę :) |
Autor |
Wiadomość |
AMONe [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:15 AMONe mk3 - Czas pokazać fiestę :)
|
|
|
silnik:
- 1.3
- rozwiercone i wypolerowane kanały dolotowe
- plan głowicy 1.5mm
zawieszenie:
- alu 15" Borbet oponki 195/50/15
- sprężyny Jamex -30mm
- całe przednie hamulce od XR (wentylowane)
styl:
- dokładka przód RS i wygładzony zderzak
- grill z chromowanym profilem
- maska wygładzona
- progi i nakładki na nadkola XR
- wyczuszczona tylnia klapa
- zderzak wygładzony
- przyciemnione kierunkowskazy i przyklejone chromowane listewki
- antena Jacky
wydech:
- wycięty katalizator
- końcowy wydech przelotowy Ulter
wypas :
- elektryczne szyby
- szyberdach
- otwieranie klapy z przycisku
plany:
- SWAP na 1.6
- wymiana lusterek na M-Classic (nie mylić z M3)
- dokładka tylniego zderzaka już leży ale czeka na przeróbki
- soczewki w lampach
- wyczyszczenie tylniej klapy z zamka i wycieraczki
-jeszcze ją troche opuścić do ziemi
-przeróbka wnętrza bo nic nie jest zrobione i montaż Car-Audio
|
Ostatnio zmieniony przez LOY 13 Kwi 2008, 11:47, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
pralinka
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Lena
Wiek: 38 Dołączyła: 07 Sty 2007 Posty: 212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:16
|
|
|
ładne oby plany się zrealizowały |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:22
|
|
|
I takie ładne cuś po Szczecinie śmiga ?
Qrde, musimy się gdzieś na mieście spyknąć AMONe
Powodzenia w dalszych planach i do zobaczenia na jakimś spocie.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:23
|
|
|
musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem - zwlaszcza kolor rewelacja. |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:48
|
|
|
ładna ...zrobiona z głowa ,skromnie i w jednym stylu . Jako mod bedę stukał o lepsze fotki -skoro zakładasz temat "prezentacyjny" to pokzauj dokładnie ..wie dawaj więcej i ...wieksze !!! Ja ciekaw jestem czy poza dobrym podejsciem do wizualnosci masz tez dobre podejscie do ..czystosci ...a to ostatnie ocenie po fotkach silnika i wnetrza.
Zdokładke pod tylni zderzak się nie spiesz ..przednia i tak zawsze wygladał lepiej ..teraz masz klinowato podciagniety tył do góry ..to robi wrazenie agresywnosci i dynamiki...zostaw jak jest ...jesli masz brzydki pas tylni to popracuj nad nim . Wielkosc kół wyraznie czeka na swap ...a jesli zaimplantujesz soczewki to bedziesz chyba pierwszy w polsce...styl juz masz ,wiec czas pomyslec o bezpieczenstwie ..no nie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 15:51
|
|
|
ale to jest fiesta KacperS ze szczecina ktory zreszta byl w Dziwnowie jak ja bylem |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
AMONe [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 16:02
|
|
|
Już nie jest Kacpra (po kupnie było mnustwo roboty z tym autem żeby doprowadzić go do stanu "czystości" z zewnątrz jak i w środku i pod maską i wygląda tak jak teraz).
Co do soczewek to mam już gotowy projekt w głowie, tylko troszke to będzie kosztowało bo trzeba kupić całe lampy i przeszczepić do fiesty same soczewki. Do tego spolerowanie szkła reflektora i będzie mam nadzieje wyglądać całkiem nieźle a co ważniejsze świecić tam gdzie trzeba . |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 21:19
|
|
|
ladne ino fotek wiecej domagam sie szczegolni dupci. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Sie 2007, 08:05
|
|
|
Ładna, nawet bardzo ładna... More PHOTOS!!! |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 17 Sie 2007, 17:24
|
|
|
o faktycznie ..nie wiedziałem... zwracam honor pioniera wojtasowi |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Michał22
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18 Sie 2007, 08:45
|
|
|
Wszystko super:), kolor tez jest idalne, tylko romiar opony jest zaduzy i bedziesz tracił na przyspieszeniu:(, w Fiescie jak masz felge 15" to opona ma byc 195/45/15 jest ciezka znalez i jest drosza niz 195/50/15 bo te jezdza w Golfie, Pasacie inny autkach a nizszy profil niewiem:)Zycze udanych przerobek, ciepliwosci:) |
|
|
|
|
AMONe [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sie 2007, 13:59
|
|
|
co do opon to na przodzie będą 185/45/15 |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 01:52
|
|
|
Fajne autko podobaja mi sie te zderzaczki z usunitym "rowkiem" dosc fajny i miły dla oka efekt ogolnie autko tez bardzo ładnie wyglada ale jakbym wygładził zderzaczki to bym usunał listwy, aby tak gładziutko było wszedzie Szkoda tylko ze lusterka paletki i jeszcze w plastiku.... i jeszcze jedno co mi sie zuciło w oczy to ta dokladka na tylne lampy, mi sie to wogole nie podoba ale to kwestia gustu
Ogolnie auto pozytywne ale domagam sie jak reszta wiekszej ilosci zdjec |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 14:20
|
|
|
trzeci napisał/a: | I takie ładne cuś po Szczecinie śmiga ?
Qrde, musimy się gdzieś na mieście spyknąć AMONe
Powodzenia w dalszych planach i do zobaczenia na jakimś spocie.
Pozdro ... |
widziałem tylko z auta ale widziałem. w pobliżu bramy portowej przy jakiejś szkole muzycznej, czy liceum dla dorosłych. bardzo ładna jest! |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 16:39
|
|
|
Ładne gratuluję prac i życzę w dalszych powodzenia. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
AMONe [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2007, 12:16
|
|
|
Dalsze prace trwają, korzystając że auto lata na zimówkach (czyli stalowe ogórki) zabrałem sie za renowacje alu. Pierwszym pomysłem było malowanie ale że nieładnie to wychodziło postanowiłem zrobić coś innego. Napisze tyle... mnustwo papieru ściernego, filcu i pasty do aluminium |
|
|
|
|
woytek13
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Wiek: 34 Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 84 Skąd: Fajsławice
|
Wysłany: 29 Gru 2007, 16:04
|
|
|
Polerujesz?? Pokaz przynajmniej troszkę jak tam efekty. Ja robiłem to w lecie bo mi sie nudzić zaczęło teraz bede dokańczał jak znajdę czas.
Jak dla mnie jest to najlepszy sposó na renowację felg. Każda felga dobrze wypolerowana jest ładna. Dosłownie każda! |
_________________
Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta |
|
|
|
|
AMONe [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2007, 17:01
|
|
|
tak poleruje... jak narazie zrywam starą powłoke lakierniczą i idzie to dość opornie... w sumie to największy problem w całej tej robocie bo polerka papierem ściernym jest nawet przyjemna i odrazu widać efekty jak skończe zaczętą felge to sie pochwale efektem...
A z tego można zrobić jakieś FAQ
Do wykonania polerki będą nam potrzebne następujące rzeczy:
-Scansol (środek do usuwania powłok lakierniczych).
-Pędzel (do nakładania Scansolu).
-Papiery wodne 600 i 2000.
-Środek do polerowania aluminium, przykładów nie podaje bo jest ich wiele, Ja używałem kostki polerskiej.
-Wiertarka ( na którą zakładamy kółko polerskie).
-Kółko polerskie lub po prostu jakaś szmatka z frotki lub filcu (metoda ręczna)
:grin:
Czyszczenie:
Aluminium przed polerką musi zostać dokładnie oczyszczone z kurzu, błota i innych zanieczyszczeń, w tym celu można po prostu umyć gąbką z płynem do usuwania „twardych” osadów. Po kąpieli wycieramy czystą szmatką do sucha.
Na suche aluminium możemy zacząć nakładać środek do usuwania lakieru (jeżeli jest pomalowane) w naszym przypadku Scansol (można też cały proces wykonać ręcznie); od początku papierem wodnym 600, ale my ułatwiliśmy Sobie pracę.
Scansol nakładamy w 3-4mm warstwach za pomocą pędzla. Po około 1 min lakier zaczyna "mięknąc" i można go łatwo zdrapać, za pomocą plastikowej szpachelki lub nawet karty telefonicznej:
Proces nakładania Scansolu należy powtórzyć jeszcze kilka razy w zależności od potrzeb, czyli aż usuniemy lakier . Aluminium wydaje się juz być czyste, co jest mylne, bo najczęściej zostaje warstwa podkładu, wygląda to tak jakby aluminium było ciemniejsze. Teraz zaczynamy pracę z papierem wodnym 600. Jak sama nazwa wskazuje wodny, czyli podczas czyszczenia nim musimy maczać go w wodzie, najlepiej w wiaderku lub misce.
Zaczynamy pracę papierem ściernym, kolistymi ruchami ścieramy "zacienienie" po czyszczeniu Scansolem. Naszym oczom juz po chwili ukazuje się naprawdę czyste, ładnie, świecące aluminium. Czyścimy papierem 600 dokładnie całą pokrywę, miejsce w miejsce. Naszym oczom mogą się ukazać tak bardzo niechciane "kropeczki" jest to lakier, który "siedzi" w mikro nierównościach odlewu. Na to nie ma rady, trzeba trzeć papierem 600, aż po starciu pewnej warstwy aluminium same znikną. Jest to jedna z najbardziej czasochłonnych czynności całego procesu 2-3h ale inaczej się nie da.
Gdy juz wszystko się pięknie świeci i nie mamy "kropeczek", to musimy jakoś usunąć rysy powstałe po papierze 600. Najlepszy do tego jest papier 2000; jest bardzo drobny i zaciera rysy spowodowane używaniem 600. Praca 2000 jest juz dużo szybsza, trwa to dosłownie kilka minut. Teraz jesteśmy juz prawie gotowi do polerowania, jednak przed polerowaniem powierzchnia musi zostać odtłuszczona. Do tego celu wystarczy ją przetrzeć czystą szmatką nasączoną rozpuszczalnikiem.
Polerowanie:
Na aluminium należy nałożyć środek do polerowania aluminium, w naszym przypadku była to zielona kostka polerska, produkcji Rzeczpospolitej Ludowej .
Oczywiście można używać mleczek, past itp. Należy się pytać w sklepach o specjalne tego typu preparaty do polerowania aluminium. Po nałożeniu preparatu, należy według zaleceń producenta odczekać odpowiednią ilość czasu i zacząć polerowanie. W tym celu nakładamy koło polerskie na wiertarkę. Włączamy ją i przykładamy dość mocno do polerowanej powierzchni. Polerować należy długo i dokładnie, miejsce w miejsce. Naszym oczom powinno ukazać się "lustro" : Oczywiście kołem polerskim nie wszędzie dotrzemy. Do wszystkich zakamarków musimy użyć wcześniej już wspomnianej szmatki z froty lub filcu.
Teraz można polerkę zabezpieczyć lakierem bezbarwnym (jeśli ktoś ma na to ochote, generalnie nie polecam).Trzeba pamiętać, że powierzchnia, po której maluje się bezbarwnym lakierem musi być nagrzana!! bo w przeciwnym razie wytrąca się z niego woda i w efekcie nie będzie przeźroczysty tylko mleczny! Powierzchnię można podgrzać za pomocą opalarki. Wystarczy lekkie podgrzanie, nie musi parzyć, ma być dobrze nagrzana. Na taką powierzchnie można nałożyć lakier bezbarwny, trzeba pamiętać, aby nakładać go małymi warstwami; 2 lub 3 cienkie warstwy zamiast 1.
To juz w zasadzie tyle, jeżeli wszystko poszło Nam zgodnie z planem to możemy cieszyć się wspaniałą polerką, którą wykonaliśmy sami.
Miłej pracy:)
To nie moja felga ale efekt całej pracy jest taki...
|
Ostatnio zmieniony przez AMONe 29 Gru 2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|