Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Skrzypi z przodu przy skręcaniu
Autor Wiadomość
SzeryfPawel 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Sie 2007, 21:51   [MK3] Skrzypi z przodu przy skręcaniu

Witam dzisiaj zaczoło coś skrzypić w mojej czarnej fieście z przodu .jak jade prosto to nei skrzypi dopiero jak skrece to skrzypi nie jest to bardzo głośne ale słychac to,przy skreconych kołach na zgaszonym jak ruszam przodem w duł to skrzypi co to może byc,niedawno był wymieniany cały drazek z ajbuszkiem i końcówka drązka
_________________
DonCorleone...
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Sie 2010, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Sie 2007, 00:15   

sworzeń wahacza .
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Sie 2007, 09:11   

stabilizator masz z przodu? jesli tak to na 90% gumy na nim
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
SzeryfPawel 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Sie 2007, 23:52   

diodalodz
masz racje to chyba jest sworzeń wachacza,potraktowałem go WD 40 i nie piszczy ,teraz tylko pytanie czy ten sworzen nadaje sie do wymiany czy jak już nie piszczy można jeździć,wymieniany bylrok temu wraz z gumami na wachaczu
_________________
DonCorleone...
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Sie 2007, 23:58   

jak nie ma luzów to nie ma potrzeby go wymieniać
_________________
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Sie 2007, 00:04   

tylko ze wd40 to nie byl najlepszy pomysł..
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Sie 2007, 00:59   

trzeba go wymienić bo nie wiadomo co mu się stało czasami od dziur wybija sie brok metalowy na spodzie i dostaje luzów tylko ze nie na boki tylko góra dół .koszta są śmieszne i roboty też nie dużo :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.